Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/43468
Назва: Оцінка впливу ринкової кон’юнктури на розвиток підприємства сфери послуг (на прикладі ПП «АМ Сервісенерго»).
Інші назви: Evaluation of market conditions impact on the service industry enterprise (PE «AM Serviceenergo» as a case study)
Автори: Білецька, Олена Ігорівна
Biletska, O. I.
Приналежність: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Бібліографічний опис: Білецька О. І. Оцінка впливу ринкової кон’юнктури на розвиток підприємства сфери послуг (на прикладі ПП «АМ Сервісенерго») : кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня магістр за спеціальністю „076 — підприємництво, торгівля та біржова діяльність“ / О. І. Білецька. — Тернопіль: ТНТУ, 2023. — 97 с.
Дата публікації: гру-2023
Дата внесення: 11-січ-2024
Країна (код): UA
Місце видання, проведення: м. Тернопіль, Україна
Науковий керівник: Мариненко, Наталія Юріївна
Теми: 076
підприємництво, торгівля та біржова діяльність
кон’юнктура ринку
макроекономічні показники
фінансовий стан підприємства
конкурентні переваги
конкурентоспроможність
канва бізнес-моделі
інвестиційний проєкт
market situation
macroeconomic indicators
financial condition of the enterprise
competitive advantages
competitiveness
business model canvas
investment project
Діапазон сторінок: 97
Короткий огляд (реферат): Об’єктом дослідження є господарська діяльність ПП «АМ Сервісенерго», а предметом дослідження виступають взаємозв’язки та взаємовідносини між суб’єктами ринку під час реалізації оцінки впливу ринкової кон’юнктури на розвиток підприємства сфери послуг. Метою кваліфікаційної роботи є дослідження теоретичних основ та практики реалізації оцінки впливу ринкової кон’юнктури на розвиток підприємства сфери послуг, а також пропонування механізмів підвищення конкурентоспроможності та забезпечення розвитку підприємства у перспективному періоді. Методи дослідження: узагальнення, зіставлення, аналізу та синтезу, обґрунтування, порівняння, статистичні, емпіричні, економіко-математичні, планування та прогнозування. У кваліфікаційній роботі представлено теоретичні підходи до дослідження ринкової кон’юнктури та її впливу на розвиток підприємств сфери послуг, здійснено дослідження практичних аспектів оцінки впливу ринкової кон’юнктури на розвиток ПП «АМ Сервісенерго», запропоновано механізми підвищення конкурентоспроможності та забезпечення розвитку підприємства у перспективному періоді. У четвертому розділі досліджено особливості охорони праці та безпеки життєдіяльності на ПП «АМ Сервісенерго».
The object of the research is the economic activity of the enterprise PE «AM Serviceenergo», and the subject of the research is the interrelationships and relationships between market entities during the implementation of the assessment of the impact of the market situation on the development of the enterprise in the service sector. The aim of the qualification thesis is to study the theoretical foundations and practice of assessing the impact of the market situation on the development of the service sector enterprise, as well as proposing mechanisms for increasing competitiveness and ensuring the development of the enterprise in the prospective period. Research methods: generalization, comparison, analysis and synthesis, justification, comparison, statistical, empirical, economic-mathematical, planning and forecasting. This qualification paper presents theoretical approaches to the study of the market environment and its influence on the development of enterprises in the service sector, a study of the practical aspects of assessing the impact of the market environment on the development of the PE «AM Serviceenergo», proposed mechanisms for increasing competitiveness and ensuring the development of the enterprise in the prospective period. In the fourth chapter, the peculiarities of labor protection and life safety at the PE «AM Serviceenergo» are investigated.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/43468
Перелік літератури: 1. Абакуменко О.В. Кон’юнктура фінансового ринку: підходи до визначення дефініції. Інвестиції: практика та досвід. 2013. №21. С. 37-41.
2. Березняк Н.В. Методичні підходи до побудови моделі кон’юнктурного дослідження, проведення аналізу і прогнозу ринкової кон’юнктури. Наука, технології, інновації. 2017. № 1 (1). С. 39-45.
3. Біла О. Г. Фінансове планування і фінансова стабільність підприємств. Фінанси України. 2014. № 4. С 112-118.
4. Білецька Олена. Сутність ринкової кон’юнктури та необхідність її дослідження. Матеріали XI Міжнародної науково-практичної конференції «Формування механізму зміцнення конкурентних позицій національних економічних систем у глобальному, регіональному та локальному вимірах»: зб. тез доповідей, 03 листопада 2023 р. / за заг. ред. О.В. Панухник. Тернопіль: ФОП Паляниця В.А., 2023. С. 136–138.
5. Білецька Олена. Основні аспекти функціонування вітчизняних підприємств під час війни. Матеріали X Міжнародної науково-практичної конференції «Формування механізму зміцнення конкурентних позицій національних економічних систем у глобальному, регіональному та локальному вимірах»: зб. Тез доповідей, 31 березня 2023 р. / за заг. ред. О.В. Панухник. Тернопіль : ФОП Паляниця В.А., 2023. С. 30–31.
6. Богацька Н. М., Дуржинська А. Ю. Критерії ефективності діяльності підприємства. Економічний вісник університету. 2021. №7. С. 150-163.
7. Височина М. В. Аналіз методів оцінювання ефективності управління діяльністю підприємства. URL: dspace.nbuv.gov.ua/bitstream/handle/123456789/24535 /34-Vysochyna.pdf?sequence=1 (дата звернення до ресурсу 3.11.2023 року)
8. Височина М. В. Інформаційно-методичне забезпечення комплексної оцінки ефективності функціонування підприємства. URL: http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/34995 (дата звернення до ресурсу 22.10.2023 року)
9. Герасименко С. С., Головач Н. А. Передбачення фінансового стану підприємства при оцінці його здатності до продовження діяльності. Актуальні проблеми економіки. 2015. №4. С.2-4.
10. Іванова Л. О., Музика О. М. Кон’юнктура ринків: навч. Посібник. Львів: Видавництво Львівської комерційної академії, 2017. 447 с.
11. Каленська В. П. Аналіз основних макроекономічних показників україни під час війни 2022. Наукові записки Львівського університету бізнесу та права. Серія економічна. Серія юридична. Випуск 2023. №36. С. 116 – 122.
12. Канцуров О. О., Білоусова О. С. Удосконалення методики оцінки ефективності управління підприємством державного сектору економіки. Фінанси України. 2016. №9. С. 143-151.
13. Капліна О., Зайченко Д. Оцінка конкурентоспроможності підприємства на основі процесного підходу. Маркетинг. 2015. № 4. С. 24–38.
14. Карачина Н. П., Сметанюк О. А. Теоретико-методичні засади оцінювання ефективності сучасного підприємства. Економічний простір. 2018. (143). С. 148-159.
15. Касич А.О., Хімич І.Г. Методичні підходи до оцінки ефективності діяльності підприємства. Бізнес Інформ. 2012. № 12. С. 176-179.
16. Клименко М. Управління конкурентоспроможністю підприємства : навч. посіб. К.: КНЕУ, 2016. 527 с.
17. Коновалова О. В. Охорона праці. Практикум: навч. посіб. К.: Центр учбової літератури 2015. 98 с.
18. Корепанов О. С. Визначення факторів впливу на економічну кон’юнктуру. Вісник Харківського національного університету ім. В. Н. Каразіна. 2019. № 884. С. 73–78.
19. Кощій О. Прогнозування кон’юнктури ринку молочних продуктів з врахуванням циклічності розвитку економіки України : автореф. дис. … докт. екон. наук : спец. 08.00.03 «Економіка та управління національним господарством». Полтава, 2020. 38 с
20. Кратт О. А. Визначення поняття «кон’юнктура ринку». Наукові праці Донецького національного технічного університету. Серія: економічна. Випуск 56. Донецьк, ДонНТУ, 2013. С.195-201.
21. Куцик П. О. Бізнес-модель компанії та її відображення у корпоративній звітності. Вісник Львівської комерційної академії: зб. наук. праць. Сер. економічна. Вип. 49. Львів: Видавництво Львівської комерційної академії, 2015. С. 8—20.
22. Ліпич Л. Г., Радіщук Т. П. Формування стратегії інноваційного розвитку підприємства на засадах прогнозування кон’юнктури ринку автомобілебудування.: монографія. Луцьк: Вежа-Друк, 2013. 228 с.
23. Меженська В. В., Спірна Н. С. Механізм управління комерційною діяльністю підприємства. Бізнес-інформ. 2019. №4. С. 144-146
24. Мельник Ю. М., Савченко О. С. Проблеми застосування збалансованої системи показників на вітчизняних підприємствах. Маркетинг і менеджмент інновацій. 2014. № 1. С. 192 – 203.
25. Мішеніна Г. А., Матвєєва Ю. Т. Дослідження ринку : навч. посібник. Суми : Сумський державний університет, 2015. 185 с.
26. Мних Є. В. Економічний аналіз: Підручник. К.: Центр навч. літератури, 2009. 412 с.
27. Нагі С., Перерва П. Г., Кобєлєва Т.О. Оцінка впливу інноваційної, інвестиційної та маркетингової політики підприємства на рівень конкурентоспроможності. Вісник НТУ «ХПІ» (екон.науки)», 2018. № 15 (1291). С. 89–94.
28. Оболенцева Л. В. Кон’юнктурні дослідження галузевого ринку: підручник. Харків: ХНАМГ, 2020. 249 с.
29. Окрепкий Р. Оцінювання та прогнозування кон’юнктури ринку пива України : автореф. дис. … канд. екон. наук : спец. 08.06.01 «Економіка, організація та управління підприємствами». Тернопіль, 2016. 23 с.
30. Онокало В.Г. Ефективність діяльності підприємства та теоретичні підходи до її оцінки. Інфраструктура ринку. 2018. №19. URL: http://www.google.com/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=3&cad=rj a&uact=8&ved=2ahUKEwiE7qv_wZ_iAhUGpIsKHUrMCg UQFjACegQIBRAC&url =http%3A%2F%2Fwww.marketinfr.od.ua%2Fjournals%2F201 8%2F19_2018_ukr%2F49.pdf&usg=AOvVaw3EJDFcl_ugO1iR-kAdSntI
31. Основні макроекономічні показники України. URL: https://index.minfin.com.ua/ua/economy/ (дата звернення до ресурсу 13.10.2023 року)
32. Отенко В. І. Формування аналітичного інструментарію оцінки ефективності діяльності підприємства. Бізнес Інформ. 2013. №5. С. 232-237.
33. Перерва П. Г., Ткачова Н. П. Розвиток методів аналізу фактичного стану конкурентних переваг підприємства. Економіка розвитку. Харків : ХНЕУ, 2015. № 4 (60). С. 116-120.
34. Перерва П.Г., Кобєлєва Т.О. Маркетингові підходи до моніторингу кон’юнктури товарного ринку промислового підприємства. Екон. вісник НТУУ «КПІ»: 2017. № 14. С. 468–477.
35. Пилипенко С. М. Теоретичні засади оцінки ефективності діяльності підприємства. URL: http://global–national.in.ua/archive/10–2016/94.pdf (дата звернення до ресурсу 2.11.2023 року).
36. Пилипенко С. М. Кон’юнктурні дослідженян ринку: сутність, чинники впливу та методмчні підходи. Глобальні та національні проблеми економіки. 2016. № 16. URL: http://global-national.in.ua/issue-10-2016/18-vipusk-10-kviten-2016- r/1923-pilipenko-s-m-teoretichni-zasadi-otsinki-efektivnosti-diyalnosti-pidpriemstva (дата звернення до ресурсу 18.10.2023 року).
37. Пожарова О. В., Корнілова О. В. Регулювання праці окремих категорій працівників: навч.-метод. Посібник. Одеса : Фенікс, 2018. 144 с.
38. Попова Н. В. Проектний аналіз : підручник. Х.: ХНАДУ, 2016. 175 с.
39. Райко Д. В., Лебедєва Л. Е. Модель управління маркетингом у системі менеджменту промислового підприємства. Маркетинг і менеджмент інновацій. 2015. № 1. C. 107–123.
40. Сакун М. М., Москалюк І. В. Основи охорони праці. Навчально- методичний посібник.; ОДАУ. Кафедра безпеки життєдіяльності. Херсон: «Южполиграфсервис», 2013. 67 с.
41. Сардак С. Е. Управління розвитком бізнесу в умовах глобалізації економіки. Європейський вектор економічного розвитку : Зб. наук. праць. 2019. Вип. 2 (7). С. 154-159.
42. Сененко І. А., Щепак В. В. Вплив факторів середовища на формування системи управління підприємством. Бізнес-Інформ. 2015. № 3. С. 265 - 270.
43. Сінгаєвський І. О., Розумей С. Б., Гаврилова Т. В., Скригун Н. П. Комерційна діяльність. Київ: НУХТ, 2019. 101 с.
44. Смерічевський С. Ф., Клімова О. І. BUSINESS MODEL CANVAS ЯК універсальна концепція управління бізнесом компанії. Інвестиції : практика та досвід. 2017. №9. С. 11 – 14.
45. Стручок В. С. Безпека в надзвичайних ситуаціях. Методичний посібник для здобувачів освітнього ступеня «магістр» всіх спеціальностей денної та заочної (дистанційної) форм навчання. Тернопіль: ФОП Паляниця В. А., 2022. 156 с.
46. Чала Т. Г., Щербина Л. В. Дослідження процесу становлення поняття «кон’юнктура ринку». Коммунальное хозяйство городов Научно-технический сборник. 2014. №59. С.192-200.
47. Шаповалова І. О. Структурно-сегментна модель ринку продовольчих споживчих ресурсів. URL: http://dspace.nbuv.gov.ua/bitstream/handle/123456789/2018/20- Shapovalova.pdf?sequence=1 (дата звернення до ресурсу: 22.11.2022)
48. Шляга О. В., Гальцев М. В. Шляхи підвищення ефективності роботи підприємства. Економічний вісник. 2016. URL: http://www.zgia.zp.ua/gazeta/evzdia_7_066.pdf (дата звернення до ресурсу 23.10.2023 року)
49. Щербак В. В. Методологія дослідження кон’юнктури товарного ринку. Приазовський економічний вісник. 2017. №2. С.30-35.
50. Яким Р. С. Безпека життєдіяльності людини: Навч. посібник. Львів: Видавництво «Бескид Біт», 2015. 174 с.
51. Яким Р.С. Охорона праці на підприємстві: Навч. посібник. Львів: Видавництво «Бескид Біт», 2012. 304 с.
52. Marynenko N., Hats L., Artemenko L. Diahnostyka sektoriv ekonomiky na osnovi strukturnykh zrushen v subiektakh hospodariuvannia [Diagnosis of economic sectors based on structural shifts in business entities]. Sotsialno-ekonomichni problemy i derzhava [Socio- Economic Problems and the State] (electronic journal). 2021. Vol. 25, no. 2, pp. 500-510. URL: http://sepd.tntu.edu.ua/images/stories/pdf/2021/21mnyvsg.pdf
53. Panukhnyk O.V., Marynenko N.Yu., Kramar I.Yu. Synthesis of effective components of the mechanism of managing adaptive development of production and economic organizations. Науковий вісник НГУ. 2017. № 4. С. – 151–156.
54. Roman Sherstiuk, Eduard Malevski, Nataliia Marynenko, Olha Pavlykivska, Liliya Melnyk. Models of evaluating the impact of changes technological and industrial areas in enterprise development. Amazonia Investiga. Volume 10 – Issue 40 / April 2021, pp. 253-264. DOI: https://doi.org/10.34069/AI/2021.40.04.25.
Тип вмісту: Master Thesis
Розташовується у зібраннях:076 — підприємництво, торгівля та біржова діяльність

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Білецька О.І..pdf4,08 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

Інструменти адміністратора