Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/43467
Назва: Удосконалення системи надання послуг та їх вплив на результати діяльності підприємства (на прикладі ПрАТ «Тернопільське АТП 16127»)
Інші назви: Improvement of the services provision system and its impact on the enterprise activity results (PJSC «Ternopil MTE 16127» as a case study)
Автори: Ленишин, Любомир Іванович
Lenynshyn, L. I.
Приналежність: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Бібліографічний опис: Ленишин Л. І. Удосконалення системи надання послуг та їх вплив на результати діяльності підприємства (на прикладі ПрАТ «Тернопільське АТП 16127») : кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня магістр за спеціальністю „076 — підприємництво, торгівля та біржова діяльність“ / Л. І. Ленишин. — Тернопіль: ТНТУ, 2023. — 86 с.
Дата публікації: гру-2023
Дата внесення: 11-січ-2024
Країна (код): UA
Місце видання, проведення: м. Тернопіль, Україна
Науковий керівник: Мариненко, Наталія Юріївна
Теми: 076
підприємництво, торгівля та біржова діяльність
послуга
фінансові результати
фінансовий стан
факторний аналіз
показники рентабельності
транспортний парк
інвестиційний проєкт
service
financial results
financial condition
factor analysis
profitability indicators
transport fleet
investment project
Діапазон сторінок: 86
Короткий огляд (реферат): Дослідження на здобуття освітнього ступеня «Магістр» за спеціальністю 076 «Підприємництво, торгівля та біржова діяльність». – Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя. – Тернопіль, 2023. Об’єктом дослідження є система надання послуг автотранспортного підприємства – приватного акціонерного товариства «Тернопільське АТП 16127» (далі – ПрАТ «Тернопільське АТП 16127»). Предметом дослідження є взаємозв’язки в процесі надання та вдосконалення надання послуг пасажирського автомобільного транспорту, а також особливості їх впливу (послуг) на основні фінансово-економічні показники діяльності підприємства. Метою кваліфікаційної роботи є поглиблення існуючих та розроблення нових теоретичних основ і методичних рекомендацій щодо вдосконалення системи надання автотранспортних послуг підприємством, а також комплексна оцінка впливу надання послуг на фінансові результати автотранспортного підприємства. Методи дослідження: опис, пояснення, систематизація, класифікація, аналіз, синтез, узагальнення, індукція, дедукція. У кваліфікаційній роботі визначено теоретичні підходи системи надання послуг підприємства та оцінки їх фінансових результатів, розглянуто практичні аспекти системи надання послуг підприємства та оцінки їх фінансових результатів (на прикладі ПрАТ «Тернопільське АТП 16127»), запропоновано шляхи удосконалення системи надання послуг та покращення фінансових результатів діяльності ПрАТ «Тернопільське АТП 16127».
The object of the study is the service provision system of the motor vehicle enterprise – private joint-stock company «Ternopil MTE 16127» (hereinafter – PJSC «Ternopil MTE 16127»). The subject of the study are the interrelationships in the process of providing and improving the provision of passenger road transport services, as well as the peculiarities of their impact (services) on the main financial and economic indicators of the enterprise. The aim of the qualification work is to deepen the existing and develop new theoretical foundations and methodological recommendations for improving the system of providing motor transport services by the company, as well as a comprehensive assessment of the impact of service provision on the financial results of the motor vehicle company. Research methods: description, explanation, systematization, classification, analysis, synthesis, generalization, induction, deduction. In the qualification thesis, the theoretical approaches to the enterprise service provision system and the assessment of their financial results are defined, the practical aspects of the enterprise service provision system and the assessment of their financial results are considered (PJSC «Ternopil MTE 16127» as a case study), ways of improving the service provision system and improving the financial of the results of the activity of the PJSC «Ternopil MTE 16127».
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/43467
Перелік літератури: 1. Абільтарова Е. Н., Корець М. С., Яшанов С. М. Основи охорони праці. Модуль 1: Правові та організаційні питання охорони праці, основи фізіології, гігієни праці та виробничої санітарії: навч.-метод. посібник. К.: НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2020. 409 с.
2. Азарова Л. М., Рузакова О. В. Математичні моделі та методи оцінювання фінансового стану підприємства: монографія . Вінниця: ВНТУ, 2014. 172 с.
3. Афанасьєв М. В., Гонтарева І. В. Управління проєктами: Навчально- методичний посібник. Х.: ВД «ІНЖЕК», 2017. 272 с.
4. Батенко Л. П., Загородніх О. А., Ліщинська В. В. Управління проєктами: Навчальний посібник. К.: КНЕУ, 2014. 231 с.
5. Беспалова Р. Підвищення якості транспортно-експедиторських послуг URL: http:// www. iteam.ru/ publications/ logistics/section_73/article_3509/ (дата звернення до ресурсу 29.08.2023 року)
6. Бєгун В.В., Науменко І.М.Безпека життєдіяльності (забезпечення соціальної, техногенної та природної безпеки): Навч. посібник. К., 2021. 344 с.
7. Бондер Г. Д., Хараим Д. Н. Методи пронозування фінансового стану підприємства на сучасному етапі. Науковий вісник: фінанси, банки, інвестиції. 2014. №2. С.14-18.
8. Бровко Л. І., Чепіга О. А. Фінансове прогнозування в системі фінансового забезпечення підприємства. URL: http://www.economy.nayka.com.ua/pdf/11_2015/47.pdf. (дата звернення до ресурсу 23.08.2023 року).
9. Ведмідь Н. І. Термінологічні підходи до визначення категорії «сервіс» та його роль в економіці країн. Економічний часопис – XXI. Економіка та управління підприємствами. 2015. №4. С. 49 – 52.
10. Власенко Д. О. Теоретико-методичні підходи до визначення особливостей маркетингу транспортних послуг. Проблеми системного підходу в економіці. 2020. № 4. URL: http://nbuv.gov.ua/e- journals/PSPE/2020_4/Vlasenko_410.htm (дата звернення до ресурсу 21.08.2023 року).
11. Галабурда В. Г. Методи оцінки якості транспортного обслуговування. БТІ. № 6. 2013. С. 8-14.
12. Гандзюк М.П., Желібо Є.П., Халімовський М.О. Основи охорони праці: Підручник. 5-е вид. К.: Каравела, 2015. 384 с.
13. Гарачук Ю. О. Підвищення ефективності діяльності підприємства за рахунок управління конкурентоспроможністю. Актуальні проблеми економіки. 2021. №2. С 60-66.
14. Гейнц Р. М. Послуга як об’єкт цивільних прав за Цивільним кодексом України. Актуальні проблеми вдосконалення чинного законодавства України. 2014. Вип. 30. С. 86–93. URL : http://nbuv.gov.ua/UJRN/apvchzu_2014_30_12. (дата звернення до ресурсу 18.08.2023 року).
15. Горошко К. О., Аляб’єва О.М. Світовий досвід розвитку логістичних підприємств. Економічний вісник Запорізької державної інженерної академії. 2016. Вип. 3. С. 72-74.
16. Гринів Н. Т., Подвальна Г.В. Транспортна послуга як об’єкт аналізу та управління. Вісник Національного університету «Львівська політехніка». Серія : Проблеми економіки та управління. 2015. № 815. С. 27-35.
17. Грищенко І. Формування конкурентного середовища на ринку послуг України. Вісник Київ. нац. торг.-екон. ун-ту. 2017. № 5. С. 163–166.
18. Громова А. Є., Крамаренко К. В., Рудик Т. О. Аналіз фінансового стану підприємства з огляду ефективного використання фінансових ресурсів. Молодий вчений. 2016. № 5 (32). С. 44-47.
19. Ємел’янчик С. Послуга в цивільному праві. Підприємництво, господарство і право. 2015. № 3. С. 105–108.
20. Загурський О. М. Аналіз ринку автотранспортних послуг в Україні. Автомобільний транспорт. 2019. вип. 44. С.66 – 70.
21. Зацарний В. В., Праховнік Н. А., Землянська О. В., Зацарна О. В. Безпека життєдіяльності: Навчальний посібник. К.: НТУУ «КПІ» ІЕЕ, 2016. 268 с.
22. Збаразька Л. О., Рижиков В.С., Єрфорт І.Ю., Єрфорт О.Ю. Управління проєктами. Навчальний посібник. К.: Центр учбової літератури, 2018. 168 с.
23. Зеркалов Д. В., Луц Т. Є., Качинська Н. Ф., Ільчук О. С., Чикунова- Васильєва Н. П. Безпека життєдіяльності. Навч. посіб. За ред. Д. В. Зеркалова. К.: Основа, 2014. 364 с.
24. Зеркалов Д.В. Безпека життєдіяльності. Навч. посіб. К.: Основа, 2016. 267 с.
25. Карпов В.А. Планування та аналіз підприємницьких проєктів. Одеса: ОНЕУ, 2018. 243 c.
26. Коваленко Ю. Теоретичні аспекти сутності послуги та її види. Вісник Київського національного торговельно-економічного університету. 2015. № 2. С. 38-46.
27. Копчак Ю. С. Проблеми діагностики фінансового стану і стійкості функціонування підприємства. Вісник СумДУ. 2014. № 9 (68). С. 23-34.
28. Кот О. О. Здійснення та захист суб’єктивних цивільних прав: проблеми теорії та судової практики : моногр. К. : Алетра, 2017. 494 с.
29. Кучерук Г. Ю. Якість транспортних послуг: управління, розвиток та ефективність: Монографія. К.: ДЕТУТ, 2016. 208 с.
30. Лагун М. І. Інформаційне забезпечення аналізу фінансового стану підприємств при визначенні його потенціалу. Формування ринкових відносин в Україні. К., 2014. Вип.9 (76). С.64–68.
31. Лукасевич-Крутник І. С. Поняття та ознаки транспортних послуг. Юридичний вісник. 2016. №2. С. 113-117.
32. Мазур Ю. В. Теоретико-методичні підходи до концепту 90 «транспортна послуга». Наукові праці МАУП. Серія «Економічні науки». 2022. №4. С. 71- 77.
33. Майорова І. О., Нечепуренко О. С. Проблеми ефективності управління якістю транспортно-експедиторського обслуговування. Розвиток методів управління та господарювання на транспорті: Зб.наук.праць. 2014. Вип. 4. С. 92-110.
34. Майорченко В. Аналіз основних ключових показників фінансового стану підприємства. Економіст. 2016. №10. С.46-49.
35. Назаренко Н.С. Економічне обґрунтування управлінських рішень в малому та середньому бізнесі засобом фінансової діагностики. ДонДУУ. 2016. №1 (35). С.197-203.
36. Невмержицький О. І. Послуги адміністративні. Публічне управління: термінол. слов. / уклад. : В. С. Куйбіда, М. М. Білинська, О. М. Петроє та ін. Київ : НАДУ, 2018. 224 с.
37. Павловська О.В. Удосконалення методів аналізу фінансового стану підприємства. Фінанси України. 2021. № 11. С. 54-62.
38. Перебийніс В. І., Болдирєва Л. М., Перебийніс О. В. Транспортний менеджмент і транспортний маркетинг виробничо-комерційної діяльності: монографія. Полтава: РВВ ПУСКУ, 2019. 201 с.
39. Петренко Н. О., Кустріч Л. О., Гоменюк М. О. Управління проєктами: навчальний посібник. К.: «Центр учбової літератури», 2015. 244 с.
40. Пешко А. Прибуток та рентабельність господарської діяльності підприємства. Ефективність державного управління. Львів, 2019. Вип.27. С.101– 121.
41. Пешко А. Методологічні аспекти аналізу фінансового стану підприємства. Ефективність державного управління. Львів, 2016. Вип.11. С.118– 124.
42. Підлісний П. І., Брайковська А. М. Прибуток та показники рентабельності підприємства. Економіка та управління : зб. наукових праць. К. : ДЕТУТ, 2014. Вип. 19. C.71-77.
43. Про автомобільний транспорт: Закон України від 5 квітня 2001 р. № 2344-III. Відомості Верховної Ради України. 2001. № 22. Ст. 105.
44. Про транспортно-експедиторську діяльність: Закон України від 1 липня 2004 р. № 1955-IV. Відомості Верховної Ради України. 2004. № 52. Ст. 562.
45. Ратушняк О. Г. Операційний менеджмент: навчальний посібник. Вінниця: ВНТУ, 2016. 243 с.
46. Рєзнікова В. В. Сутність категорії «послуга»: аналіз існуючих концепцій. Вісник господарського судочинства. 2019. № 1. С. 58–68.
47. Самойленко Г.В. Нормативне закріплення прав пасажира як складник механізму їх забезпечення. Приватне та публічне право. 2019. № 4. С. 75-80.
48. Скрипник В. Л. Послуги як особливий об’єкт цивільних прав. Науковий вісник Міжнародного гуманітарного університету. Сер. : Юриспруденція. 2018. № 36. Том 2. С. 38–41.
49. Сліпченко А.С. Сутність та ознаки цивільного обороту. Вісник Харківського національного університету імені В. Н. Каразіна. Серія «Право». 2017. Вип. 23. С. 129-132.
50. Стручок В.С. Безпека в надзвичайних ситуаціях. Методичний посібник для здобувачів освітнього ступеня «магістр» всіх спеціальностей денної та заочної (дистанційної) форм навчання. Тернопіль: ФОП Паляниця В. А., 2022. 156 с.
51. Телишевська Л. І., Андрущенко Н. П., Сергеєв С. С. Фінансове планування як передумова фінансової стабільності підприємства. Механізм регулювання економіки. 2014. №2. С. 71- 79.
52. Терещенко О. Інтегральна оцінка фінансового стану підприємства. Економіка України. 2014. №3. С.22-26.
53. Ткаченко І. С. Сутність фінансового стану підприємств та його оцінка в умовах невизначеності. Економіка: проблеми теорії та практики. Д., 2015. Вип.209, т.4. С.989–996.
54. Ткачук К. Н., Халімовський М. О., Зацарний В. В. Основи охорони праці: Підручник. 2-ге видання, доповнене та перероблене. К.: Основа, 2006. 448 с.
55. Толок А.О. Крюковська О.А. Безпека життєдіяльності: Навч. посібник. 2021. 215 с.
56. Троян В. Я. Поняття та види публічно-сервісної діяльності Національної поліції України. Право і безпека. 2016. № 4(63). С. 90–94.
57. Тян Р.Б., Холод Б.І., Ткаченко В.А. Управління проєктами. Підручник. К.: Центр навчальної літератури, 2013. 224 с.
58. Федоренко Н. М., Марушева О. Г. Деталізація сутності послуг та їх класифікація. Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. 2013. Вип. 2(2). С. 219-226.
59. Федорко І. П. Європейські орієнтири забезпечення якості транспортно-логістичних послуг. Розвиток методів управління та господарювання на транспорті: Зб. наук. праць. 2015. Вип. 1. С. 49-62.
60. Федотова І. О. Актуальні питання правового забезпечення публічно-сервісної діяльності Міністерства доходів і зборів України у галузі митної справи. Публічне право. 2014. № 1. С. 47–53.
61. Шалева О. І. Електронна комерція: навч. посібник. К. : Центр учбової літератури, 2021.216 с.
62. Шелеметьєва Т. В. Підвищення рівня транспортних послуг як основа ефективного розвитку туризму України. Вісник економічної науки України. 2016. №2. С. 183-189.
63. Шудренко І. В. Основи охорони праці : навч. посіб. 2016. 214 с.
64. Юнацький М. О. Огляд сучасних методів прогнозування фінансового стану підприємства. Ефективна економіка. 2018. № 4. URL: http://www.economy.nayka.com.ua/?op=1&z=6232 (дата звернення до ресурсу 3.09.2023 року)
65. Яновський П. О. Пасажирські перевезення: навч. посібник . Київ.: НАУ, 2018. 469 с.
66. Ленишин Любомир. Ринок сфери послуг України: основні тенденції розвитку. Матеріали XI Міжнародної науково-практичної конференції «Формування механізму зміцнення конкурентних позицій національних економічних систем у глобальному, регіональному та локальному вимірах»: зб. тез доповідей, 03 листопада 2023 р. / за заг. ред. О.В. Панухник. Тернопіль: ФОП Паляниця В.А., 2023. С. 75–77.
67. Marynenko N., Hats L., Artemenko L. Diahnostyka sektoriv ekonomiky na osnovi strukturnykh zrushen v subiektakh hospodariuvannia [Diagnosis of economic sectors based on structural shifts in business entities]. Sotsialno- ekonomichni problemy i derzhava [Socio- Economic Problems and the State] (electronic journal), 2021. Vol. 25, no. 2, pp. 500-510. URL: http://sepd.tntu.edu.ua/images/stories/pdf/2021/21mnyvsg.pdf
68. Roman Sherstiuk, Eduard Malevski, Nataliia Marynenko, Olha Pavlykivska, Liliya Melnyk. Models of evaluating the impact of changes technological and industrial areas in enterprise development. Amazonia Investiga, Volume 10 – Issue 40 / April 2021, pp. 253-264. DOI: https://doi.org/10.34069/AI/2021.40.04.25.
Тип вмісту: Master Thesis
Розташовується у зібраннях:076 — підприємництво, торгівля та біржова діяльність

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Ленишин Л.І..pdf2,72 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

Інструменти адміністратора