Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/43162
Назва: Крафтове виробництво сирів як перспективного екопродукту для закладів ресторанного господарства
Інші назви: Craft production of cheese as a prospective ecoproduct for restaurants
Автори: Польова, Леся
Polova, Lesya
Приналежність: Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника вул. Галицька, 201 Д, м. Івано-Франківськ, Україна, 76000
Vasyl Stefanyk Prykarpatsky National University str. Halytska, 201 D, Ivano-Frankivsk, Ukraine, 76000
Бібліографічний опис: Польова Л. Крафтове виробництво сирів як перспективного екопродукту для закладів ресторанного господарства. Соціально-економічні проблеми і держава. 2023. Вип. 2 (29). С. 3-9. URL: http://sepd.tntu.edu.ua/images/stories/pdf/2023/23plvzrh.pdf
Bibliographic description: Polova, L. (2023) Craft production of cheese as a prospective ecoproduct for restaurants. Socio-Economic Problems and the State (electronic journal), Vol. 29, no. 2, pp. 3-9. URL: http://sepd.tntu.edu.ua/images/stories/pdf/2023/23plvzrh.pdf
Журнал/збірник: Електронне наукове фахове видання "Соціально-економічні проблеми і держава"
Випуск/№ : 2(29)
Дата публікації: гру-2023
Дата подання: жов-2023
Дата внесення: 29-гру-2023
Видавництво: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя та Академія соціального управління (Україна)
Країна (код): UA
Місце видання, проведення: Тернопіль
Ідентифікатор ORCID: https://orcid.org/0000-0003-2971-5993
DOI: https://doi.org/10.33108/sepd2023.02.003
УДК: 637.3-027.41:640.43
JEL: L10
Теми: крафтове виробництво
екопродукт
ресторанне господарство
сироварні
регіональна продукція
craft production
ecoproduct
restaurant business
cheese factories
regional products
Діапазон сторінок: 3-9
Початкова сторінка: 3
Кінцева сторінка: 9
Короткий огляд (реферат): В умовах глобалізації та зростання екологічної свідомості споживачів, з'являється зростаючий попит на високоякісні, екологічно чисті продукти. Ресторани по всьому світу шукають способи диверсифікації своїх меню, намагаючись відповісти на ці зміни у вподобаннях клієнтів. Однак, не всі традиційні та сучасні методи виробництва продуктів можуть задовольнити зростаючі очікування споживачів. Попит на високоякісний сир постійно зростає. Останнім часом «сирний» бізнес приваблює все більше фермерів. Експерти стверджують, що це найменш ризикований і найкорисніший з усіх продуктів молочної промисловості. Сири з приватних сироварень все частіше знаходять покупців, адже навіть маленькі сироварні «з душею», безперечно, мають потенціал розвитку. Актуальність даної теми полягає в динамічному розвитку ресторанного ринку України за допомогою крафтового виробництва сирів, який характеризується посиленням конкуренції серед закладів харчування, появою нових форм бізнесу, використанням інноваційних підходів у діяльності ресторанних компаній країни. Темою дослідження є вивчення потенціалу крафтових сирів як перспективного екопродукту для ресторанного бізнесу, його впливу на збільшення конкурентоспроможності ресторанів та переваг для споживачів. Встановлено, що в Україні існує тенденція виготовлення сиру на крафтових сироварнях. Визначено, що мода на вживання місцевих продуктів прийшла з Європи і її активно підхоплює населення, замінюючи її крафтовими сирами. Незважаючи на високі ціни, розвиток крафтового виробництва зараз стрімко зростає, оскільки завжди є група клієнтів, зацікавлених у певній регіональній продукції, технічній унікальності та якості продукції. Крафтове виробництво сирів є не лише можливістю розширення асортименту для ресторанів, але й відповіддю на зростаючі очікування споживачів. Інтегруючи такі продукти в своє меню, ресторани можуть отримати конкурентні переваги, зміцнити своє позиціонування на ринку та привернути увагу екологічно свідомих споживачів. Можна зробити висновок, що інтеграція крафтових сирів у меню ресторанів може бути ефективним способом додати вартості для клієнтів, підтримати місцеве виробництво і водночас здійснити свій внесок у стале майбутнє. Однак це також вимагає від ресторанів глибокого розуміння своєї цільової аудиторії, здатності адаптуватися до ринкових умов і готовності інвестувати у якість.
In the conditions of globalization and growing environmental awareness of consumers, there is a growing demand for high-quality, environmentally friendly products. Restaurants around the world are looking for ways to diversify their menus in an effort to respond to these changes in customer preferences. However, not all traditional and modern methods of product production can meet the growing expectations of consumers. The demand for high-quality cheese is constantly growing. Recently, the "cheese" business has attracted more and more farmers. Experts state that it is the least risky and the most useful of all products of the dairy industry. Cheeses from private cheese factories are increasingly finding buyers, because even small cheese factories with a “soul” definitely have a development potential. The relevance of this topic lies in the dynamic development of the restaurant market of Ukraine with the help of craft cheese production, which is characterized by increased competition among food establishments, the emergence of new forms of business, and the use of innovative approaches in the activities of the country's restaurant companies. The topic of the research is the craft production of cheeses as a promising eco-product for restaurants. Studying the potential of craft cheeses as a promising ecoproduct for the restaurant business, its impact on increasing the competitiveness of restaurants and benefits for consumers is the goal of the research. It is determined that in Ukraine there is a tendency to produce cheese at craft cheese factories. It is revealed that the fashion for using local products came from Europe and is being actively picked up by the population, replacing it with craft cheeses. Despite the high prices, the development of craft production is now gaining momentum, as there is always a group of customers interested in certain regional products, technical uniqueness and product quality. Craft cheese production is not only an opportunity to expand the assortment for restaurants, but also a response to the growing expectations of consumers. By integrating such products into their menu, restaurants can gain competitive advantages, strengthen their market positioning and attract the attention of environmentally conscious consumers. It can be concluded that integrating craft cheeses into restaurant menus can be an effective way to add value for customers, support local production and at the same time contribute to a sustainable future. However, it also requires restaurants to have a deep understanding of their target audience, the ability to adapt to market conditions and a willingness to invest in quality.
Спонсорська підтримка: The authors received no direct funding for this research.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/43162
ISSN: 2223-3822
Власник авторського права: Електронне наукове фахове видання «Соціально-економічні проблеми і держава»
URL-посилання пов’язаного матеріалу: http://sepd.tntu.edu.ua/images/stories/pdf/2023/23plvzrh.pdf
http://dspace.puet.edu.ua/bitstream/123456789/8491/1/_монография_.pdf
https://agravery.com/uk/posts/show/kraftovi-siri-ak-kooperativi-rozvivaut-lokalne-virobnictvo
https://posteat.ua/obzory/mi-lo-ko-kraftovi-virobniki-ukra%D1%97ni-ce-majbutnye/
http://baltijapublishing.lv/omp/index.php/bp/catalog/download/64/1248/2849-1?inline=1
Перелік літератури: 1. Іваніщева О. А. Сироваріння як перспективний напрямок гастротуризму на Вінниччині. Міжнародна науковопрактична конференція «Сучасні тенденції розвитку індустрії туризму та гостинності у конкурентному середовищі»: матеріали, м. Харків. 2020. 232 c.
2. Інноваційні технології харчової продукції функціонального призначення: монографія / за ред. Черевка О. І., Пересічного М. І. 4-те вид., переробл. та допов. Харків: ХДУХТ, 2017. 592 с. URL: http://dspace.puet.edu.ua/bitstream/123456789/8491/1/_монография_.pdf (дата звернення: 18.08.2023).
3. Крафтові сири: як кооперативи розвивають локальне виробництво. URL: https://agravery.com/uk/posts/show/kraftovi-siri-ak-kooperativi-rozvivaut-lokalne-virobnictvo (Дата зверненя: 22.08.2023).
4. МІ-ЛО-КО: крафтові виробники України – це майбутнє! URL: https://posteat.ua/obzory/mi-lo-ko-kraftovi-virobniki-ukra%D1%97ni-ce-majbutnye/ (Дата звернення: 22.08.2023 ).
5. Паска М. З., Графська О. І., Кулик О. М. Сучасні аспекти формування крафтових продуктів у ресторанній справі. International scientific and practical conference. Prague, 2020. С. 76–80. URL: http://baltijapublishing.lv/omp/index.php/bp/catalog/download/64/1248/2849-1?inline=1 (дата звернення 17.08.2023).
References: 1. Ivanishcheva O. A. (2020) Syrovarinnia yak perspektyvnyi napriamok hastroturyzmu na Vinnychchyni [Cheese making as a promising direction of gastrotourism in Vinnytsia region]. Mizhnarodna naukovo-praktychna konferentsiia «Suchasni tendentsii rozvytku industrii turyzmu ta hostynnosti u konkurentnomu seredovyshchi»: materialy, m. Kharkiv. 232 p.
2. Innovatsiini tekhnolohii kharchovoi produktsii funktsionalnoho pryznachennia (2017) [Innovative technologies of functional food products]: monohrafiia / za red. Cherevka O. I., Peresichnoho M. I. 4-te vyd., pererobl. ta dopov. Kharkiv: KhDUKhT. 592 p. URL: http://dspace.puet.edu.ua/bitstream/123456789/8491/1/_монография_.pdf (accessed 18.08.2023).
3. Kraftovi syry: jak kooperatyvy rozvyvajut lokalne vyrobnyctvo. [Craft cheeses: how cooperatives develop local production]. URL: https:// agravery.com/uk/posts/show/kraftovi-siri-ak-kooperativi-rozvivaut-lokalne-virobnictvo (accessed: 22.08.2023).
4. MI-LO-KO: kraftovi vyrobnyky Ukrainy – ce majbutnie! [MI-LO-KO: craft producers of Ukraine are the future]. URL: https://posteat.ua/obzory/mi-lo-ko-kraftovi-virobniki-ukra%D1%97ni-ce-majbutnye/ (accessed: 22.08.2023 ).
5. Paska M. Z., Hrafska O. I., Kulyk O. M. (2020) Suchasni aspekty formuvannia kraftovykh produktiv u restorannii spravi [Modern aspects of the formation of craft products in the restaurant business]. International scientific and practical conference. Prague. pp. 76–80. URL: http://baltijapublishing.lv/omp/index.php/bp/catalog/download/64/1248/2849-1? inline=1 (accessed 17.08.2023).
Тип вмісту: Article
Розташовується у зібраннях:Журнал „Соціально-економічні проблеми і держава“, 2023, Випуск 2(29)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
23plvzrh.pdfКРАФТОВЕ ВИРОБНИЦТВО СИРІВ ЯК ПЕРСПЕКТИВНОГО ЕКОПРОДУКТУ ДЛЯ ЗАКЛАДІВ РЕСТОРАННОГО ГОСПОДАРСТВА731,66 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.