Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/43162
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПольова, Леся-
dc.contributor.authorPolova, Lesya-
dc.date.accessioned2023-12-29T12:26:16Z-
dc.date.available2023-12-29T12:26:16Z-
dc.date.issued2023-12-
dc.date.submitted2023-10-
dc.identifier.citationПольова Л. Крафтове виробництво сирів як перспективного екопродукту для закладів ресторанного господарства. Соціально-економічні проблеми і держава. 2023. Вип. 2 (29). С. 3-9. URL: http://sepd.tntu.edu.ua/images/stories/pdf/2023/23plvzrh.pdfuk_UA
dc.identifier.issn2223-3822-
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/43162-
dc.description.abstractВ умовах глобалізації та зростання екологічної свідомості споживачів, з'являється зростаючий попит на високоякісні, екологічно чисті продукти. Ресторани по всьому світу шукають способи диверсифікації своїх меню, намагаючись відповісти на ці зміни у вподобаннях клієнтів. Однак, не всі традиційні та сучасні методи виробництва продуктів можуть задовольнити зростаючі очікування споживачів. Попит на високоякісний сир постійно зростає. Останнім часом «сирний» бізнес приваблює все більше фермерів. Експерти стверджують, що це найменш ризикований і найкорисніший з усіх продуктів молочної промисловості. Сири з приватних сироварень все частіше знаходять покупців, адже навіть маленькі сироварні «з душею», безперечно, мають потенціал розвитку. Актуальність даної теми полягає в динамічному розвитку ресторанного ринку України за допомогою крафтового виробництва сирів, який характеризується посиленням конкуренції серед закладів харчування, появою нових форм бізнесу, використанням інноваційних підходів у діяльності ресторанних компаній країни. Темою дослідження є вивчення потенціалу крафтових сирів як перспективного екопродукту для ресторанного бізнесу, його впливу на збільшення конкурентоспроможності ресторанів та переваг для споживачів. Встановлено, що в Україні існує тенденція виготовлення сиру на крафтових сироварнях. Визначено, що мода на вживання місцевих продуктів прийшла з Європи і її активно підхоплює населення, замінюючи її крафтовими сирами. Незважаючи на високі ціни, розвиток крафтового виробництва зараз стрімко зростає, оскільки завжди є група клієнтів, зацікавлених у певній регіональній продукції, технічній унікальності та якості продукції. Крафтове виробництво сирів є не лише можливістю розширення асортименту для ресторанів, але й відповіддю на зростаючі очікування споживачів. Інтегруючи такі продукти в своє меню, ресторани можуть отримати конкурентні переваги, зміцнити своє позиціонування на ринку та привернути увагу екологічно свідомих споживачів. Можна зробити висновок, що інтеграція крафтових сирів у меню ресторанів може бути ефективним способом додати вартості для клієнтів, підтримати місцеве виробництво і водночас здійснити свій внесок у стале майбутнє. Однак це також вимагає від ресторанів глибокого розуміння своєї цільової аудиторії, здатності адаптуватися до ринкових умов і готовності інвестувати у якість.uk_UA
dc.description.abstractIn the conditions of globalization and growing environmental awareness of consumers, there is a growing demand for high-quality, environmentally friendly products. Restaurants around the world are looking for ways to diversify their menus in an effort to respond to these changes in customer preferences. However, not all traditional and modern methods of product production can meet the growing expectations of consumers. The demand for high-quality cheese is constantly growing. Recently, the "cheese" business has attracted more and more farmers. Experts state that it is the least risky and the most useful of all products of the dairy industry. Cheeses from private cheese factories are increasingly finding buyers, because even small cheese factories with a “soul” definitely have a development potential. The relevance of this topic lies in the dynamic development of the restaurant market of Ukraine with the help of craft cheese production, which is characterized by increased competition among food establishments, the emergence of new forms of business, and the use of innovative approaches in the activities of the country's restaurant companies. The topic of the research is the craft production of cheeses as a promising eco-product for restaurants. Studying the potential of craft cheeses as a promising ecoproduct for the restaurant business, its impact on increasing the competitiveness of restaurants and benefits for consumers is the goal of the research. It is determined that in Ukraine there is a tendency to produce cheese at craft cheese factories. It is revealed that the fashion for using local products came from Europe and is being actively picked up by the population, replacing it with craft cheeses. Despite the high prices, the development of craft production is now gaining momentum, as there is always a group of customers interested in certain regional products, technical uniqueness and product quality. Craft cheese production is not only an opportunity to expand the assortment for restaurants, but also a response to the growing expectations of consumers. By integrating such products into their menu, restaurants can gain competitive advantages, strengthen their market positioning and attract the attention of environmentally conscious consumers. It can be concluded that integrating craft cheeses into restaurant menus can be an effective way to add value for customers, support local production and at the same time contribute to a sustainable future. However, it also requires restaurants to have a deep understanding of their target audience, the ability to adapt to market conditions and a willingness to invest in quality.uk_UA
dc.description.sponsorshipThe authors received no direct funding for this research.uk_UA
dc.format.extent3-9-
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherТернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя та Академія соціального управління (Україна)uk_UA
dc.relation.urihttp://sepd.tntu.edu.ua/images/stories/pdf/2023/23plvzrh.pdfuk_UA
dc.relation.urihttp://dspace.puet.edu.ua/bitstream/123456789/8491/1/_монография_.pdfuk_UA
dc.relation.urihttps://agravery.com/uk/posts/show/kraftovi-siri-ak-kooperativi-rozvivaut-lokalne-virobnictvouk_UA
dc.relation.urihttps://posteat.ua/obzory/mi-lo-ko-kraftovi-virobniki-ukra%D1%97ni-ce-majbutnye/uk_UA
dc.relation.urihttp://baltijapublishing.lv/omp/index.php/bp/catalog/download/64/1248/2849-1?inline=1uk_UA
dc.subjectкрафтове виробництвоuk_UA
dc.subjectекопродуктuk_UA
dc.subjectресторанне господарствоuk_UA
dc.subjectсироварніuk_UA
dc.subjectрегіональна продукціяuk_UA
dc.subjectcraft production-
dc.subjectecoproduct-
dc.subjectrestaurant business-
dc.subjectcheese factories-
dc.subjectregional products-
dc.titleКрафтове виробництво сирів як перспективного екопродукту для закладів ресторанного господарстваuk_UA
dc.title.alternativeCraft production of cheese as a prospective ecoproduct for restaurantsuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
dc.rights.holderЕлектронне наукове фахове видання «Соціально-економічні проблеми і держава»uk_UA
dc.coverage.placenameТернопільuk_UA
dc.subject.udc637.3-027.41:640.43uk_UA
dc.relation.references1. Іваніщева О. А. Сироваріння як перспективний напрямок гастротуризму на Вінниччині. Міжнародна науковопрактична конференція «Сучасні тенденції розвитку індустрії туризму та гостинності у конкурентному середовищі»: матеріали, м. Харків. 2020. 232 c.uk_UA
dc.relation.references2. Інноваційні технології харчової продукції функціонального призначення: монографія / за ред. Черевка О. І., Пересічного М. І. 4-те вид., переробл. та допов. Харків: ХДУХТ, 2017. 592 с. URL: http://dspace.puet.edu.ua/bitstream/123456789/8491/1/_монография_.pdf (дата звернення: 18.08.2023).uk_UA
dc.relation.references3. Крафтові сири: як кооперативи розвивають локальне виробництво. URL: https://agravery.com/uk/posts/show/kraftovi-siri-ak-kooperativi-rozvivaut-lokalne-virobnictvo (Дата зверненя: 22.08.2023).uk_UA
dc.relation.references4. МІ-ЛО-КО: крафтові виробники України – це майбутнє! URL: https://posteat.ua/obzory/mi-lo-ko-kraftovi-virobniki-ukra%D1%97ni-ce-majbutnye/ (Дата звернення: 22.08.2023 ).uk_UA
dc.relation.references5. Паска М. З., Графська О. І., Кулик О. М. Сучасні аспекти формування крафтових продуктів у ресторанній справі. International scientific and practical conference. Prague, 2020. С. 76–80. URL: http://baltijapublishing.lv/omp/index.php/bp/catalog/download/64/1248/2849-1?inline=1 (дата звернення 17.08.2023).uk_UA
dc.relation.referencesen1. Ivanishcheva O. A. (2020) Syrovarinnia yak perspektyvnyi napriamok hastroturyzmu na Vinnychchyni [Cheese making as a promising direction of gastrotourism in Vinnytsia region]. Mizhnarodna naukovo-praktychna konferentsiia «Suchasni tendentsii rozvytku industrii turyzmu ta hostynnosti u konkurentnomu seredovyshchi»: materialy, m. Kharkiv. 232 p.uk_UA
dc.relation.referencesen2. Innovatsiini tekhnolohii kharchovoi produktsii funktsionalnoho pryznachennia (2017) [Innovative technologies of functional food products]: monohrafiia / za red. Cherevka O. I., Peresichnoho M. I. 4-te vyd., pererobl. ta dopov. Kharkiv: KhDUKhT. 592 p. URL: http://dspace.puet.edu.ua/bitstream/123456789/8491/1/_монография_.pdf (accessed 18.08.2023).uk_UA
dc.relation.referencesen3. Kraftovi syry: jak kooperatyvy rozvyvajut lokalne vyrobnyctvo. [Craft cheeses: how cooperatives develop local production]. URL: https:// agravery.com/uk/posts/show/kraftovi-siri-ak-kooperativi-rozvivaut-lokalne-virobnictvo (accessed: 22.08.2023).uk_UA
dc.relation.referencesen4. MI-LO-KO: kraftovi vyrobnyky Ukrainy – ce majbutnie! [MI-LO-KO: craft producers of Ukraine are the future]. URL: https://posteat.ua/obzory/mi-lo-ko-kraftovi-virobniki-ukra%D1%97ni-ce-majbutnye/ (accessed: 22.08.2023 ).uk_UA
dc.relation.referencesen5. Paska M. Z., Hrafska O. I., Kulyk O. M. (2020) Suchasni aspekty formuvannia kraftovykh produktiv u restorannii spravi [Modern aspects of the formation of craft products in the restaurant business]. International scientific and practical conference. Prague. pp. 76–80. URL: http://baltijapublishing.lv/omp/index.php/bp/catalog/download/64/1248/2849-1? inline=1 (accessed 17.08.2023).uk_UA
dc.identifier.citationenPolova, L. (2023) Craft production of cheese as a prospective ecoproduct for restaurants. Socio-Economic Problems and the State (electronic journal), Vol. 29, no. 2, pp. 3-9. URL: http://sepd.tntu.edu.ua/images/stories/pdf/2023/23plvzrh.pdfuk_UA
dc.identifier.doihttps://doi.org/10.33108/sepd2023.02.003-
dc.subject.jelL10uk_UA
dc.contributor.affiliationПрикарпатський національний університет імені Василя Стефаника вул. Галицька, 201 Д, м. Івано-Франківськ, Україна, 76000uk_UA
dc.contributor.affiliationVasyl Stefanyk Prykarpatsky National University str. Halytska, 201 D, Ivano-Frankivsk, Ukraine, 76000uk_UA
dc.identifier.orcidhttps://orcid.org/0000-0003-2971-5993-
dc.citation.journalTitleЕлектронне наукове фахове видання "Соціально-економічні проблеми і держава"-
dc.citation.issue2(29)-
dc.citation.spage3-
dc.citation.epage9-
dc.coverage.countryUAuk_UA
Розташовується у зібраннях:Журнал „Соціально-економічні проблеми і держава“, 2023, Випуск 2(29)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
23plvzrh.pdfКРАФТОВЕ ВИРОБНИЦТВО СИРІВ ЯК ПЕРСПЕКТИВНОГО ЕКОПРОДУКТУ ДЛЯ ЗАКЛАДІВ РЕСТОРАННОГО ГОСПОДАРСТВА731,66 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.