Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/43140
Назва: Шляхи підвищення конкурентоспроможності підприємств індустрії гостинності (на прикладі лаунж-бару «Za sklom»)
Інші назви: Some ways of competitiveness increase for hospitality industry enterprises (lounge bar "Za sklom" as a case study)
Автори: Бойко, Аліна Юріївна
Boiko, Alina
Приналежність: Тернопільський національний технічний університет вул. Руська, 56, м. Тернопіль, 46001, Україна
Бібліографічний опис: Бойко А. Ю. Шляхи підвищення конкурентоспроможності підприємств індустрії гостинності (на прикладі лаунж-бару «Za sklom») : кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня магістр за спеціальністю „241 — готельно-ресторанна справа“ / А. Ю. Бойко. — Тернопіль: ТНТУ, 2023. — 87 с.
Дата публікації: гру-2023
Дата подання: гру-2023
Дата внесення: 28-гру-2023
Видавництво: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Країна (код): UA
Місце видання, проведення: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Науковий керівник: Федишин, Ірина Богданівна
Fedyshyn, Iryna
Теми: конкурентоспроможність
інновації
ресторан
індустрія гостинності
competitiveness
innovation
restaurant
hospitality industry
Діапазон сторінок: 1-87
Короткий огляд (реферат): Бойко А.Ю. Шляхи підвищення конкурентоспроможності підприємств індустрії гостинності (на прикладі лаунж-бару «Za sklom» Кваліфікаційна робота магістра: 8 7 сторін о к , 9 рисунків, 1 3 таблиць, 5 5 літературн их джерел. Предмет дослідження  управління забезпеченням та підвищенням конкурентоспроможності підприємства індустрії гостинності Об'єкт дослідження  підприємство у сфері індустрії гостинності лаунж-бар «Za sklom» Метою роботи є вироблення пропозицій для забезпечення високого рівня конкурентоспроможності лаунж-бар «Za sklom» Методи дослідження − спостереження, порівняння, групування, аналіз і синтез, табличний. У кваліфікаційній роботі магістра досліджено теоретичні основи забезпечення конкурентоспроможності підприємств індустрії гостинності, зокрема проаналізовано роль інноваційної активності підприємства у підвищенні конкурентоспроможності, суть і особливості забезпечення конкурентоспроможності в індустрії гостинності та особливості використання IT-технологій для забезпечення конкурентних переваг підприємства ресторанного господарства; подано загальну характеристику лаунж-бару «Za sklom» та здійснено оцінку виробничо-господарської діяльності досліджуваного підприємства, проаналізовано доходи та витрати, конкурентне середовище; запропоновано напрями підвищення конкурентоспроможності підприємств індустрії гостинності, зокрема лаунж-бару «Za sklom»; здійснена оцінка економічної ефективності впровадження поданих рекомендацій. Результати дослідження рекомендовано до впровадження в діяльність досліджуваного підприємства – лаунж-бар «Za sklom».
Boiko A.Yu. Some w ays of competitiveness increas e for hospitality industry enterprises ( lounge bar "Za sklom" as a case study Bachelor's thesis : 8 7 pages, 9 figures, 1 3 tables, 5 5 references. Subject of research  management of ensuring a high level of competitiveness of the hospitality industry enterprise Object of research  enterprise in the field of hospitality industry Lounge bar " Za sklom The purpose of the work is development of proposals to ensure a high level of competitiveness of the Lounge bar " Za sklom Research methods  observation, comparison, grouping, analy sis and synthesis, tabular. T he theoretical foundations of ensuring the competitiveness of enterprises in the hospitality industry were examined in the master's thesis , in particular, the role of enterprise s` innovative activity in competitiveness increasing was analyzed , the essence and features of ensuring competitiveness in the hospitality industry, and the peculiarities of the IT technologies use to ensure the competitive advantages of the restaurant industry were characterize d ; general characteristics of the lounge bar "Za sklom" were presented and the production and economic activity of the investigated enterprise was evaluated, revenues and costs, competitive environment were analyzed; directions for increasing the competiti veness of the lounge bar "Za sklom" were proposed; an assessment of the economic effectiveness of the implementation of the presented recommendations was carried out. The results of the study are recommended for implementation in the activity of the investigated enterprise l ounge bar " Za sklom
Зміст: ВСТУП РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ПІДПРИЄМСТВ ІНДУСТРІЇ ГОСТИННОСТІ. 1.1. Інноваційна активність підприємства та її роль у підвищенні конкурентоспроможності підприємства 1.2. Суть і особливості забезпечення конкурентоспроможності в індустрії гостинності 1.3. Особливості використання IT-технологій для забезпечення конкурентних переваг підприємства ресторанного господарства РОЗДІЛ 2. ОСОБЛИВОСТІ ДІЯЛЬНОСТІ ВІТЧИЗНЯНИХ РЕСТОРАННИХ ПІДПРИЄМСТВ 2.1. Закономірності розвитку підприємств ресторанного господарства 2.2. Загальна характеристика лаунж-бару «Za sklom» 2.3. Оцінка виробничо-господарської діяльності досліджуваного підприємства РОЗДІЛ 3. НАПРЯМКИ ПІДВИЩЕННЯ РІВНЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ЛАУНЖ-БАРУ «ZA SKLOM» 3.1. Обґрунтування вибору закупівлі льодогенератора для забезпечення конкурентоспроможності досліджуваного підприємства 3.2. Підвищення ефективності надання послуг у лаунж-барі «Za sklom» через встановлення POS терміналів 3.3. Застосування IT-технологій для підвищення конкурентоспроможності лаунж-бару «Za sklom» 4. ОХОРОНА ПРАЦІ ТА БЕЗПЕКА У НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЯХ 4.1. Охорона праці у лаунж барі «Za sklom» 4.2 Стійкість роботи суб'єктів готельно ресторанного бізнесу у надзвичайних ситуаціях ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/43140
Власник авторського права: © Бойко А.Ю., 2023
Перелік літератури: 1. Annual revenue of accommodation and food service business entities in Ukraine from 2010 to 2021. URL: https://www.statista.com/statistics/997275/ukraine-turnover-accommodation-food-businesses
2. Bashynska, I., Lytovchenko, I., & Kharenko, D. Sales tunnels in messengers as new technologies for effective internet-marketing in tourism and hospitality. International Journal of Innovative Technology and Exploring Engineering, 8(12), 2019. 594-598 р. URL: https://doi.org/10.35940/ijitee.L3470.1081219
3. Bashynska, I., Lytovchenko, I., & Kharenko, D. Sales tunnels in messengers as new technologies for effective internet-marketing in tourism and hospitality. International Journal of Innovative Technology and Exploring Engineering, 8(12), 2019. рр. 594-598. URL: https://doi.org/10.35940/ijitee.L3470.1081219
4. Business Dictionary, 2016. URL: http://www.businessdictionary.com/definition/innovation.html
5. David Ricardo (1772 – 1823), “Principles of Political Economy and Taxation”. London, Library of Economics and Liberty, 1999.
6. Drucker Peter. Innovation and Entrepreneurship, HarperCollins Publishers, New York, 1993.
7. European Innovation Management Academy, 2016. URL: https://www.improveinnovation.eu.
8. Failte Ireland. A Human Resource Development Strategy for Irish Tourism: Competing Through People, Failte Ireland, Dublin. 2005.
9. Fedyshyn I., Buiak L., Harmatiy N., Pryshliak K. The impact of crisis events in ukraine on the export of agricultural products to EU countries and the world. Management Theory and Studies for Rural Business and Infrastructure Development, 45(2), 2023. рр. 193–201. URL: https://doi.org/10.15544/mts.2023.19
10. Firlej K. Economic conditions of the functioning of the food industry companies in Poland. In: Peer-Reviewed Proceedings of the International Scientific Conference Hradec Economics Days, Hradec Králové, Feb 2–3, 2015. рр. 121–132.
11. Fowler, D.S. Impact of COVID-19 on the global hospitality industry: a brief review of current academic literature and meta-analysis to determine primary qualitative themes. Research in Hospitality Management, 12, 1, 2022. 29-4, URL: https://doi: 10.1080/22243534.2022.2080948
12. Halkiv, L., Karyy, O., Kulyniak, I., & Ohinok, S. Modeling and forecasting of innovative, scientific and technical activity indicators under unstable economic situation in the country: Case of Ukraine. Communications in Computer and Information Science, 2020. 1158 р., рр.79-97.
13. Ioncica D. The factors of competitiveness in the hospitality industry and the competitive strategy of firms URL: https://www.academia.edu/4232099/the_factors_of_competitiveness_in_the_hospitality_industry_and_the_competitive_strategy_of_firms
14. Jones, L., Brown, D. and Palumbo, D. (2020) Coronavirus: A Visual Guide to the Economic Impact. BBC News, 3 April 2020. URL: https://www.unic.ac.cy/da/2020/05/08/coronavirus-a-visual-guide-to-the-economic-impact-bbc-news/
15. Joseph Alois Schumpeter, Theory of Economic Development, 1934.
16. Juchniewicz M., Łukiewska K. (): International competitiveness of the food industry in European Union member states. European Journal of Social Sciences. Education and Research, 2014. рр. 254–265.
17. Karimi, T., Honarvar, A. The Relation of the Sport Tourism with Job Creation, Income and Poverty Reduction and Investment in Tehran. Singaporean Journal of Business Economics and Management Studies, 6(7), 2018. рр.13-20. URL: https://doi.org/10.12816/0048622
18. Lewandowska, A. Interactions between investments in innovation and SME competitiveness in the peripheral regions. Journal of International Studies, 14(1), 2021. рр.285-307.
19. Marshall, Schumpeter and Social Science, Hitotsubashi University Weizsäcker, C. C. Homo Oeconomicus Adaptivus, The Graz Schumpeter Lectures, 2011. URL: http://www.uni-graz.at/vwl3www/schumpeterlectures.htm
20. Moyeenudin, H., Lawrence, A., Srivastava, С., & Suganya, R. The Inclusive Growth of Hotel and Restaurants with Tourism Sustainability in India. GIS-Business, 15(3), 2020. рр.1430-3663. URL: https://doi.org/10.26643/gis.v15i3.
21. OECD “Research and Development”. 2016. URL: https://data.oecd.org/rd/gross-domesticspending-on-r-d.htm.
22. Onyshchenko V. COVID-19 and Its Impact on Ukrainian Economy / V. Onyshchenko, S. Sivitska, A. Cherviak // Економіка і регіон. № 1 (80). 2021. С. 1-14. URL: https://doi 10.26906/EiR.2021.1(80).2232
23. Organization for Economic Co-operation and Development. The Global Competitiveness Report 2016–2017. OECD, Paris. URL: https://www.weforum.org/reports/the-global-competitiveness-report-2016-2017.
24. Porter M. E. The Competitive Advantage: Creating and Sustaining Superior Performance. NY: Free Press, 1985. (Republished with a new introduction, 1998.
25. Porter, Micheal “Competitive Advantage of Nations”, Harward Business Review, March-April, 1990b, pp.73-93.
26. Porter, Micheal “The Competitive Advantage of Corporate Philanthrophy”, Harward Business Review, December; 2002, рр.57-68.
27. Porter, Micheal E. Competitive Strategy: Techniques for Analyzing Industries and Competitors, Free Press, New York, 2004.
28. Porter, Micheal. Competitive Advantage of Nations: With A New Introduction, The Free Press, New York, 1990a.
29. Prokopenko, O., Rusavska, V., Maliar, N., Tvelina, A., Opanasiuk, N., & Aldankova, H. Digital-toolkit for sports tourism promoting. International Journal of Advanced Research in Engineering and Technology, 11(5), 2020. рр. 84-96. URL: https://doi.org/10.34218/IJARET.11.5.2020.0010
30. Shmygol, N., Galtsova, O., Solovyov, O., Koval, V., & Arsawan, I.W.E. (). Analysis of country's competitiveness factors based on inter-state rating comparisons, E3S Web of Conferences, 2020. 153 р.
31. Širá E. Slovak food processing industry in the context of globalisation and integration tendencies. Polish Journal of Management Studies, 2015. 11: 158–167.
32. Suarez B., Vargas, A. Innovation Management, from Materiality Assessment to Sustainability Reporting, opening the Social Impact Black Box. SocioEconomic Challenges, 5(1), 2021. рр. 13-27.
33. Szewczyk, I., & Lipianin-Zontek, E. Adaptation of business hotels to the needs of disabled tourists in Poland. Problems and Perspectives in Management, 17(4), 2019. рр. 392-403. https://doi.org/10.21511/ppm.17(4). 2019.
34. Yakushev, O. Innovative Technologies in the Management of Business Processes of Enterprises of Hotel-restaurant and Tourism Industries. Restaurant and hotel consulting Innovations, 3(2), 2020. рр. 195-208. URL: https://doi.org/10.31866/2616-7468.3.2.2020.219696
35. Бойко А., Федишин І. Напрямки забезпечення конкурентоспроможності в індустрії гостинності // Розвиток соціально-економічних систем в геоекономічному просторі: збірник тез доповідей ІІІ Міжнародної науково-практичної конференції (м. Тернопіль, 19 травня, 2023 р.). Тернопіль, ФОП Паляниця В.А., 2023. 142 с.
36. Бойко А.Ю., Євгеньєва О.С., Шерстюк Р.П. Формування культури та якості обслуговування у ресторанних підприємствах // «Соціальна відповідальність як основа інноваційного розвитку бізнесу»: матеріали Х-ої Всеукраїнської науково-практичної конференції пам’яті почесного професора ТНТУ, академіка НАН України М.Г.Чумаченка (Тернопіль, 18 листопада 2022 року) / МОН України, Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя [та ін.]. Тернопіль: 2022. 93 с.
37. Вовк І. Ресурсозбереження в системах транспорту та сфері послуг / Ірина Вовк, Юрій Вовк, Олег Цьонь // Матеріали Міжнародної науково-технічної конференції «Фундаментальні та прикладні проблеми сучасних технологій» до 100 річчя з дня заснування НАН України та на вшанування пам’яті Івана Пулюя (100 річчя з дня смерті), 22-24 травня 2018. Т.: ТНТУ, 2018. С. 296–297. (Економічні та соціальні аспекти нових технологій).
38. Возович А. та ін. Карантин економіки / А. Возович та ін. Київ: Adastra, 2021. 34 с. URL: ttps://ucci.org.ua/uploads/files/602f9ce03135f554471158.pdf
39. Герасимова, В. О., & Рєзанов, Е. О. Конкурентоспроможність підприємства: сутність та фактори впливу в сучасних умовах. Економічний простір, (154), 93-97. 2020. URL: https://doi.org/10.32782/2224-6282/154-17.
40. Діджитал-інструментарій відродження сервісної інфраструктури в умовах об’єднання територіальних громад у повоєнний період наблизить економіку України до європейських стандартів / Роман Шерстюк, Богдан Андрушків, Вадим Ратинський, Ольга Погайдак, Наталія Кирич // МММТЕС, 22-23 листопада 2022 року. Т. : ФОП Паляниця В. А., 2022. С. 151–156. (Економіко-математичні методи і моделі).
41. Закон України «Про енергетичну ефективність». Відомості Верховної Ради України (ВВР), 2022, № 2, ст.8. URL: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/1818-20#Text
42. Касич А. О. Теоретичні та практичні аспекти управління конкурентоспроможністю підприємства / А. О. Касич, Д. О. Глущенко // Економіка та держава. № 11. 2016. С. 65-70.
43. Котельникова Ю. М. Підвищення конкурентоспроможності підприємств в умовах цифровізації / Ю. М. Котельникова // Innovation and Sustainability. № 4, 2022. С. 101-108.
44. Кучечук Л. В., Подлепіна П. О. Аналіз сучасного стану ресторанного господарства України та перспективи його розвитку в умовах пандемії СOVID-19. Бізнес Інформ. №9. 2021. C. 139–144. URL: https://doi.org/10.32983/2222-4459-2021-9-139-144
45. Макалюк, І. В. Наслідки пандемії COVID-19 для національних економік світу / Макалюк І. В., Кисіль А. П. // Бізнес, інновації, менеджмент: проблеми та перспективи : збірник тез доповідей ІІ Міжнародної науково-практичної конференції, 22 квітня 2021 р. – Київ : КПІ ім. Ігоря Сікорського, Вид-во «Політехніка», 2021. С. 180–181.
46. Малюта Л. Я. Онлайн продажі продукції та послуг у готельно-ресторанному бізнесі / Людмила Ярославівна Малюта, Галина Сорокопуд // ICBuTS-2022, 23-24 листопада 2022 р. Т. : ФОП Паляниця В.А., 2022. С. 56–58.
47. Мельник Л. М. Концептуальні засади механізму формування та реалізації стратегії інноваційного розвитку закладу харчування / Лілія Мельник, Руслана Яремчук // ICBuTS-2022, 23-24 листопада 2022 р. Т. : ФОП Паляниця В.А., 2022. С. 162–163.
48. Податковий Кодекс України. Відомості Верховної Ради України (ВВР), 2011, № 13-14, № 15-16, № 17, ст.112. URL: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/2755-17#Text
49. Стойко І. Індустрія 4.0: ресторанні комп’ютерні POS-системи / Ігор Стойко, Ольга Долубовська // ICBuTS-2022, 23-24 листопада 2022 р. Т. : ФОП Паляниця В.А., 2022. С. 62–64.
50. Стойко І., Шерстюк Р. Сучасні тренди і перспективи у ресторанній індустрії. Соціально- економічні проблеми і держава. 2023. Вип. 1 (28). С. 66-78. URL: http://sepd.tntu.edu.ua/images/stories/pdf/2023/23siiuri.pdf
51. Федишин І. Б. Роль діджитал-стратегій у туристичному та готельному бізнесі в умовах нестабільності / І. Б. Федишин // Збірник тез доповідей Ⅱ Міжнародної науково-практичної конференції «Трансформація бізнесу для сталого майбутнього: дослідження, діджиталізація та інновації» ICBuTS-2022, 23-24 листопада 2022 р. Т. : ФОП Паляниця В.А., 2022. С. 77–79.
52. Юхновська Ю. О. Вплив готельно-ресторанного бізнесу на розвиток туристичної галузі України / Ю. О. Юхновська // Проблеми системного підходу в економіці. Вип. 3(1). 2019. С. 148-154. URL: https://doi.org/10.32782/2520-2200/2019-3-22
53. Методичний посібник для здобувачів освітнього ступеня «магістр» всіх спеціальностей денної та заочної (дистанційної) форм навчання «Безпека в надзвичайних ситуаціях» / В.С. Стручок. Тернопіль: ФОП Паляниця В.А., 156 с.
54. Навчальний посібник «Техноекологія та цивільна безпека. Частина «цивільна безпека»» / автор-укладач В.С. Стручок Тернопіль: ФОП Паляниця В.А., 156 с.
55. Бойко А.Ю., Федишин І.Б. Забезпечення конкурентоспроможності підприємств індустрії гостинності / А.Ю. Бойко, І.Б. Федишин // Соціально-економічні проблеми і держава. 2023.
Тип вмісту: Master Thesis
Розташовується у зібраннях:241 — готельно-ресторанна справа

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
dyplom_Boiko A_Yu_2023.pdf2,14 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити
Авторська довідка_Бойко.doc48,5 kBMicrosoft WordПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

Інструменти адміністратора