Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/42642

Назва: Сутність трейд-маркетингу як основного інструменту стимулювання збуту
Інші назви: The essence of trade marketing as the main tool of sales promotion
Автори: Бурліцька, Оксана Петрівна
Burlitska, Oksana
Приналежність: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, Тернопіль, Україна
Ternopil Ivan Puluj National Technical University, Ternopil, Ukraine
Бібліографічний опис: Бурліцька О. П. Сутність трейд-маркетингу як основного інструменту стимулювання збуту / Оксана Петрівна Бурліцька // Галицький економічний вісник. — Т. : ТНТУ, 2023. — Том 83. — № 4. — С. 122–129. — (Маркетинг).
Bibliographic description: Burlitska O. (2023) Sutnist treid-marketynhu yak osnovnoho instrumentu stymuliuvannia zbutu [The essence of trade marketing as the main tool of sales promotion]. Galician economic journal (Tern.), vol. 83, no 4, pp. 122-129 [in Ukrainian].
Є частиною видання: Галицький економічний вісник, 4 (83), 2023
Galician economic journal, 4 (83), 2023
Журнал/збірник: Галицький економічний вісник
Випуск/№ : 4
Том: 83
Дата публікації: 5-вер-2023
Дата подання: 22-чер-2023
Дата внесення: 14-жов-2023
Видавництво: ТНТУ
TNTU
Місце видання, проведення: Тернопіль
Ternopil
DOI: https://doi.org/10.33108/galicianvisnyk_tntu2023.04.122
УДК: 338.23.31
Теми: трейд-маркетинг
стимулювання збуту
торговельний персонал
споживач
торговельний посередник
trade marketing
sales promotion
sales staff
consumer
reseller
Кількість сторінок: 8
Діапазон сторінок: 122-129
Початкова сторінка: 122
Кінцева сторінка: 129
Короткий огляд (реферат): Висвітлено сутність поняття трейд-маркетингу, основних його складових та їх значення для збутової діяльності підприємства. Проаналізовано основні завдання, переваги та недоліки заходів, які використовуються в системі трейд-маркетингових інструментів залежно від суб’єктів стимулювання. Розглянуто заходи, які допомагають при формуванні маркетингової діяльності підприємства, наведено деякі практичні приклади: цілі та психологічні прийоми мерчандайзингу; сутність дисконтних програм та програм лояльності; поняття коаліційних програм (участь у коаліційних програмах істотно зменшує витрати на її підтримання для кожного учасника, створює портрет споживача, відбувається обмін клієнтською базою). Досліджено он-лайн інструменти трейд-маркетингу як нового напряму стимулювання продажів, що використовуються в діяльності торговельного закладу під час розміщення акційних пропозицій за допомогою банерів, медійної реклами в інтернет-мережі; просуванні товарів у соціальних мережах на сайті підприємства; можливості замовлення продукції через Інтернет-мережу; індивідуалізації споживача при визначенні потреб і переваг клієнта завдяки можливостям інструментів Analytic. Подано рекомендації щодо ефективності впровадження інструментів трейд-маркетингу для стимулювання збутової політики підприємства, як важливої складової для забезпечення його функціонування, що сприятиме утриманню існуючих клієнтів та залученню нових, стимулюванню покупців до здійснення повторних покупок, формуванню емоційної прихильності та лояльності споживачів до закладу, удосконаленню рекламно-комунікаційної політики закладу, збільшенню обсягів продажів, збільшенню кількості відвідувачів торговельного закладу, збільшенню середнього чеку, підвищення індексу лояльності клієнтів, формуванню комунікаційних показників, які опосередковано пов’язані з підвищенням рівня популярності торговельного закладу, підвищенням іміджу закладу. Зроблено висновки, що правильне застосування сучасних засобів трейд-маркетингу дасть можливість українським виробникам, підприємцям збільшити обсяги продажу та вийти на нові ринки.
The article is devoted to highlighting the essence of the concept of trade marketing, its main components and their importance for the sales activity of the enterprise. The main tasks, main advantages and disadvantages of measures used in the system of trade-marketing tools depending on the subjects of stimulation are analyzed. Measures that help in the formation of marketing activities of the enterprise are considered, some practical examples are given: goals and psychological methods of merchandising; essence of discount programs and loyalty programs; the concept of coalition programs (participation in coalition programs significantly reduces the cost of its support for each participant, creates a consumer portrait, exchanges of client base).On-line tools of trade marketing, as a new direction of sales stimulation, which are used in the activity of a trading institution during the placement of promotional offers with the help of banners, media advertising on the Internet, have been studied; promotion of goods in social networks on the company's website; the possibility of ordering products via the Internet; individualization of the consumer when determining the needs and preferences of the client thanks to the capabilities of Analytic tools. Recommendations are given on the effectiveness of the implementation of trade marketing tools to stimulate the sales policy of the enterprise, as an important component for ensuring its functioning, which will contribute to the retention of existing customers and the attraction of new ones, the stimulation of buyers to make repeat purchases, the formation of emotional attachment and loyalty of consumers to the establishment, the improvement of advertising and communication policy of the institution, increasing sales volumes, an increase in the number of visitors to a trade establishment, an increase in the average check, an increase in the customer loyalty index, the formation of communication indicators that are indirectly related to an increase in the popularity of a trade establishment, and an increase in the establishment's image. It is concluded that the intelligent use of modern trade marketing tools will enable Ukrainian manufacturers and entrepreneurs to increase sales volumes and enter new markets.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/42642
ISSN: 2409-8892
Власник авторського права: © Ternopil Ivan Puluj National Technical University, 2023
URL-посилання пов’язаного матеріалу: https://doi.org/10.35774/econa2018.04.167
Перелік літератури: 1. Богун Л. Ю., Розумей С. Б., Ніколаєнко І. В. Класифікація інструментів трейд-маркетингу. Економічний аналіз. 2018. Том 28. № 4. С. 167–172. DOI: https://doi.org/10.35774/econa2018.04.167
2. Бурліцька О. П., Рожко Н. Я. Класифікаційні ознаки основних видів мерчандайзингу. Теоретичні та прикладні аспекти розвитку економіки та маркетингу: монографія / за ред. д.е.н., доц. В. А. Фаловича. Тернопіль: Бескиди, 2020. 179 с.
3. Бурліцька О. Класифікаційні ознаки інструментів трейд-маркетингу. «Формування механізму зміцнення конкурентних позицій національних економічних систем у глобальному, регіональному та локальному вимірах»: матеріали Х Міжнар. наук.-практ. конф. (м. Тернопіль, 31 березня 2023 р.). Тернопіль, 2023. С. 109–111.
4. Котлер Ф., Катарджая Г., Сетьяван Ї. Маркетинг 4.0. Від традиційного до цифрового / пер. з англ. К. Куницької та О. Замаєвої. Київ: КМ-БУКС, 2018. 208 с.
5. Розумей С. Б., Юденко Г. Ю., Гончарова О. А. Сучасні тенденції використання трейд-маркетингу на виробничих та торговельних підприємствах. Проблеми системного підходу в економіці. 2020. Вип. № 1 (75). C. 107–117.
6. Фалович В. А. та ін. Основні завдання та тенденції трейд-маркетингу в сучасних ринкових реаліях України. Маркетинг 4.0: стратегічні імперативи та сучасні тенденції: монографія / за ред. д.е.н., доц. В. А. Фаловича. Тернопіль: ФОП Шпак В. Б., 2021. 351 с.
References: 1. Bohun L. Yu., Rozumei S. B., Nikolaienko I. V. (2018). Klasyfikatsiia instrumentiv treid-marketynhu [Classification of trade marketing tools]. Ekonomichnyi analiz. Vol. 28. No. 4. P. 167–172. DOI: https://doi.org/10.35774/econa2018.04.167
2. Burlitska O. P., Rozhko N. Ya. (2020). Klasyfikatsiini oznaky osnovnykh vydiv merchandaizynhu [Classification characteristics of the main types of merchandising]. Teoretychni ta prykladni aspekty rozvytku ekonomiky ta marketynhu [Theoretical and applied aspects of the development of economics and marketing]: monohrafiia / za red. d.e.n., dots. V. A. Falovycha. Ternopil: Beskydy, 179 p. P.18–27.
3. Burlitska O. Klasyfikatsiini oznaky instrumentiv treid-marketynhu [Classification features of trade marketing tools]. Materials of the X International scientific and practical conference “Formation of the mechanism of strengthening the competitive positions of national economic systems in global, regional and local dimensions”, (Ukraine, Ternopil, March 31, 2023), Ternopil: TNTU. P. 109–111.
4. Kotler F., Katardzhaia H., Setiavan Yi. (2018) Marketynh 4.0. Vid tradytsiinoho do tsyfrovoho [Marketing 4.0. From traditional to digital] / per. z anhl. K. Kunytskoi ta O. Zamaievoi. Kyiv: KM-BUKS, 2018. 208 p.
5. Rozumei S. B., Yudenko H. Yu., Honcharova O. A. (2020). Suchasni tendentsii vykorystannia treid-marketynhu na vyrobnychykh ta torhovelnykh pidpryiemstvakh [Modern trends in the use of trade marketing in production and trade enterprises]. Problems of the systemic approach in economics. Vol. 1. No. 75. P. 107–117.
6. Rozhko N. Ya., Burlitska O. P. Osnovni zavdannia ta tendentsii treid-marketynhu v suchasnykh rynkovykh realiiakh Ukrainy [The main tasks and trends of trade marketing in modern market realities of Ukraine]. Marketynh 4.0: stratehichni imperatyvy ta suchasni tendentsii [Marketing 4.0: strategic imperatives and modern trends]: monohrafiia / V. A. Falovych [ta in.]; za red. d.e.n., dots. V. A. Falovycha. Ternopil: FOP Shpak V. B., 2021. P. 211–221.
Тип вмісту: Article
Розташовується у зібраннях:Галицький економічний вісник, 2023, № 4 (83)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.