Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/42539

Назва: Індикатори оцінювання івент-менеджменту в управлінні підприємством
Інші назви: Event management evaluation indicators in enterprise management
Автори: Мисик, Вікторія Миколаївна
Mysyk, Viktoriya
Приналежність: Національний університет «Львівська політехніка», Львів, Україна
Lviv Polytechnic National University, Lviv, Ukraine
Бібліографічний опис: Мисик В. М. Індикатори оцінювання івент-менеджменту в управлінні підприємством / Вікторія Миколаївна Мисик // Галицький економічний вісник. — Т. : ТНТУ, 2023. — Том 82. — № 3. — С. 128–133. — (Менеджмент).
Bibliographic description: Mysyk V. (2023) Indykatory otsiniuvannia ivent-menedzhmentu v upravlinni pidpryiemstvom [Event management evaluation indicators in enterprise management]. Galician economic journal (Tern.), vol. 82, no 3, pp. 128-133 [in Ukrainian].
Є частиною видання: Галицький економічний вісник, 3 (82), 2023
Galician economic journal, 3 (82), 2023
Журнал/збірник: Галицький економічний вісник
Випуск/№ : 3
Том: 82
Дата публікації: 20-чер-2023
Дата подання: 3-кві-2023
Дата внесення: 4-вер-2023
Видавництво: ТНТУ
TNTU
Місце видання, проведення: Тернопіль
Ternopil
DOI: https://doi.org/10.33108/galicianvisnyk_tntu2023.03.128
УДК: 658.5
Теми: івент-менеджмент
івент-індустрія
івент
управління
подієвий туризм
event management
event industry
event
management
event tourism
Кількість сторінок: 6
Діапазон сторінок: 128-133
Початкова сторінка: 128
Кінцева сторінка: 133
Короткий огляд (реферат): Розроблено комплекс індикаторів оцінювання івент-менеджменту в управлінні підприємствами. У ході дослідження виокремлено напрями оцінювання івент-менеджменту в управлінні підприємством, сформовано показники за кожним із них, а також представлено детальну характеристику зазначених індикаторів із ідентифікуванням підходу до їх розрахунку. Серед найвагоміших напрямів оцінювання виокремлено три наступні: індикатори, що максимально зосереджують увагу на дотриманні обмежень щодо термінів в івент-менеджменті (рівень економії часу внаслідок упровадження чи вдосконалення івент-менеджменту та рівень відповідності фактичної тривалості реалізації івент-проекту (чи окремих робіт у його межах) його запланованій тривалості), індикатори, націлені на контроль якості івент-менеджменту (рівень формалізування управлінських процесів під час здійснення івент-менеджменту, рівень задоволеності персоналу івент-менеджментом, рівень ефективності управлінського інструментарію під час здійснення івент-менеджменту, рівень реагування на запити щодо проблем в івент-менеджменті, рівень невиконання завдань у зв’язку з проблемами в івент-менеджменті, рівень якості комунікацій у системах івент-менеджменту), а також індикатори, акцентовані на контролі бюджету в івент-менеджменті (рівень відповідності фактичного бюджету запланованому івент-проекту та величина чистої приведеної вартості формування чи вдосконалення системи івент-менеджменту на підприємстві). Сформований перелік індикаторів відображає прямі та непрямі вигоди і втрати від упровадження івент-менеджменту на підприємстві та його ефективного функціонування. Враховуючи конкретні цілі та завдання оцінювання, зрілість напряму дослідження, розміри компанії й те, на якій фазі життєвого циклу вона перебуває, підприємство зможе максимально чітко та ефективно обрати низку індикаторів, здатних задовільнити саме його запит. Наведений комплекс індикаторів слугуватиме невід’ємною часткою процесу побудови та розвитку якісної системи івент-менеджменту в управлінні підприємством.
The article develops a set of indicators that will make it possible to evaluate event management in enterprise management as fully as possible. During the research, directions for evaluating event management in enterprise management were identified, indicators were formed according to each of the directions, a detailed description of these indicators was presented, and the technology for their calculation was investigated. Among the most critical areas of evaluation, the following three are singled out: indicators that focus as much as possible on compliance with time limits in event management (the level of time savings due to the implementation or improvement of event management and the level of compliance with the actual duration of the event project implementation (or individual works within its limits ) of its planned duration), the indicators are aimed at monitoring the quality of event management (the level of formalization of management processes during event management, the level of staff satisfaction with event management, the level of effectiveness of management tools during event management, the level of response to requests for problems in event management, the level of non-fulfillment of tasks due to issues in event management, the level of communication quality in event management systems), as well as indicators that are focused on budget control in event management (the level of compliance with the actual budget of the event project planned and the value of the net present value of the formation or improvement of the event management system at the enterprise). The formed list of ten indicators reflects direct and indirect benefits and losses from implementing event management at the enterprise and its effective functioning. Taking into account the specific goals and objectives of the assessment, the maturity of the research area, the size of the company, and the phase of the life cycle it is in, the company will be able to choose several indicators that can satisfy its request as clearly and efficiently as possible. This set of indicators will be an integral part of building and developing a high-quality event management system in enterprise management.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/42539
ISSN: 2409-8892
Власник авторського права: © Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2023
URL-посилання пов’язаного матеріалу: https://doi.org/10.1016/j.tourman.2010.08.010
https://doi.org/10.1016/B978-0-7506-8057-8.50009-2
https://doi.org/10.1108/09596110810852221
https://hbr.org/2019/11/balancing-the-companys-needs-and-employee-satisfaction?ab=at_articlepage_relatedarticles_horizontal_slot2
https://doi.org/10.1111/j.1467-6486.2009.00909.x
https://doi.org/10.1016/j.tourman.2007.07.017
https://doi.org/10.1007/
https://doi.org/10.1007/978-3-030-29035-1_50
https://doi.org/10.46340/eujem.2021.7.3.3
Перелік літератури: 1. Aldebert B., Dang R. J., Longhi C. (2011). Innovation in the tourism industry: The case of tourism. Tourism Management. 32 (5). Р. 1204–1213. DOI: https://doi.org/10.1016/j.tourman.2010.08.010
2. Silvers J. R. (2009): Risk management for meetings and events. Oxford. DOI: https://doi.org/10.1016/B978-0-7506-8057-8.50009-2
3. Smith W. (2008). Professional Meeting Management: Comprehensive Strategies for Meetings, Conventions and Events. International Journal of Contemporary Hospitality Management. 20 (2). Р. 237–238. DOI: https://doi.org/10.1108/09596110810852221
4. Carucci R. (2019). Balancing the Company’s Needs and Employee Satisfaction. Harvard Business Review. URL: https://hbr.org/2019/11/balancing-the-companys-needs-and-employee-satisfaction?ab=at_articlepage_relatedarticles_horizontal_slot2.
5. Stam W. (2010). Industry event participation and network brokerage among entrepreneurial ventures. Journal of Management Studies. 47. P. 625–653. DOI: https://doi.org/10.1111/j.1467-6486.2009.00909.x
6. Getz D., 2008. Event tourism: Definition, evolution, and research. Tourism Management, 29. DOI: https://doi.org/10.1016/j.tourman.2007.07.017
7. Getz D. (2012). Event studies. Theory, research and policy for planned events (2nd ed.). London. Oxford: Butterworth- Heinemann.
8. Lampel J., Meyer, A.D. (2008). Field-configuring events as structuring mechanisms: How conferences, ceremonies, and trade shows constitute new technologies, industries, and markets. Journal of Management Studies. 45. P. 1025–1035.
9. Kuzmin O., Ovcharuk, V., Zhezhukha V., Mehta D., Gregus J. (2020). Diagnosing the Administration Systems as a Prerequisite for Enterprises Business Processes Reengineering. [In:] Barolli, L., Nishino, H., Miwa, H. (eds.) Advances in Intelligent Networking and Collaborative Systems. INCoS 2019. Advances in Intelligent Systems and Computing. Vol. 1035. Springer, Cham, 513–524. Doi: https://doi.org/10.1007/ 978-3-030-29035-1_50. DOI: https://doi.org/10.1007/978-3-030-29035-1_50
10. Mysyk V. (2021). Methodical approaches to diagnosing processes of event management formation and development. European journal of economics and management. 7 (3). P. 15–23. DOI: https://doi.org/10.46340/eujem.2021.7.3.3
References: 1. Aldebert B., Dang R. J., Longhi C. (2011). Innovation in the tourism industry: The case of tourism. Tourism Management. 32 (5). Р. 1204–1213. DOI: https://doi.org/10.1016/j.tourman.2010.08.010
2. Silvers J. R. (2009): Risk management for meetings and events. Oxford. DOI: https://doi.org/10.1016/B978-0-7506-8057-8.50009-2
3. Smith W. (2008). Professional Meeting Management: Comprehensive Strategies for Meetings, Conventions and Events. International Journal of Contemporary Hospitality Management. 20 (2). Р. 237–238. DOI: https://doi.org/10.1108/09596110810852221
4. Carucci R. (2019). Balancing the Company’s Needs and Employee Satisfaction. Harvard Business Review. URL: https://hbr.org/2019/11/balancing-the-companys-needs-and-employee-satisfaction?ab=at_articlepage_relatedarticles_horizontal_slot2.
5. Stam W. (2010). Industry event participation and network brokerage among entrepreneurial ventures. Journal of Management Studies. 47. P. 625–653. DOI: https://doi.org/10.1111/j.1467-6486.2009.00909.x
6. Getz D., 2008. Event tourism: Definition, evolution, and research. Tourism Management, 29. DOI: https://doi.org/10.1016/j.tourman.2007.07.017
7. Getz D. (2012). Event studies. Theory, research and policy for planned events (2nd ed.). London. Oxford: Butterworth- Heinemann.
8. Lampel J., Meyer, A.D. (2008). Field-configuring events as structuring mechanisms: How conferences, ceremonies, and trade shows constitute new technologies, industries, and markets. Journal of Management Studies. 45. P. 1025–1035.
9. Kuzmin O., Ovcharuk, V., Zhezhukha V., Mehta D., Gregus J. (2020). Diagnosing the Administration Systems as a Prerequisite for Enterprises Business Processes Reengineering. [In:] Barolli, L., Nishino, H., Miwa, H. (eds.) Advances in Intelligent Networking and Collaborative Systems. INCoS 2019. Advances in Intelligent Systems and Computing. Vol. 1035. Springer, Cham, 513–524. Doi: https://doi.org/10.1007/978-3-030-29035-1_50. DOI: https://doi.org/10.1007/978-3-030-29035-1_50
10. Mysyk V. (2021). Methodical approaches to diagnosing processes of event management formation and development. European journal of economics and management. 7 (3). P. 15–23. DOI: https://doi.org/10.46340/eujem.2021.7.3.3
Тип вмісту: Article
Розташовується у зібраннях:Галицький економічний вісник, 2023, № 3 (82)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.