Använd denna länk för att citera eller länka till detta dokument: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/42419
Titel: Створення клієнт-серверної інформаційної системи для IT-компанії
Övriga titlar: Creation of a client-server information system for an IT company
Författare: Панікарський, Сергій Ігорович
Panikarskyi, Serhii Ihorovych
Affiliation: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Bibliographic description (Ukraine): Панікарський С. І. Створення клієнт-серверної інформаційної системи для IT-компанії : кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня бакалавр за спеціальністю „121 — інженерія програмного забезпечення“ / Сергій Ігорович Панікарський . — Тернопіль: ТНТУ, 2023. — 62 с.
Utgivningsdatum: jun-2023
Date of entry: 28-jul-2023
Country (code): UA
Place of the edition/event: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Supervisor: Бревус, Віталій Миколайович
Committee members: Лечаченко, Тарас Анатолійович
UDC: 004.422.8
Nyckelord: 121
ІНЖЕНЕРІЯ ПРОГРАМНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ
система обслуговування заявок
UML
IDEF0
DFD діаграма
Number of pages: 62
Sammanfattning: Об’єкт дослідження – клієнт-серверна інформаційна системи для ІТ- компанії. Мета роботи – Спроектувати систему обслуговування заявок з використанням UML, IDEF0, DFD діаграм. Метод дослідження – аналіз предметної галузі з погляду проблеми обслуговування заявок та засобів розробки необхідного програмного забезпечення. Отримані результати – розроблено програмний засіб, що дозволяє підтримувати процеси обслуговування заявок у межах обраної предметної галузі.
The object of the research – a client-server information system for an IT company. The purpose of the work – design an application service system using UML, IDEF0, DFD diagrams. The research method is an analysis of the subject area from the point of view of the problem of servicing applications and means of developing the necessary software. The obtained results – a software tool was developed that allows you to support the processes of service of applications within the selected subject area.
Content: РЕФЕРАТ ... 4 ANOTATION ... 5 ПЕРЕЛІК УМОВНИХ СКОРОЧЕНЬ... 7 ВСТУП... 8 1 АНАЛІТИЧНА ЧАСТИНА ... 11 1.1 Основні поняття ... 11 1.1.1. Визначення ... 11 1.1.2. Історія... 14 1.2. Клієнт-серверна архітектура стосовно БД. ... 18 1.2.1. Поняття архітектури клієнт-сервер... 18 1.2.2. Двохрівнева клієнт-серверна архітектура... 20 1.2.3. Багаторівнева архітектура клієнт-сервер (Multitier architecture) ... 22 2. ПРОЕКТНА ЧАСТИНА ... 27 2.1. Клієнт-серверна архітектура стосовно ІС ... 27 2.2. Клієнт-серверні обчислення... 28 2.2.1. Піраміда моделі «клієнт-сервер»... 28 2.2.3. Відкриті системи та стандарти ... 33 2.3. Модель клієнт-сервер в Інтернеті... 34 3. ПРАКТИЧНА ЧАСТИНА ... 36 3.1. Клієнт-серверні обчислення... 36 3.2. 3-рівнева архітектура... 36 3.3. Минуле та майбутнє клієнтів... 39 4. БЕЗПЕКА ЖИТТЕДІЯЛЬНОСТІ, ОСНОВИ ОХОРОНИ ПРАЦІ ... 52 4.1 Аварії з викидом радіоактивних речовин... 52 4.2 Долікарська допомога при обмороженні... 54 ВИСНОВКИ... 57 ПЕРЕЛІК ПОСИЛАНЬ ... 59 Додаток А... 62 Додаток Б... 63
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/42419
Copyright owner: Панікарський Сергій Ігорович, 2023
References (Ukraine): Державна програма розвитку цифрової економіки та інформаційного суспільства на 2016 – 2020 роки. Постанова Кабінета Міністрів України у 23.03.2022 № 235.
Кошуняєва, Н.В. Теорія масового обслуговування/Н.В. Кошуньова, Н.М. Патронова. - Архангельськ: САФУ, 2013. - 107 с.
Стратегія розвитку інформатизації в Україні на 2016 - 2022 роки. Затверджено на засіданні Президії Ради Міністрів від 03.11.2015 № 26.
СУБД [Електронний ресурс] Режим доступу:https://habr.com/post/348220/ - Дата доступу: 01.12.2022.
Freshdesk Help Desk [Електронний ресурс]. - Режим доступу: https://freshdesk.en/ - Дата доступу: 01.12.2022.
Happydesk Help Desk [Електронний ресурс]. - Режим доступу: https://happydesk.en/ - Дата доступу: 01.12.2022.
Information technology - Service management - Part 10: Concepts and vocabulary: ISO/IEC 20000-10:2022(en). - Technical Committee ISO/IEC JTC 1, 2022. - 28p.
OTRS Help Desk [Електронний ресурс]. - Режим доступу: https://doc.otrs.com/doc/manual/admin/4.0/ua/html/otrs.html - Дата доступу: 01.12.2022.
PostgreSQL [Електронний ресурс]. Режим доступу: - https://habr.com/ua/post/282764/. - Дата доступу: 17.03.2022.
Quality management systems - Fundamentals and vocabulary: ISO 9000:2015(en). - Technical Committee ISO/TC 176, 2015 - 51p.
Content type: Bachelor Thesis
Samling:121 — Інженерія програмного забезпечення (бакалаври)

Fulltext och övriga filer i denna post:
Fil Beskrivning StorlekFormat 
dyplom_Panikarskyy_2023.pdf1,61 MBAdobe PDFVisa/Öppna


Materialet i DSpace är upphovsrättsligt skyddat och får ej användas i kommersiellt syfte!

Administrativa verktyg