Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/42419
Назва: Створення клієнт-серверної інформаційної системи для IT-компанії
Інші назви: Creation of a client-server information system for an IT company
Автори: Панікарський, Сергій Ігорович
Panikarskyi, Serhii Ihorovych
Приналежність: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Бібліографічний опис: Панікарський С. І. Створення клієнт-серверної інформаційної системи для IT-компанії : кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня бакалавр за спеціальністю „121 — інженерія програмного забезпечення“ / Сергій Ігорович Панікарський . — Тернопіль: ТНТУ, 2023. — 62 с.
Дата публікації: чер-2023
Дата внесення: 28-лип-2023
Країна (код): UA
Місце видання, проведення: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Науковий керівник: Бревус, Віталій Миколайович
Члени комітету: Лечаченко, Тарас Анатолійович
УДК: 004.422.8
Теми: 121
ІНЖЕНЕРІЯ ПРОГРАМНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ
система обслуговування заявок
UML
IDEF0
DFD діаграма
Кількість сторінок: 62
Короткий огляд (реферат): Об’єкт дослідження – клієнт-серверна інформаційна системи для ІТ- компанії. Мета роботи – Спроектувати систему обслуговування заявок з використанням UML, IDEF0, DFD діаграм. Метод дослідження – аналіз предметної галузі з погляду проблеми обслуговування заявок та засобів розробки необхідного програмного забезпечення. Отримані результати – розроблено програмний засіб, що дозволяє підтримувати процеси обслуговування заявок у межах обраної предметної галузі.
The object of the research – a client-server information system for an IT company. The purpose of the work – design an application service system using UML, IDEF0, DFD diagrams. The research method is an analysis of the subject area from the point of view of the problem of servicing applications and means of developing the necessary software. The obtained results – a software tool was developed that allows you to support the processes of service of applications within the selected subject area.
Зміст: РЕФЕРАТ ... 4 ANOTATION ... 5 ПЕРЕЛІК УМОВНИХ СКОРОЧЕНЬ... 7 ВСТУП... 8 1 АНАЛІТИЧНА ЧАСТИНА ... 11 1.1 Основні поняття ... 11 1.1.1. Визначення ... 11 1.1.2. Історія... 14 1.2. Клієнт-серверна архітектура стосовно БД. ... 18 1.2.1. Поняття архітектури клієнт-сервер... 18 1.2.2. Двохрівнева клієнт-серверна архітектура... 20 1.2.3. Багаторівнева архітектура клієнт-сервер (Multitier architecture) ... 22 2. ПРОЕКТНА ЧАСТИНА ... 27 2.1. Клієнт-серверна архітектура стосовно ІС ... 27 2.2. Клієнт-серверні обчислення... 28 2.2.1. Піраміда моделі «клієнт-сервер»... 28 2.2.3. Відкриті системи та стандарти ... 33 2.3. Модель клієнт-сервер в Інтернеті... 34 3. ПРАКТИЧНА ЧАСТИНА ... 36 3.1. Клієнт-серверні обчислення... 36 3.2. 3-рівнева архітектура... 36 3.3. Минуле та майбутнє клієнтів... 39 4. БЕЗПЕКА ЖИТТЕДІЯЛЬНОСТІ, ОСНОВИ ОХОРОНИ ПРАЦІ ... 52 4.1 Аварії з викидом радіоактивних речовин... 52 4.2 Долікарська допомога при обмороженні... 54 ВИСНОВКИ... 57 ПЕРЕЛІК ПОСИЛАНЬ ... 59 Додаток А... 62 Додаток Б... 63
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/42419
Власник авторського права: Панікарський Сергій Ігорович, 2023
Перелік літератури: Державна програма розвитку цифрової економіки та інформаційного суспільства на 2016 – 2020 роки. Постанова Кабінета Міністрів України у 23.03.2022 № 235.
Кошуняєва, Н.В. Теорія масового обслуговування/Н.В. Кошуньова, Н.М. Патронова. - Архангельськ: САФУ, 2013. - 107 с.
Стратегія розвитку інформатизації в Україні на 2016 - 2022 роки. Затверджено на засіданні Президії Ради Міністрів від 03.11.2015 № 26.
СУБД [Електронний ресурс] Режим доступу:https://habr.com/post/348220/ - Дата доступу: 01.12.2022.
Freshdesk Help Desk [Електронний ресурс]. - Режим доступу: https://freshdesk.en/ - Дата доступу: 01.12.2022.
Happydesk Help Desk [Електронний ресурс]. - Режим доступу: https://happydesk.en/ - Дата доступу: 01.12.2022.
Information technology - Service management - Part 10: Concepts and vocabulary: ISO/IEC 20000-10:2022(en). - Technical Committee ISO/IEC JTC 1, 2022. - 28p.
OTRS Help Desk [Електронний ресурс]. - Режим доступу: https://doc.otrs.com/doc/manual/admin/4.0/ua/html/otrs.html - Дата доступу: 01.12.2022.
PostgreSQL [Електронний ресурс]. Режим доступу: - https://habr.com/ua/post/282764/. - Дата доступу: 17.03.2022.
Quality management systems - Fundamentals and vocabulary: ISO 9000:2015(en). - Technical Committee ISO/TC 176, 2015 - 51p.
Тип вмісту: Bachelor Thesis
Розташовується у зібраннях:121 — Інженерія програмного забезпечення (бакалаври)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
dyplom_Panikarskyy_2023.pdf1,61 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

Інструменти адміністратора