Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/42232
Назва: Напрями впливу на конкурентоспроможність підприємства індустрії гостинності (на прикладі готельного хостелу “У Поттера”)
Інші назви: Directions of impact on hospitality industry establishment competitiveness (hotel hostel “At Potter’s” as a case study)”
Автори: Хачатрян, Девід Самвелович
Khachatryan, Devid Samvelovych
Приналежність: Тернопільський національний технічний університет вул. Руська, 56, м. Тернопіль, 46001, Україна
Бібліографічний опис: Хачатрян Д.С. Напрями впливу на конкурентоспроможність підприємства індустрії гостинності (на прикладі готельного хостелу “У Поттера”) : дипломна робота бакалавра за спеціальністю „241 — готельно-ресторанна справа“ / Д.С. Хачатрян. — Тернопіль: ТНТУ, 2023. — 91 с.
Дата публікації: чер-2023
Дата подання: чер-2023
Дата внесення: 20-лип-2023
Видавництво: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Країна (код): UA
Місце видання, проведення: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Науковий керівник: Паляниця, Віктор Анатолійович
Palyanytsya, Viktor
УДК: УДК 640.4
Теми: чинник
фактор
конкурентоспроможність
конкурентні позиції
конкурентне середовище
сервіс
клієнт
гостюючий
сфера гостинності
гостинність
готельний бізнес
готельне господарство
готель
готельний хостел
міні-готель
засіб тимчасового перебування
готельно-ресторанне господарство
clerk
factor
competitiveness
competitive position
competitive environment
service
client
guest
hospitality industry
hospitality
hotel business
hotel statehood
hotel
hotel hostel
mini-hotel
office hours
hotel-restaurant statehood
Діапазон сторінок: 1-91
Короткий огляд (реферат): Хачатрян Д. С. “Напрями впливу на конкурентоспроможність підприємства індустрії гостинності (на прикладі готельного хостелу “У Поттера”)”. Кваліфікаційна робота бакалавра (91 с., 10 рис., 23 табл., 46 літ. джерел) за спеціальністю 241 “Готельно-ресторанна справа”. – Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя. Факультет економіки та менеджменту. – Тернопіль, 2023. Дана кваліфікаційна робота бакалавра присвячена обґрунтуванню теоретичних положень, розробленню науково-методичних і практичних рекомендацій з пошуку ефективних напрямів впливу на конкурентоспроможність тпідприємства індустрії гостинності. У розрізі обраної теми було розкрито розглянуто теоретичні засади визначення впливу на конкурентоспроможність підприємства індустрії гостинності; продемонстровано аналітичні аспекти дослідження конкурентоспроможності готельного хостелу “У Поттера”; рекомендовано рекомендовано пропозиції щодо впливу на конкурентоспроможність готельного хостелу “У Поттера”. Практичне значення одержаних результатів. У процесі дослідження рекомендовано застосувати маркетингове управління для забезпечення конкурентоспроможності підприємства сфери гостинності, а також впровадити методики оцінювання ефективності управління персоналом у готельномку хостелі “У Поттера”, що приведе до підвищення конкурентоспроможності, а також матиме позитивний вплив на рівень розвитку даного підприємства сфери гостинності. Практичне значення результатів полягає також у визначенні теоретичних положень та формуванні висновків, викладених у роботі, що дозволяють розширити та систематизувати знання у галузі забезпечення конкурентоспроможності послуг.
Khachatryan D. S. “Directions of impact on hospitality industry establishment competitiveness (hotel hostel “At Potter’s” as a case study)”. Bachelor’s thesis (91 pp., 10 fig., 23 table, 46 literary sources) in the specialty 241 “Hotel and restaurant business”. – Ternopil National Technical University named after Ivan Pulyuy. Faculty of Economics and Management. – Ternopil, 2023. This bachelor’s qualification work is dedicated to the introduction of theoretical provisions, the development of scientific and methodological and practical recommendations for the search for effective direct injection into the competitiveness of the hospitality industry. In the context of the selected topic, the theoretical principles of determining the impact on the competitiveness of the hospitality industry enterprise were discussed; the analytical aspects of the study of the competitiveness of the "U Pottera" hotelhostel are demonstrated; recommended recommended proposals regarding the impact on the competitiveness of the hotel-hostel “U Pottera”. Practical significance of the obtained results. In the research process, it is recommended to apply marketing management to ensure the competitiveness of the hospitality enterprise, as well as to implement the methods of evaluating the effectiveness of personnel management in the hotel-hostel “U Pottera”, which will lead to an increase in competitiveness, and will also have a positive impact on the level of development of this hospitality enterprise. The practical significance of the results also lies in the definition of theoretical provisions and the formation of conclusions presented in the work, which allow expanding and systematizing knowledge in the field of ensuring the competitiveness of services.
Зміст: ВСТУП...5 1. ТЕОРЕТИКО-МЕТОДИЧНА ЧАСТИНА. ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ВИЗНАЧЕННЯ ВПЛИВУ НА КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНІСТЬ ПІДПРИЄМСТВА ІНДУСТРІЇ ГОСТИННОСТІ...9 1.1. Загальні детермінанти розвитку ринку послуг розміщення та проживання...9 1.2. Інституційні основи та генезис поняття “конкурентоспроможність” підприємств сфери гостинності...15 1.3. Аналізування існуючих підходів і показників оцінювання конкурентоспроможності підприємницьких структур сфери гостинності...22 2. АНАЛІТИКО-ДОСЛІДНИЦЬКА ЧАСТИНА. АНАЛІТИЧНІ АСПЕКТИ ДОСЛІДЖЕННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ГОТЕЛЬНОГО ХОСТЕЛУ “У ПОТТЕРА”...33 2.1. Організаційно-економічна характеристика підприємства готельного господарства...33 2.2. Аналізування факторів впливу на конкурентні позиції готельного хостелу “У Поттера”...45 3. РЕКОМЕНДАЦІЙНО-РОЗРАХУНКОВА ЧАСТИНА. ПРОПОЗИЦІЇ ЩОДО ВПЛИВУ НА КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНІСТЬ ГОТЕЛЬНОГО ХОСТЕЛУ “У ПОТТЕРА”...54 3.1. Пропозиції застосування маркетингового управління для забезпечення конкурентоспроможності підприємства сфери гостинності...54 3.2. Рекомендації з впровадження методики оцінювання ефективності управління персоналом у готельномку хостелі “У Поттера”...67 РОЗДІЛ 4. БЕЗПЕКА ЖИТТЄДІЯЛЬНОСТІ, ОСНОВИ ОХОРОНИ ПРАЦІ...78 4.1. Безпека життєдіяльності...78 4.2. Основи охорони праці...82 ВИСНОВКИ...85 БІБЛІОГРАФІЯ...88
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/42232
Власник авторського права: © Хачатрян Д.С., 2023
Перелік літератури: 1. Андрушків Б. М. Криза взаємовідносин у загальній теорії криз // Журнал Європейської економіки. Червень 2011. Том 10 (№ 2). С. 121–131.
2. Азарян Е. М. Споживчий ринок: становлення й розвиток: монограф. НАН України, Ін-т економіки пром-сти. Донецьк, 2012. 304 с.
3. Базилюк Я. Б. Конкурентоспроможність національної економіки: сутність та умови забезпечення. К.: НІС, 2012. С. 6-12.
4. Банько В. Г. Будівлі, споруди та обладнання туристських комплексів: навч. посібн., 2-е вид. К.: Дакор, 2008. 328 с.
5. Бачевський Б. Є., Заблодська І. В., Решетняк О. О. Потенціал і розвиток підприємства: навч. посіб. К.: Центр учбової літератури, 2009. 400 с.
6. Белопольська Т. В. Стратегічне управління розвитком підприємствами реального сектору економіки: механізми, методи, моделі: монограф. Т. В. Белопольська, В. М. Андрієнко, Я. В. Лендел, О. О. Плахотнік. Донецьк, 2012. 156 с.
7. Білан М. О. Готельні ланцюги: стан і перспективи розвитку. Всё о туризме. Туристическая библиотека. URL: https://tourlib.net/statti_ukr/bilan.htm.
8. Бойко М. Г., Гопкало Л. M. Організація готельного господарства: підручн. К.: Київ, нац. торг.-екон. ун-т, 2006. 448 с.
9. Бойко М. М. Соціальний капітал як чинник конкурентоспроможності підприємств сфери послуг. Теоретичні та прикладні питання економіки. 2014. Вип. 1. С. 486-495.
10. Василенко А. В. Менеджмент сталого розвитку підприємств: монограф. Київ: Центр уч. літ., 2015. 648 с.
11. Веллінгтон Дж. Конкурентоспроможність транснаціональних корпорацій: монограф. К.: Бліц– Інформ, 2009. 455 с.
12. Виноградова О. О. Управління конкурентними рекламними можливостями підприємства. Вісник ВПІ. 2010. №3. С.42-48.
13. Войчак А. В. Маркетинговий менеджмент: навч.-метод. посіб. для самост. вивчення дисципліни. Київський національний економічний ун-т. К.: КНЕУ, 2000. 237 с. 40
14. Воронкова А. Є. Стратегічне керування конкурентоспроможним потенціалом підприємства: діагностика й організація: монограф. Луганськ: ЧІП, 2000. 315 с.
15. Галасюк К.А. Готельні ланцюги в сучасній індустрії гостинності. Науковий вісник ОНЕУ. 2012. №21(173). С.127-135.
16. Герасимчук В. Г. У пошуках успішної моделі економічного розвитку. Стратегічне управління національним економічним розвитком: монограф.: в 2 т. За заг. ред. О. В. Кендюхова. Донецьк: ДВНЗ Доннту, 2013. Т. 1, С. 85-96.
17. Головко О. Організація готельного господарства: навч. посіб.; М-во освіти і науки України, Мукачівський державний університет. К.: Кондор, 2011. 408 с.
18. Городянська Л. В. Відтворювальні економічні ресурси: теорія та методологія обліку і аналізу: монограф. Київ: КНЕУ, 2013. 259 с.
19. Давидова О. Ю., Писаревський І. М. Сучасний стан та перспективи розвитку готельного бізнесу в Україні. Збірник наукових праць ХДУХТ “Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг”. 2008. Випуск 2(8), частина 2. С.215-219.
20. Джонсон Р. А. Комплексне управління конкурентоспроможністю американських виробників: навч. посіб. К.: Бліц–Інформ, 2008. 347 с.
21. Довбуш Р. А., Зозуля А. Л. Управління конкурентоспроможністю підприємств: підруч. Х.: Основа, 2011. 234 с.
22. Дубовик О. Формування конкурентних переваг на основі бенчмаркінгу. Регіональна економіка. 2014. №3. С. 204-212.
23. Зозульов О. Про посилення конкурентних переваг підприємства // Економіка України. 2003. №8. С.33-38.
24. Зубков А. А., Чібісов С. І. Довідник працівника готельного господарства. К.: Вища школа, 1985. 272 с.
25. Іванова В. В. Людський капітал як чинник забезпечення конкурентоспроможності підприємств туристичного бізнесу. Актуальні проблеми економіки. 2014. № 5 (155). С. 321-327.
26. Іванова Л. О. Оцінка маркетингових можливостей підприємств готельного господарства в окремих регіонах України // Щорічник наукових праць, вип. ХІV. Львів: НАН України ІРД, 2003. С. 230-242.
27. Ковтун О. І. Стратегія підприємства: навч. посіб., 2-ге вид. Львів: “Науковий світ – 2000”, 2006. 366 с.
28. Косій Т. М. Сучасний стан розвитку готельного господарства України // Матеріали ІІІ міжнародної науково-практичної конференції “Індустрія гостинності в країнах Європи”. 4-6 грудня 2018 р. Сімферополь: ВіТроПринт, 2018. С.152-154.
29. Круль Г. Я. Основи готельної справи: навч. посіб. М-во освіти і науки України, Чернівецький нац. ун-т ім. Юрія Федьковича. К.: Центр учбової літератури, 2011. 367 с.
30. Кузнецова Н. М. Основи економіки готельного та ресторанного господарства. К.: Інститут туризму, 1997. 176 с.
31. Мальська М. П., Пандяк І. Р. Готельний бізнес: теорія та практика: підруч. М-во освіти і науки України, Львівський нац. ун-т ім. І. Франка. К.: Центр учбової літератури, 2012. 470 с.
32. Мікловда В. П., Брітченко І. Г., Кубіній Н. Ю., Дідович Ю. С. Ефективність стратегічного управління підприємствами: сучасні проблеми та перспективи їх вирішення: монографія. Полтава: ПУЕТ, 2013. 218 с.
33. Мунін Г. Б., Роглєв Х. Й. Управління сучасним готельним комплексом: навч. посіб. К.: Ліра. К, 2005. 520 с.
34. Нечаюк Л. І., Телеш Н. О. Готельно-ресторанний бізнес: менеджмент. URL: http://tourlib.net/books_ukr/nechauk22.htm.
35. Отченаш К. Г., Вольвач М. М. Особливості формування конкурентної стратегії. Проблеми системного підходу в економіці. 2010. №1. URL: http://www.nbuv.gov.ua/e-journals/pspe/2010_1/Otchenash_110.htm.
36. Портер М. Стратегія конкуренції. Пер. з англ. А. Олійник, Р. Скільського. К.: Основи, 2007. 390 с.
37. Пуцентайло П. Р. Економіка і організація туристично-готельного підприємництва: навч. посіб. К.: Центр навч л-ри, 2007. 344 с.
38. Савчук В. І., Корж Д. А. Системи управління конкурентоспроможністю: підруч. Х.: Основа, 2013. 547 с.
39. Саух І. Оцінка наукових підходів до трактування сутності стратегії підприємства та її змістовні характеристики. Соціально-економічні проблеми і держава, 2016. Вип. 1 (14). С. 145-151.
40. Свистович М. Б. Сутність та основні поняття стратегічного планування. Державне управління: теорія та практика. 2013. №2. С. 37-43. URL:http://nbuv.gov.ua/UJRN/Dutp_2013_2_6.
41. Семенов В. Ф., Бортник Л. В. Франчайзинг як метод організації і розвитку готельного бізнесу. Вісник соціально-економічних досліджень. 2016. Вип. 2 (1). С. 68-75.
42. Смагін В. Л., Яворська О. Г. Інноваційний потенціал підприємств сфери туризму та індустрії гостинності. Причорноморські економічні студії. 2018. Вип. 31. С. 100-105.
43. Смагін В. Л., Яворська О. Г. Метасоціальна складова капіталів підприємств сфери туризму: людський, соціальний та клієнтський капітали. Вісник КрНУ імені Михайла Остроградського. 2018. Вип. 2 (109). Ч. 1. С. 112-118.
44. Тарасюк Р. М. Бізнес-план: розробка, обґрунтування та аналіз. Житомир: ЖДТУ, 2006. 419 с.
45. Фролова В. Ю. Стратегічний підхід в управлінні конкурентоспроможністю підприємства. Вісник Донецького національного університету, 2012. №1. С. 177-182.
46. Чернега О. Б. Керування конкурентоспроможністю в умовах трансформації економічних відносин: монограф. Донецьк: ІЕП НАН України, 2009. 448 с.
Тип вмісту: Bachelor Thesis
Розташовується у зібраннях:241 — Готельно-ресторанна справа (бакалаври)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
dyplom_Khachatryan D_S_2023.pdf667,22 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити
Авторська довідка_Хачатрян.docx19,65 kBMicrosoft Word XMLПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

Інструменти адміністратора