Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/41928
Назва: Управління конкурентоспроможністю продукції підприємства, на прикладі ТОВ «Торгова група «Арс-Кераміка»
Інші назви: Enterprise products competitiveness management (LLC “Trade Group “Ars Keramiks” as a casy study)
Автори: Іванова, Тетяна Миколаївна
Ivanova,Tetyana
Приналежність: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Бібліографічний опис: Іванова Т. М. Управління конкурентоспроможністю продукції підприємства на прикладі ТОВ Торгова група «Арс Кераміка» : кваліфікаційна робота бакалавра за спеціальністю 073 "Менеджмент" / Т. М. Іванова. — Тернопіль: ТНТУ, 2023. — 72 с.
Bibliographic description: Tetyana IVANOVA – Enterprise products competitiveness management (LLC “Trade Group “Ars Keramiks” as a casy study)/ Bachelor's qualifying work in the specialty 073 "Management"/ T.Ivanova. Ternopil TNTU.2023.72 p.
Дата публікації: чер-2023
Дата подання: чер-2023
Дата внесення: 27-чер-2023
Видавництво: ТНТУ імені Івана Пулюя
Країна (код): UA
Місце видання, проведення: Тернопільський національний технічний унверситет імені Івана Пулюя
Науковий керівник: Зяйлик, Марія Федорівна
Члени комітету: Стойко, Ігор Іванович
УДК: 339.138
Теми: торгова група
конкурентоспроможність
системний аналіз
супермаркет
оцінка діяльності підприємства
якість продукції
trade group
competitiveness
system analysis
supermarket
assessment of enterprise activity
, product quality
Короткий огляд (реферат): Предмет дослідження – розробка рекомендацій щодо покращення рівня конкурентоспроможності підприємства. Об’єкт дослідження – конкурентоспроможність продукції. Метою роботи є покращення конкурентоспроможності продукції досліджуванрого підприємства з урахуванням специфіки українських ринкових умов. Методи дослідження: статистичні, математичні, еспертні, табличні, опитування, порівняння, систематизація даних.
The subject of the research is the development of a recommendation to improve the level of the enterprise's competitiveness. The object of research is the competitiveness of products. The purpose of the work is to improve the competitiveness of the products of the enterprise under study, taking into account the specifics of the Ukrainian market conditions. Research methods: statistical, mathematical, expert, tabular, survey, comparison, systematization of data.
Опис: Дуже багато українських компаній проводять дослідження по вивченню конкурентів, але при цьому вони стикаються з проблемами методологічного характеру, що є достатньою кількістю економічної літератури, яка з’явилися останніми роками по аналізу діяльності конкурентних підприємств. Незважаючи на те, оцінка рівня конкурентоспроможності підприємства та її товару, має великий дефіцит методичних рекомендацій, де застосовують на практиці та в діяльності економічних партнерів. Отже, об’єктивна оцінка удосконалення певної роботи по досягненню конкурентоздатності, що описані в літературі і її фактори здебільшого описується з точки зору критичності.
Зміст: ВСТУП РОЗДІЛ 1 ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ УПРАВЛІННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНІСТЮ ПІДПРИЄМСТВА 1.1 Сутність та основні види конкурентоспроможності підприємства та її продукції 1.2 Системний підхід та процес управління конкурентоспроможністю підприємства РОЗДІЛ 2 АНАЛІЗ РІВНЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ПРОДУКЦІЇ ПІДПРИЄМСТВА ТА МЕТОДИ ЇЇ ОЦІНЮВАННЯ 2.1 Аналіз конкурентного середовища мережі будівельних супермаркетів ТОВ Торгова група «АРС-Кераміка» 2.2 Аналіз фінансового стану та сильних і слабких сторін досліджуваного підприємства РОЗДІЛ 3 ВДОСКОНАЛЕННЯ УПРАВЛІННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНІСТЮ ПРОДУКЦІЇ ТОВ «АРС-КЕРАМІКА» 3.1 Шляхи підвищення рівня конкурентоспроможності підприємства за рахунок розробки веб-сайту 3.2 Вдосконалення управління конкурентоспроможністю продукції досліджуваного підприємства РОЗДІЛ 4 БЕЗПЕКА ЖИТТЄДІЯЛЬНОСТІ ТА ОХОРОНА ПРАЦІ 4.1 Інженерні заходи захисту персоналу та організація укриття в мирний і військовий час 4.2 Шляхи найчастішого попадання шкідливих речовин в організм працюючих та їх вплив на нього ВИСНОВКИ БІБЛІОГРАФІЯ ДОДАТКИ
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/41928
Власник авторського права: Іванова Тетяна Миколаївна
Перелік літератури: Балацький Є. О. Маркетинг [Текст]: навчальний посібник Є.О. Балацький, А.Ф. Бондаренко; Державний вищий навчальний заклад «Українська академія банківської справи Національного банку України». Суми: ДВНЗ «УАБС НБУ», 2015. 397 с.
Балабанова Л.В. Маркетинг підприємства: Навч. Посібник Л.В.Балабанова, В.В. Холод, І.В. Балабанова К.: Центр учбової літератури, 2012. 612 с.
Балабанова Л.В. Митрохіна Ю.П. Управління збутовою політикою: навч. посібник. К.: Центр учбової літератури, 2016. 240 с.
Безугла Л. С. Маркетингові дослідження: навчальний посібник [Л. С. Безугла, Т. В. Ільченко, Н. І. Юрченко та ін]. Дніпро: Видавець Біла К. О., 2019. 300 с.
Жарська І.О. Практикум з маркетингу: теоретичні основи, тести, завдання, кейсові вправи. [текст]: навч. посіб. І. О. Жарська. Одеса: Атлант ВОІ СОІУ, 2016. 284 с.
Іванечко Н.Р. Конспект лекцій для вивчення дисципліни «Маркетинг» для студентів денної форми навчання ступеня вищої освіти «Бакалавр» Н.Р. Іванечко, Т.М. Борисова, Р.Б. Окрепкий, Л.Я. Турчин, Г.А. Заячковська, О.М. Стець, О.П. Обуд Тернопіль: ТНЕУ, 2018. 56 c.
Закон України «Про рекламу» Відомості Верховної Ради України (ВВР), 1996, No 2518-IX від 15.08.2022. ttps:zakon.rada.gov.ua/lawsshow27096-%D0%B2%D1%80#Text
Жегус О. В. Маркетингові дослідження: навчальний посібник О.В. Жегус, Т.М. Парцирна; ФОП Іванченко І.С. Х., 2016. 237 с.
Котлер Ф. Маркетинг 4.0. Від традиційного до цифрового Філіп Котлер, Гермаван Катарджая, Їван Сетьяван; пер. з англ. К. Куницької та О. Замаєвої. К. : Вид. група КМ-БУКС, 2018. 208 с. іл.
Кордзая, Н. Р. Основи інтернет-маркетингу. Частина 1: навчальний посібник Н.Р. Кордзая. Херсон : Олді-плюс, 2018. 184 с.
Кордзая Н.Р. Основи інтернет-маркетингу. Частина 2: навчальний посібник Н.Р. Кордзая. Херсон: Олді-плюс, 2018. 164 с.
Луценко К.О. Актуальні тенденції розвитку комунікацій в системі маркетингу К.О. Луценко, В.Ю. Луценко Вчені записки Університету «КРОК». 2018. No 3 (51). С. 151–156.
Маркетинг: Підручник з грифом МОН України (лист No1/11-307 від 31.01.2007 р.). 3-тє вид. В. Руделіус, О.М. Азарян, О.А. Виноградов, М.А. Окландер та інші Київ: Навчально-методичний центр «Консорціум із удосконалення менеджмент-освіти в Україні», 2008. 648 с.
Мороз Л.А. Маркетинг: Підручник [Л.А. Мороз, Н.І. Чухрай]; за ред. Л. А. Мороз. [5-е вид]. Львів: Бухгалтерський центр "Ажур", 2010. 232 с.
Навчальний посібник «Маркетингова діяльність підприємства», за заг.ред. Косенко О.П., Харків, НТУ «ХПІ», 2018. 1008с.
Старостіна А.О. Маркетинг. Навчальний посібник Старостіна А.О., Кравченко В.А., Пригара О.Ю., Ярош-Дмитренко Л.О. За заг.ред. проф. Старостіної А.О. К.: «НВП «Інтерсервіс», 2018. 216 с.
Старостіна А. О. Маркетинг: термінологічний словник: Словник Старостіна А. О., Каніщенко О.Л., Кочкіна Н. Ю., Журило В. В., ін. ТОВ «НВП «Інтерсервіс». 2017. 154 c.
Траут Джек. Диференціюйся або помри Джек Траут, Стів Рівкін; пер. з англ. Я Машико. Харків: Вид-во «Ранок»: Фабула, 2019. 240 с.
Фірсова С. Г. Маркетинг нововведень: практикум: Навчальний посібник. Київський національний університет імені Тараса Шевченка. 2017. 150 c.
Шпилик С. В. Управлінський інструментарій оцінювання ефективності впровадження конкурентної стратегії як механізму підвищення конкурентоспроможності підприємства С. Шпилик Галицький економічний вісник. Т.: ТНТУ, 2017. Том 53. No 2. С. 89-102.
Шпилик С.В., Шпилик О.Б. Гносеологічні основи конкурентної стратегії в системі управління конкурентоспроможністю підприємства Аналітичний інструментарій в маркетинговій діяльності: колективна монографія за ред. проф. Р. В. Федоровича. Тернопіль: ФО-П Шпак В. Б., 2018. 308 с. С. 278- 295
Philip Kotler, Gary Armstrong, Marc Oliver Opresnik. Marketing: An Introduction, Global Edition, 14th Edition. New York: Pearson Education Limited, 2019. 672 p.
Roger A.Kerin, Steven W.Hartley. Marketing 15th edition. New York: McGraw-Hill Education, 2020. 752 p.
M. Ziailyk, O. Vivchar. Dynamics of innovative marketing components. Socio-Economic Problems and the State: Electronic journal. Vol. 25. no 2.pp. 281-286. URL: https://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/38679.
Тип вмісту: Bachelor Thesis
Розташовується у зібраннях:073 — Менеджмент (бакалаври)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

Інструменти адміністратора