Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/41862
Назва: Організація маркетингової діяльності підприємства, на прикладі ПрАТ «ТерА»
Інші назви: Enterprise marketing activity organization (PJSC «TerA» as a case study)
Автори: Мороз, Ірина Олександрівна
Moroz, Iryna
Приналежність: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Бібліографічний опис: Мороз І. О. Організація маркетингової діяльності підприємства, на прикладі ПрАТ «ТерА» : кваліфікаційна робота бакалавра за спеціальністю 073 "Менеджмент" / І. О. Мороз. — Тернопіль: ТНТУ, 2023. — 65 с.
Bibliographic description: Moroz I.О. Enterprise marketing activity organization (PJSC «TerA» as a case study) :bachelor degree thesis on speciality 073 Management / I. Moroz. Ternopil. TNTU. 65 p.
Дата публікації: 26-чер-2023
Дата подання: 9-чер-2023
Дата внесення: 26-чер-2023
Країна (код): UA
Місце видання, проведення: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Науковий керівник: Кирич, Наталія Богданівна
Kyrych, Nataliia
Члени комітету: Владимир, Ольга Михайлівна
Vladymyr, Olha
УДК: 330.1
Теми: маркетингова діяльність
маркетинговий розвиток підприємства,
маркетинг
удосконалення маркетингової діяльності.
marketing activity
marketing
marketing development of the enterprise
improvement of marketing activity
Короткий огляд (реферат): Предмет дослідження - організація маркетингової діяльності підприємства. Об'єкт дослідження  маркетингова діяльність. Метою роботи є аналіз методичних та теоретичних підходів, розробка рекомендацій які можна використати в практиці щодо організації маркетингової діяльності підприємства. Методи дослідження − аналіз, порівняння, анкетування, узагальнення, системний підхід. Сформовано пакет інформаційних ресурсів, потрібних для характеристики теоретичної сутності і змісту маркетингової діяльності на підприємстві. Надана організаційно-економічна характеристика ПрАТ «ТерА», охарактеризовано сучасний стан організації маркетингу та здійснено аналіз середовища підприємства. Визначено проблеми та запропоновані шляхи удосконалення маркетингової діяльності на ПрАТ «ТерА».
The subject of investigation - the organization of marketing activities of the enterprise. The object of investigation is marketing activity The aim of the work is the analysis of methodological and theoretical approaches, the development of recommendations that can be used in practice regarding the organization of marketing activities of the enterprise. The methods of investigation - analysis, comparison, questionnaire, generalization, systematic approach. A package of information resources necessary for characterizing the theoretical essence and content of marketing activities at the enterprise has been created. The organizational and economic characteristics of PJSC "TerA" were provided, the current state of the marketing organization was characterized, and the enterprise environment was analyzed. Problems and proposed ways of improving marketing activity at PJSC "TerA" were identified.
Опис: В результаті написання дипломної роботи всі поставлені завдання були вирішені та отримані наступні результати: а) дослідження підходів до визначення категорії «маркетингова діяльність» дало змогу конкретизувати сутність і зміст маркетингової діяльності, на основі чого було чітко визначено цю категорію як керований, багатоаспектний і мотивований процес, спрямований на при задоволенні потреб споживачів продукції фірми, що полягає у виконанні не тільки специфічних функцій маркетингу, але й постановці конкретних цілей і шляхів їх досягнення, а також джерел ресурсів. Що було елементом наукової новизни роботи; б) на основі аналізу наукової літератури систематизовано методи розвитку та вдосконалення маркетингової діяльності підприємства. Дослідження методологічних основ маркетингової діяльності підприємства дозволило пізнати існуючі підходи до ролі маркетингу в діяльності підприємства, в) аналіз маркетингового комплексу підприємства як інструменту вдосконалення його маркетингової діяльності дав змогу вивчити еволюцію підходів до визначення елементів маркетингового комплексу залежно від орієнтації та спрямованості маркетингової діяльності, стану зовнішнє середовище та інші фактори; Аналіз існуючої організації маркетингової діяльності ПрАТ «ТерА» дозволив дізнатися про її основні проблеми та слабкі сторони. По-перше, в організаційній структурі підприємства відсутні відділ маркетингу та штатний маркетолог, що знижує ефективність маркетингових функцій. По-друге, при вузькій номенклатурі основних продуктів компанія упускає з уваги інші прибуткові види продукції, що на сучасному етапі користуються попитом. По-третє, використання стандартних методів розрахунку собівартості, що, з одного боку, забезпечує простоту та прозорість цього процесу, а з іншого – не дозволяє більш ефективно обслуговувати клієнтів і не дає конкурентних переваг. По-четверте, відсутність служби маркетингу на підприємстві найбільш негативно позначається на такому елементі маркетингового комплексу, як просування. У своїй діяльності компанія не використовує рекламу, стимулювання збуту та інші інструменти, не має власного сайту. Тому комунікаційна складова маркетингової діяльності ПрАТ «ТерА» потребує не лише вдосконалення, а насамперед розвитку; е) проведене дослідження дозволило оцінити можливість удосконалення маркетингової діяльності ПрАТ «ТерА» на основі матричних методів аналізу складових зовнішнього та внутрішнього середовища підприємства. У результаті проведеного аналізу визначено сильні та слабкі сторони маркетингової діяльності ПрАТ «ТерА», можливості та загрози зовнішнього середовища. Наведено сильні та слабкі сторони, можливості та загрози. є) з метою удосконалення маркетингової діяльності ПрАТ «ТерА» запропоновано створити відділ маркетингу, розроблено алгоритм, що складається з десяти етапів, який передбачає визначення маркетингових цілей та завдань підприємства, розробку організаційної структури. , критерії, правила та вимоги до нового відділу маркетингу. Спочатку пропонувалося організувати відділ маркетингу за лінійно-функціональним принципом у складі шести чоловік; ж) запропоновані дії щодо вдосконалення маркетингового комплексу ПрАТ «ТерА» які спрямовані на глибоке проникнення на ринок та конкурентоспроможність у галузі з олігополістичною структурою шляхом розширення асортименту, диференціації цінової політики та створення інтегрованої системи маркетингових комунікацій.
Зміст: ВСТУП РОЗДІЛ 1.ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ОРГАНІЗАЦІЇ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА 1.1 Сутність та значення маркетингу на підприємстві 1.2 Завдання, принципи та методи організації маркетингової діяльності підприємства РОЗДІЛ 2 ДОСЛІДЖЕННЯ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПрАТ «ТерА» 2.1 Економічна характеристика ПрАТ «ТерА» 2.2 Оцінка маркетингової діяльності підприємства РОЗДІЛ 3 НАПРЯМКИ УДОСКОНАЛЕННЯ ОРГАНІЗАЦІЇ МАРКЕТИНГОВОЇ ІЯЛЬНОСТІ ПрАТ «ТерА» 3.1 Вибір напрямів удосконалення організації маркетингової діяльності ідприємства 3.2 Розробка заходів з удосконалення маркетингової діяльності на ПрАТ «ТерА» РОЗДІЛ 4 БЕЗПЕКА ЖИТТЄДІЯЛЬНОСТІ, ОСНОВИ ОХОРОНИ ПРАЦІ 4.1 Психологія безпеки праці в загальній проблемі психології 4.2 Загальні вимоги безпеки до виробничого обладнання та технологічних процесів ВИСНОВКИ БІБЛІОГРАФІЯ ДОДАТКИ
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/41862
Власник авторського права: "© Мороз Ірина Олександрівна, рік 2023"
Перелік літератури: 1. Аронова В.В. Ситуаційно-процесна діагностика стану маркетингової діяльності на підприємстві: монографія. Східноукр. нац. ун-т ім. В. Даля.Луганськ: Вид-во СНУ ім. В. Даля, 2019. 224 с.
2. Багорка М.О. Особливості моніторингу процесів формування попиту й стимулювання збуту на продовольчому ринку. АгроСвіт. 2019. № 6. С. 5-10.
3. Берднікова Т.Б. Аналіз і діагностика фінансово-господарської діяльності підприємства: навч. посібник. К.: Інфра-К, 2017. 224 с.
4. Бєлова Т. Г. Стратегічний маркетинг : конспект лекцій. Київ: НУХТ, 2022. 127 с.
5. Біловодська О. А. Маркетингова політика розподілу та збуту: дослідження сутності ролі та значення. Маркетинг і менеджмент інновацій. 2017. № 2. С. 85–97.
6. Бойчук І.В. Організація маркетингової діяльності на промислових підприємствах . Торгівля, комерція, підприємництво 2017. Вип.17. С. 71-74.
7. Войчак А.В. Дослідження сучасних концепцій маркетингу та маркетингового менеджменту. Маркетинг в Україні. 2019. №4. С. 52-55.
8. Гаркавенко С. С. Маркетинг. Підручник. К: Лібра. 2022. 705 с.
9. Голяш І. Аналіз маркетингових ризиків підприємства. Економічний аналіз. 2019. Т. 10(4). С. 59-62.
10. Гузенко Г. М. Управління та вдосконалення маркетингової діяльності на підприємстві. Економіка і суспільство. 2017.№12. С. 227-234.
11. Жук О. І. Сучасні підходи до оцінки ефективності маркетингової діяльності підприємства. Економіка. Проблеми економічного становлення. 2021. № 2. С. 51-55.
12. Кравець С. В. Сутність та особливості управління маркетинговими ризиками підприємств. Наукові праці Національного університету харчових технологій. 2017. Т. 23, № 2. С. 75- 85.
13. Куриленко І. І. Формування системи стратегічного маркетингу підприємства. Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. 2015. № 6. С. 47-51.
14. Кирич Н.Б., Шведа Н.М., Юрик Н.Є. Конкурентні переваги як основа успішної стратегії розвитку організації. Соціально-економічні проблеми і держава. 2021. Вип. 2 (25). С. 334-344. URL: http://surl.li/epxvb
15. N. Kyrych, B. Andrushkiv, O. Hahaliuk, O. Pohaidak. Reasons of vulgarism problems in management and business-ethics and ways of their solution Monograph “Business Risk in Changing Dynamics of Global Village 2” Publishing House of University of Applied Sciences in Nysa 2019. P/338–345/ URL: http://surl.li/epygb
16. Лукан О.М. Економічна сутність маркетингової діяльності підприємства. Економічний простір. 2019. №58. С.172-180.
17. Луценко К.О. Актуальні тенденції розвитку комунікацій в системі маркетингу. Вчені записки університету «КРОК». Серія: Економіка. 2018. Вип. 3. С. 151-156.
18. Маркетингова діяльність підприємств: сучасний зміст: монографія. Київ: Центр учбової літератури, 2016. 252 с.
19. Мельничук О. І. Економічна сутність системи маркетингу підприємств, її складові та функції. Вісник ХНАУ. Серія : Економічні науки. 2015. № 3. С. 259-267.
20. Муковіз В. С. Облік формування резервів в управлінні ризиками підприємства . Формування ринкових відносин в Україні. 2019. № 2. С. 49-54
21. Окландер М. А., Кірносова М. В. Маркетингова товарна політика: навч. посібник. Львів: ЦУЛ, 2017. 200 с.
22. Павленко А.Ф. Теорія і практика маркетингу в Україні: Монографія. А.Ф. Павленко. К.: КНЕУ, 2018. 584 с.
Тип вмісту: Bachelor Thesis
Розташовується у зібраннях:073 — Менеджмент (бакалаври)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Робота_Мороз.pdf985,49 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити
Авторська довідка_Мороз.pdf281,36 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

Інструменти адміністратора