Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/41828
Назва: Удосконалення системи надання послуг у закладі індустрії гостинності (на прикладі ПрАТ «Готель «Дніпро»)
Інші назви: Improvemen t of the service delivery system in the hospitality industry (PJSC Dnipro Hotel” as a case study)
Автори: Янч, Ольга Володимирівна
Yanch, Olha
Приналежність: Тернопільський національний технічний університет вул. Руська, 56, м. Тернопіль, 46001, Україна
Бібліографічний опис: Янч О. В. Удосконалення системи надання послуг у закладі індустрії гостинності (на прикладі ПрАТ «Готель «Дніпро») : дипломна робота бакалавра за спеціальністю „241 — готельно-ресторанна справа“ / О. В. Янч. — Тернопіль: ТНТУ, 2023. — 78 с.
Дата публікації: чер-2023
Дата подання: чер-2023
Дата внесення: 23-чер-2023
Видавництво: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Країна (код): UA
Місце видання, проведення: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Науковий керівник: Мельник, Лілія Миколаїіна
Melnyk, Liliya
Теми: якість
обслуговування
задоволеність
послуга
готельна індустрія
конкурентоспроможність
quality
service
satisfaction
service
hotel industry
competitiveness
Діапазон сторінок: 1-78
Короткий огляд (реферат): Янч О.В. Удосконалення системи надання послуг у закладі індустрії гостинності (на прикладі ПрАТ «Готель «Дніпро»). Кваліфікаційна робота бакалавра: 78 сторінок, 4 рисунки, 15 таблиць, 34 літературних джерел. Предмет дослідження - система надання послуг у закладі розміщення індустрії гостинності. Об’єкт дослідження - ПрАТ «Готель «Дніпро», чотиризірковий готель. Метою роботи є розроблення рекомендацій щодо удосконалення системи надання послуг у закладі готельної індустрії. Методи дослідження − аналіз і синтез; комплексний аналіз; порівняльний і економічний аналіз, метод опису. Практичне значення одержаних результатів. У процесі підготовки роботи запропоновано досліджуваному підприємству – ПрАТ «Готель «Дніпро» впровадити удосконалення системи надання послуг, а також обґрунтовано напрями покращення наданих готелем послуг як складової якості обслуговування та задоволення клієнтів від наданих послуг.
Yanch O. Improvement of the service delivery system in the hospitality industry (PJSC "Dnipro Hotel” as a case study). Bachelor degree thesis contains of 78 pages, 4 pictures, 15 tables, 34 references. The subject of investigation is the process of management system developing of the catering organization. The object of investigation is PJSC "Dnipro Hotel", a four-star hotel. The aim of the work is to develop the recommendations for improving the system of service provision in the hotel industry. The methods of investigation are analysis and synthesis; comprehensive analysis; comparative and economic analysis, method of description. The practical significance of the results obtained. It was proposed to the researched enterprise – PJSC "Dnipro Hotel” to implement improvements in the service delivery system, and also substantiated the directions of improving the services provided by the hotel as a component of the quality of service and customer satisfaction with the services provided.
Зміст: ВСТУП ... 7 1. ТЕОРЕТИЧНИЙ РОЗДІЛ ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ОРГАНІЗАЦІЇ НАДАННЯ ПОСЛУГ В ГОТЕЛЬНИХ ПІДПРИЄМСТВАХ ... 10 1.1. Сутність та особливості послуг у закладах готельної індустрії ... 10 1.2. Класифікація послуг, що надаються готельними підприємствами ... 16 1.3. Основні принципи надання якісних готельних послуг ... 21 Висновок до теоретичного розділу ... 25 2. АНАЛІТИЧНИЙ РОЗДІЛ АНАЛІЗ СИСТЕМИ НАДАННЯ ПОСЛУГ В ПРАТ «ГОТЕЛЬ «ДНІПРО» ... 27 2.1. Загальна техніко-економічна характеристика діяльності ПрАТ «Готель «Дніпро» ... 27 2.2. Аналіз надання основних та додаткових послуг в готелі «Дніпро» ... 34 2.3. Аналіз факторів, які впливають на якість та задоволення клієнтів від наданих послуг ... 41 Висновок до аналітичного розділу ... 47 3. РЕКОМЕНДАЦІЙНО-РОЗРАХУНКОВИЙ РОЗДІЛ УДОСКОНАЛЕННЯ ОРГАНІЗАЦІЇ ТА ТЕХНОЛОГІЇ НАДАННЯ ПОСЛУГ В ПРАТ «ГОТЕЛЬ «ДНІПРО» ... 49 3.1. Характеристика системи надання послуг та конкурентних позицій ПрАТ «Готель «Дніпро» ... 49 3.2. Напрями підвищення якості системи надання послуг готелю «Дніпро» ... 56 3.3. Розробка плану заходів для вдосконалення технології надання послуг ... 59 Висновок до рекомендаційно-розрахункового розділу ... 64 4. БЕЗПЕКА ЖИТТЄДІЯЛЬНОСТІ, ОСНОВИ ОХОРОНИ ПРАЦІ 66 4.1. Роль центральної нервової системи в трудовій діяльності людини ... 66 4.2. Психофізіологічне розвантаження для працівників... 68 ВИСНОВКИ ... 72 БІБЛІОГРАФІЯ ... 75
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/41828
Власник авторського права: © Янч О.В., 2023
Перелік літератури: 1. Андрушків Б.М. Інноваційна політика / Б.М. Андрушків, Ф.В. Бортняк, Ю.Я. Вовк та ін.; за заг. ред. Б.М. Андрушківа. Тернопіль: ТзОВ «Терно-Граф», 2012. 484 с.
2. Варяниченко О.В., Карасьова Г.В. Стандарти iso 9000: якість як принцип та основа довіри між виробником та споживачем. Економічний вісник Національного гірничого університету. 2009. № 1. С. 115–122.
3. Воронко О.С. Особливості SWOT-аналізу в управлінні підприємством. Матеріали міжнар. наук.-практ. Конф. «Розвиток соціально-економічних систем в геоекономічному просторі: теорія, методологія, організація обліку та оподаткування». Тернопіль : ФОП Паляниця В.А., 2017. С. 57–58.
4. Ганич Н.М. Сутність поняття готельна послуга. Географія та туризм. 2011. № 14. С. 212–217.
5. Державний пакет акцій розміром 100,0000 % статутного капіталу ПрАТ «Готель «Дніпро». Prozzoro.Продажі. URL: https://prozorro.sale/auction/UA-PS-2020-06-14-000010-3
6. Державний пакет акцій розміром 100 % статутного капіталу ПрАТ «Готель «Дніпро». Фонд державного майна України. URL: https://privatization.gov.ua/product/derzhavnyj-paket-aktsij-rozmirom-100-statutnogo-kapitalu-prat-gotel-dnipro/
7. Дрьоміна Я.Є. Застосування в готелях сучасних методів обслуговування гостей. Матеріали ІІІ Міжнар. наук.-практ. конф. «Актуальні проблеми, пріоритетні напрямки та стратегії розвитку України». Київ, 2021. С. 996–999.
8. Загнибіда Р.П., Глібко І.І. Удосконалення якості послуг у готельно-ресторанному господарстві. Матеріали Всеукр. наук.-практ. інтернет-конф. «Рекреаційно-туристичний потенціал регіонів України: сучасний стан, проблеми та перспективи розвитку», 2020. URL: https://turizmlirol.wordpress.com/2020/05/14/удосконалення-якості-послуг-у-готель/.
9. Зірки для готелів: коли почнуть масову категоризацію та навіщо це потрібно. О, Море.Сity. URL: https://omore.city/articles/182445/-zirki-dlya-goteliv-koli-pochnut-masovu-kategorizaciyu-ta-navischo-ce-potribno-#На%20якому%20етапі%20зараз%20категоризація%20готелів?
10. Круль Г.Я. Основи готельної справи : навч.посіб. Київ : Центр учбової літератури, 2011. 368 с.
11. Лук'янов В.О., Мунін Г.Б. Організація готельно-ресторанного обслуговування. Навчальний посібник. Київ : Кондор-Видавництво, 2014. 346 с.
12. Мальська М.П., Мандюк Н.Л. Основи маркетингу у туризмі. Київ : Центр учбової літератури, 2016. 336 с.
13. Мальська М.П., Пандяк І.Г., Занько Ю.С. Організація готельного обслуговування : навч. посіб. Київ : Знання, 2011. 366 с.
14. Мальська М.П., Пандяк І.Г. Готельний бізнес: теорія та практика : навч. посіб. 2-ге вид. Київ : Центр учбової літератури, 2012. 472 с.
15. Нагорняк Г., Малюта Л., Мельник Л. Визначення найважливіших закономірностей стабільного розвитку підприємств готельно-ресторанного господарства [Електронний ресурс] // Галицький економічний вісник. 2020. №3 (64). С. 174-184. Режим доступу: https://elartu.tntu.edu.ua/bitstream/lib/32489/2/GEB_2020v64n3_Nahorniak_H-Determination_of_the_174-184.pdf.
16. Нагорняк Г., Малюта Л., Мельник Л., Шерстюк Р. Організаційно-економічні засади розвитку інноваційного процесу вітчизняних закладів готельно-ресторанної сфери в туристичному контексті [Електронний ресурс] // Соціально-економічні проблеми і держава. 2017. Вип. 1(16). С. 148-158. Режим доступу до журн.: http://sepd.tntu.edu.ua/images/stories/pdf/2017/17nhsvtk.pdf.
17. Новий власник готелю «Дніпро» розповів, скільки планують витратити на реконструкцію. Економічна правда. URL: https://www.epravda.com.ua/news/2020/07/23/663276/
18. Павлова С.І. Особливості та рівні стандартизації готельних послуг. 2020. URL: https://conf.ztu.edu.ua/wp-content/uploads/2021/01/384.pdf.
19. Прейскурант «Оздоровчого центру» ПрАТ «Готель «Дніпро». 2021.
20. Про затвердження Правил користування готелями й аналогічними засобами розміщення та надання готельних послуг : Наказ Держ. турист. адмін. України від 16.03.2004 р. № 19 : станом на 12 листоп. 2010 р. URL: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/z0413-04#Text
21. Річний фінансовий звіт ПрАТ «Готель «Дніпро». 2020. 18 с.
22. Річний фінансовий звіт ПрАТ «Готель «Дніпро». 2021. 18 с.
23. Сайт готелю «Дніпро». URL: https://dniprohotel.ua/
24. Статут приватного акціонерного товариства Готель «Дніпро». 2020. 46 с.
25. Стойко І.І., Шерстюк Р.П. Управління конкурентоспроможністю (Програма, курс лекцій, практичні заняття, самостійна робота, індивідуальні завдання, термінологічний словник, тести). Навч.-метод. посібник. Тернопіль: ТНТУ імені Івана Пулюя, 2021. 156 с.
26. Стойко І.І. Управління інноваціями (Програма, курс лекцій, практичні заняття, самостійна робота, індивідуальні завдання, тести). Навч.-метод. посібник. Тернопіль, ТНТУ імені Івана Пулюя, 2016. 200 с.
27. Чередниченко А.О., Калінін М.В. Якість надання послуг підприємствами готельного господарства як ключовий фактор привабливості в туристичній галузі. Матеріали Всеукр. наук.-практ. конф. «Актуальні проблеми управління соціально-економічними системами». Луцьк : Луцький НТУ, 2016. С. 209–211.
28. Чорненька Н.В. Організація туристичної індустрії : навч. посіб. Київ : Атіка, 2006. 264 с.
29. Я працюю в готелі «Дніпро», який купили за мільярд. The Village Україна. URL: https://www.the-village.com.ua/village/business/wherework/301859-gotel-dnipro-de-ti-pratsyuesh
30. DniproHotel. Booking.com.URL: https://www.booking.com/hotel/ua/dnipro.uk.html
31. FairmontGrandHotelKyiv. Booking.com. URL: https://www.booking.com/hotel/ua/fairmont-grand-kiev.uk.html
32. Fairmont Grand Hotel Kyiv. Fairmont. URL: https://www.fairmont.com/kyiv/
33. HyattRegencyKyiv.Booking.com. URL: https://www.booking.com/hotel/ua/hyatt-regency-kyiv.uk.html
34. Hyatt Regency Kyiv. World of Hyatt. URL: https://www.hyatt.com/en-US/hotel/ukraine/hyatt-regency-kyiv/kievh
Тип вмісту: Bachelor Thesis
Розташовується у зібраннях:241 — Готельно-ресторанна справа (бакалаври)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
dyplom_Yanch O_V_2023.pdf1,2 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити
Авторська довідка_ Янч.pdf423,65 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

Інструменти адміністратора