Ezzel az azonosítóval hivatkozhat erre a dokumentumra forrásmegjelölésben vagy hiperhivatkozás esetén: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/41827
Title: Управління якістю надання послуг на підприємстві (на прикладі ПрАТ «Туристично-готельний комплекс «Дністер»)
Other Titles: Service quality management at an enterprise (PJSC “Tourist-hotel complex “Dnister” as a case study)
Authors: Шепеть, Вероніка Михайлівна
Shepet, Veronika
Affiliation: Тернопільський національний технічний університет вул. Руська, 56, м. Тернопіль, 46001, Україна
Bibliographic description (Ukraine): Шепеть В.М. Управління якістю надання послуг на підприємстві (на прикладі ПрАТ «Туристично-готельний комплекс «Дністер»): дипломна робота бакалавра за спеціальністю „241 — готельно-ресторанна справа“ / В.М. Шепеть. — Тернопіль: ТНТУ, 2023. — 68 с.
Issue Date: jún-2023
Submitted date: jún-2023
Date of entry: 23-jún-2023
Publisher: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Country (code): UA
Place of the edition/event: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Supervisor: Федишин, Ірина Богданівна
Fedyshyn, Iryna
Keywords: якість
надання послуг
туристично-готельний комплекс
quality
service provision
tourist and hotel complex
Page range: 1-68
Abstract: Шепеть В.М. Управління якістю надання послуг на підприємстві (на прикладі ПрАТ «Туристично готельний комплекс «Дністер»). Кваліфікаційна робота бакалавра: 65 сторінок, 10 рисунків, 5 таблиць, 39 літературних джерел. Предмет дослідження - управління якістю надання послуг в туристичному комплексі. Об'єкт дослідження - підприємство у сфері готельного бізнесу ПрАТ «Туристично готельний комплекс «Дністер». Метою роботи є забезпечення розвитку досліджуваного підприємства та напрями підвищення якості надання послуг. Методи дослідження − спостереження, порівняння, групування, аналіз і синтез, табличний. У кваліфікаційній роботі досліджено теоретичні аспекти управління якістю надання послуг для інноваційного розвитку вітчизняних підприємств туристично-готельного бізнесу; проведено дослідження місця розташування туристично-готельного комплексу, проаналізовано доходи та витрати, конкурентне середовище; запропоновано напрями підвищення ефективності якості продукції та послуг у ПрАТ туристино-готельному комплексі «Дністер»; здійснена оцінка економічної ефективності впровадження рекомендацій управління якістю та надання послуг на досліджуваному підприємстві. Результати дослідження рекомендовано до впровадження в діяльність досліджуваного підприємства – ПрАТ «Туристично-готельний комплекс «Дністер».
Shepet V. M. Service quality management at an enterprise (PJSC “Tourist hotel complex “Dnister” as a case study) Bachelor's thesis: 65 pages, 10 figures, 5 tables, 39 references. Subject of research - services quality management on the tourist complex. Object of research - enterprise in the field of hotel business, PJSC «Tourist and hotel complex «Dniester». The purpose of the work is to ensure the development of the researched enterprise and directions for improving the quality of service provision. Research methods - observation, comparison, grouping, analysis and synthesis, tabular. The qualification work investigates theoretical aspects of service quality management for the innovative development of domestic enterprises of the tourism and hotel business. The study of the location of the tourist and hotel complex was conducted; income and expenses, and the competitive environment were analyzed. The Bachelor's thesis proposes ways to improve the efficiency of the quality of products and services in the PJSC «Tourist and hotel complex «Dniester». The assessment of the efficiency of quality management recommendations implementing and providing services at the researched enterprise was carried out. The results of the study are recommended for implementation in the activities of the company PJSC «Tourist and hotel complex «Dniester».
Content: ВСТУП...РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ УПРАВЛІННЯ ЯКІСТЮ НАДАННЯ ПОСЛУГ ДЛЯ ІННОВАЦІЙНОГО РОЗВИТКУ ВІТЧИЗНЯНИХ ПІДПРИЄМСТВ ТУРИСТИЧНО-ГОТЕЛЬНОГО БІЗНЕСУ...1.1. Впровадження інновацій як чинник підвищення ефективності діяльності підприємств туристично-готельного бізнесу...1.2. Суть і особливості управління якістю продукції та надання послуг в готельному бізнесі ...1.3. Сучасні системи управління якістю підприємства...РОЗДІЛ 2. УПРАВЛІННЯ ЯКІСТЮ ПРОДУКЦІЇ НА ПРИКЛАДІ ПрАТ «ТУРИСТИЧНО-ГОТЕЛЬНИЙ КОМПЛЕКС «ДНІСТЕР»…. 2.1. Аналіз досліджуваного підприємства….2.2. Оцінка техніко-організаційного та економічного рівня ПрАТ туристично-готельний комплекс «Дністер»….2.3. Стан управління якістю продукції та надання послуг досліджуваного підприємства...РОЗДІЛ 3. ПЕРСПЕКТИВНИЙ РОЗВИТОК ПрАТ «ТУРИСТИЧНО-ГОТЕЛЬНИЙ КОМПЛЕКС «ДНІСТЕР» НА ОСНОВІ ПІДВИЩЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ ТА ЯКОСТІ НАДАННЯ ПОСЛУГ...3.1. Аналіз особливостей та проблем у формуванні політики управління якістю для одержання конкурентних переваг підприємства сфери послуг...3.2. Напрями підвищення ефективності якості продукції та послуг у ПрАТ «Туристично-готельний комплекс «Дністер»... 3.3. Оцінка ефективності впровадження рекомендацій управління якістю продукції та надання послуг на досліджуваному підприємстві...ВИСНОВКИ...4. БЕЗПЕКА ЖИТТЄДІЯЛЬНОСТІ, ОСНОВИ ОХОРОНИ ПРАЦІ...СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/41827
Copyright owner: © Шепеть В.М., 2023
References (Ukraine): 1. Андрушків Б., Кирич Н., Погайдак О., Ратинський В., Шерстюк Р. Діджитал-інструментарій відродження сервісної інфраструктури в умовах об’єднання територіальних громад у повоєнний період наблизить економіку України до європейських стандартів // МММТЕС, 22-23 листопада 2022 року. Т.: ФОП Паляниця В. А., 2022. С. 151–156.
2. Бібліотека підручників та статтей Posibniki (2022). URL: https://posibniki.com.ua/post-sistema-upravlinnya-yakistyu
3. Ведмідь Н.І., Мельниченко С.В. Вдосконалення управління маркетинговими комунікаціями туристичних підприємств. Вісник ДІТБ. 2021.№ 5. С. 107-112.
4. Вовк І.П., Вовк Ю.Я. Проблеми і перспективи розвитку готельного бізнесу в Україні // Збірник тез доповідей Ⅶ Міжнародної науково-технічної конференції молодих учених та студентів «Актуальні задачі сучасних технологій». ФОП Паляниця В.А. 2018. С.142.
5. Грицюк В. Інноваційні можливості у сфері готельного господарства України URL: https://dspace.nau.edu.ua/bitstream/NAU/51119/1/%D0%A4%D0%9C%D0%92_2021_ 242_%D0%93%D1%80%D0%B8%D1%86%D1%8E%D0%BA%20%20%D0%92.pdf
6. Кузь Т.І., Малюта Л.Я., Нагорняк Г.С., Островська Г.Й. Підходи стратегічного управління у контексті забезпечення розвитку туристичної індустрії. Галицький економічний вісник. 2021. Вип. 4 (71). С. 85-91.
7. Львівський інститут економіки і туризму. URL: https://studfile.net/preview/5563326/page:11/
8. Малюга Л.М. Вісник Мукачівського державного університету. Серія «Економіка і суспільство». 2016. №5. С.216-219. URL: https://tourlib.net/statti_ukr/maljuga3.htm
9. Малюта Л., Федишин І. Вплив криз на розвиток туристичного бізнесу. Електронне наукове фахове видання «Соціально-економічні проблеми і держава». 2020. Вип.1 (22). С. 36-47.
10. Малюта Л.Я., Ратинський В., Шерстюк Р. Застосування комплексу маркетингу в сфері туризму. Інструментально-методичний апарат дослідження Електронне наукове фахове видання «Соціально-економічні проблеми і держава». 2020. Вип.2 (23). С. 57-65.
11. Мельник Л.М., Паляниця В.А. До програми розвитку туризму в післякризовий період // Матеріали Ⅷ Міжнародної науково-практичної конференції «Формування механізму зміцнення конкурентних позицій національних економічних систем у глобальному, регіональному та локальному вимірах». Тернопіль: ФОП Паляниця В.А., 2022. С.30-32.
12. Організація та аналіз маркетингової діяльності ПрАТ ТГК «Дністер». URL: https://kursoviks.com.ua/bd_ekonomika/article_post/3583-zvit-z-praktikiorganizatsiya-ta-analiz-marketingovoi-diyalnosti-pat-tgk-dnister
13. Офіційний сайт Premier Hotels and Resorts. URL: https://dnisterhotel. phnr.com/ua
14. Офіційний сайт підприємства ПрАТ «Туристично-готельний комплекс «Дністер» (Premier Hotel Dnister) URL: https://dnister-hotel.phnr.com/
15. Офіційні дані ПрАТ туристично-готельний комплекс «Дністер». URL: https://lcci.com.ua/chleny/dnister-tgk-pat/
16. Стойко І.І. Індустрія туризму: проблеми і перспективи відновлення та оновлення готельного бізнесу після пандемії коронавірусу // Соціально-економічні проблеми і держава. 2021. Вип. 2 (25). С. 221-233. URL: http://sepd.tntu.edu.ua/images/stories/pdf/2021/21siippk.pdf
17. Федишин І.Б., Шепеть В.М. Особливості управління якістю продукції та надання послуг в туристично-готельному бізнесі // Наука, інновації, бізнес: проблеми, перспективи і сьогочасні тренди розвитку: матеріали ХІ-ої Всеукраїнської науково-практичної конференції пам’яті почесного професора ТНТУ, академіка НАН України М.Г. Чумаченка (Тернопіль, 26 травня 2023 року). Тернопіль: ФОП Паляниця В.А., 2023. 137 с.
18. Фінансова звітність приватного акціонерного товариства туристично- готельний комплекс «Дністер». URL: https://clarityproject. info/edr/13828634/finances?current_year=2021
19. Шерстюк Р. Організаційна культура управління: адхократія, компетентність і лідерство [Електронний ресурс] / Роман Шерстюк, Ігор Стойко, Віктор Паляниця // Соціально- економічні проблеми і держава. 2022. Вип. 1 (26). С. 37-45. URL: http://sepd.tntu.edu.ua/images/stories/pdf/2022/22srpkil.pdf
20. Яремко З.М., Тимошук С.В., Третяк О.І. Охорона праці: навч. посіб. Львів: Видавничий центр ЛНУ імені Івана Франка, 2010. 234с.
21. Maliuta L. et al. Rural development in the European Union through tourism potential / Maliuta L., Harmatiy N., Fedyshyn I., Tkach U. // Management theory and studies for rural business and infrastructure development. Том 43. Вип.4, Lithuania. рр. 555-561.
22. Research on investment process dynamics taking into consideration stochasticity of world and national economies' crisis phenomena. Buiak, L.M.,Harmatii, N.,Fedyshyn, I. Naukovyi Visnyk Natsionalnoho Hirnychoho Universytetu. Ukraine, Dnipro. 2021(5), pp. 140-146.
Content type: Bachelor Thesis
Ebben a gyűjteményben:241 — Готельно-ресторанна справа (бакалаври)

Fájlok a dokumentumban:
Fájl Leírás MéretFormátum 
dyplom_Shepet V_M_2023.pdf1,9 MBAdobe PDFMegtekintés/Megnyitás
Авторська довідка_ Шепеть.doc45 kBMicrosoft WordMegtekintés/Megnyitás


Minden dokumentum, ami a DSpace rendszerben szerepel, szerzői jogokkal védett. Minden jog fenntartva!

Admin Tools