Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/41776
Назва: Розробка дизайну та реалізація Cinemstic Trailer «Парагон» засобами UE5
Інші назви: Development and Implementation of Cinemstic Trailer "Paragon" by Means of UE5
Автори: Топольніцький, Назарій Михайлович
Topolnitskyi, Nazarii Mykhailovych
Приналежність: ТНТУ ім. І. Пулюя, Факультет комп’ютерно-інформаційних систем і програмної інженерії, Кафедра комп’ютерних наук, м. Тернопіль, Україна
Бібліографічний опис: Топольніцький Н.М. Розробка дизайну та реалізація Cinemstic Trailer «Парагон» засобами UE5 : кваліфікаційна робота освітнього рівня „Бакалавр“ „122 — комп’ютерні науки“ / Н. М. Топольніцький. — Тернопіль : ТНТУ, 2023. — 49 с.
Дата публікації: 20-чер-2023
Дата подання: 6-чер-2023
Дата внесення: 22-чер-2023
Країна (код): UA
Місце видання, проведення: ТНТУ ім. І.Пулюя, ФІС, м. Тернопіль, Україна
Науковий керівник: Шимчук, Григорій Валерійович
Члени комітету: Дідич, Ірина Степанівна
УДК: 004.6
Теми: розробка
development
реалізація
implementation
unreal engine 5
cinematic traile
blender
davinci resolve
pureref
референс
reference
Короткий огляд (реферат): Кваліфікаційна робота досліджує створення Cinematic Trailer «Парагон» засобами UE5. Розглянуті програми, підбір референсів, асетів, компонування сцени, колірна корекція та звуковий дизайн. У першому розділі кваліфікаційної роботи проведений огляд програм для розробки cinematic trailer. Були описані PureRef, Blender, Bridge, Unreal Engine 5 та DaVinci Resolve. Розглянуті доповнення для Blender, опис функціонала Blender та Unreal Engine 5. Висновок підкреслює важливість цих програм у розробці cinematic trailer. В другому розділі кваліфікаційної роботи проведено дослідження та розробку cinematic trailer. Підібрано референси та сформовано концепт. Здійснено пошук асетів та розробку моделей. Компонування сцени та настройка анімації. Налаштування колірної корекції та звуковий дизайн. The qualification work explores the creation of the Paragon Cinematic Trailer using UE5. The programs, selection of references, assets, scene layout, color correction, and sound design are considered. The first section of the qualification work provides an overview of programs for developing a cinematic trailer. PureRef, Blender, Bridge, Unreal Engine 5, and DaVinci Resolve were described. Add–ons for Blender, description of Blender and Unreal Engine 5 functionality are considered. The conclusion emphasizes the importance of these programs in the development of a cinematic trailer. In the second chapter of the qualification work, the research and development of a cinematic trailer is carried out. References are selected and a concept is formed. Assets search and model development were performed. Scene layout and animation setup. Setting up color correction and sound design.
Зміст: ВСТУП 7 РОЗДІЛ 1. ОГЛЯД ПРОГРАМ ДЛЯ РОЗРОБКИ CINEMATIC TRAILER 8 1.1 ОГЛЯД PUREREF 9 1.2 ОГЛЯД BLENDER 10 1.3 ОГЛЯД BRIDGE 11 1.4 ОГЛЯД UNREAL ENGINE 5 12 1.5 ОГЛЯД DAVINCI RESOLVE 14 1.6 ПЕРЕГЛЯД ДОПОВНЕНЬ ДЛЯ BLENDER 15 1.7 ОПИС ФУНКЦІОНАЛУ ПРОГРАМИ BLENDER 16 1.8 ОПИС ФУНКЦІОНАЛУ ПРОГРАМИ UNREAL ENGINE 5 19 1.9 ВИСНОВОК ДО ПЕРШОГО РОЗДІЛУ 20 РОЗДІЛ 2. ПРОЕКТУВАННЯ ТА РЕАЛІЗАЦІЯ CINEMATIC TRAILER 21 2.1 ПІДБІР РЕФЕРЕНСІВ ТА ФОРМУВАННЯ КОНЦЕПТУ 21 2.2 ПОШУК АСЕТІВ ТА РОЗРОБКА МОДЕЛЕ 23 2.3 КОМПОНУВАННЯ СЦЕНИ ТА НАСТРОЙКА АНІМАЦІЇ 33 2.4 НАЛАШТУВАННЯ КОЛІРНОЇ КОРЕКЦІЇ ТА ЗВУКОВИЙ ДИЗАЙН 37 2.5 ВИСНОВОК ДО ДРУГОГО РОЗДІЛУ 39 РОЗДІЛ 3. БЕЗПЕКА ЖИТТЄДІЯЛЬНОСТІ, ОСНОВИ ОХОРОНИ ПРАЦІ 40 3.1. ВПЛИВ ЕРГОНОМІКИ ТА БЕЗПЕКИ НА ПРОДУКТИВНІСТЬ ТА ЗДОРОВ'Я ПРИ РОБОТІ З ПК 40 3.2. ЗАХИСТ ВІД ШУМУ ТА ВИПРОМІНЮВАНЬ ПРИ РОБОТІ З ПК 41 3.3. ВИСНОВОК ДО ТРЕТЬОГО РОЗДІЛУ 44 ВИСНОВКИ 45 ПЕРЕЛІК ДЖЕРЕЛ 46 ДОДАТКИ
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/41776
Власник авторського права: © Топольніцький Назарій Михайлович, 2023
Перелік літератури: 1. 3D Device – Огляд 3D–редактора Blender [Електронний ресурс] – Режим доступу до ресурсу: https://3ddevice.com.ua/blog/3d–printer–obzory/3d–redaktor–blender–obzor/#pll_switcher
2. ArtCraft.net.ua – Використання Megascans в Unreal Engine 4 [Електронний ресурс] – Режим доступу до ресурсу: https://blog.artcraft.net.ua/megascans–unreal–engine–4
3. Blackmagic Design – DaVinci Resolve Fairlight [Електронний ресурс] – Режим доступу до ресурсу: https://www.blackmagicdesign.com/ua/products /davinciresolve/fairlight
4. Blackmagic Design – Офіційна сторінка продукту DaVinci Resolve [Електронний ресурс] – Режим доступу до ресурсу: https://www. blackmagicdesign.com/ua/products/davinciresolve
Blender Documentation – Mesh Tools [Електронний ресурс] – Режим доступу до ресурсу: https://docs.blender.org/manual/en/3.4/modeling/meshes/ tools/index.html
6. Blender Documentation – Довідковий посібник Blender Add–ons Category Listings [Електронний ресурс] – Режим доступу до ресурсу: https://docs.blender.org/manual/en/latest/addons/index.html#add–ons–category–listings
7. Blender Documentation (українська версія) – Довідковий посібник Blender [Електронний ресурс] – Режим доступу до ресурсу: https://docs.blender.org/manual/uk/3.4/#
8. Blender3D.com.ua – Перегляньте нові можливості Blender 3.2 [Електронний ресурс] – Режим доступу до ресурсу: https://blender3d.com.ua/blender–32/
9. CG School – Unreal Engine [Електронний ресурс] – Режим доступу до ресурсу: https://cg–school.org/unrealengine/
10. CGI School – Програми для створення 3D–графіки [Електронний ресурс] – Режим доступу до ресурсу: https://cgischool.ua/programy–dlia–stvorennia–3d–grafiky/
11. CGian – How to Fix Face Orientation and Flip Normals [Електронний ресурс] – Режим доступу до ресурсу: https://cgian.com/2022/02/how–to–fixed–face–orientation–and–flip–normals
12. DZ Techs – Pureref: Кращі поради щодо організації настроєвого дошку [Електронний ресурс] – Режим доступу до ресурсу: https://www.dz–techs.com/ru/pureref–mood–board–organize–tips
13. Filmmaking Elements – Everything About Nodes in DaVinci Resolve [Електронний ресурс] – Режим доступу до ресурсу: https://filmmakingelements .com/everything–about–nodes–in–davinci–resolve/
14. Filmmaking Elements – How to Use DaVinci Resolve Sound Library: Free Sound Effects [Електронний ресурс] – Режим доступу до ресурсу: https://filmmakingelements.com/how–to–use–davinci–resolve–sound–library–free–sound–effects/
15. GameDev.dou.ua – Стаття "Безкоштовні ресурси для художників у геймдеві" [Електронний ресурс] – Режим доступу до ресурсу: https://gamedev.dou.ua/news/free–assets–for–gamedev–artists/
16. GameDev.dou.ua – Стаття "Новий безкоштовний реліз від Quixel – Megascans Trees" [Електронний ресурс] – Режим доступу до ресурсу: https://gamedev.dou.ua/news/megascans–trees–asset/
17. JayareTV – Color Curves in DaVinci Resolve [Електронний ресурс]. Accessed on: https://jayaretv.com/color/color–curves–davinci–resolve/
18. Naukozavr.info – Стаття "Що таке референс? Визначення та особливості використання" [Електронний ресурс] – Режим доступу до ресурсу: https://naukozavr.info/vuznachennia/shho–take–referens–vyznachennya/
19. PremiumBeat – Color Wheel Basics [Електронний ресурс]. Режим доступу до ресурсу: https://www.premiumbeat.com/blog/color–wheel–basics/
20. Quixel Help Center – User Guide: Megascans Plugin for Blender [Електронний ресурс]. Режим доступу до ресурсу: https://help.quixel.com/hc/en–us/articles/360007480698–User–Guide–Megascans–Plugin–for–Blender
21. TheFastCode.com – Стаття "PureRef: зручний інструмент для організації зображень" [Електронний ресурс] – Режим доступу до ресурсу: https://www.thefastcode.com/uk–uah/article/pureref
22. UE4Daily.com – Level Design for Massive RPG [Електронний ресурс] – Режим доступу до ресурсу: https://ue4daily.com/blog/level–design–for–massiv–rpg
23. Unigine Developer Documentation – Exporting from Blender [Електронний ресурс] – Режим доступу до ресурсу: https://developer .unigine.com /en/docs/latest/editor2/assets_workflow/export/export_from_blender
24. Unreal Engine Documentation – Creating a New Project in Unreal Engine [Електронний ресурс] – Режим доступу до ресурсу: https://docs.unrealengine .com /5.0/en–US/creating–a–new–project–in–unreal–engine/
25. Unreal Engine Documentation – FBX Import Options Reference in Unreal Engine [Електронний ресурс] – Режим доступу до ресурсу: https://docs. unrealengine.com/5.2/en–US/fbx–import–options–reference–in–unreal–engine/
26. Unreal Engine Documentation – Sky Atmosphere Component in Unreal Engine [Електронний ресурс] – Режим доступу до ресурсу: https://docs. unrealengine.com/5.0/en–US/sky–atmosphere–component–in–unreal–engine/
27. Unreal Engine Forums – How to Properly Import Mixamo Animations [Електронний ресурс] – Режим доступу до ресурсу: https://forums. unrealengine.com/t/how–to–properly–import–mixamo–animations/437681
28. Unreal Engine MetaHuman Creator Documentation – Retargeting Animations to a MetaHuman in Unreal Engine 5 [Електронний ресурс] – Режим доступу до ресурсу: https://docs.metahuman.unrealengine.com/en–US/retargeting–animations–to–a–metahuman–in–unreal–engine–5/
29. Warbletoncouncil.org – Стаття "Conceptualización: визначення та процес" [Електронний ресурс] – Режим доступу до ресурсу: https://uk.warbletoncouncil.org/conceptualizacion–1188
30. Wikipedia – Trailer (promotion) [Електронний ресурс] – Режим доступу до ресурсу: https://en.wikipedia.org/wiki/Trailer_(promotion)
31. Wikipedia – Unreal Engine [Електронний ресурс] – Режим доступу до ресурсу: https://ru.wikipedia.org/wiki/Unreal_Engine
32. "Ергономіка робочого місця під час роботи за комп'ютером." [Електронний ресурс] – Режим доступу до ресурсу: https://dtr.kiev.ua /erhonomika–robochoho–mistsia–pid–chas–roboty–za–kompiuterom/
33. Документація Blender – Загальні скорочення клавіш [Електронний ресурс] – Режим доступу до ресурсу: https://docs.blender.org/manual /uk/2.79/interface/common_shortcuts.html
34. Документація Blender – Розділ "Розгортка UV" в Blender 3D [Електронний ресурс] – Режим доступу до ресурсу: https://docs. blender.org/manual/ru/2.93/editors/uv/introduction.html
35. "Організація безпеки праці при роботі з комп'ютером."[ Електронний ресурс] – Режим доступу до ресурсу: https://cpo.stu.cn.ua/Oksana /posibnik/920.html
36. "Основні правила дотримання охорони праці при роботі на персональних ЕОМ." Victorija.ua [Електронний ресурс] – Режим доступу до ресурсу: https://www.victorija.ua/dovidnik/osnovni–pravyla–dotrymannya–ohorony –pratsi–pry–roboti–na–personalnyh–eom.html
37. "Шум та його шкідливі наслідки." Управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Закарпатській області [Електронний ресурс] – Режим доступу до ресурсу: https://uz.dsp.gov.ua /index.php/diialnist/hihiiena–pratsi/749–shum–ta–ioho–shkidlyvi–naslidky
Тип вмісту: Bachelor Thesis
Розташовується у зібраннях:122 — Компʼютерні науки (бакалаври)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
2023_KRB_CH-41_Topolnitskyi_N_M.pdf2,53 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

Інструменти адміністратора