Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/41673
Назва: Удосконалення системи менеджменту підприємства готельно- ресторанного бізнесу (на прикладі ГРК Гетьман»)
Інші назви: Improvement of management system of a hotel-restaurant business establishment (HRC “Hetman” as a case study)
Автори: Сякалюк, Ілона Дмитрівна
Siakaliuk, Ilona
Приналежність: Тернопільський національний технічний університет вул. Руська, 56, м. Тернопіль, 46001, Україна
Бібліографічний опис: Сякалюк І.Д. Удосконалення системи менеджменту підприємства готельно- ресторанного бізнесу (на прикладі ГРК Гетьман»): дипломна робота бакалавра за спеціальністю „241 — готельно-ресторанна справа“ / І.Д. Сякалюк . — Тернопіль: ТНТУ, 2023. — 51 с.
Дата публікації: чер-2023
Дата подання: чер-2023
Дата внесення: 22-чер-2023
Видавництво: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Країна (код): UA
Місце видання, проведення: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Науковий керівник: Андрушків, Богдан Миколайович
Andrushkiv, Bohdan
Теми: готельно-ресторанний бізнес
бенчмаркінг
технології
інноваційна діяльність,
стратегія
hotel and restaurant business
benchmarking
technologies
innovative activity
strategy
Діапазон сторінок: 1-51
Короткий огляд (реферат): Сякалюк І.Д. Удосконалення системи менеджменту підприємства готельно-ресторанного бізнесу (на прикладі ГРК «Гетьман») – Рукопис. Кваліфікаційна робота бакалавра зі спеціальності 241 – Готельно- ресторанна справа. Тернопільський національний технічний університет мені Івана Пулюя. Тернопіль. 2023. У роботі розглянуто теоретичні аспекти дослідження системи менеджменту у підприємницькій діяльності і особливості управління інноваційним процесами підприємств готельно-ресторанного бізнесу. Досліджено діяльність готельно-ресторанного комплексу «Гетьман», проаналізовано його номерний фонд та основні показники його діяльності за звітний період. Запропоновано напрями удосконалення системи менеджменту підприємства на основі упровадження механізму активізації управління інноваційним процесами із використанням бенчмаркінгу та створення СПА- салону у діяльності готельного комплексу досліджуваного закладу індустрії гостинності.
Siakaliuk І.D. Improvement of management system of a hotel-restaurant business establishment (HRC “Hetman” as a case study) - Manuscript. Bachelor's qualifying work on specialty 241 - Hotel and restaurant business.in specialty 241 – Hotel and restaurant business. Ivan Puluj National Technical University. Ternopil. 2023. The paper examines the theoretical aspects of researching the management system in entrepreneurial activity and features of managing innovative processes of hotel and restaurant business enterprises. The activity of the Hetman hotel-restaurant complex was studied, its room fund and the main indicators of its activity during the reporting period were analyzed. Directions for improving the management system of the enterprise based on the implementation of the mechanism for activating the management of innovative processes with the use of benchmarking and the creation of a SPA salon in the operation of the hotel complex of the researched institution of the hospitality industry are proposed.
Зміст: ЗМІСТ ВСТУП …………………………………………………………............ 8 1 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ДОСЛІДЖЕННЯ СИСТЕМИ МЕНЕДЖМЕНТУ У ПІДПРИЄМНИЦЬКІЙ ДІЯЛЬНОСТІ………………………………………………………….. 11 1.1. Система менеджменту: сутність та основні елементи……………… 11 1.2. Особливості системи менеджменту підприємств готельно- ресторанного бізнесу із застосуванням інноваційних підходів……. 17 Висновки до 1 розділу………………………………………………… 24 2 РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ СИСТЕМИ МЕНЕДЖМЕНТУ ТА ОЦІНКА ДІЯЛЬНОСТІ ГРК «ГЕТЬМАН»…………………………………….. 26 2.1. Загальна характеристика досліджуваного підприємства, оцінка його номерного фонду ……………………………………………….. 26 2.2. Аналізування доходів і витрат досліджуваного підприємства ГРК «Гетьман»………………………………………………………… 31 Висновки до 2 розділу………………………………………………… 33 3 РОЗДІЛ 3. УДОСКОНАЛЕННЯ СИСТЕМИ МЕНЕДЖМЕНТУ ГРК «ГЕТЬМАН»……………………………………………………… 35 3.1. Механізм активізації управління інноваційним процесом із використанням бенчмаркінгу ……………………...………………… 35 3.2. Управління інноваційним процесом створення СПА в діяльності готелю «Гетьман» …………………………………………………….. 40 3.3. Упровадження стратегії інноваційної діяльності у контексті удосконалення системи менеджменту підприємства готельного господарства…………………………………………………………… 43 Висновки до 3 розділу………………………………………………… 49 4 РОЗДІЛ 4. БЕЗПЕКА ЖИТТЄДІЯЛЬНОСТІ. ОСНОВИ ОХОРОНИ ПРАЦІ ………………… 51 4.1. Охорона праці і техніка безпеки в готелях …………………………. 51 ВИСНОВКИ …………………………………………………………... 57 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ ……………………………. 60 ДОДАТКИ …………………………………………………………….. 64
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/41673
Власник авторського права: © Сякалюк І.Д., 2023
Перелік літератури: 1. Агафонова Л., Агафонова А. Туризм, готельний та ресторанний бізнес: ціноутворення, конкуренція, державне регулювання. К.: Знання України, 2015. 358 с.
2. Андренко І. Б., Кравець О. М., Писаревський І. М. Менеджмент готельно-ресторанного господарства: підручник. Харк. нац. ун-т міськ. госп-ва ім. О. М. Бекетова. Х. : ХНУМГ, 2014. 431 с.
3. Андрушків Б., Кирич Н., Погайдак О., Ратинський В., Шерстюк Р. Діджитал-інструментарій відродження сервісної інфраструктури в умовах об’єднання територіальних громад у повоєнний період наблизить економіку України до європейських стандартів // МММТЕС, 22-23 листопада 2022 року. Т.: ФОП Паляниця В. А., 2022. С. 151–156.
4. Андрушків Б. М., Кузьмін О. Є.. Основи менеджменту: методичні положення та приклади, механізми: друге вид., перероб. і доп. Тернопіль: Лілея, 2007. 292 с.
5. Архіпов В.В., Русавська В.А. Організація обслуговування у закладах ресторанного господарства: навчальний посібник. К.: Центр учбової літератури, 2012. 340 с.
6. Бенчмаркінг, як ефективна технологія впровадження інформаційного бізнесу. URL: https://pidru4niki.com/74015/marketing/benchmarking_efektivna_tehnologiya_vprov adzhennya_informatsiynogo_biznesu
7. Борисова О.В. Тенденції розвитку готельно-ресторанного бізнесу в Україні // Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. 2012. Вип.1(2). С.331-338.
8. Владимир О. М. Основні тенденції розвитку підприємств готельно- ресторанного бізнесу та сфери туризму у 2019-2021 роках // Гостинність, сервіс, туризм: досвід, проблеми, інновації: тези доповідей VІІІ Міжнар. наук.-практ. інтернет-конф., Київ, 8-9 квіт., 2021 р., С. 311-315.
9. Владимир О.М. Бізнес-культура сфери міжнародного туризму та готельно-ресторанної справи //Феномен культури постглобалізму: зб. мат. І Міжнар. наук.-практ. конф., м. Маріуполь, 27 листопада 2020р.: у 2 ч. Маріуполь: МДУ, 2020. Ч. І. C.39-43.
10. Готельно-ресторанна справа. Навчально-методичне видання. Книга 1. / [Б. М. Андрушків, Л. Я. Малюта, Г. Й. Островська та ін.]. Тернопіль : ФОП Паляниця В. А., 2018. 268 с.
11. Іванова І. В. Менеджер – професійний керівник: навч. посібник. К.: Київ. нац. торг.-екон.ун-т, 2008. 207 с.
12. Жарко І.В. Менеджмент підприємств готельно-ресторанного господарства Навчальний посібник. Харків, 2008. 267 с. URL: https://lib.sale/restorangostinica-menedjment/meta-zavdannya-menedjmenturestorannogo. html
13. Коротков Е.М. Менеджмент: навч. посібник. 2014. URL: https://stud.com.ua/58342/menedzhment/formuvannya_sistemi_menedzhmentu#26
14. Малюта Л.Я., Мельник Л.М., Нагорняк Г.С., Островська Г.Й Визначення найважливіших закономірностей стабільного розвитку підприємств готельно-ресторанного господарства. Галицький економічний вісник. 2020. Вип. 3 (64). С.174-184.
15. Малюта Л.Я. Мельник Л.М., Нагорняк Г.С., Шерстюк Р.П. Організаційно-економічні засади розвитку інноваційного процесу вітчизняних закладів готельно-ресторанної сфери в туристичному контексті. Соціально-економічні проблеми і держава. 2017. Вип. 1(16). С.148-158.
16. Малюта Л.Я., Нагорняк Г.С., Шерстюк Р.П. Дослідження впливу управлінських чинників на рівень конкурентоспроможності вітчизняних закладів сфери готельно-ресторанного бізнесу на сучасному етапі. Економіка і управління. 2016. №3 (71). С. 77-86.
17. Менеджмент ресторану. URL: https://www.freepapers.ru/68/ menedzhment-restoranu
18. Моргулець О. Б. Менеджмент у сфері послуг: навч. посіб. для студ. вищ. навч. закл. К.: Центр учб. л-ри, 2012. URL: https://pidru4niki.com/13670306/menedzhment/skladovi_sistemi_menedzhmentu_pidpriyemstva_sferi_obslugovuvannya
19. Островська Г.Й. Особливості розвитку готельно-ресторанної справи: кухні народів світу. Навчальний посібник. Тернопіль : Підручники і посібники, 2018. 268 с.
20. Поплавський М.М. Готельно-ресторанний сервіс: навчальний посібник для студентів вищих навчальних закладів. К.: Макрос, 2011. 240 с.
21. П’ятницька Г.Т., П’ятницька Н.О. Інноваційні ресторанні технології: основи теорії: навч. посіб. для вищ. навч. закл. К.: Кондор, 2013. 250 с.
22. Стойко І.І. Шерстюк Р.П. Управління конкурентоспроможністю (Програма, курс лекцій, практичні заняття, самостійна робота, індивідуальні завдання, термінологічний словник, тести). Навч.-метод. посібник. Тернопіль: ТНТУ імені Івана Пулюя, 2021. 156 с. URL: http://elartu.tntu.edu.ua/bitstream/lib/35675/1/УК%20посібник%202020.pdf
23. Стойко І.І., Шерстюк Р.П. Управління інноваціями (Програма, курс лекцій, практичні заняття, самостійна робота, індивідуальні завдання, тести). Навч.-метод. посібник. / І.І. Стойко, Р.П. Шерстюк /. Тернопіль, ТНТУ імені Івана Пулюя, 2016. 200 с. URL: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/17290
24. Стойко І.І., Шерстюк Р.П. Стандартизація, сертифікація, метрологія (Програма, курс лекцій, практичні заняття, самостійна робота, індивідуальні завдання, термінологічний словник, тести, нормативні документи). Навч.- метод. посібник. – Тернопіль: ТНТУ імені Івана Пулюя. 2023. – 224 с.
25. Стойко І.І., Шерстюк Р.П. 14 принципів Вільгельма Едвардса Демінга для управління якістю готельно-ресторанних послуг. [Електронний ресурс] / І.І. Стойко, Р.П. Шерстюк // Соціально-економічні проблеми і держава. 2020. Вип. 1(22). С. 66-78. URL: http://sepd.tntu.edu.ua/images/stories/pdf/2020/20siigrp.pdf
26. Шерстюк Р., Мельник Л., Стойко І. Підприємства ресторанного господарства в індустрії туризму: проблеми і перспективні рішення. Маркетинг 4.0: стратегічні імперативи та сучасні тенденції . Тернопіль: ФО-П Шпак В.Б., 2021. С. 307-318.
27. Шпикуляк О.Г. Інноваційна діяльність у механізмі стимулювання агропромислового виробництва / О.Г. Шпикуляк, Г.Ф. Мазур // Збірник наукових праць Таврійського державного агротехнологічного університету (економічні науки). – 2014.
28. Ткачова С.С. Ткаченко О.П. Менеджмент підприємств ресторанного господарства: Навч. посібник / Харк. держ. університет 75 харчування та торгівлі. Харків, 2009. URL: https://docplayer.net/61535222- Menedzhmentpidpriiemstv-restorannogo-gospodarstva.html
29. Устаткування закладів ресторанного господарства: навч. посібник для студ. вищих навч. закладів за заг. ред. І. О. Конвісера. К.: КНТЕУ, 2005. 324 с.
30. Яремко З.М., Тимошук С.В., Третяк О.І. Охорона праці: навч. посіб. Львів: Видавничий центр ЛНУ імені Івана Франка, 2010. 234с.
Тип вмісту: Bachelor Thesis
Розташовується у зібраннях:241 — Готельно-ресторанна справа (бакалаври)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
dyplom_Siakaliuk I_D_2023.pdf883,45 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити
Авторська довідка _Сякалюк.doc39,5 kBMicrosoft WordПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

Інструменти адміністратора