Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/41657
Назва: «Удосконалення системи управління якістю послуг закладу готельного типу (на прикладі ТОРП «Сервісно-туристичний комплекс «РУТА»)
Інші назви: «Improvement of the service quality management system of a hotel-type institution (TORP “Service-Tourist Complex “RUTA” as a case study)»
Автори: Березна, Ольга Миколаївна
Berezna, Olha
Приналежність: Тернопільський національний технічний університет вул. Руська, 56, м. Тернопіль, 46001, Україна
Бібліографічний опис: Березна О.М. «Удосконалення системи управління якістю послуг закладу готельного типу (на прикладі ТОРП «Сервісно-туристичний комплекс «РУТА»): дипломна робота бакалавра за спеціальністю „241 — готельно-ресторанна справа“ / О.М. Березна. — Тернопіль: ТНТУ, 2023. — 73 с.
Дата публікації: чер-2023
Дата подання: чер-2023
Дата внесення: 21-чер-2023
Видавництво: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Країна (код): UA
Місце видання, проведення: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Науковий керівник: Мельник, Лілія Миколаївна
Melnyk, Liliya
УДК: 338.4
Теми: управління
система
якість
обслуговування
послуга
заклад розміщення
процес
management
system
quality
service
service
accommodation
process
Діапазон сторінок: 1-73
Короткий огляд (реферат): Березна О.М. Удосконалення системи управління якістю послуг закладу готельного типу (на прикладі ТОРП «Сервісно-туристичний комплекс «РУТА»). Кваліфікаційна робота бакалавра: 73 сторінки, 10 рисунків, 5 таблиць, 32 літературних джерела. Предмет дослідження - процес удосконалення системи управління якістю готельних послуг. Об’єкт дослідження - ТОРП «Сервісно-туристичний комплекс «РУТА», основним видом діяльності якого є надання громадянам і юридичним особам послуг з тимчасового розміщення. Метою роботи є розроблення рекомендацій щодо удосконалення системи управління якістю готельних послуг. Методи дослідження − аналіз і синтез; комплексний аналіз; порівняльний і економічний аналіз, метод опису. Практичне значення одержаних результатів. Рекомендації щодо покращення управління якістю послуг, запропоновану у роботі, можуть бути реалізованими у практичній діяльності ТОРП «Сервісно-туристичний комплекс «РУТА».
Berezna O. Improvement of the service quality management system of a hotel-type institution (TORP “Service-Tourist Complex “RUTA” as a case study). Bachelor degree thesis contains of 73 pages, 10 pictures, 5 tables, 32 references. The subject of investigation is the process of improving the quality management system of hotel services. The object of investigation is “Service-Tourist Complex “RUTA”, the main activity of which is the provision of temporary accommodation services to citizens and legal entities. The aim of the work is the development of recommendations for improving the quality management system of hotel services. The methods of investigation are analysis and synthesis; comprehensive analysis; comparative and economic analysis, method of description. The practical significance of the results obtained. Recommendations for improving service quality management proposed in the work can be implemented in practical activities of the “Service-Tourist Complex “RUTA”.
Зміст: ВСТУП ... 5 1. ТЕОРЕТИЧНИЙ РОЗДІЛ ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ УПРАВЛІННЯ ЯКІСТЮ ПОСЛУГ ЗАКЛАДУ ГОТЕЛЬНОГО ТИПУ ... 8 1.1. Поняття якості послуги як об’єкта управління ... 8 1.2. Міжнародна класифікація і сертифікація готелів ... 10 Висновок до теоретичного розділу ... 17 2. АНАЛІТИЧНИЙ РОЗДІЛ ДОСЛІДЖЕННЯ СИСТЕМИ УПРАВЛІННЯ ЯКІСТЮ ПОСЛУГ ТОРП «СЕРВІСНО-ТУРИСТИЧНИЙ КОМПЛЕКС «РУТА» ... 18 2.1. Загальна характеристика діяльності ТОРП «Сервісно-туристичний комплекс «РУТА» ... 18 2.2. Аналіз факторів, що впливають на якість послуг закладів готельного типу ... 23 2.3. Методичні підходи до формування й розвитку ефективної системи управління якістю готельних послуг ... 32 Висновок до аналітичного розділу ... 38 3. РЕКОМЕНДАЦІЙНО-РОЗРАХУНКОВИЙ РОЗДІЛ НАПРЯМИ УДОСКОНАЛЕННЯ СИСТЕМИ УПРАВЛІННЯ ЯКІСТЮ ПОСЛУГ ЗАКЛАДУ ГОТЕЛЬНОГО ТИПУ ... 40 3.1. Система управління якістю готелю як основний механізм гарантування якості готельних послуг ... 40 3.2. Рекомендації щодо формування моделі оцінки якості обслуговування у закладі готельного типу ... 45 3.3. Удосконалення системи мотивації персоналу як напряму забезпечення якості послуг обслуговування ТОРП «Сервісно-туристичний комплекс «РУТА» ... 48 Висновок до рекомендаційно-розрахункового розділу ... 59 4. БЕЗПЕКА ЖИТТЄДІЯЛЬНОСТІ, ОСНОВИ ОХОРОНИ ПРАЦІ 60 4.1. Забезпечення надійності роботи підприємства до дії світлового випромінювання в умовах НС ... 60 4.2. Види та порядок проведення інструктажів з охорони праці ... 63 ВИСНОВКИ ... 68 БІБЛІОГРАФІЯ ... 71
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/41657
Власник авторського права: © Березна О.М., 2023
Перелік літератури: 1. Агафонова Л.Г., Агафонова О.Є. Туризм, готельний та ресторанний бізнес; ціноутворення, конкуренція, державне регулювання: навч. посіб. для студ. вищ. навч. закл. / Київський ун-т туризму, економіки і права. К.: Знання України, 2002. 352 с.
2. Анісімова Л. Удосконалення систем менеджменту якості в умовах глобалізації ринку // Вісник Київського національного університету ім. Тараса Шевченка. Економіка. 2009. № 110. С. 30-37.
3. Апілат Р.В. Модель механізму управління якістю послуг у підприємствах туризму // Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. Х.: ХДУХТ, 2014. Вип. 1 (11). С. 677-681.
4. Астахов А., Хриплива Л. Система управління якістю – інструмент удосконалення загальної системи управління організацією (підприємством) // Стандартизація, сертифікація, якість, 2015. № 4. С. 60-64.
5. Безродна С.М. Управління якістю: навч.посіб. для студентів економічних спеціальностей. Чернівці: ПВКФ «Технодрук», 2017. 174 с.
6. Вакуленко А.В. Управління якістю: Навчально-методичний посібник для самостійного вивчення дисципліни. К.: КНЕУ, 2013. 167 с.
7. Весперіс С.З. Особливості формування і управління якістю послуг // Актуальні питання сталого розвитку економіки. 2012. Том 1. С. 75-80.
8. Віткін Л.М. Управління якістю (На прикладі освітньої діяльності). Навчальний посібник. К.: ВНЗ «Університет економіки та права «КРОК», 2018. 134 с.
9. Давидова О.Ю., Писаревський І.М., Ладиженська Р.С. Управління якістю продукції та послуг у готельно-ресторанному господарстві: посібник. Х.: ХНАМГ, 2012. 414 с.
10. Державний класифікатор продукції та послуг ДК016:2010 (ДКПП) [Електронний ресурс]. Режим доступу: https://buhgalter911.com/uk/spravochniki/klassifikatory/dk-016-2010/.
11. Драган О.І. Управління конкурентоспроможністю підприємств: теоретичні асекти: монографія. К.: ДАКККіМ, 2006. 160 с.
12. ДСТУ ISO 9000:2015 «Системи управління якістю. Основні положення та словник термінів» [Електронний ресурс]. Режим доступу: https://m.tntu.edu.ua/storage/pages/00000651/dstu9000-2015_osnovni_pol.slovnyk.pdf.
13. ДСТУ 9001-2009 «Системи Управління Якістю. Вимоги» [Електронний ресурс]. Режим доступу: www.ukrcsm.kiev.ua/index.php/uk/2009-02-03- 14.../325--2009.
14. Доманцевич Р.І. Основи стандартизації, метрології та управління якістю. К.: Укоопосвіта, 2000. 219 с.
15. Євтушевський В., Махініч Г. Сучасний стан та проблеми забезпечення якості продукції на вітчизняних підприємствах // Економіка. 2009. № 17. С. 48-50.
16. Зелінська І. Стан розвитку управління якістю в Україні // кономічний аналіз. 2011. № 9. С. 193-196.
17. Захожай В.Б., Чорний А.Ю. Статистичне забезпечення управління якістю: навчальний посібник. К.: Центр навчальної літератури, 2005. 340 с.
18. Зіміна Г.К. Стандартизація систем управління якістю згідно стандартів серії ISO 9000:2000. Київ: Школа Адміністративного Управління Зіміної, 2003. 256 с.
19. ЗУ «Про захист прав споживачів» від 12 травня 1991 року № 1023-XII (зі змінами) [Електронний ресурс]. Режим доступу: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/1023-12#Text.
20. Кириченко Л.С., Мережко Н.В. Основи стандартизації, метрології та управління якістю: підруч. К.: Київ. нац. торг.-екон. ун-т, 2010. 416 с.
21. Копнов В.А. Стратегічний менеджмент якості. Методичні вказівки по ефективній побудові систем менеджменту якості // Технології якості життя. 2003. № 3-4. С. 69-89.
22. Коваленко І.І., Дубовий О.М., Бідюк П.І. Методи аналізу якості. Миколаїв: НУК, 2013. 208 с.
23. Менеджмент якості: навч. посіб. / Векслер Е.М., Рифа В.М., Василевич Л.Ф.; під загальною ред. Е.М. Векслера. К.: «ВД «Професіонал», 2008. 320 с.
24. Момот О.І. Менеджмент якості та елементи системи якості: підруч. К.: ЦУЛ, 2007. 368 с.
25. Моргулець О.Б. Менеджмент у сфері послуг: навч. посіб. / Київ. нац. ун-т технологій та дизайну. К., 2009. 335 с.
26. Словник української мови. Академічний тлумачний словник (1970-1980) [Електронний ресурс]. Режим доступу: http://sum.in.ua/s/poslugha.
27. Сайт вільної енциклопедії «Вікіпедія» // https://uk.wikipedia.org/wiki.
28. Салухіна Н.Г., Ясинська Н.С. Управління якістю. Опор. конспект лекцій. К.: МАУП, 2007. 144 с.
29. Ткаченко Л.В. Маркетинг послуг: Підручник. Київ: Центр навчальної літератури, 2003. 192 с.
30. Управління якістю виробництва та обслуговування: навчальний посібник. Х.: ФОП Александрова К.М., 2015. 187 с.
31. Шаповал М.І. Менеджмент якості: підручник. К.: Т-во «Знання», КОО, 2014. 475 с.
32. Шуляр Р.В., Шуляр Н.В. Управління якістю: навч. посіб. нац. ун-т «Львівська політехніка». Л., 2009. 160 с.
Тип вмісту: Bachelor Thesis
Розташовується у зібраннях:241 — Готельно-ресторанна справа (бакалаври)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
dyplom_Berezna O_M_2023.pdf1,18 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити
Авторська довідка_Березна.doc69,5 kBMicrosoft WordПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

Інструменти адміністратора