Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/41644
Назва: Розробка відеогри “Edge of Survival” з використанням Unreal Engine 4
Інші назви: Development of videogame “Edge of Survival” using Unreal Engine 4
Автори: Козловський, Андрій Ігорович
Kozlovskyi, Andrii Ihorovych
Приналежність: ТНТУ ім. І. Пулюя, Факультет комп’ютерно-інформаційних систем і програмної інженерії, Кафедра комп’ютерних наук, м. Тернопіль, Україна
Бібліографічний опис: Козловський А. І. Розробка відеогри “Edge of Survival” з використанням Unreal Engine 4 : кваліфікаційна робота освітнього рівня „Бакалавр“ „122 — комп’ютерні науки“ / А. І Козловський. — Тернопіль : ТНТУ, 2023. — 48 с.
Дата публікації: 19-чер-2023
Дата подання: 5-чер-2023
Дата внесення: 21-чер-2023
Країна (код): UA
Місце видання, проведення: ТНТУ ім. І.Пулюя, ФІС, м. Тернопіль, Україна
Науковий керівник: Козбур, Галина Володимирівна
Члени комітету: Загородна, Наталія Володимирівна
УДК: 004.62
Теми: відеогра
videogame
графіка
graphics
рушій
engine
Unreal Engine
blueprint
геймплей
gameplay
жанр survival
survival genre
Короткий огляд (реферат): Кваліфікаційна робота присвячена дослідженню розробки відеогри з використанням рушія Unreal Engine 4. В першому розділі кваліфікаційної роботи описано ситуацію на ринку відеоігор. Висвітлено особливості жанру, виділено його піджанри. Розглянуто представників цих піджанрів. Проаналізовано найпоширеніші ігрові рушії. В другому розділі кваліфікаційної роботи розглянуто процес створення нового проєкту. Показано налаштування керування, створення персонажів. Досліджено особливості роботи з blueprints. Наведено процес створення карти. Відображено аспекти створення інтерфейсу. Подано огляд готового проєкту. В третьому розділі кваліфікаційної роботи описано ергономічні проблеми безпеки життєдіяльності. Проаналізовано шляхи покращення робочого процесу. Проведено дослідження контролю за станом охорони праці. Висвітлено особливості підходів до нагляду за процесом охорони праці. This qualification work is devoted to the study of the development of a video game using the Unreal Engine 4 game engine. The first section of the qualification work focuses on describing the current state of the video game market, highlighting the peculiarities of the genre and identifies its subgenres. The most popular examples of each of these subgenres are reviewed. And an analysis of the most common game engines is conducted. The second section of the qualification work outlines the process of creating a new project. The control settings and character creation are also shown. The specifics of working with blueprints are investigated along with the process of creating a map. The section demonstrates aspects of interface creation and provides an overview of the completed project. The third chapter of the qualification work describes the ergonomic problems of life safety. It explores ways to improve the workflow efficiency. A study on labor protection control is also conducted. The peculiarities of approaches to the supervision of the labor protection process are highlighted.
Зміст: ВСТУП 6 РОЗДІЛ 1. АНАЛІЗ РИНКУ, ЖАНРУ ТА РУШІЇВ 7 1.1 Загальний аналіз ринку відеоігор 7 1.2 Огляд ігор у жанрі виживання 8 1.3 Огляд ігрових рушіїв 14 1.4 Висновки до першого розділу 19 РОЗДІЛ 2. РОЗРОБКА ТА ТЕСТУВАННЯ ПРОЄКТУ 21 2.1 Системні вимоги Unreal Engine 21 2.2 Розробка основних механік 24 2.3 Розробка інтерфейсу 27 2.4 Створення персонажів 30 2.5 Створення карти 32 2.6 Огляд готового проєкту 33 2.7 Висновки до другого розділу 37 РОЗДІЛ 3. БЕЗПЕКА ЖИТТЄДІЯЛЬНОСТІ, ОСНОВИ ХОРОНИ ПРАЦІ 38 3.1 Ергономічні проблеми безпеки життєдіяльності 38 3.2 Контроль за станом охорони праці 41 3.3 Висновок до третього розділу 43 ВИСНОВКИ 45 ПЕРЕЛІК ДЖЕРЕЛ 46 ДОДАТКИ
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/41644
Власник авторського права: © Козловський Андрій Ігорович, 2023
Перелік літератури: 1. Video game industry [Електронний ресурс] – Режим доступу до ресурсу: https://en.wikipedia.org/wiki/Video_game_industry
2. Survival game (genre) [Електронний ресурс] – Режим доступу до ресурсу: https://ultimatepopculture.fandom.com/wiki/Survival_game
3. THE OFFICIAL SITE OF MINECRAFT [Електронний ресурс] – Режим доступу до ресурсу: https://www.minecraft.net/en-us
4. Resident Evil 4: Remake [Електронний ресурс] – Режим доступу до ресурсу: https://www.playstation.com/ru-ua/games/resident-evil-4-remake/
5. The Last of Us Part II [Електронний ресурс] – Режим доступу до ресурсу: https://www.playstation.com/uk-ua/games/the-last-of-us-part-ii/
6. Surviving Mars [Електронний ресурс] – Режим доступу до ресурсу: https://www.paradoxinteractive.com/games/surviving-mars/about
7. Game Engine [Електронний ресурс] – Режим доступу до ресурсу: https://en.wikipedia.org/wiki/Game_engine
8. Unity Real - Time Development Platform [Електронний ресурс] – Режим доступу до ресурсу: https://unity.com/
9. CRYENGINE | The complete solution for next generation game development [Електронний ресурс] – Режим доступу до ресурсу: https://www.cryengine.com/
10. The most powerful real-time 3D creation tool - Unreal Engine [Електронний ресурс] – Режим доступу до ресурсу: https://www.unrealengine.com/en-US
11. Blueprints Visual Scripting [Електронний ресурс] – Режим доступу до ресурсу: https://docs.unrealengine.com/5.2/en-US/blueprints-visual-scripting-in-unreal-engine/
12. Unreal Engine 4 Game Development in 24 Hours, Sams Teach Yourself / A.Cookson, T. Johnson, R. DowlingSoka, C. Crumpler., 2016. – 496 с.
13. Sateesh P. Unreal Engine 4 Game Development Essentials / P. Sateesh., 2016. – 266 с.
14. Carnall B. Unreal Engine 4.X By Example / Benjamin Carnall., 2018. – 506 с.
15. Romero M. Blueprints Visual Scripting for Unreal Engine 5: Unleash the true power of Blueprints to create impressive games and applications in UE5 / M. Romero, B. Sewell., 2022. – 568 с.
16. Diashkin A. Unreal Engine. Character Interaction With an Object and Animation [Електронний ресурс] / Artem Diashkin. – 2021. – Режим доступу до ресурсу: https://medium.com/litslink/unreal-engine-character-interaction-with-an-object-and-animation-314041f565f2
17. First Person Shooter Tutorial [Електронний ресурс] – Режим доступу до ресурсу: https://docs.unrealengine.com/4.27/en-US/ProgrammingAndScripting/ProgrammingWithCPP/CPPTutorials/FirstPersonShooter/
18. User Interfaces & HUDs [Електронний ресурс] – Режим доступу до ресурсу: https://docs.unrealengine.com/4.27/en-US/InteractiveExperiences/Framework/UIAndHUD/
19. Tran T. Unreal Engine Tutorial. Part 4: UI [Електронний ресурс] / Tommy Tran. – 2017. – Режим доступу до ресурсу: https://sudonull.com/post/64205-Unreal-Engine-Tutorial-Part-4-UI
20. How to Make an Options Menu in Unreal Engine 5 [Електронний ресурс] – Режим доступу до ресурсу: https://dev.epicgames.com/community/learning/tutorials/MbV5/how-to-make-an-options-menu-in-unreal-engine-5
21. Artificial Intelligence and NPCs [Електронний ресурс] – Режим доступу до ресурсу: https://docs.unrealengine.com/5.2/en-US/artificial-intelligence-in-unreal-engine/
22. Creating landscapes in Unreal Engine 4 [Електронний ресурс] – Режим доступу до ресурсу: https://docs.unrealengine.com/4.27/en-US/BuildingWorlds/Landscape/Creation/
23. How to Make a Quick Day-Night Cycle in Less than 1 Min in Unreal Engine 5 [Електронний ресурс] – Режим доступу до ресурсу: https://dev.epicgames.com/community/learning/tutorials/k0yx/how-to-make-a-quick-day-night-cycle-in-less-than-1-min-in-unreal-engine-5
24. Желібо Є. Безпека життєдіяльності / Є. Желібо, В. Зацарний., 2018. – 344 с.
25. Ергономічні обґрунтування й оцінки у безпеці життєдіяльності [Електронний ресурс] – Режим доступу до ресурсу: http://opcb.kpi.ua/wp-content/uploads/2014/09/%D0%9B1.pdf
26. ДСТУ 8604:2015 «Дизайн і ергономіка. Робоче місце для виконання робіт у положенні сидячи. Загальні ергономічні вимоги»
27. Положення про систему контролю за станом охорони праці на підприємстві [Електронний ресурс] – Режим доступу до ресурсу: http://online.budstandart.com/ua/catalog/doc-page.html?id_doc=62551
28. Як контролювати стан охорони праці на підприємстві: основні кроки у поміч [Електронний ресурс] – Режим доступу до ресурсу: https://nov-rada.gov.ua/2021/06/18/iak-kontroliuvaty-stan-okhorony-pratsi-na-pidpryiemstvi-osnovni-kroky-u-pomich/
29. Адмiнiстративно-громадський контроль з ОП [Електронний ресурс] – Режим доступу до ресурсу: http://cnttym.in.ua/novini/polozhennya-pro-administratyvno-gromadskyj-kontrol-z-op-v-cznttum-2018r.html
30. Про охорону праці [Електронний ресурс] – Режим доступу до ресурсу: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/2694-12#Text
Тип вмісту: Bachelor Thesis
Розташовується у зібраннях:122 — Компʼютерні науки (бакалаври)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
2023_KRB_SN-41_Kozlovskyi_AI.pdf1,22 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

Інструменти адміністратора