Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/40200
Назва: Удосконалення методики нормування показників якості роботи міського пасажирського транспорту
Інші назви: Improvement of the technique of quality indices rating of city passenger transport operation
Автори: Махиня, Сергій Олегович
Mahynіa, Serhii
Приналежність: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Бібліографічний опис: Махиня С.О. Удосконалення методики нормування показників якості роботи міського пасажирського транспорту „275 – Транспортні технології (на автомобільному транспорті) “ / С.О. Махиня − Тернопіль: ТНТУ, 2022. - 68 с.
Bibliographic description: Mahynіa S.O. Improvement of the technique of quality indices rating of city passenger transport operation: master’s thesis in specialty “275 – Transport technologies (on road transport)” / S.O. Mahynіa − Ternopil: TNTU, 2022. – 68 р.
Дата публікації: гру-2022
Дата подання: гру-2022
Дата внесення: 13-січ-2023
Видавництво: ТНТУ, ФМТ, кафедра автомобілів, Тернопіль, Україна
Країна (код): UA
Місце видання, проведення: ТНТУ, ФМТ, кафедра автомобілів, Тернопіль, Україна
Науковий керівник: Матвіїшин, Анатолій Йосипович
Члени комітету: Окіпний, Ігор Богданович
УДК: 629.33
Теми: 275
транспортні технології (на автомобільному транспорті)
перевезення
transportation
транспортний процес
transport process
моделювання
modeling
Діапазон сторінок: 68
Короткий огляд (реферат): У кваліфікаційній роботі проведено удосконалення методики нормування показників якості роботи міського пасажирського транспорту
In the qualification work, improvement of the method of normalization of indicators of the quality of work of urban passenger transport was carried out
Зміст: РЕФЕРАТ. ВСТУП. 1. ТЕОРЕТИЧНИЙ РОЗДІЛ. 1.1. Загальні підходи до нормування параметрів якості перевезень пасажирів громадським транспортом. 1.2 Аналіз існуючих робіт з оцінки показників функціонування міського пасажирського транспорту. 2. АНАЛІТИКО-ДОСЛІДНИЦЬКИЙ РОЗДІЛ. 2.1 Заходи із вдосконалення системи показників оцінки якості системи міського пасажирського транспорту. 2.2 Формування переліку показників оцінки якості транспортних послуг міського пасажирського транспорту на основі експертних думок. 2.3 Формування показників якості транспортного обслуговування за результатами анкетування. 2.4 Методика оцінки якості транспортного обслуговування. 3. ПРОЕКТНО-РЕКОМЕНДАЦІЙНИЙ РОЗДІЛ. 3.1 Використання методики оцінки якості транспортного обслуговування. 3.2 Аналіз основних показників якості маршрутною мережі м. Львова, найбільш значимих для пасажирів. 3.3 Заходи з підвищення якості транспортного обслуговування. 4. ОХОРОНА ПРАЦІ І БЕЗПЕКА В НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЯХ. 4.1 Охорона праці на транспорті. 4.2 Безпека дорожнього руху на транспорті. ЗАГАЛЬНІ ВИСНОВКИ ДО КВАЛІФІКАЦІЙНОЇ РОБОТИ. ПЕРЕЛІК ПОСИЛАНЬ.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/40200
Власник авторського права: Махиня Сергій Олегович, 2022
Перелік літератури: 1. Приміські пасажирські перевезення: навчальний посібник / [М.Є. Кристопчук, О.О. Лобашов] – Х.: НТМТ, 2012. – 224с
2. Краткий автомобильный справочник НИИАТ. Том 1. Автобусы / Б. В. Кисуленко [и др]. – М. : Трансконсалтинг, 2002. – 360 с.
3. Коммерческие автомобили. Ежегодник. №10-12 : Третий Рим. Издательский дом, 2007 год, 202 с.
4. Методика организации маршрутных автобусных перевозок по периодам суток/ Г.А. Гуревич, Р.В. Тхайцукова. – Москва, 1985г.
5. Пасажирські перевезення. Методичні рекомендації до практичних робіт для студентів денної форми навчання напряму підготовки 0701 Транспортні технології / І.О. Таран, В.В. Литвин, О.В. Новицький. – Д.: Національний гірничий університет, 2010. – 30 с.
6. Организация и управление пассажирскими автомобильными перевозками.: Учебник для студентов учреждений сред. проф. образования / И.В. Спирин. - М.: Изд. центр «Академия», 2003. – 400 с.
7. Пассажирские автомобильные перевозки: Учеб. Для вузов / В.А. Гудков, Л.Б. Миротин, А.В. Вельможин, С.А. Ширяев; под ред. В.А. Гудкова. – М.: Горячая линия – Телеком, 2006. - 448 с.: ил.
8. Пассажирские автомобильные перевозки / Н. Б. Островский – М. : Транспорт, 1986. – 220 с.
9. Положення про робочий час і час відпочинку водіїв транспортних засобів від 17 січня 2002р. №18.
10. Спирин И.В. Перевозки пассажиров городским транспортом: справочное пособие. – М.: ИКУ «Академкнига», 2006. – 413 с.
11. Блантов М.Д. Пассажирские автомобильные перевозки. – М: Транспорт, 1981. – 304с.
12. Методические указания по оформлению учебно-конструкторской документации в курсовых и дипломных проектах студентам специальности 24.01. – Харьков, 1992. – 44с.
13. Автомобільний транспорт України: стан проблеми перспективи розвитку.: Монография / Держ. автотр. науково-дослід. і проект. Інститут; За заг. ред. А.М. Редзюка. – К.: ДП «Державтотранс НДІ проект», 2005. – 400с.
14. Viktor Aulin, Olexiy Pavlenko, Denys Velikodnyy, Oleksandr Kalinichenko, Anetta Zielinska, Andriy Hrinkiv, Viktoriya Diychenko, Volodymyr Dzyura. Proceedings Paper 1st International Scientific Conference on Current Problems of Transport (ICCPT). 2019/1/1. р.120-132.
15. Іщенко Н. М. (2013) Маркетинг транспортних послуг. Миколаїв: ЧДУ ім. Петра Могили, 272 с.
16. Брайковська А. М. (2012) Дослідження особливостей формування ринку транспортних послуг як середовища функціонування підприємств транспорту. Економіст. Вип.№ 9. 50–54 с.
17. Чернова Н. С.(2013) Аналіз факторів конкурентоспроможності залізничного транспорту. Н. С. Чернова, Д. С. Сурмило. Проблеми підвищення ефективності інфраструктури .Вип. 37. 130–134 с.
18. Транспорт і зв’язок України 2018: стат. зб. Державний комітет статистики України. К.: Держкомстат України, 2019. 152 с. URL: http://www.ukrstat.gov.ua/druk/publicat/kat_u/2019/zb/08/ zb_tr2018pdf.pdf (дата звернення: 11.10.2019).
19. Ільченко В. Ю. (2012) До аналізу методологічних підходів щодо визначення та оцінки конкурентоспроможності транспортного підприємств. Вісник Національного транспортного університету.Вип. № 26(1). 357-362 с.
20. Harrington E. C. The desirability function. Industrial Quality Control. 1965. Vol. 21 (10). Р. 494–498.
21. Мун Э. Е., Рубец А. Д. Оптимизация перевозок пассажиров маршрутными такси. – М., Транспорт, 1986.
22. Фаттахова, А.Ф. Комплексная методика совершенствования транспортного обслуживания садоводческих маршрутов [Текст]: дис. канд. техн. наук: 05.22.10 / А.Ф. Фаттахова; Федер. гос. бюджет. образоват. учреждение высш. проф. Образования «Оренбург. гос. ун-т». – Оренбург , 2012. – 148 с.
23. Якунина, Н.В. Методология повышения качества перевозок пассажиров общественным автомобильным транспортом: монография / Н.В. Якунина, Н.Н. Якунин. – Оренбург: ООО ИПК «Университет», 2013 – 289 с.
24. Пронина Е.В. Совершенствование процесса функционирования логистической системы управления пассажирскими перевозками: дис. канд. экон. наук. – Саратов, 2015. – 191 с.
25. Бауэрсокс Д.Д., Клосс Д.Д. Логистика: интегрированная цепь поставок / Перевод с англ. М: ЗАО "Олимп-Бизнес", 2001.
26. Фролов К.В. Формирование показателей и нормативов качества городских автомобильных перевозок: дисс. канд. экон. наук. М., 2005. С. 156.
27. Хафизова А.В. Обеспечение конкурентоспособности услуг по перевозке пассажиров автобусами в городском сообщении: автореф. дисс. канд. экон. наук. Уфа, 2010. С. 25.
28. Беликов И.В., Крысин Л.П. Социолингвистика: учебник для бакалавриата и магистратуры / В. И. Беликов, Л. П. Крысин. — 2-е изд., перераб. и доп. — М. : Издательство Юрайт, 2016. — 337 с. — Серия : Авторский учебник 19 Муленко, О.В. Маркетинговые исследования пассажирских перевозок : учебно-методическое пособие / О.В. Муленко ; Рост. гос. ун-т путей сообщения. – Ростов н/Д, 2008. – 36 с. : ил. Библиогр.: 7 назв.
29. Parasuraman, A. A Conceptual Model of Service Quality and Its Implications for Future Research / A. Parasuraman, Valarie A. Zeithaml, Leonard L. Berry // Journal of Marketing. – 1985. – Vol. 49 (4). – P. 41–50.
30. Zeithaml, Valarie A. Delivering quality service: balancing customer perceptions and expectations / Valarie A. Zeithaml, A. Parasuraman, Leonard L. Berry The Free Press, 1986
31. Avkiran N.K. Developing an instrument to measure customer service quality in branch banking // International Journal of Bank Marketing. 1994. Vol. 12, №6. С. 10-18.
32. Яковлева Н.Ф. Я47 Социологическое исследование [Электронный ресурс]: учеб. пособие. – 2-е изд., стер. – М. : ФЛИНТА, 2014. - 250с.
33. Гудков, В.А. Качество пассажирских перевозок: возможность исследования методами социологии. / В.А. Гудков, М.М. Бочкарёва, Н.В. Дулина// ВолгГТУ. – Волгоград, 2008.-163 с.
34. Якунин, Н.Н. Модель организации транспортного обслуживания населения автомобильным транспортом по маршрутам регулярных перевозок / Н.Н. Якунин, Н.В. Якунина, А.В. Спирин // Грузовое и пассажирское автохозяйство, 2013. – № 3. – С. 63-66.
35. Якунин, Н.Н. Оптимизация структуры парка подвижного состава, эксплуатируемого на городских маршрутах по технико-экономическим показателям эксплуатационного цикла / Н.Н. Якунин, Д.А. Дрючин, А.В. Артамкин // Автотранспортное предприятие, 2011. – № 8. – С. 50-54.
36. Результаты технико-экономической оценки структуры производственной базы АТП / Д.А. Дрючин, Г.А. Шахалевич, Н.Н. Якунин // Грузовое и пассажирское автохозяйство, 2012. – №1. – С.63-69.
37. Максимкин В.Н. Управление качеством перевозок пассажиров автобусами в городском сообщении [Электронный ресурс]: Дис… канд.. экон. наук: 08.00.05. – М: РГБ, 2003
38. Кравченко, Е. А. Стратегия повышения качества перевозок населения / Е. А. Кравченко, Е. Е. Кравченко // Грузовое и пассажирское автохозяйство. – 2008. – № 3. – С. 41–44.
Тип вмісту: Master Thesis
Розташовується у зібраннях:275 — транспортні технології (на автомобільному транспорті)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Авторська довідка Махиня.doc40,5 kBMicrosoft WordПереглянути/відкрити
Махиня.pdf857,76 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

Інструменти адміністратора