Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/40164
Назва: «Формування стратегії інноваційного розвитку закладу ресторанного господарства (на прикладі ТОВ «Україна Ресторан»)»
Інші назви: Formation of innovative development strategy of a restaurant business enterprise (LLC “Ukraine Restaurant” as a case study)
Автори: Яремчук, Руслана Юріївна
Yaremchuk, R.
Приналежність: Тернопільський національний технічний університет вул. Руська, 56, м. Тернопіль, 46001, Україна
Бібліографічний опис: «Формування стратегії інноваційного розвитку закладу ресторанного господарства (на прикладі ТОВ «Україна Ресторан»)» : кваліфікаційна робота магістра за спеціальністю „241 — готельно-ресторанна справа“ / Р. Ю. Яремчук. — Тернопіль: ТНТУ, 2022. — 94 с.
Дата публікації: гру-2022
Дата внесення: 11-січ-2023
Країна (код): UA
Науковий керівник: Мельник, Лілія Миколаївна
УДК: 330.334
Теми: 241
готельно-ресторанна справа
управління
стратегія
інноваційний розвиток
ефективність
прибуток
підприємство
раціон харчування
проектне рішення
management
strategy
innovative development
efficiency
profit
enterprise
diet
project solution
Кількість сторінок: 94
Діапазон сторінок: 1-94
Початкова сторінка: 1
Кінцева сторінка: 94
Короткий огляд (реферат): Яремчук Р.Ю. «Формування стратегії інноваційного розвитку закладу ресторанного господарства (на прикладі ТОВ «Україна Ресторан»)». Кваліфікаційна робота магістра (94 с., 11 рис., 10 табл., 34 літ. джерел) на здобуття освітньо-кваліфікаційного рівня «магістр» за спеціальністю 241 «Готельно-ресторанна справа». Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, факультет економіки та менеджменту. Тернопіль, 2022. Магістерська робота присвячена дослідженню теоретичних і розробленню практичних рекомендацій щодо формування стратегії інноваційного розвитку закладу ресторанного бізнесу. У роботі: досліджено еволюцію уявлень про інновації та інноваційний розвиток; вивчено сутність поняття середовища, що сприяє підвищенню інноваційної активності підприємств ресторанного бізнесу; описано концептуальні засади механізму формування та реалізації стратегії інноваційного розвитку закладу харчування; здійснено аналіз факторів впливу на формування стратегії інноваційного розвитку закладів ресторанного бізнесу; висвітлено загальну техніко-економічну характеристику діяльності ТОВ «Україна Ресторан»; здійснено аналіз стану системи управління трудовими ресурсами як фактора інноваційного розвитку ТОВ «Україна Ресторан»; розроблено маркетингову стратегію ТОВ «Україна Ресторан» з метою забезпечення інноваційного розвитку; обґрунтовано доцільність розробки нового раціону харчування для клієнтів («флекситаріанська дієта»), як новий напрям споживчих переваг відвідувачів ресторану; сформовано пропозицію з розробки стратегії управління трудовими ресурсами у контексті забезпечення інноваційного розвитку ТОВ «Україна Ресторан».
Yaremchuk R. Formation of innovative development strategy of a restaurant business enterprise (LLC “Ukraine Restaurant” as a case study). Master’s thesis (94 p., 11 fig., 10 tabl., 34 lit.) for obtaining the educational qualification of «Master» in the specialty 241 «Hotel, Restaurant and Catering». Ternopil Ivan Puluj National Technical University, faculty of Economics and Management. Ternopil, 2022. The master's thesis is devoted to theoretical research and the development of practical recommendations for the formation of a strategy for the innovative development of a restaurant business. In this paper, there were: studied the evolution of ideas about innovation and innovative development; studied the essence of the concept of the environment, which contributes to the increase of innovative activity of restaurant business enterprises; described the conceptual principles of formation and implementation mechanism of the innovative development strategy of the catering establishment; carried out an analysis of influencing factors on the formation of the innovative development strategy of restaurant business establishments; described the general economic activity of the LLC “Ukraine Restaurant”; carried out an analysis of the state of the labor resources management system as a factor in the innovative development of LLC “Ukraine Restaurant”; developed the marketing strategy of LLC “Ukraine Restaurant” in order to ensure innovative development; substantiated the feasibility of developing a new diet for customers (“flexitarian diet”) as a new direction of consumer preferences of restaurant visitors is; formed a proposal for the development of a labor resource management strategy in the context of ensuring the innovative development of LLC “Ukraine Restaurant”.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/40164
Власник авторського права: © Яремчук Руслана Юріївна, 202
Перелік літератури: 1. Адаменко О.А. Концептуальні засади інноваційного розвитку підприємств // Наукові праці Національного унівесритету харчових технологій. 2010. № 35. С. 5-10.
2. Андрушків Б.М., Мельник Л.М. Прикладні аспекти рину інновацій: навч.посібник. Тернопіль: ФОП Паляниця В.А., 2015. 108 с.
3. Андрушків Б.М. Інноваційна політика / Б.М. Андрушків, Ф.В. Бортняк, Ю.Я. Вовк та ін.; за заг. ред. Б.М. Андрушківа. Тернопіль: ТзОВ «Терно-Граф», 2012. 484 с.
4. Андрушків Б.М., Кирич Н.Б., Погайдак О.Б., Мельник Л.М., Шерстюк Р.П., Співак С.М. Стратегія розвитку консалтингу в системі управління інноваційним розвитком підприємства // Вісник Приазовського державного технічного університету. Серія: Економічні науки: 36. наук, праць. Маріуполь: ДВНЗ «Приазовський державний технічний університет», Вип. 32. Т.1, 2016. С. 141-149.
5. Бажал Ю.М. Інноваційна теорія економічного розвитку: М. Туган-Барановський, Й. Шумпетер і проблеми перехідної економіки України // Наукові записки. 2000. Т.18. Економічні науки. С. 3-7.
6. Бойко О.Б. Комбіновано-інноваційні підходи до формування організаційного механізму управління чинниками ефективної діяльності підприємства в умовах економічних ризиків): колективна монографія / О.Б. Бойко, Л.М. Мельник, В.А. Паляниця, О.Б. Погайдак, Р.П. Шерстюк; за заг. ред. Б.М. Андрушківа. Тернопіль: ТзОВ «Терно-граф», 2015. 408 с.
7. Ватченко О.Б., Ватченко Б.С., Черевко О.Л. Інноваційний розвиток підприємства: навч. посібник. Дніпро: Акцент ПП, 2017. 404 с.
8. Волосковець Н.Ю. Корпоративна соціальна відповідальність підприємств як основа інноваційного розвитку сучасної економіки // Наукові праці КНТУ. Серія: Економічні науки. 2010. Вип. 17. С. 125-131.
9. Гаркавенко С.С. Маркетинг: підручник. 5-е вид., доп. Київ: Лібра, 2007. 717 с.
10. Геєць В.М., Семиноженко В.П. Інноваційні перспективи України. Харків: Константа, 2006. 272 с.
11. Гринько Т.В. Формування системи управління інноваційним розвитком підприємств // Вісник Хмельницького національного університету. 2010. №4. Т.2. С. 39-43.
12. Гриньов А.В. Інноваційний розвиток промислових підприємств: концепція, методологія, стратегічне управління. Х.: ІНЖЕК, 2003. 308 с.
13. Іжевський В.В. Економічна суть інновації та інноваційної діяльності підприємств // Науковий вісник Національного лісотехнічного університету України. 2010. Вип. 20.3. С. 121-127.
14. Ілляшенко С.М., Біловодська О.А. Управління інноваційним розвитком промислових підприємств: монографія. Суми: Університетська книга, 2010. 281 c.
15. Ілляшенко С.М. Маркетинг. Менеджмент. Інновації: монографія. Суми: ТОВ «Друкарський дім «Папірус», 2010. 623 с.
16. Інноваційний розвиток підприємства: навчальний посібник / За ред. П.П. Микитюка. Тернопіль: ПП «Принтер Інформ», 2015. 224 с.
17. Ємельянов О.Ю. Інноваційний розвиток підприємств: сутність, послідовність оцінювання та перешкоди на його шляху. Ефективна економіка. 2020. № 11. URL: http://www.economy.nayka.com.ua/?op=1&z=8329 (дата звернення: 08.12.2022).
18. Захарченков О.С. Проблеми інноваційного розвитку промислових підприємств в Україні та формування стратегій інноваційних перетворень // Бізнес Інформ. № 2. 2012. С. 57-61.
19. Космидайло І. Інноваційна спрямованість як засіб економічного росту // Актуальні проблеми економіки. 2006. №6(60). С. 112-118.
20. Крикуненко Д.О. Проблеми впровадження інновацій на підприємствах // Маркетинг і менеджмент інновацій. 2011. №4. Т. І. С. 45-49.
21. Мазаракі А.А. Інноваційний потенціал України: монографія / за заг. ред. А.А. Мазаракі // А.А. Мазаракі, Т.М. Мельник, В.В. Юхименко, В.М. Костюченко, Л.П. Кудирко та ін. К.: Київ, нац. торг.-екон. ун-т, 2012. 592 с.
22. Марченко О.В. Визначення необхідних і достатніх умов для інноваційного розвитку підприємства // Актуальні проблеми економіки. 2008. №6. С. 158-164.
23. Мосій О., Кужда Т. Сталий розвиток економіки та пріоритетні напрями інноваційної діяльності [Електронний ресурс] // Соціально-екномічні проблеми і держава. Вип. 1(4). 2011. Режим доступу : http://sepd.tntu.edu.ua/images/stories/pdf/2011/11mobnid.pdf.
24. Нагорняк Г., Малюта Л., Мельник Л., Шерстюк Р. Організаційно-економічні засади розвитку інноваційного процесу вітчизняних закладів готельно-ресторанної сфери в туристичному контексті [Електронний ресурс] // Соціально-економічні проблеми і держава. 2017. Вип. 1(16). С. 148-158. Режим доступу до журн.: http://sepd.tntu.edu.ua/images/stories/pdf/2017/17nhsvtk.pdf.
25. Міценко Н.Г., Міщук А.І. Розвиток підприємства на основі інформаційного та інноваційного потенціалу. Науковий вісник Одеського національного економічного університету. 2016. № 4(236). С. 191-204.
26. Найдюк В.С. Сутність та передумови інноваційного розвитку підприємств. Маркетинг і менеджмент інновацій. 2013. № 4. С. 251-263.
27. Офіційний сайт кампанії UA Plant-Based. Режим доступу: https://uaplantbased.com.ua/.
28. Трифилова А.О. Роль інновацій в процесі формування стратегії підприємства // Менеджмент в Україні і за кордоном. 2000. № 3. C. 34-38.
29. Федишин І.Б. Етимологічне походження та теоретичні засади категорії «інновація» та її класифікаційні ознаки // Вісник Вінницького політехнічного інституту. Вінниця, 2012. №3. С. 42-47.
30. Федулова І.В. Теоретичні положення з визначення категорій інноваційний процес і інноваційна діяльність // Проблеми науки: міжгалузевий науково-практичний журнал. 2007. №8. С. 2-7.
31. Флекситаріанство та його переваги // Українська молодь: Інтернет-версія всеукраїнської газети. Лютий 2022. Режим доступу: https://www.ukrmol.kiev.ua/2022/02/blog-post_29.html?m=1.
32. Харів П.С. Інноваційна діяльність підприємства та економічна оцінка інноваційних процесів: монографія. Тернопіль: «Економічна думка», 2003. 326 с.
33. Чорна М.В., Глухова С.В. Оцінка ефективності інноваційної діяльності підприємств: монографія. Харків: ХДУХТ, 2012. 210 с.
34. Ящук О., Миськова Н. Чинники і розвиток інноваційного підприємства [Електронний ресурс] // Буковинський державний фінансово-економічний університет. Режим доступу: http://www.rusnauka.com/6_PNI_2012/Economics/10_102791.doc.htm.
Тип вмісту: Master Thesis
Розташовується у зібраннях:241 — готельно-ресторанна справа

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Авторська довідка_Яремчук.doc47,5 kBMicrosoft WordПереглянути/відкрити
Авторська довідка_Яремчук.pdf269,34 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити
Яремчук Р._робота готова.pdf«Формування стратегії інноваційного розвитку закладу ресторанного господарства (на прикладі ТОВ «Україна Ресторан»)»1,04 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

Інструменти адміністратора