Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/39641
Назва: Аналіз стратегій цифрової трансформації бізнесу та платформ для його розвитку
Інші назви: Analysis of Digital Transformation Strategies of a Business and Technological Platforms tor its Development
Автори: Сцібайло, Юлія Йосипівна
Stsibailo, Yuliia
Приналежність: ТНТУ ім. І. Пулюя, Факультет комп’ютерно-інформаційних систем і програмної інженерії, Кафедра комп’ютерних наук, м. Тернопіль, Україна
Бібліографічний опис: Сцібайло Ю. Й. Аналіз стратегій цифрової трансформації бізнесу та платформ для його розвитку: кваліфікаційна робота освітнього рівня магістра за спеціальністю „126 – інформаційні системи та технології“ / Й. Ю. Сцібайло. – Тернопіль : ТНТУ, 2022. – 71 с.
Дата публікації: 23-гру-2022
Дата подання: 8-гру-2022
Дата внесення: 27-гру-2022
Країна (код): UA
Місце видання, проведення: ТНТУ ім. І.Пулюя, ФІС, м. Тернопіль, Україна
Науковий керівник: Боднарчук, Ігор Орестович
Члени комітету: Козак, Руслан Орестович
УДК: 004.04
Теми: цифровізація
digitalization
індустрія 4.0
industry 4.0
технології
technologies
платформи
platforms
стратегії
strategies
crm
Короткий огляд (реферат): Кваліфікаційна робота присв’ячена аналізу стратегій цифрової трансформації бізнесу та технологічних платформ для його розвитку. Розглянено визначення цифрової трансформації, оцінки зрілості компаній до неї. Проаналізовано значення цифрових технологій та класифікацію технологій цифрової трансформації. Розглянена концепція CRM-системи. Здійснений аналіз використання CRM-систем малими та середніми підприємствами на ринку ЄС, описані труднощі впровадження цих систем та шляхи їх подолання. Проілюстроване використання CRM-систем в Україні. Описані причини вибору компанією Forte Group CRM-системи Salesforce. Обгрунтована користь застосування цієї системи для компанії. Здійснено огляд послуг та сервісів даної платформи, її переваги та можливості. Розглянені функції корисні для компанії та структура CRM-системи Salesforce. Описані структурні об’єкти даної системи, які покращують роботу із клієнтами.
The qualification work is devoted to the analysis of strategies for digital transformation of business and technological platforms for its development. The definition of digital transformation, assessment of maturity of companies to it is considered. The meaning of digital technologies and the classification of digital transformation technologies are analyzed. The concept of the CRM system is considered. The analysis of the use of CRM systems by small and medium-sized enterprises on the EU market was carried out, the difficulties of implementing these systems and ways to overcome them were described. Illustrated use of CRM systems in Ukraine. The reasons for Forte Group's choice of the Salesforce CRM system are described. Reasonable benefit of using this system for the company. An overview of the services of this platform, its advantages and opportunities was carried out. The considered features are useful for the company and the structure of the Salesforce CRM system. Structural objects of this system that improve work with clients are described.
Зміст: ВСТУП 8 1 ВИЗНАЧЕННЯ ТА АНАЛІЗ СТРАТЕГІЙ ЦИФРОВОЇ ТРАНСФОРМАЦІЇ БІЗНЕСУ 10 1.1 Визначення цифрової трансформації та перевірка зрілості бізнесу 10 1.2 Технологічний аспект цифрової трансформації бізнесу 13 1.2.1 Значення цифрових технологій та платформ в сучасних організаціях 13 1.2.2 Класифікація технологій та платформ, які використовують для цифрової трансформації 16 1.3 Стратегії цифрової трансформації 19 1.3.1 Перехід від технологій до стратегій 19 1.3.2 Впровадження та структура стратегій цифрової трансформації 22 1.4 Висновки до першого розділу 26 2 CRM-СИСТЕМА ЯК ТЕХНОЛОГІЧНА ПЛАТФОРМА ДЛЯ РОЗВИТКУ БІЗНЕСУ 27 2.1 Значення CRM-систем для сучасних компаній 27 2.2 Впровадження CRM-систем для МСП в ЄС 31 2.2.1 Складнощі впровадження CRM-систем для МСП 32 2.2.2 Вирішення МСП проблеми впровадження CRM-систем 33 2.2.3 Використання CRM-систем малими та середніми бізнесами у Європейському Союзі 34 2.3 Впровадження CRM-систем в Україні 36 2.4 Висновки до другого розділу 42 3 ПОКРАЩЕННЯ БІЗНЕС-МОДЕЛІ ПІДПРИЄМСТВА FORTE GROUP ЗАВДЯКИ CRM SALESFORCE 44 3.1 Причини вибору CRM Salesforce компанією Forte Group 44 3.2 Можливості платформи Salesforce 45 3.2.1 Розумні продукти, послуги та сервіси Salesforce.com 46 3.2.2 Переваги CRM Salesforce 49 3.3 Використання Salesforce Sales Cloud компанією Forte Group 50 3.4 Висновки до третього розділу 60 4 ОХОРОНА ПРАЦІ ТА БЕЗПЕКА В НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЯХ 61 4.1 Режими праці і відпочинку користувачів інформаційних технологій залежно від характеру праці. Призначення додаткових перерв. 61 4.2 Підвищення стійкості роботи приладобудівної галузі у воєнний час 63 ВИСНОВКИ 69 ПЕРЕЛІК ДЖЕРЕЛ 71 ДОДАТКИ
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/39641
Власник авторського права: © Сцібайло Юлія Йосипівна, 2022
Перелік літератури: 1. How Digital Disruption Is Redefining Industries, Global Center for Digital Business Transformation/Bradley J. та ін. Digital Vortex. 2015.
2. Geissbauer R, Vedso J, Stefan S. Industry 4.0: Building the digital enterprise, URL: https://www.pwc.com/gx/en/industries/industries-4.0/landingpage/industry-4.0-building-your-digital-enterprise-april-2016.pdf (дата звернення: 18.11.2022)
3. Coming of Age Digitally, MIT Sloan Manag Rev/Kane GC, Palmer D, Phillips AN, Kiron D, Buckley N. 2018.
4. A maturity model for assessing Industry 4.0 readiness and maturity of manufacturing enterprises, Proceedings of Sixth International Conference on Changeable, Agile, Reconfigurable and Virtual Production/Schumacher A, Erol S, Sihn W. 2016.
5. Achieving Digital Maturity, MIT Sloan Manag Rev/Kane GC, Palmer D, Phillips AN, Kiron D, Buckley N. 2017.
6. Digitalna transformacija poslovanja, Zagreb: Ekonomski fakultet/Spremić, M. 2017
7. Brink, More People Have Cell Phones Than Toilets, URL: http://www.brinknews.com/more-people-have-cell-phones-than-toilets/ (дата звернення: 18.11.2022)
8. Khan, S. Leadership in the Digital Age - a study on the effects of digitalization on top management leadership : Doctoral Thesis. Stockholm, 2017.
9. Williams G. E. Digital Technology. 1986. Т. 3.
10. McDonald, M., Digital Strategy Does Not Equal IT Strategy, URL: https://hbr.org/2012/11/digital-strategy-does-not-equa (дата звернення: 22.11.2022)
11. Matt C., Hess T., Benlian A. Digital transformation strategies. business & information systems engineering. 2015.
12. McDonald M. What is a digital strategy?. 2015. URL: https://www.accenture.com/us-en/blogs/blogs-digital-what-is-digital-strategy (дата звернення: 25.11.2022)
13. Kane, G. C., Palmer, D., Phillips, A. N., Kiron, D., Buckley, N. Strategy, not technology, drives digital transformation. MIT Sloan Management Review and Deloitte University Press. 2015.
14. Teubner RA., Information systems strategy, Bus Inf Syst. 2013.
15. Almada-Lobo. The industry 4.0 revolution and the future of manufacturing execution systems (MES). Journal of innovation management. 2015. № 4. С. 16–21.
16. Schlechtendahl, Jan, Matthias Keinert, Felix Kretschmer, Armin Lechler, and Alexander Verl. Making existing production system Industry 4.0 - ready. Production Engineering. 2015. № 9. C. 143-148.
17. Greengard, Samuel. The Internet of Things. The MIT Press Essential Knowledge Series. 2016.
18. Haddara, Moutaz and Ahmed Elregal. The readiness of ERP systems for the factory of the future. Procedia Computer Science. 2015. №64. C. 721-728
19. Conceptual CRM application database model in the function of physical products distribution for known customer/Dukić та ін. 17 th international scientific conference Business Logistics : Modern Management, м. Osijek, 12–13 жовт. 2017 р.
20. Roblek, Vasja, Maja Meško, Alojz Krapež. A complex view of Industry 4.0. Sage publication. 2016.
21. Oktariana. Factors of customer relationship management in realizing members 'satisfaction and its impact on members' loyalty (survey of malang cooperative cooperative members of malang branch in malang post office). Journal of the UB faculty of administrative sciences malang.
22. Ahmad, Muchtar. Analysis of customer relationship management. Journal of the faculty of economics and business. University of Gorontalo.
23. Small business administration. small business profile. https://www.sba.gov/sites/default/files/advocacy/2018-Small-Business-ProfilesAll.pdf (дата звернення: 01.12.2022).
24. Delaney L. How many SMEs in the EU?. URL: http://www.globalsmallbusinessblog.com/2011/03/how-many-smes-in-eu.html (дата звернення: 02.12.2022)
25. Burger R. Why You Should Keep Your CRM and Project Management Software Separate. URL: https://blog.capterra.com/why-you-shouldkeep-your-crmand-project-management-software-separate/ (дата звернення: 03.12.2022)
26. Talón-Ballestero P., González-Serrano L., Soguero-Ruiz C., MuñozRomero S., RojoÁlvarez J. L. Using big data from Customer Relationship Management information systems to determine the client profile in the hotel sector. Tourism management. Т. 68. С. 187.
27. Bhat S. A., Darzi M. A. Service, People and Customer Orientation: A Capability View to CRM and Sustainable Competitive Advantage. Vision. Т. 22. № 2. C. 163- 173. 2018.
28. Newberry Ch. 8 Simple Ways to Generate Leads with Social Media. URL: https://blog.hootsuite.com/how-to-generate-leads-on-social-media/ (дата звернення: 04.12.2022).
29. Сайт організації «Бітрікс 24». URL: https://www.bitrix24.ua/crmresearch2020/ (дата звернення: 04.12.2022).
30. Planning S. Inventory Control. Lecture Notes in Economics. 1958.
31. Distribution Cloud. URL: http://www.btpartners.com/wpcontent/uploads/2016/06/Distribution_Brochure-Cloud_ERPweb1.pdf (дата звернення: 05.12.2022).
32. What is Salesforce?. URL: https://hkrtrainings.com/what-issalesforce#What (дата звернення: 08.12.2022).
33. Sneha M.S., Krishna Prasad K. Analysis of Business Strategies of Salesforce.com Inc. International Journal of Case Studies in Business, IT, and Education (IJCSBE). С. 37- 44. 2018.
34. What is Salesforce. URL: https://www.simplilearn.com/what-issalesforce-article (дата звернення: 09.12.2022)
35. Salesforce overview. URL: https://www.avenga.com/magazine/whatis-salesforce-concise-overview/ (дата звернення: 10.12.2022).
36. Salesforce tutorial. URL: https://intellipaat.com/blog/tutorial/salesforce-tutorial/salesforce-crm-tutorial/#no8 (дата звернення: 11.12.2022)
37. Staff augmentation. URL: https://fortegrp.com/it-staff-augmentation/ (дата звернення: 11.12.2022).
38. Salesforce Sales Cloud. URL: https://next-consult.ro/salesforce-salescloud/ (дата звернення: 12.12.2022)
39. What is Sales Cloud. URL: https://www.vicasso.com/what-is-salescloud (дата звернення: 12.12.2022)
40. Перерви під час роботи із комп’ютером. URL: https://buhplatforma.com.ua/news/24275-perervi-pd-chas-roboti-za-kompyuteromchi-vhodyat-v-trivalst-robocho-zmni (дата звернення: 14.12.2022).
41. Вимоги до режимів праці та відпочинку при роботі з комп’ютерною технікою. URL: https://studfile.net/preview/5211197/page:10/ (дата звернення: 14.12.2022).
42. Режими праці та відпочинку при професійній роботі з персональним комп'ютером. URL: http://um.co.ua/9/9-2/9-29548.html (дата звернення: 15.12.2022).
43. Сучасні засоби вимірювальної техніки. URL: http://www.koda.ua/ukr/solutions/instrumentation/ (дата звернення: 16.12.2022).
44. Енциклопедія сучасної України. URL: http://esu.com.ua/search_articles.php?id=17763 (дата звернення: 16.12.2022)
45. Перепрофілювання та релокація підприємства на період воєнного стану. URL: https://biz.ligazakon.net/analitycs/210399_pereproflyuvannya-tarelokatsya-pdprimstva-na-perod-vonnogo-stanu-poradi-yurista (дата звернення: 16.12.2022).
46. ВР спростила примусове відчуження майна в умовах воєнного стану. URL: https://lb.ua/society/2022/08/15/526304_vr_sprostila_primusove_vidchuzhennya.html (дата звернення: 16.12.2022).
Тип вмісту: Master Thesis
Розташовується у зібраннях:126 — інформаційні системи та технології

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
2022_KRM_STm-61_Stsibailo.Y.Y.pdf3,21 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

Інструменти адміністратора