Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/39638
Назва: Дослідження та розробка унікального цифрового візуального стилю/айдентики міжнародного освітньо-наукового проєкту "Європейська практика цифровізації бізнесу у контексті сталої Індустрії 4.0"
Інші назви: Research and Development of Unique Digital Visual Style/Identics of the International Educational and Scientific Project «European Practice of Business Digitalization in the Context of Sustainable Industry 4.0»
Автори: Панюс, Неля Олегівна
Panius, Nelia
Приналежність: ТНТУ ім. І. Пулюя, Факультет комп’ютерно-інформаційних систем і програмної інженерії, Кафедра комп’ютерних наук, м. Тернопіль, Україна
Бібліографічний опис: Панюс Н. О. Дослідження та розробка унікального цифрового візуального стилю/айдентики міжнародного освітньо-наукового проєкту «Європейська практика цифровізації бізнесу у контексті сталої Індустрії 4.0»: кваліфікаційна робота освітнього рівня «Магістр» «126 – інформаційні системи та технології» / Н. О. Панюс. – Тернопіль : ТНТУ, 2022. – 91 с.
Дата публікації: 23-гру-2022
Дата подання: 9-гру-2022
Дата внесення: 27-гру-2022
Країна (код): UA
Місце видання, проведення: ТНТУ ім. І.Пулюя, ФІС, м. Тернопіль, Україна
Науковий керівник: Мацюк, Олександр Васильович
Члени комітету: Загородна, Наталія Володимирівна
УДК: 004.04
Теми: цифровізація
digitalization
айдентика
identity
індустрія 4.0
industry 4.0
проєкт
project
логотип
logo
трансформація
transformation
бізнес
business
освіта
education
наука
science
Короткий огляд (реферат): Кваліфікаційна робота присв’ячена дослідженні та розробці унікального цифрового візуального стилю/айдентики міжнародного освітньо-наукового проєкту "Європейська практика цифровізації бізнесу у контексті сталої Індустрії 4.0". В першому розділі кваліфікаційної роботи досліджено грантові програми для реалізації проектів та ініціатив для бізнесу, науки, освіти. Також досліджено поняття «айдентики» та «брендингу» освітньо-наукових проєктів, їх вагомість та актуальність. В другому розділі кваліфікаційної роботи проаналізовано досвід розробки айдентики українських та міжнародних проєктів реалізованих в рамках програми Еразмус+. Здійснено детальний огляд базових складових айдентики. Досліджено цілі, мету та завдання проєкту, а також інструменти для розробки цифрової графіки В третьому розділі кваліфікаційної роботи описано розробку логотипу, буклету та листівки з основною інформацією про мету, цілі та завдання проєкту, також, для онлайн-комунікації описано розробку стікерпаку.
The qualification work is dedicated to the research and development of a unique digital visual style/identity of the international educational and scientific project «European practice of digitalization of business in the context of sustainable Industry 4.0». In the first section of the qualification work, grant programs for the implementation of projects and initiatives for business, science, and education were investigated. The concepts of "identity" and "branding" of educational and scientific projects, their importance and relevance were also investigated. In the second section of the qualification work, the experience of developing the identity of Ukrainian and international projects implemented as part of the Erasmus+ program is analyzed. A detailed review of the basic components of the identity was carried out. The goals, purpose and tasks of the project, as well as tools for the development of digital graphics, were studied. The third section of the qualification work describes the development of a logo, a booklet and a leaflet with basic information, goals and objectives of the project, the development of a sticker pack for online communication.
Зміст: ВСТУП 8 1 ДОСЛІДЖЕННЯ МІЖНАРОДНИХ ОСВІТНІХ ТА НАУКОВИХ ПРОЄКТІВ, ЇХ ВПЛИВ НА ФОРМУВАННЯ СТАЛОЇ ЕКОСИСТЕМИ ОСВІТНІХ ЗАКЛАДІВ 10 1.1 Міжнародні освітні програми і проекти у вищій освіті України: Еразмус та Horizon 10 1.1.1 Можливості Програми ЄС Еразмус+ 2021-2027 11 1.1.2 Можливості Програми Horizon 14 1.2 Поняття бренда та айдентики освітніх та наукових проєктів 18 1.3 Вплив реалізації міжнародних проєктів в університетах на формування сталої екосистеми освітніх закладів: диверсифіковані стейкхолдери 22 1.4 Висновок до першого розділу 28 2 АНАЛІТИКА ЦИФРОВИХ ВІЗУАЛЬНИХ СТИЛІВ/АЙДЕНТИКИ МІЖНАРОДНИХ ОСВІТНЬО-НАУКОВИХ ПРОЄКТІВ 29 2.1 Досвід айдентики міжнародних освітньо-наукових проєктів світу та України 29 2.2 Аналіз мети, цілей та завдань проєкту міжнародної технічної допомоги Європейського Союзу Еразмус+ «Європейська практика цифровізації бізнесу у контексті сталої Індустрії 4.0» 35 2.2.1 Дослідження предметної області освітньо-наукового проєкту "Європейська практика цифровізації бізнесу у контексті сталої Індустрії 4.0" 38 2.3 Аналіз графічних інструментів для розробки цифрового візуального стилю/айдентики проєкту 40 2.3.1 Adobe Illustrators 41 2.3.2 Corel Draw 44 2.3.3 Інструмент Adobe Photoshop 45 2.3.4 Інструменти Canva та Figma 48 2.4 Висновок до другого розділу 51 3 РОЗРОБКА УНІКАЛЬНОГО ЦИФРОВОГО ВІЗУАЛЬНОГО СТИЛЮ/АЙДЕНТИКИ МІЖНАРОДНОГО ОСВІТНЬО-НАУКОВОГО ПРОЄКТУ "ЄВРОПЕЙСЬКА ПРАКТИКА ЦИФРОВІЗАЦІЇ БІЗНЕСУ У КОНТЕКСТІ СТАЛОЇ ІНДУСТРІЇ 4.0" 52 3.1 Розробка унікального лого міжнародного освітньо-наукового проєкту "Європейська практика цифровізації бізнесу у контексті сталої Індустрії 4.0". 52 3.1.1 Створення логотипу міжнародного освітньо-наукового проєкту за допомогою інструменту Adobe Illustrators 53 3.5 Розробка листівок та буклетів унікального стилю/айдентики проєкту 60 3.6 Розробка унікальних цифрових стікерпаків освітньо-наукового проєкту 63 3.7 Висновок до третього розділу 67 4 ОХОРОНА ПРАЦІ ТА БЕЗПЕКА В НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЯХ 68 4.1 Види систем виробничого освітлення, які з них мають бути застосовані під час використання комп’ютеризованих систем. Принципи нормування природного та штучного освітлення у приміщеннях 68 4.2 Підвищення стійкості роботи об’єктів господарської діяльності у воєнний час 71 ВИСНОВКИ 75 ПЕРЕЛІК ДЖЕРЕЛ 76 ДОДАТКИ
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/39638
Власник авторського права: © Панюс Неля Олегівна, 2022
Перелік літератури: 1. «Horizon4Ukraine»: Європейська комісія розширює можливості підтримки українських науковців та інноваторів. Головна. URL: https://mon.gov.ua/ua/news/horizon4ukraine-yevropejska-komisiya-rozshiryuyemozhlivosti-pidtrimki-ukrayinskih-naukovciv-ta-innovatoriv (дата звернення: 16.11.2022).
2. 10 Advantages and Disadvantages of Adobe Photoshop. URL: https://thetechhacker.com/2020/12/12/advantages-and-disadvantages-of-photo shop/ (date of access: 30.11.2022).
3. 12 Adobe Illustrator Advantages and Disadvantages. URL: https://brandongaille.com/12-adobe-illustrator-advantages-and-disadvantages/ (date of access: 30.11.2022).
4. An Introduction to Industry 4.0. URL: https://www.emnify.com/blog/industry-4-0?utm_term=&utm_campaign=SEA-ENEUR_EN-MC-DSA-NoFu-DSA_Pilot&utm_source=google&utm_medium= cpc&hsa_acc=2901734809&hsa_cam=18796424820&hsa_grp=141772873806&h sa_ad=632570634205&hsa_src=g&hsa_tgt=dsa-1462403292929&hsa_kw=&hsa _mt=&hsa_net=adwords&hsa_ver=3&gclid=CjwKCAiA-dCcBhBQEiwAeWidtU ZHLxyKxB_MLgSwAyIAJcS5MSQuD5l2vpCGK2wS9aa0xt8iBcBlkBoC1zYQA vD_BwE (дата звернення: 20.11.2022).
5. Erasmus+. EU programme for education, training, youth and sport. URL: https://erasmus-plus.ec.europa.eu/ (дата звернення: 19.12.2022). 1125
6. Erasmus+: What’s new for the 2021-2027 programming period. URL: https://euronovia.eu/en/erasmus-programme-2021-2027/ (date of access: 17.11.2022).
7. Fumasoli, T., Rossi F.: The role of higher education institutions in transnational networks for teaching and learning innovation: The case of the Erasmus+ programme (2021).
8. Horizon Europe - Investing to shape our future. URL: https://researchand-innovation.ec.europa.eu/document/9224c3b4-f529-4b48-b21b-879c442002a2 _en (date of access: 16.11.2022).
9. Horizon Europe. Research and innovation. URL: https://research-andinnovation.ec.europa.eu/funding/funding-opportunities/funding-programmes-andopen-calls/horizon-europe_en (date of access: 17.11.2022)
10. Internet of Things: Emerging Curriculum for Industry and Human Applications ALIOT. URL: https://aliot.eu.org/ (дата звернення: 23.11.2022).
11. Jawad M., Rasli, Amran Bin Md: University branding: A myth or a reality. (2012).
12. Klyap, M., Klyap, M.: View of Innovative Directions of the Higher Education of Ukraine. (2016).
13. Ministry of Education and Science of Ukraine - ERASMUS+. URL: https://mon.gov.ua/eng/ministerstvo/diyalnist/mizhnarodna-dilnist/mizhnarodniosvitni-proekti/erazmus (date of access: 19.11.2022).
14. Pros and Cons of CorelDRAW. URL: https://www.graphic-designinstitute.com/what-are-pros-and-cons-coreldraw-mostly-designers-might-notknow/ (date of access: 01.12.2022).
15. SUCSID портал РСЦ. URL:http://sucsid.competence.in.ua/uk/ (дата звернення: 01.12.2022).
16. Team W. 17 best graphic design software tools in 2023. URL: https://webflow.com/blog/graphic-design-software (date of access: 28.12.2022).
17. Waeraas, A. , Solbakk, M.-N.: Defining the essence of a university: lessons from higher education branding (2008).
18. What are the benefits and drawbacks of using Canva?. URL: https://www.tutorialspoint.com/what-are-the-benefits-and-drawbacks-of-usingcanva (02.12.2022).
19. What Is a Corporate Identity? (And How To Create One). URL: https://www.indeed.com/career-advice/career-development/corporate-identity (date of access: 30.11.2022).
20. What is CorelDRAW?. URL: https://www.computerhope.com/jargon/c/coreldraw.htm (date of access: 29.11.2022)
21. What is Erasmus+?. Erasmus+. URL: https://erasmusplus.ec.europa.eu/about-erasmus/what-is-erasmus (Дата доступу: 19.12.2022).
22. What is horizon europe? URL: https://www.horizon-eu.eu/ (дата звернення: 17.11.2022).
23. What is Industry 4.0?. URL: https://www.twi-global.com/what-we-do/research-and-technology/technologies/industry-4-0 (дата звернення: 23.11.2022).
24. What is Industry 4.0—the Industrial Internet of Things (IIoT)?. URL: https://www.epicor.com/en-us/blog/what-is-industry-4-02/ (дата звернення: 23.11.2022).
25. What is Photoshop?. URL: https://www.techtarget.com/whatis/definition /Photoshop (date of access: 30.11.2022).
26. What's The Difference Between Flyers, Leaflets, Brochures and Booklets?. URL: https://www.printingcenterusa.com/blog/whats-the-differencebetween-flyers-leaflets-brochures-and-booklets/ (дата звернення: 05.12.2022).
27. Why People Use Stickers and How You Can Make a Profit of Them. URL: https://shakuro.com/blog/why-people-use-stickers-and-how-you-can-makea-profit-of-them (дата звернення: 05.12.2022).
28. Wuhan Textile University College of Art and Design: Digital Design of Visual Recognition System for Enterprise (2016).
29. Wuhan Textile University College of Art and Design: Digital Design of Enterprise Visual Identity System (2018).
30. Види систем штучного освітлення. URL: https://pidru4niki.com/12560607/bzhd/vidi_sistemi_virobnichogo_osvitlennya (дата звернення: 08.12.2022).
31. «Горизонт 2020» в Україні: 203 грантових угоди на суму понад 38 млн євро. URL: https://mon.gov.ua/ua/news/gorizont-2020-v-ukrayini-203- grantovih-ugodi-na-sumu-ponad-38-mln-yevro (дата звернення: 20.11.2022).
32. Грантові можливості програми Горизонт Європа. URL: https://getgrant-school.com/course/grantovi-mozhlyvosti-programy-horizon-europe/ (дата звернення: 20.11.2022).
33. ДБН В.2.5-28:2018 «Природне і штучне освітлення». URL: https://zakon.isu.net.ua/sites/default/files/normdocs/dbn_v_2.5-28_2018.pdf (дата звернення: 08.12.2022)
34. Державні санітарні правила і норми роботи з візуальними дисплейними терміналами електронно-обчислювальних машин. URL: https://zakon.rada.gov.ua/rada/show/v0007282-98#Text (дата звернення: 08.12.2022).
35. Жидецький В. Ц.: Основи охорони праці (2004).
36. Київський національний університет будівництва і архітектури. Безпека життєдіяльності. Лекція № 4 на тему: Стійкість роботи промислових об’єктів у надзвичайних ситуаціях. URL: https://org2.knuba. edu.ua/pluginfile.php/114575/mod_resource/content/1/Лекція%20№4.pdf (дата звернення: 10.12.2022).
37. Нова Програма ЄС Еразмус+ 2021-2027 рр.: понад 28 млрд євро на підтримку мобільностей та проєктів співпраці. URL: https://www.eeas.europa.eu/delegations/ukraine/нова-програма-єс-еразмус-2021-2027-рр-понад-28-млрд-євро-на-підтримку-0_uk?s=232 (дата звернення: 21.12.2022).
38. Освітлення робочого місця за комп'ютером - норми і правила. URL: http://stroyka-gid.com.ua/enziklopedia-znan/12545-osvitlena-robochogo-misza.html (дата звернення: 09.12.2022).
39. Основи охорони праці – Гандзюк М. П. – розділ 12. Освітлення виробничих приміщень. URL: https://subj.ukr-lit.com/osnovi-oxoroni-praci-gandzyuk-m-p-rozdil-12-osvitlennya-virobnichix-primishhen/ (дата звернення: 09.12.2022).
40. Панюс Н.: Grid-системи для опрацювання даних в розумних містах (2021).
41. Писаренко Т.В., Куранда Т.К., Гаврис Т.В., Осадча А.Б., Мусіна, Л.А., Тітаєвська Є.С., Коваленко О.В.: Наукова та науково-технічна діяльність в Україні у 2021 році (2022).
42. Підвищення стійкості об’єктів господарської діяльності в умовах надзвичайних ситуацій. URL: http://opcb.kpi.ua/wp-content/uploads/2014/ 09/Лекц_я-4.pdf (дата звернення: 11.12.2022).
43. Розробка логотипів та фірмового стилю. URL: http://mimino.ua/poslugi/rozrobka-logotipiv-ta-firmovogo-stilu (дата звернення: 06.12.2022).
44. Стратегія розвитку «Індустрія 4.0», 2018. URL: https://mautic.appau.org.ua/asset/42:strategia-rozvitku-4-0-v3pdf (дата звернення: 24.12.2022)
45. Струтинська І., Панюс Н.: Перспективи цифрової трансформації в Україні (2022).
46. У луцькому політесі створили брендовані стікери для Telegram. URL: https://konkurent.ua/publication/58157/u-lutskomu-politesi-stvorili-brendovani-stikeri-dlya-telegram-foto/ (дата звернення: 05.12.2022).
47. Українська наука 2019: на сайті мон розміщено масштабне аналітичне дослідження. URL: https://mon.gov.ua/ua/news/ukrayinska-nauka2019-na-sajti-mon-rozmisheno-masshtabne-analitichne-doslidzhennya (дата звернення: 20.12.2022).
48. Фактори, які забезпечують стійкість функціонування підприємства у надзвичайних ситуаціях. URL: https://studfile.net/preview/5563647/page:2/ (дата звернення: 11.12.2022).
49. Що таке стікерпак, і навіщо він потрібен сучасному бізнесу. URL: https://luminescence.com.ua/blog/stickerpacks/ (дата звернення: 05.12.2022).
50. Яскраві, кольорові, веселі – вони завжди піднімуть настрій. URL: https://www.poligraphia.com/yaskravi-kolorovi-veseli-voni-zavzhdi-pidnimutnastrij/ (дата звернення: 05.12.2022).
Тип вмісту: Master Thesis
Розташовується у зібраннях:126 — інформаційні системи та технології

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Записка_STm-61_Panius. N.O..pdf4,1 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

Інструменти адміністратора