Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/39507
Назва: Методи і засоби управління та моніторингу руху об'єктів в ігрових комп'ютерних системах
Інші назви: Controlling and monitoring methods and means of the object movements in the game computer systems
Автори: Цимбалістий, Віктор Олександрович
Tsymbalistyi, Viktor Oleksandrovych
Приналежність: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Бібліографічний опис: Цимбалістий В. О. Методи і засоби управління та моніторингу руху об'єктів в ігрових комп'ютерних системах : кваліфікаційна робота магістра за спеціальністю 123 – Комп’ютерна інженерія“ / Цимбалістий В. О. – Тернопіль : ТНТУ, 2022. – 56 с.
Bibliographic description: Tsymbalistyi V.O. Controlling and monitoring methods and means of the object movements in the game computer systems: master's qualification thesis on specialty 123 — Computer engineering" / Tsymbalistyi V.O. – Ternopil: TNTU, 2022 – 56 p.
Дата публікації: 22-гру-2022
Дата подання: 22-гру-2022
Дата внесення: 23-гру-2022
Видавництво: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Країна (код): UA
Місце видання, проведення: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Науковий керівник: Яцишин, Василь Володимирович
Yatsyshyn, Vasyl
Члени комітету: Готович, Володимир Анатолійович
Hotovych, Volodymyr
УДК: 004.85
Теми: 123
комп’ютерна інженерія
метод
штучні нейронні мережі
машинне навчання
ігрові комп’ютерні системи
method
artificial neural networks
machine learning
game computer systems
Кількість сторінок: 56
Короткий огляд (реферат): У кваліфікаційній роботі магістра досліджено методи і засоби моніторингу в ігровій комп’ютерній системі. Проведено аналіз сучасних тенденцій проектування комп’ютерних систем, з використанням найбільш оптимальних інструментів вирішення поставлених задач, за час яких встановлено, що для розробки інтелектуального модуля потрібно роглянути структуру нейронної мережі, яка в подальшому допомогамає провести формалізацію даних на етапі математичного аналізу. Спроектовано математичну модель нейронної мережі, яка здійснює перехоплення і знищення літаючих об’єктів ігрової комп’ютерної системи. Реалізовано програмну імплементацію нейронної мережі прямого поширення з методом навчання зворотнього поширення, за допомогою мови JavaScript.2
In the master's qualification work, the methods and means of monitoring in the gaming computer system were investigated. An analysis of modern trends in the design of computer systems was carried out, using the most optimal tools for solving the tasks, during which it was established that for the development of an intelligent module it is necessary to consider the structure of a neural network, which in the future will help formalize the data at the stage of mathematical analysis. A mathematical model of a neural network that intercepts and destroys flying objects of a gaming computer system has been designed. The software implementation of the forward propagation neural network with the back propagation learning method using the JavaScript language has been implemented.
Зміст: ПЕРЕЛІК ОСНОВНИХ УМОВНИХ ПОЗНАЧЕНЬ,СИМВОЛІВ І СКОРОЧЕНЬ7 ВСТУП .... 8 РОЗДІЛ 1 АНАЛІЗ МЕТОДІВ ТА ЗАСОБІВ ІМПЛЕМЕНТАЦІЇ НЕЙРОННИХ МЕРЕЖ В ІГРОВИХ КОМП’ЮТЕРНИХ СИСТЕМ ...12 1.1 Аналіз особливостей ігрової комп’ютерної системи ...12 1.2 Аналіз предметної області ...13 1.3 Аналіз технологій та методів розробки проектованої системи ...15 1.3.1 Технології розробки програмного забезпечення ...15 1.3.2 Методи інтелектуальної імплементації в ігрових комп’ютерних системах ...17 РОЗДІЛ 2 МАТЕМАТИЧНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ІГРОВОЇ КОМП’ЮТЕРНОЇ СИСТЕМИ ...24 2.1 Математична модель нейронної мережі ...25 2.2 Обгрунтування моделі розроблюваного модуля ...29 РОЗДІЛ 3 АПРОБАЦІЯ ІМПЛЕМЕНТАЦІЯ ІГРОВОЇ МОДУЛЯ КОМП’ЮТЕРНОЇ ІНТЕЛЕКТУАЛЬНОГО СИСТЕМИ ТА ПЕРЕХОПЛЕННЯ РУХОМИХ ОБ’ЄКТІВ...36 3.1 Реалізація модуля нейронної мережі ...36 3.2 Імплементація модуля інтелектуального перехоплення об’єктів ...41 3.3 Апробація методів і засобів управління та моніторингу руху об’єктів в ігровій комп’ютерній системі ...42 РОЗДІЛ 4 ОХОРОНА ПРАЦІ ТА БЕЗПЕКА ЖИТТЄДІЯЛЬНОСТІ ...45 4.1 Охорона праці ...45 4.2 БЖД ... 50 ВИСНОВКИ ...53 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ ...54 Додаток А Тези конференцій ...56
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/39507
Власник авторського права: © Цимбалістий Віктор Олександрович, 2022
Перелік літератури: 1. Asteroids (video game). https://en.wikipedia.org/wiki/Asteroids_(video_game) URL: (дата звернення 10.10.2022 р.).
2. Modern Web Development: Understanding domains, technologies, and user experience (Developer Reference) 1st Edition, Microsoft Press, 2016, 448p.
3. Probabilistic Machine Learning: An Introduction by Kevin Patrick Murphy. MIT Press, 2012. 864p.
4. JavaScript. URL: https://developer.mozilla.org/en-US/docs/Web/JavaScript (дата звернення 10.10.2022 р.).
5. Гамільтонів граф. URL: https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%93%D0%B0%D0%BC%D1%96%D0%B B%D1%8C%D1%82%D0%BE%D0%BD%D1%96%D0%B2_%D0%B3%D1 %80%D0%B0%D1%84 (дата звернення 10.10.2022 р.).
6. Artificial Intelligence: A Modern Approach, 4th US edition by Stuart Russell and Peter Norvig. Pearson publisher, 2020, 1136p.
7. Machine Learning Refined: Foundations, Algorithms, and Applications 2nd Edition, by Jeremy Watt. Cambrige University Press, 2020, 594p.
8. Types of Neural Networks and Definition of Neural Network. URL: https://www.mygreatlearning.com/blog/types-of-neural-networks/ (дата звернення 10.10.2022 р.).
9. Feedforward neural network. URL: https://en.wikipedia.org/wiki/Feedforward_neural_network (дата звернення 10.10.2022 р.).
10. JavaScript for Kids: A Playful Introduction to Programming by Nick Morgan, 2014, 336p.
11. Canvas. URL: https://developer.mozilla.org/ru/docs/Web/API/Canvas_API (дата звернення 10.10.2022 р.).55
12. JavaScript math function. https://developer.mozilla.org/en- US/docs/Web/JavaScript/Reference/Global_Objects/Math/atan2 (дата звернення 10.10.2022 р.).
13. Math behind Artificial Neural Networks. URL: https://medium.com/analytics- vidhya/math-behind-artificial-neural-networks-42f260fc1b25 (дата звернення 10.10.2022 р.).
14. Linear Algebra explained in the context of deep learning. URL: https://towardsdatascience.com/linear-algebra-explained-in-the-context-of- deep-learning-8fcb8fca1494
15. Sigmoid function. URL: https://en.wikipedia.org/wiki/Sigmoid_function (дата звернення 10.10.2022 р.).
16. Estimation of Neurons and Forward Propagation in Neural Net. URL: https://www.analyticsvidhya.com/blog/2021/04/estimation-of-neurons-and- forward-propagation-in-neural- net/#:~:text=There%20are%20three%20steps%20to,loss%20or%20the%20erro r%20term (дата звернення 10.10.2022 р.)
17. Constructor JavaScript URL: https://developer.mozilla.org/en- US/docs/Web/JavaScript/Reference/Classes/constructor (дата звернення 10.10.2022 р.).
18. Getters JavaScript URL: https://developer.mozilla.org/en- US/docs/Web/JavaScript/Reference/Functions/get (дата звернення 10.10.2022 р.).
19. Грибан В.Г., Негодченко О.В. Охорона праці. К.: Центр учбової літератури, 2009. 209 c.
20. Бедрій Я.І. 39 Безпека життєдіяльності: Навчальний посібник. Київ: Кондор, 2009. 286 с.
Тип вмісту: Master Thesis
Розташовується у зібраннях:123 — комп’ютерна інженерія

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Magistr Tsymbalistyi.pdf2,19 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити
Авторська довідка.docx22,96 kBMicrosoft Word XMLПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

Інструменти адміністратора