Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/39444
Назва: Розроблення та обґрунтування комунікаційної політики підприємства
Інші назви: Development and substantiation of enterprise communication policy
Автори: Джерелейко, Мар'яна Віталіївна
Dzhereleiko, Mariana
Бібліографічний опис: Джерелейко М. В. Розроблення та обґрунтування комунікаційної політики підприємства : кваліфікаційна робота магістра за спеціальністю „075 — маркетинг“ / М. В. Джерелейко. — Тернопіль: ТНТУ, 2022. — 81 с.
Дата публікації: 21-гру-2022
Дата внесення: 22-гру-2022
Країна (код): UA
Місце видання, проведення: Тернопіль
Науковий керівник: Оксентюк, Богдана Андріївна
Члени комітету: Мариненко, Наталя Юріївна
УДК: 339.13
Теми: 075
маркетинг
Master Thesis
комунікація
маркетингові комунікації
маркетингова інформаційна система
реклама
marketing
communication
marketing communications
marketing information system
advertising
Короткий огляд (реферат): Джерелейко М.В. Розроблення та обґрунтування комунікаційної політики підприємства. – Рукопис. Дослідження на здобуття освітнього ступеня магістра за спеціальністю 075 «Маркетинг» – Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя. – Тернопіль, 2022. Запропонований комплекс заходів з метою вдосконалення системи маркетингових комунікацій на підприємстві взагалі, та управління комунікативними процесами зокрема. Розроблено рекомендації щодо формування комунікаційної політики ТОВ «Епіцентр К». Робота пройшла апробацію на підприємстві ТОВ «Епіцентр К», де підтвердили практичну цінність окремих положень дослідження.
Research for obtaining the «Master» educational level in specialty 075 «Marketing». – Ternopil Ivan Puluj National Technical University. – Ternopil, 2022. The proposed set of measures aimed at improving the system of marketing communications at the enterprise in general, and management of communication processes in particular. Recommendations for the formation of the communication policy of "Epicenter K" have been developed. The work was tested at the company "Epicenter K" LLC, where the practical value of certain provisions of the study was confirmed.
Опис: Актуальність теми. Сучасна економіка нерозривно пов'язана з пред'явленням нових вимог щодо поведінки підприємства у тактичному та стратегічному аспектах. Основною умовою успішного функціонування є наявність стійких конкурентних переваг у процесі здійснення маркетингової діяльності. Традиційні підходи до визначення джерел конкурентних переваг ґрунтуються на внутрішніх можливостях підприємства та його взаємодії із зовнішнім середовищем. Джерелами конкурентної переваги є: - перевага в маркетингу та витратах; - унікальність товару або послуги, лідерство з витрат та лідерство у ринковій галузі; - внутрішня та зовнішня конкурентна перевага; - пропозиція споживачам більшої споживчої цінності. Посилення уваги до проблеми оцінки ефективності маркетингу в сучасних умовах обумовлено змінами принципів діяльності підприємств, коли гостро стоїть проблема не тільки зіставлення вкладених ресурсів з результатами їх використання, а й оцінка ринкового уявлення про ефективність їх діяльності. Успіх маркетингової діяльності визначається обсягом продажів, прибутком, часткою на ринку і експлуатацією наявних потужностей. Він визначається якістю послуги, ціною і способами використання інструментів підтримки маркетингу. Ефективність маркетингу визначається і зовнішніми факторами, наприклад конкуренцією, економічним станом ринку, політичною обстановкою, кліматичними умовами та іншими чинниками. Дане питання досліджувалось багатьма науковцями, зокрема: Пономаренко В., Рокоча С., Нікуленкова Т., Маргелов В. та Нечипорук О. вивчали особливості проектування підприємств, закупівлі товарів, їх розвиток та стратегію діяльності. М.Скопень, Х.Роглєв, В.Чернов, В.Худо досліджували рекламні можливості, зокрема з позиції маркетингу. Комунікаційні процеси пов’язані і з взаємодією суб’єкта господарювання із зовнішнім середовищем, у якому виробляється його репутація й партнерська привабливість. Це не лише свідчить про позитивний імідж підприємства, а й певним чином проектується на його комерційні пропозиції для ринку. Таким чином, актуалізується необхідність ґрунтовного діагностування не лише комунікаційної системи організації, але і також її працівників як ключового елементу цієї системи. Комунікаційна система підприємства формується і розвивається внаслідок впливу людського чинника. Якість, швидкість, точність та ефективність управлінських рішень працівників такої системи значною мірою зумовлює досягнення цілей її функціонування. Попри те, чимало суб’єктів господарювання і надалі не віддають належного значення активізуванню діяльності персоналу, який щодня задіяний у комунікаційній системі. Це зумовлює незацікавлення працівників вдосконалювати цю систему, раціоналізувати її структуру, а також підвищувати продуктивність своєї праці та шукати шляхи використання комунікаційної системи як джерела здобуття нових конкурентних переваг у бізнес-середовищі.
Зміст: ВСТУП
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ КОМУНІКАТИВНОГО ПРОЦЕСУ В ОРГАНІЗАЦІЇ
1.1. Комунікативний процес як основа успішного функціонування організації
1.2. Види комунікації та їх характерні особливості
1.3. Маркетингові інструменти комунікації
Висновки до розділу 1
РОЗДІЛ 2. ХАРАКТЕРИСТИКА ДІЯЛЬНОСТІ ТОВ «ЕПІЦЕНТР К» НА РИНКУ
2.1. Характеристика діяльності ТОВ «ЕПІЦЕНТР К» та специфіки його маркетингових служб
2.2. Аналіз товарної політики підприємства
2.3. Дослідження маркетингової комунікаційної політики ТОВ «ЕПІЦЕНТР К»
Висновки до розділу 2
РОЗДІЛ 3. ОПТИМІЗАЦІЯ КОМУНІКАТИВНОГО ПРОЦЕСУ ТОВ «ЕПІЦЕНТР К»
3.1. Вибір стратегії комунікаційної діяльності ТОВ «ЕПІЦЕНТР К»
3.2. Напрямки підвищення ефективності комунікативного процесу ТОВ «ЕПІЦЕНТР К»
3.3. Контроль за виконанням маркетингових заходів
Висновки до розділу 3
РОЗДІЛ 4. ОХОРОНА ПРАЦІ ТА БЕЗПЕКА У НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЯХ
Висновки до розділу 4
ВИСНОВКИ
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ
ДОДАТКИ
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/39444
Власник авторського права: © Джерелейко Мар'яна Віталіївна, 2022
Перелік літератури: 1. Конституція України. URL: http://zakon1.rada.gov.ua/laws/show/254%D0%BA/96-%D0%B2%D1%80.
2. Господарський кодекс України URL: http://zakon1.rada.gov.ua/laws/show/436-15.
3. Податковий кодекс України. URL: http://zakon3.rada.gov.ua/laws/show/2755-17.
4. Про захист прав споживачів: Закон України від 12.05. 1991 р. // Відомості Верховної Ради України. – 1991. – № 30. – С. 379.
5. Про захист економічної конкуренції: Закон України від 11.01.2001р. // Відомості Верховної Ради України. – 2001. – № 12. – Ст. 64.
6. Про рекламу: Закон України. URL: http://zakon2.rada.gov.ua/laws/show/270/96-%D0%B2%D1%80
7. Про стандартизацію: Закон України № 2408-Ш [прийнято ВР 17.05.2001р.] // Голос України. – 2001. –№ 108. – 20 червня.
8. НПАОП 0.00-4.09-07 «Типове положення про комісію з питань охорони праці підприємства» // Наказ Держгірпромнагляду від 21.03.2007 р. – № 55.
9. НПАОП 0.00-4.12-05 «Типове положення про порядок проведення навчання і перевірки знань з питань охорони праці» //Наказ Держнаглядохоронпраці від 26.01.2005 р. – № 15.
10. Андрійчук Ю. А. Теоретична сутність та зміст поняття «механізм». ШЬ: http://ena.lp.edu.Ua/bitstream/ntb/28900/1/005_010_010.pdf.
11. Артеменко Л. П. Конкурентоспроможніть підприємства та фактори її підвищення Л. П. Артеменко. Київ, 2018. 53 с.
12. Архипова Є.О., Дмитренко Н.О. Ефективна комунікація між органами державної влади та громадськістю як умова розвитку демократичного суспільства. Інвестиції:практикатадосвід.2016.№ 1. С. 92–96.
13. Балабан М.П. Оптова торгівля в ринковому середовищі: ефективність функціонування та стратегія розвитку: Монографія. Полтава: РВЦ ПУСКУ, 2005. 153 с.
14. Башинська І.О. Маркетингові комунікації підприємства у соціальних мережах І.О. Башинська Економічні науки. Серія «Економіка та менеджмент». 2012. Випуск 9 (34). Частина 1. С. 36-41.
15. Башнянин Г.І. Ефективність капіталізації і лібералізації економічних систем в умовах ринкової транзиції: методологічні проблеми метрологічного аналізу Г.І. Башнянин, Ю.І. Турянський. Львів : Вид-во ЛКА, 2008. 480 с.
16. Бебик В.М. Інформаційно-комунікаційний менеджмент у глобальному суспільстві: психологія,технології,техніка паблік рилейшинз. Київ: МАУП, 2005. 440 с.
17. Бєлявцев М. І. Маркетингова політика розподілу : навч. посіб. М. І. Бєлявцев, Г. Д. Леонова, А. М. Зайцева. Донецьк : Норд-Прес, 2010. 279 с.
18. Бочко О.Ю. Основи планування діяльності підприємств невиробничої сфери: навчальний посібник /О.Ю. Бочко, В.Ф. Проскура. – К.: Видавничий дім «Кондор», 2018. – 218 с.
19. Бобошко В. Конструювання стилю в мережі Instagram. Construction of style on Instagram: дипломна робота магістра В. Бобошко; наук. кер. А. Худенко; ОНУ ім. І.І. Мечникова, ІСН, каф. соціології. Одеса, 2017. 57 с.
20. Бурліцька О. П. Мерчандайзинг як інструмент утримання покупця [Тенденції розвитку маркетингу в умовах економічних трансформацій: монографія / за ред. проф. Р. В. Федоровича.- Тернопіль: ФОП Шпак В.Б., 2017.- 303 с.]. - С.30-40.
21. Бурліцька О. П. Понятійно-категоріальна сутність мерчандайзингу [Аналітичний інструментарій в маркетинговій діяльності: монографія / за ред. проф. Р. В. Федоровича.- Тернопіль: ФОП Шпак В. Б., 2018.- 308 с.]. - С.30-40
22. Бурліцька О. П., Голда Н. М. Медіапланування як складова рекламної діяльності/ О. П. Бурліцька, Н. М. Голда// Středoevropský věstník pro vědu a výzkum (ISSN 2336-3630) № 4 (2021), Praha, Publising house Education and Science s.r.o. – P. 49-55.
23. Бурліцька Оксана. Маркетинг в сегментах та організація семплінгу [Маркетинг 4.0: стратегічні імперативи та сучасні тенденції: монографія / В. А. Фалович [та ін.]; за ред. д.е.н., доц. В. А. Фаловича.- Тернопіль: ФО-П Шпак В. Б., 2021.- 351 с.]. – С.29-43.
24. Варналій З. С. Основи підприємництва : навч. посіб. З. С. Варналій К. : Знання-Прес, 2002. 239 с.
25. Васильченко М. І., Гришко В. В. Комунікативний менеджмент: підручник. Полтава: ПолтНТУ, 229 с.
26. Виноградська А. М. Комерційне підприємництво: сучасний стан, стратегії розвитку : моногр. А. М. Виноградська. К.: Центр навч. л-ри, 2004. 807 c.
27. Висоцька О.Є. Віртуальна реальність та постраціональна комунікація в контексті становлення суспільства постмодерну. Гуманітарний часопис. 2007. № 4. С. 5–11.
28. Горовий В. Соціальні інформаційні комунікації, їх наповнення і ресурс. Київ, 2010. 360 с.
29. Данило С.І. Формування інституційно-економічного механізму регулювання розвитку роздрібної торгівлі на регіональному рівні: автореф. дис… канд. екон. наук: 08.00.05. ДВНЗ "Ужгородський Національний Університет", Ужгород, 2017. 23 с.
30. Дзвінчук Д. І. Комунікативна політика органів місцевого самоврядування. Івано-Франківськ: 2016. 129 с.
31. Дзюбіна О. Комунікативний аспект соціальних мереж Facebook і Twitter О. Дзюбіна Вісник Дніпропетровського університету імені Альфреда Нобеля. Серія: Філологічні науки. 2016. №2. С. 218–222.
32. Дніпренко Н.К.,Різун В.В. Запровадження комунікацій у суспільстві. Київ : ТОВ «Вістка», 2009. 56 с.
33. Довбенко В. І. Потенціал і розвиток підприємства : навч. посібн. В. І. Довбенко, В. М. Мельник. Вид. 2-ге, [перероб. та доп.]. Львів : Вид-во НУ «Львівська політехніка», 2010. 232 с.
34. Економічні ризики: фінансово-обліково-аналітичний аспекти: монографія/за ред. докт. екон. наук, проф. З.В. Гуцайлюка.-Тернопіль: ТНТУ ім. І Пулюя, 2011.-200с.
35. Економічні, соціальні та психологічні аспекти сучасних маркетингових технологій / В.А. Фалович [та ін.]; за ред. д.е.н, доц. В.А. Фаловича. – Тернопіль: ФО-П Шпак В. Б., 2019. – 231 с.
36. Ефективне управління торговельним підприємством : [монографія]. – Львів : Вид-во Львівського університету внутрішніх справ, 2011. 260 с.
37. Єдиний державний реєстр юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців. URL: https://usr.minjust.gov.ua/loadpubinfo.html?infolsid=4442&bdate=26.02.2017&edate=26.02.2017
38. І.В. Музика О.М. Інтернет в маркетингу. К.: Центр навчальної літератури, 2010. 512 с.
39. Інстаграм як інструмент просування бренду URL: https://www.marketing.spb.ru/lib-comm/internet/instagram.htm.
40. Карпов В.А. Планування та аналіз підприємницьких проектів. Одеса: ОНЕУ, 2014. 243 c.
41. Комерційна діяльність: підручник за ред. В.В. Апопій; С.Г. Бабенко; Я.А. Гончарук ; 2-ге вид., перероб., доп. К. : Знання, 2008. 558 с.
42. Комерційна діяльність: підручник за ред. П. Ю. Балабана. Харків : Світ книг, 2018. 452 с.
43. Комерційне підприємництво: сучасний стан, стратегії розвитку URL: http://www.big-library.com.ua/book/.
44. Лаврова Ю.В. Маркетинг. Класичні положення і особивості застосування на транспорті: конспект лекцій [для студ. вищ. навч. закл.] Ю. В. Лаврова Харків: Изд-во ХНАДУ, 2012. 227 с.
45. Лаврова Ю.В. Маркетинг. Класичні положення і особивості застосування на транспорті: конспект лекцій [для студ. вищ. навч. закл.] Ю. В. Лаврова. Харків: Изд-во ХНАДУ, 2012. 227 с.
46. Маркіна І.А. Менеджмент підприємства. Науковий посібник для студентів ВНЗ. К.: НМЦ «Укоопосвіта», 2013. 268 с.
47. Мельниченко С.В. Інформаційні технології в туризмі: теорія, методологія, практика: Монографія. КНТЕУ, 2007. 493 с.
48. Микитюк М., Косован Х. Роль комерційної роботи в діяльності торговельних підприємств: матеріали Всеукраїнської студентської інтернет-конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку підприємницької діяльності", 14—15 грудня 2010 р., Чернівці, ЧТЕІ КНТЕУ URL: https://conf-cv.at.ua/forum/40-236-1
49. Морозов О. Деякі особливі елементи теорій менеджменту щодо управління соціально-економічними системами за правилами "спільних цілей" О. Морозов, М. Шевченко Економіст. 2017. No 10 (372). С. 19–23.
50. О.Ю. Амосов, Н. В. Діденко, К.Ю. Лебєдєва Брендинг як основний інструмент маркетингу в Україні URL: http://www.investplan.com.ua/pdf/12_2015/4.pdf
51. Оксентюк Б.А. Екологічна сертифікація та екологічний аудит як напрямки екологічного маркетингу [Теоретичні та прикладні аспекти розвитку економіки та маркетингу: монографія / В.А. Фалович [та ін.] ; за ред. д.е.н, доц. В.А. Фаловича. – Тернопіль: ФО-П Шпак В. Б., 2020 – 179 с.]. – С.87-98.
52. Оксентюк Б.А., Міщук О.І. Маркування продукції як важливий елемент маркетингової товарної політики / Б.А. Оксентюк, О.І.Міщук // Галицький економічний вісник. – Т.: ТНТУ, 2019. – № 6. – С. 119-125.
53. Оксентюк Б. Сучасні методи оцінки та маркетингового забезпечення підвищення рівня конкурентоспроможності [Електронний ресурс] / Богдана Оксентюк // Соціально-економічні проблеми і держава. — 2021. — Вип. 2 (25). — С. 482-490. — Режим доступу: http://sepd.tntu.edu.ua/images/stories/pdf/2021/21obaprk.pdf
54. Онищенко, О. С. Соціальні мережі як чинник розвитку громадянського суспільства: монографія О. С., В. М. Горовий, В. І. Попик та ін.; НАН України, Нац. б-ка України ім. В. І. Вернадського. К., 2013. 220 c.
55. Оптова торгівля в Україні: монографія за ред. А. А. Мазаракі. – Київ : Київ. нац. торг.-екон. ун-т, 2016. 208 с.
56. Отенко І. П. Оцінка гнучкості підприємства для виявлення резервів його розвитку І. П. Отенко, О. В. Грачов Економіка розвитку. Харків : ХНЕУ, 2010. No3(35). С. 77–80.
57. Офіційна веб-сторінка ТОВ «ЕПІЦЕНТР К». URL: https://epicentrk.ua/ua/about/nasha-istoriya/
58. Поканевич Ю.В. Управління, як складна багатовимірна категорія URL: https://core.ac.uk/download/files/404/11824824.pdf.
59. Поліщук Т.В. Перспективні напрямки розробки успішних брендів в Україні Т.В. Поліщук Актуальні проблеми економіки. № 7 (97). 2012. С. 129-137.
60. Поляруш О. В., Самофалова М. О. Роль комунікацій в управлінні персоналом. URL: https://conferences.vntu.edu.ua/index.php/all-fm/ all-fm-2017 / paper / download / 2105/1612.
61. Про дослідження української аудиторії Instagram URL: https://l-a-b-a.com/blog/show/504
62. Рижкова Г. А. Особливості і перспективи розвитку ринку маркетингових комунікацій в Україні Економічний Нобелівський вісник. 2014. № 1(7). С. 375–382.
63. Роздрібна торгівля в Україні за рік зросла до понад 800 млрд: області-лідери товарообороту. URL: https://news.finance.ua/
64. Семенюк С. Б. Необхідність розроблення маркетингової стратегії для підприємств / Світлана Богданівна Семенюк // Галицький економічний вісник, — Т. : ТНТУ, 2015 — Том 49. — № 2. — С. 204-212.
65. Семенюк С. Брендинг вищого навчального закладу / С.Семенюк // Галицький економічний вісник. — 2013. — №3(42). — С.133-138.
66. Семенюк С.Б., Фалович В.А. Сучасні тенденції використання маркетингу в діяльності підприємств / С.Б. Семенюк, В.А. Фалович // Маркетинг і цифрові технології, 2020. – Том 4, №1. – С.61-73.
67. Смиричинський В.В. Основи логістичного менеджменту. К.: Основа, 2004. 327 с.
68. Станіславький В. В. Пошук інформації про особу в соціальних мережах В. В. Станіславський Бізнес и безпека. 2010. № 6. С. 18 – 20.;
69. Тімар І.В. Особливості формування іміджу відчизняних підприємств сфери послуг І.В. Тімар Збірник наукових праць Міжнародної науково-практичної конференції «Економіка і менеджмент 2015: перспективи інтеграції таінноваційного розвитку». Дніпропетровськ: Вид. Біла К.О. 2015. С. 20-23.
70. Толмачова А. Брендинг, як інструмент маркетингу URL:. Акайомова А. Інформаційно-комунікативні процеси. Наукові записки Інституту політичних і етнонаціональних досліджень ім. І.Ф. Кураса, 2012. Вип. 2. С. 77–84.
71. Фалович В.А. Інвестування у відносини ланцюга поставок в концепції Індустрія 4.0 / В.А. Фалович // Електронний фаховий науковопрактичний журнал «Інфраструктура ринку». – 2018. – Вип. 15. – С. 127-136. – Режим доступу до журн.: http://www.market-infr.od.ua/uk/archive
72. Фалович В.А. Нові виклики у розвитку ланцюгів поставок / В. А. Фалович // Вісник Приазовського державного технічного університету. Сер. : Економічні науки. – 2013. – Вип. 25. – С. 47-54.
73. Фалович В.А. Перспективи залучення промислових підприємств України до міжнародних ланцюгів поставок / В.А. Фалович. – Вісник Національного університету «Львівська політехніка». – 2016. – № 487. – С. 170- 177. Режим доступу: http://ena.lp.edu.ua/bitstream/ntb/34898/1/27_170-177.pdf 74. Фалович В.А. Реструктуризація ланцюга поставок у контексті розвитку його емерджентних властивостей. Бізнесінформ. 2017. № 2. С. 196–202.
75. Федорович Р.В., Семенюк С.Б. Маркетингове моделювання діяльності підприємств // Наука й економіка, 2010. Випуск 2 (18). – С.150-156.
76. Хамініч В. І. Удосконалення маркетингової діяльності торговопосередницьких підприємств України URL: http://vestnikdnu.com.ua/archive/201264/haminich.html.
77. Шеремет Д.А. Маркетинговий аналіз і його роль у стратегічному розвитку організації Аудит і фінансовий аналіз. 2007. № 5. С.421.
78. Шинкарук Л.В. Менеджмент: навчальний посібник для студентів / Л.В. Шинкарук, Т.Л. Мостенська, Т.О. Власенко. – К.: Видавничий дім «Кондор», 2018. – 220 с.
79. Якимишин Л. Я. Метод ієрархій в обґрунтуванні прийняття рішення підприємством про аутсорсинг/ Л.Я. Якимишин // Економічний форум. – 2014.–№1.– С. 169 –177.
80. Якимишин Л. Я. Стратегічний вимір логістичних операторів в ланцюгах поставок товарів повсякденного попиту / Л.Я. Якимишин // Економічний аналіз: зб. наук. праць .– 2015. – Том 21, №2. – С. 238-244.
81. Якимишин Л.Я. Формування ланцюга поставок на основі ідентифікації споживчих потреб / Л.Я. Якимишин // Вісник Національного університету «Львівська політехніка» «Логістика».– 2017. – № 862.– С. 245-258.
82. Яцковий Д. Сучасні методики оцінки конкурентоспроможності підприємства Д. Яцковий Вісник соціально-економічних досліджень 2013. Вип. 4 (51). С. 183–188.
83. Burlitska O.P. The impact of organoleptic senses onto the consumers purchasing activity/ O. P. Burlitska // Nauka i Studia. Ekonomiczne Nauki. – 20 (130) 2016. – Р. 5-12.
Тип вмісту: Master Thesis
Розташовується у зібраннях:075 — маркетинг

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Джерелейко М.В..pdf1,91 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити
Авторська довідка_Джерелейко.pdf412,63 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

Інструменти адміністратора