Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/39411
Назва: Методи та засоби оптимізації потоку звернень користувачів у комп’ютерних системах масового обслуговування
Інші назви: Methods and means of optimizing the flow of user requests in mass service computer systems
Автори: Бондаренко, Максим Андрійович
Bondarenko, Maksym Andriyovych
Приналежність: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Бібліографічний опис: Бондаренко М. А. Методи та засоби оптимізації потоку звернень користувачів у комп’ютерних системах масового обслуговування : кваліфікаційна робота магістра за спеціальністю „123 — комп’ютерна інженерія“ / М. А. Бондаренко. — Тернопіль : ТНТУ, 2022. — 84 с.
Bibliographic description: Bondarenko M. Methods and means of optimizing the flow of user requests in mass service computer systems. TNTU:Ternopil. 2022. 84 p.
Дата публікації: 20-гру-2022
Дата подання: 20-гру-2022
Дата внесення: 20-гру-2022
Видавництво: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Країна (код): UA
Місце видання, проведення: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Науковий керівник: Луцків, Андрій Мирославович
Lutskiv, Andriy
Члени комітету: Гладьо, Юрій Богданович
Hladyo, Yurii
УДК: 004.2
Теми: 123
комп’ютерна інженерія
метод
засіб
потік
оптимізація
користувач
звернення
method
tool
optimization
flow
message
user
Кількість сторінок: 84
Короткий огляд (реферат): Мета кваліфікаційної роботи полягає у дослідженні методів і засобів оптимізації процесів опрацювання інформаційних потоків у комп’ютерних системах підтримки користувачів. У кваліфікаційній роботі досліджено потенційні варіанти оптимізації систем масового обслуговування звернень користувачів, визначено і математично описано базові об’єкти, притаманні для процесу управління зверненнями у системах підтримки користувачів, що представляються у вигляді потоку звернень і характеризуються якістю їх опрацювання. Обгрунтовано з математичної точки зори і практичного застосування параметри якості опрацювання звернень у системах підтримки користувачів, що дало змогу на концептуальному рівні спроектувати і в подальшому програмно імплементувати гібридну архітектуру підсистеми керування зверненнями з врахуванням особливостей СМО з чергами та СМО з пріоритетами та підвищити якість надання послуг з підтримки користувачів. Побудовано та імплементовано структурну схему підсистеми управління потоками звернень користувачів на основі алгоритмів, передбачених обґрунтованою моделлю, що дало змогу забезпечити збалансованість і заданий рівень продуктивності опрацювання звернень користувачів.
The purpose of the qualification work is to study the methods and means of optimizing the processing of information flows in computer user support systems. In the qualification work, potential options for optimization of systems of mass service of user appeals were investigated, basic objects inherent in the process of managing appeals in user support systems, presented in the form of a flow of appeals and characterized by the quality of their processing, were defined and mathematically described. The parameters of the quality of handling appeals in user support systems are substantiated from a mathematical point of view and practical application, which made it possible to design at the conceptual level and subsequently programmatically implement the hybrid architecture of the appeal management subsystem, taking into account the features of the SMO with queues and SMO with priorities and to improve the quality of service provision with user support. A structural diagram of the subsystem for managing the flows of user requests was built and implemented based on the algorithms provided by the well-founded model, which made it possible to ensure balance and a given level of productivity in the processing of user requests.
Зміст: ВСТУП ...8 РОЗДІЛ 1 АНАЛІЗ МЕТОДІВ І ЗАСОБІВ ОПТИМІЗАЦІЇ ПОТОКІВ ЗВЕРНЕННЯ КОРИСТУВАЧІВ У СИСТЕМАХ ПІДТРИМКИ КОРИСТУВАЧІВ ...12 1.1. Аналіз вимог до проектування та функціонування систем підтримки користувачів ... 12 1.2. Аналіз варіантів оптимізації систем масового обслуговування звернення користувачів ... 19 1.3. Висновки до розділу ...25 РОЗДІЛ 2 ПОБУДОВА МОДЕЛІ ТА АЛГОРИТМУ ОПТИМІЗАЦІЇ ОПРАЦЮВАННЯ ЗВЕРНЕНЬ У СИСТЕМАХ МАСОВОГО ОБСЛУГОВУВАННЯ ...27 2.1. Визначення та математичні нотації сутностей при оптимізації процесів управління зверненнями в системах підтримки користувачів ...27 2.2. Обґрунтування вибору моделі потоку звернень у комп’ютеризованих системах підтримки користувачів ...33 2.3. Формалізація характеристик якості при управлінні зверненнями користувачів ... 39 2.3.1. Системи з втратами ...39 2.3.2. Системи з чергами ...41 2.3.3. Гібридні системи ...42 2.3.4. Системи з пріоритетами ...43 2.4. Характеристики пропускної здатності та продуктивність систем управління зверненнями ... 44 2.5. Висновки до розділу ...467 РОЗДІЛ 3 СИСТЕМА ПІДТРИМКИ КОРИСТУВАЧІВ З ОПТИМІЗОВАНИМ УПРАВЛІННЯМ ЗВЕРНЕННЯМИ ...47 3.1. Визначення сутностей та побудова схеми бази даних звернень користувачів ... 47 3.2. Побудова архітектури системи підтримки користувачів з оптимізованим управління зверненнями ...56 3.3. Висновки до розділу ...69 РОЗДІЛ 4 ОХОРОНА ПРАЦІ ТА БЕЗПЕКА В НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЯХ ...70 4.1. Охорона праці ...70 4.2. Оповіщення керівного складу органів виконавчої влади, підприємств, установ та організацій, населення про загрозу і виникнення НС природного, техногенного та воєнного характеру ...73 ВИСНОВКИ .... 77 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ ...79 ДОДАТОК А ТЕЗИ КОНФЕРЕНЦІЙ ...82
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/39411
Власник авторського права: © Бондаренко Максим Андрійович, 2022
Перелік літератури: 1. Ложковський А.Г. Спрощений метод розрахунку багатоканальної системи з чергою в моделі. Наукові праці ОНАЗ ім. О.С. Попова. 2008. No 2. С. 69- 76.
2. Ложковский А.Г. Моделирование многоканальной системы обслуживания с организацией очереди. Восточно-европейский журнал передовых технологий. 2007. С.72–76.
3. Ложковский А.Г. Метод расчета систем обслуживания с ожиданием при произвольном потоке вызовов. К.: Зв’язок. 2006. No 1. С. 57-60.
4. Ложковский А.Г. Сравнительный анализ методов расчета характеристик качества обслуживания при самоподобных потоках в сети. Моделювання та інформаційні технології.36. наук. пр. ШМЕ ім. Г. Є. Пухова НАН України. Вин. 47. К.: 2018. С. 187-193.
5. Величко В.В. Телекоммуникационные системы и сети. Том 3. Мультисервисные сети. К.: Горячая линия. Телеком, 2015. 592 с.
6. ДСТУ 3918-99 Інформаційні технології. Процеси життєвого циклу програмного забезпечення. Київ. Держстандарт України. 2000. 49 с.
7. Чумакова Т.Я. Стандартизация в сфере информационных технологий. Математичні машини і системи. 2018. No 2. С. 145 – 150.
8. Нильсен Я. Веб-дизайн. Книга Якоби Нильсена. К:Символ-Плюс, 2016. 512 с.
9. Bertoa M.F. Measuring the usability of software components / Bertoa M.F., Troya J.M., Vallecillo A. - Journal of Systems and Software. Volume 79, Issue 3, March 2016, P. 427-439
10. John M. Carroll Human Computer Interaction (HCI). URL: http://www.interaction-design.org/encyclopedia/human_computer_interaction_hci.html (дата звернення 05.12.2022 р.)
11. Берсуцкий Я. Г. Модели и алгоритмы принятия управленческих решений. Донецк : ИЭП НАНУ 2008. 307 с .80
12. Василенко В. А. Теорія і практика розробки управлінських рішень: навч. посіб. К. : ЦНЛ 2012. 420 с.
13. Луцків А.М., Бондаренко М.А. Особливості оптимізації систем підтримки користувачів із застосуванням підходу систем масового обслуговування. Матеріали Х науково-технічної конференції Тернопільського національного технічного університету імені Івана Пулюя «Інформаційні моделі, системи та технології» (8-9 грудня 2022 року). Тернопіль: ТНТУ. 2022. C. 67.
14. Луцків А.М., Бондаренко М.А. Архітектура системи підтримки з оптимзацією процесу управління зверненнями користувачів. Матеріали Х науково- технічної конференції Тернопільського національного технічного університету імені Івана Пулюя «Інформаційні моделі, системи та технології» (8-9 грудня 2022 року). Тернопіль: ТНТУ. 2022. C. 68.
15. Волошин, О. Ф. Моделі та методи прийняття рішень : навч. посіб. для студ. вищ. навч. закл. 2-ге вид., перероб. та допов. К. : Видавничо-поліграфічний центр "Київський університет", 2020. 336 с.
16. Галузинський Г. П. Сучасні технологічні засоби обробки інформації: навч. посіб. К. : КНЕУ 2008. 224 с.
17. Гарасимчук О.І. Комплексні системи санкціонованого доступу: навч. посіб. Львів: Видавництво Львівської політехніки, 2017. 212 с.
18. Глибовець М. М. Штучний інтелект: під - ручник К. : КМ Академія 2012. 366 с.
19. Катренко А.В. Системний аналіз об’єктів та процесів комп’ютеризації. Львів : Новий Світ-2000, 2013. 424 с.
20. Колпаков В. М. Теория и практика принятия управленческих решений. К. : МАУП 2004. 504 с.
21. Компьютеризация информационных процессов на промышленных предприятиях.К. : Техника ; Катовице : Экономическая академия им. Карола Адамецкого 2001. 216 с.81
22. Локазюк В. М. Засади систем підтримки прийняття рішень на основі комп'ютерних систем та їх компонентів : Навч. посібник для вузів. Хмельницький: ПП Гонта А.С., 2010. 337 с.
23. Пушкар О. І. Системи підтримки прийняття рішень: навч. Посібник. Харків : Інжек 2006. 304 с.
24. Системи підтримки прийняття рішень. Х. : Інжек, 2006. 304 с.
25. Dawes R.M. The robust beauty of improper linear models in decision making- In: D. Kahneman, P. Slovic, A. Tversky (Eds), "Judgment under uncertainty: Heuristics and biases", Cambridge Univ., Press, 1999.
26. Жидецький В. Охорона праці користувачів комп’ютерів Львів: Афіша, 2000. 176 с.
27. Желібо Є. Безпека життєдіяльності. К.: 2001. 483 с.
Тип вмісту: Master Thesis
Розташовується у зібраннях:123 — комп’ютерна інженерія

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Bondarenko_M_A.pdf2,23 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити
Авторська_довідка_Бондаренко.docx20,4 kBMicrosoft Word XMLПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

Інструменти адміністратора