Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/38711
Назва: “Напрями забезпечення інноваційного механізму підприємством ресторанного бізнесу, на прикладі бар-ресторану “Зимовий сад”
Інші назви: “Directions of providing the innovative mechanism by the restaurant business enterprise, on the example of the bar-restaurant “Zymovyj sad”
Автори: Пожарнюк, Наталія Вікторівна
Приналежність: Тернопільський національний технічний університет вул. Руська, 56, м. Тернопіль, 46001, Україна
Бібліографічний опис: Пожарнюк Н.В. “Напрями забезпечення інноваційного механізму підприємством ресторанного бізнесу, на прикладі бар-ресторану “Зимовий сад” : дипломна робота бакалавра за спеціальністю „241 — готельно-ресторанна справа“ / Н. В. Пожарнюк . — Тернопіль: ТНТУ, 2022. — 70 с.
Дата публікації: чер-2022
Дата подання: чер-2022
Дата внесення: 8-вер-2022
Видавництво: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Країна (код): UA
Місце видання, проведення: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Науковий керівник: Нагорняк, Галина Степанівна
УДК: 640.4:658.589
Теми: інновація
підприємства ресторанного господарства
механізм управління
персонал
бізнес
innovation
restaurant enterprises
management mechanism
personnel
business
Короткий огляд (реферат): Пожарнюк Н. В. “Напрями забезпечення інноваційного механізму підприємством ресторанного бізнесу, на прикладі бар-ресторану “Зимовий сад”. Кваліфікаційна робота бакалавра (70 с., 9 рис., 18 табл., 24 літ. джерел) за спеціальністю 241 “Готельно-ресторанна справа”. – Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя. Факультет економіки та менеджменту. – Тернопіль, 2022. Кваліфікаційна робота бакалавра присвячена формуванню ґрунтовних знань з основних розділів інноваційного менеджменту; вмінь, спрямованих на отримання результатів господарювання шляхом використання потенціалу інноваційного розвитку підприємства ресторанного господарства; практичних навичок у прийнятті науково обґрунтованих рішень щодо розроблення, супроводження, реалізації та контролю за інноваційним розвитком підприємства в умовах трансформаційної економіки. У розрізі обраної теми було досліджено проблеми у галузі ресторанної сфери та сучасні тенденції розвитку ресторанного бізнесу в Україні, подано організаційно-економічну характеристику та проаналізовано напрями забезпечення інноваційного механізму управління підприємством ресторанного бізнесу.Практична значимість роботи. Результати проведеного дослідження створюють основу для подальших досліджень й практичного вирішення проблем забезпечення інноваційного механізму підприємством ресторанного бізнесу
Pozharniuk N. V. “Directions of providing an innovative mechanism by the restaurant business, on the example of the bar-restaurant “Zymovyj sad”. Bachelor’s thesis (70 pp., 9 fig., 18 table., 24 literary sources) in the specialty 241 “Hotel and restaurant business”. – Ternopil National Technical University named after Ivan Pulyuy. Faculty of Economics and Management. – Ternopil, 2022. Bachelor’s thesis is devoted to the formation of thorough knowledge of the main sections of innovation management; skills aimed at obtaining business results by using the potential of innovative development of the enterprise; practical skills in making scientifically sound decisions on the development, maintenance, implementation and control of innovative development of the enterprise in a market economy In the context of the selected topic, the problems in the restaurant industry and current trends in the restaurant business in Ukraine were studied, organizational and economic characteristics were presented and the directions of providing an innovative mechanism for managing the restaurant business were analyzed.Practical significance of the work. The results of the study provide a basis for further research and practical solutions to the problems of providing an nnovative mechanism by the restaurant business
Зміст: ВСТУП...5 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕЧНІ АСПЕКТИ ВИЗНАЧЕННЯ ІННОВАЦІЙНОГО МЕХАНІЗМУ УПРАВЛІННЯ ПІДПРИЄМСТВОМ РЕСТОРАННОГО БІЗНЕСУ...7 1.1. Суть інновацій у ресторанній сфері...7 1.2. Методика дослідження інноваційного потенціалу ресторанного бізнесу…13 РОЗДІЛ 2. ДОСЛІДЖЕННЯ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ІННОВАЦІЙНОГО МЕХАНІЗМУ УПРАВЛІННЯ БАР-РЕСТОРАНУ “ЗИМОВИЙ САД”…21 2.1. Дослідження чинників впливу на розвиток інноваційного управління національних підприємств ресторанного господарства...21 2.2. Аналізування інноваційних процесів бар-ресторану “Зимовий сад”….28 РОЗДІЛ 3. НАПРЯМИ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ІННОВАЦІЙНОГО МЕХАНІЗМУ УПРАВЛІННЯ БАР-РЕСТОРАНОМ “ЗИМОВИЙ САД”….45 3.1. Вдосконалення продуктивності праці на підприємстві ресторанного господарства із застосуванням ЕОМ...45 3.2. Розроблення рекомендацій і перспектив подальшого інноваційного розвитку бар-ресторану “Зимовий сад”….54 РОЗДІЛ 4. БЕЗПЕКА ЖИТТЄДІЯЛЬНОСТІ, ОСНОВИ ОХОРОНИ ПРАЦІ...60 4.1. Значення адаптації у трудовому процесі...60 4.2. Особливості заходів електробезпеки на підприємствах...63 ВИСНОВКИ.…66 БІБЛІОГРАФІЯ.…68 ДОДАТКИ.…71
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/38711
Власник авторського права: © Пожарнюк Н.В., 2022
Перелік літератури: БІБЛІОГРАФІЯ 1. Городянська Л. В. Відтворювальні економічні ресурси: теорія та методологія обліку і аналізу: монографія. Київ: КНЕУ, 2013. 259 с. 2. Давидова О. Особливості застосування інновацій у розвиток туристичної галузі України. Вісник Київського національного університету імені Тараса Шевченка. Економіка. 2015. № 7 (172). C. 65–69. 3. Денисенко М. П. Інноваційний розвиток суспільства на основі інтелектуального капіталу. Наукові записки. Економіка. 2013. Вип. 23. С. 15-19. 4. Єфремов М. Штучний інтелект, історія та перспективи розвитку. Вісник ЖДТУ. Серія “Технічні науки”. 2008. № 2 (45). С. 123-127. URL: http://vtn.ztu.edu.ua/article/view/81625/79214 (дата звернення: 23.12.2021). 5. Іванова В. В. Людський капітал як чинник забезпечення конкурентоспроможності підприємств туристичного бізнесу. Актуальні проблеми економіки. 2014. № 5 (155). С. 321-327. 6. Історія економічних вчень: навчальний посібник / за ред. В. В. Кириленка. Тернопіль: “Економічна думка”, 2007. 233 с. 7. Колот А. М. Соціально-трудова сфера: стан відносин, нові виклики, тенденції розвитку: монографія. Київ: КНЕУ, 2010. 251 с. 8. Колот А., Григорович С. Соціально-трудові аспекти забезпечення стійкого розвитку національної економіки. Україна: аспекти праці. 2006. № 4. С. 8–15. 9. Кочума І. Ю. Соціальний капітал як чинник підвищення ефективності використання економічного потенціалу. Проблеми і перспективи розвитку банківської системи України, 2014. Вип. 40. С. 146-254. 10. Марущак Т. Управління підприємствами ресторанного господарства різних форм господарювання К., 2002. 320с.11. Мікловда В. П., Брітченко І. Г., Кубіній Н. Ю., Дідович Ю. С. Ефективність стратегічного управління підприємствами: сучасні проблеми та перспективи їх вирішення: монографія. Полтава: ПУЕТ, 2013. 218 с. 12. Нечаюк Л. І., Телеш Н. О. Готельно-ресторанний бізнес: менеджмент. URL: http://tourlib.net/books_ukr/nechauk22.htm. 13. Нокдаун и локдаун. Как “переносит” карантин гостиничный рынок Украины. URL: https://commercialproperty.ua/analitics/nokdaun-i-lokdaun-kakperenosit- karantin-gostinichnyy-rynok-ukrainy/ 14. Огляд українських готелів і ресторанів. URL: http://ukraine-forbusiness. com/ua/info-fortourists-in-ukraine/70-review-of-hotels-and-restaurants. 15. Ощипок І. М. Розвиток закладів ресторанного господарства на концептуальних засадах інновацій. Підприємництво і торгівля. 2017. Вип. 21. С. 101-105. URL: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Torg_2017_21_20 16. Пэйн Э. Руководство по CRM: путь к совершенствованию менеджмента клиентов. Минск: Гревцов Паблишер, 2007. 384 с. 17. Попа А., Колишко Р., Попова Н., Панзіка Ф. Дослідження та аналізування вакансій і потреб у кваліфікованих кадрах у країнах ЄС, Республіці Молдова та в Україні / Міжнародна організація праці. Група технічної підтримки з питань гідної праці та Бюро МОП для країн Центральної та Східної Європи. Будапешт: ЄС-МОП, 2013. 137 с. 18. Поплавська А. В. Національно-культурні традиції харчування в сучасних ресторанах: URL https://journalknukim. com.ua/index.php/culturology/article/download/60/226 19. Романенко О. О., Яворська О. Г. Клієнтський капітал підприємств сфери туризму та індустрії гостинності Одеської області. Причорноморські економічні студії. 2018. Вип. 28 (2). С. 10-15. 20. Романенко О. О., Яворська О. Г. Соціальний капітал в умовах інтелектуалізації підприємств сфери туризму та індустрії гостинності. Економіка та держава. 2018. № 4. С. 26-31.21. Саух І. Оцінювання наукових підходів до трактування сутності стратегії підприємства та її змістовні характеристики. Соціально-економічні проблеми і держава. 2016. Вип. 1 (14). С. 145-151. 22. Смагін В. Л., Яворська О. Г. Інноваційний потенціал підприємств сфери туризму та індустрії гостинності. Причорноморські економічні студії. 2018. Вип. 31. С. 100-105. 23. Смагін В. Л., Яворська О. Г. Метасоціальна складова капіталів підприємств сфери туризму: людський, соціальний та клієнтський капітали. Вісник КрНУ імені Михайла Остроградського. 2018. Вип. 2 (109). Ч. 1. С. 112- 118. 24. Рябінчук М. В. Соціальний капітал: структура та зміст. Вісник національного технічного університету України “Київський політехнічний інститут”. Філософія. Психологія. Педагогіка. 2012. № 2. С. 59-64.
Тип вмісту: Bachelor Thesis
Розташовується у зібраннях:241 — Готельно-ресторанна справа (бакалаври)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
dyplom_Pozharnyuk N_V_2022.pdf1,1 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити
Авторська довідка_ Пожарнюк.docx19,35 kBMicrosoft Word XMLПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

Інструменти адміністратора