Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/38681
Назва: Розвиток напрямів стратегічного управління підприємством сфери обслуговування на прикладі кафе «Родина»
Інші назви: Development of the enterprise strategic management directions in service sphere on an example of cafe "Rodyna"
Автори: Козловська, Мирослава Миколаївна
Приналежність: Тернопільський національний технічний університет вул. Руська, 56, м. Тернопіль, 46001, Україна
Бібліографічний опис: Козловська М.М. Розвиток напрямів стратегічного управління підприємством сфери обслуговування на прикладі кафе «Родина»: дипломна робота бакалавра за спеціальністю „241 — готельно-ресторанна справа“ / М.М. Козловська . — Тернопіль: ТНТУ, 2022. — 77 с.
Дата публікації: чер-2022
Дата подання: чер-2022
Дата внесення: 6-вер-2022
Видавництво: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Країна (код): UA
Місце видання, проведення: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Науковий керівник: Шерстюк, Роман Петрович
УДК: 658.64
Теми: інформаційно-мережева економіка
підприємство ресторанного господарства
стратегічне управління
стратегія управління
маркетингова стратегія
автоматизована експертна система
information-network economy
restaurant enterprise
strategic management
management strategy
marketing strategy
automated expert system
Короткий огляд (реферат): Козловська М. М. Розвиток напрямів стратегічного управління підприємством сфери обслуговування на прикладі кафе «Родина». Дослідження на здобуття освітньо-кваліфікаційного рівня бакалавра за спеціальністю 241 «Готельно-ресторанна справа». Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя. Тернопіль, 2022. Висвітлено теоретичні основи стратегічного управління на підприємствах готельно-ресторанного господарства. Узагальнено, систематизовано та критично проаналізовано теоретичні аспекти щодо формування стратегій управління підприємством. Охарактеризовано принципи і види маркетингових стратегій ресторанного бізнесу. Досліджено особливості стратегічного управління на підприємствах ресторанного господарства. Розроблено модель комплексного стратегічного управління підприємством ресторанного господарства. Здійснено аналіз та оцінювання стратегічного управління підприємством сфери обслуговування. Проведено аналіз результатів господарської діяльності кафе “Родина”. Здійснено оцінювання впливу чинників зовнішнього і внутрішнього середовища на управління господарською діяльністю підприємства. Запропоновано пріоритетні напрями стратегічного управління підприємствами ресторанного бізнесу в умовах інформаційно-мережевої економіки. Обґрунтовано доцільність застосування сучасних технологій у ресторанних операціях. Запропоновано перспективи стратегічного планування ресторанного бізнесу на основі автоматизованої експертної системи управління.
Kozlovska M. M Development of the enterprise strategic management directions in service sphere on an example of cafe "Rodyna". Research on the receipt of bachelor degree educational level on speciality 241 "Hotel and restaurant business". Ternopil Ivan Pul'uj National Technical University. Ternopil, 2022. The theoretical bases of strategic management at the hotel and restaurant economy enterprises are covered. Theoretical aspects of enterprise management strategies formation are generalized, systematized and critically analyzed. The principles and types of marketing strategies of the restaurant business are described. A model of restaurant business complex strategic management is developed. The analysis and assessment of the enterprise strategic management in the field of service is carried out. The analysis of cafe "Rodyna" economic activity results is provided. An assessment of external and internal factors impact upon the management of enterprise economic activity is done. The priority directions of restaurant business enterprises strategic management in the conditions of information-network economy are offered. The prospects of restaurant business strategic planning on the basis of the automated expert management system are offered.
Зміст: ВСТУП... 7 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ СТРАТЕГІЧНОГО УПРАВЛІННЯ НА ПІДПРИЄМСТВАХ РЕСТОРАННОГО ГОСПОДАРСТВА... 10 1.1. Сутність стратегічного управління та формування стратегії підприємства... 10 1.2. Принципи і види маркетингових стратегій ресторанного бізнесу... 17 1.3. Особливості стратегічного управління на підприємствах ресторанного господарства... 23 РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ ПРАКТИКИ СТРАТЕГІЧНОГО УПРАВЛІННЯ ПІДПРИЄМСТВОМ СФЕРИ ОБСЛУГОВУВАННЯ…………………. 28 2.1. Аналіз результатів господарської діяльності кафе “Родина”…. 28 2.2. Оцінювання впливу чинників зовнішнього і внутрішнього середовища на управління діяльністю підприємства…. 33 2.3. Виявлення позитивних та негативних тенденцій у фінансово-господарській діяльності підприємства…. 37 РОЗДІЛ 3. УДОСКОНАЛЕННЯ СТРАТЕГІЧНОГО УПРАВЛІННЯ ПІДПРИЄМСТВАМИ РЕСТОРАННОГО БІЗНЕСУ В УМОВАХ ІНФОРМАЦІЙНО-МЕРЕЖЕВОЇ ЕКОНОМІКИ…. 41 3.1. Перспективи стратегічного планування підприємства на основі автоматизованої експертної системи управління…. 41 3.2. Сучасні інструменти стратегічного менеджменту в сфері ресторанного бізнесу…. 50 3.3. Обґрунтування доцільності застосування сценарного підходу в організаціях сфери ресторанного підприємництва…. 54 РОЗДІЛ 4. БЕЗПЕКА ЖИТТЄДІЯЛЬНОСТІ, ОСНОВИ ОХОРОНИ ПРАЦІ…. 60 4.1. Система управління охороною праці на підприємстві…. 60 4.2. Планування заходів з охорони праці на підприємстві…. 62 ВИСНОВКИ…. 66 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ…. 71
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/38681
Власник авторського права: © Козловська М.М., 2022
Перелік літератури: СПИСОК ЛІТЕРАТУРНИХ ДЖЕРЕЛ 1. Білошапка В.А. Стратегічне управління та маркетинг у практиці фірм: Навч. вид. для слухачів програм зі стратегічного управління та маркетингу / В.А. Білошапка, Г.В. Загорій, В.А. Усенко. За ред. В.А. Білошапки. К.: РІА. Тріумф, 2001. 361 с. 2. Василенко В.О. Ткаченко Т.І. Стратегічне управління : навч. посіб. К.: ЦУЛ, 2013. 396 с. 3. Гарафонова О. І., Токовенко А. М. Інноваційна стратегія підприємства: особливі підходи до формування в сучасних умовах розвитку ресторанної сфери в Україні. Бізнесінформ. 2018. № 11. С. 327–332. 4. Гедройц Г.Ю. Визначення сутності поняття «стратегічне управління». Економічні науки. Економіка підприємства. 2012. № 2. С. 22–23. 5. Гордієнко П.Л. Стратегічний аналіз: навч. посіб. К.: Алерта, 2006. 404 . 6. Довгань Л.Є. Стратегічне управління: навч. посіб. / Л.Є. Довгань, Ю.В. Каракай, Л.П. Артеменко. К.: Центр учбової літератури, 2009. 440 с. 7. Забродська Л. Д. Стратегічне управління : реалізація стратегії. Х. : Консул, 2014. 208 с. 8. Завадинська О.Ю. Русавська В.А. Стратегії інноваційного розвитку підприємств ресторанного бізнесу. Вісник Львівського торговельно-економічного університету. Економічні науки. 2018. Вип. 54. С. 94–98. URL: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vlca_ekon_2018_54_16 9. Ілляшенко С.М. Стратегічне управління інноваційною діяльністю підприємства на засадах маркетингу інновацій. Актуальні проблеми економіки. 2010. №12 (114). С. 111–119. 10. Киш Л.М. Стратегічне управління, як основна частина менеджменту підприємства. Причорноморські економічні студії. 2019. Вип. 38(1). С. 107–113. 11. Левицька І.В., Постова В.В. Стратегічне управління розвитком підприємств ресторанного бізнесу. «Молодий вчений». № 2 (42). 2017. С. 271–275.12. Мартиненко В.П. Стратегія життєздатності підприємств промисловості: навч. посіб. К.: Центр навчальної літератури, 2006. 328 с. 13. Міщенко А.П. Стратегічне управління: навч. посіб. К.: “Центр навчальної літератури”, 2004. 336 с. 14. Наливайко А.П. Теорія стратегії підприємства. Сучасний стан та напрямки розвитку: моногр. К.: КНЕУ, 2001. 227 с. 15. Осовська Г.В. Основи менеджменту: Навч. посібник для студентів вищих навчальних закладів. К.: Кондор, 2003. 556 с. 16. Остапенко Я. О., Параниця Н. В., Макаренко О. Я. Статистичний аналіз і тенденції розвитку готельного господарства в Україні. Приазовський економічний вісник. 2020. Вип. 1(18). С. 311–316. URL : http://pev.kpu.zp.ua/journals/2020/1_18_ukr/56.pdf. 17. Островська Г.Й. Огляд теоретичних концепцій стратегічного управління на основі зростання вартості. Галицький економічний вісник. Тернопіль, 2009. №.1 С. 10–20. 18. Пастухова В.В. Стратегічне управління підприємством: філософія, політика, ефективність. Київ: КНТЕУ, 2012. 301 с. 19. Побігун С. Аналіз підходів до здійснення процесу стратегічного управління. Галицький економічний вісник. 2015. Том 48. № 1. С. 101–108. 20. Полінкевич О. Стратегії розвитку готельно-ресторанного бізнесу в Україні. Економічний часопис Східноєвропейського національного університету імені Лесі Українки. 2020. №4. URL: file:///C:/Users/User/Downloads/ 21. Ринок готелів в Україні після карантину: ринок тільки починає відновлюватися. URL: https://100realty.ua/uk/articles/rinok-goteliv-v-ukraini-pisla-karantinu-rinok-tilki-pocinae-vidnovluvatisa. 22. Сокирник І. Проблеми та перспективи розвитку готельно-ресторанної і туристичної галузей: управлінський, економічний, технологічний та кадровий аспекти. Вісник Хмельницького національного університету 2017, № 2, Том 2. С. 236–242.23. Стан та перспективи розвитку туристичного та готельно-ресторанного бізнесу : колективна монографія / за ред. д.і.н., проф. Чепурди Г.М.; Черкас. держ. технол. ун-т. Черкаси : ЧДТУ, 2019. 157 с. 24. Стратегії та технології інноваційного розвитку корпорацій: монографія / за наук. ред. д-ра екон. наук, проф. О. М. Полінкевич. Луцьк : Вежа-Друк, 2018. 416 с. 25. Сокирник І. В. Стратегії диференціації підприємств ресторанного бізнесу на регіональному ринку. Вісник Хмельницького національного університету. 2018. № 3, т. 2. С. 161–166. 26. Сухенько Ю.Г., Сухенько В.Ю. Особливості ресторанного бізнесу в Україні. URL: http:who-is-who.com.ua/bookmarket 27. Таран-Лала О.М. Особливості стратегічного управління підприємством. Економіка та суспільство. 2021. №25. URL: https://economyandsociety.in.ua/index.php/journal/article/view/296 28. Харченко В.А. Концептуальні засади формування системи стратегічного управління розвитком підприємства. Схід. 2014. №5. С. 52–56. 29. Шершньова З.Є. Стратегічне управління. Підручник. Київ: КНЕУ, 2004. 699 с. 30. Яцун Л. М. Стратегії та моделі управління розвитком підприємств сфери харчування. Управління розвитком : зб. наук. пр. ХНЕУ ім. С. Кузнеця, 2016. № 1 (186). С. 106–119. 31. Grant R.M. Contemporary Strategy Analysis. John Wiley & Sons, Limited, 2019. 672 с. 32. Ansoff І. Strategic Management. 2007. N.Y. 251 р. 33. Armstrong M. Strategic human resource management. A Guide to Action 3rd Edition. Kogan Page. 2006. 194 р. 34. Coveney M. The Strategy Gap: Leveraging Technology to Execute Winning Strategies. 2003. Wiley. 240 р. 35. Kotler F. Fundamentals of Marketing. Prentice Hall. 2007. 656 с. 36. Stewart G.B. The Quest for Value: A Guide for Senior Managers. N. Y.: Harper Business, 2005. 800 р.
Тип вмісту: Bachelor Thesis
Розташовується у зібраннях:241 — Готельно-ресторанна справа (бакалаври)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
dyplom_Kozlovska M_M_2022.pdf954,79 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити
Авторська довідка_Козловська.doc43,5 kBMicrosoft WordПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

Інструменти адміністратора