Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/38651
Назва: Підвищення конкурентоспроможності підприємства індустрії гостинності в умовах нестабільності (на прикладі ресторану «NORI sushi lounge»)
Інші назви: Increasing the competitiveness of the hospitality industry in conditions of instability (for example, the restaurant «NORI sushi lounge»)
Автори: Гринюк, Іван Васильович
Приналежність: Тернопільський національний технічний університет вул. Руська, 56, м. Тернопіль, 46001, Україна
Бібліографічний опис: Гринюк І.В. Підвищення конкурентоспроможності підприємства індустрії гостинності в умовах нестабільності (на прикладі ресторану «NORI sushi lounge»): дипломна робота бакалавра за спеціальністю „241 — готельно-ресторанна справа“ / І.В. Гринюк . — Тернопіль: ТНТУ, 2022. — 68 с.
Дата публікації: чер-2022
Дата подання: чер-2022
Дата внесення: 23-сер-2022
Видавництво: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Країна (код): UA
Місце видання, проведення: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Науковий керівник: Владимир, Ольга Михайлівна
УДК: 339.137
Теми: індустрія гостинності
конкурентоспроможність
готельно-ресторанне господарство
hospitality industry
competitiveness
hotel and restaurant industry
Короткий огляд (реферат): Гринюк І.В. Підвищення конкурентоспроможності підприємства індустрії гостинності в умовах нестабільності (на прикладі ресторану «NORI sushi lounge»). Кваліфікаційна робота бакалавра (68 с., 14 рис., 6 табл., 26 літ. джерел) за спеціальністю 241 «Готельно-ресторанна справа». – Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя. Факультет економіки та менеджменту. – Тернопіль, 2022. Дана бакалаврська робота присвячена розгляду питань підвищення конкурентоспроможності підприємства індустрії гостинності в умовах нестабільності. У контексті цього досліджено теоретичні основи індустрії гостинності, конкурентоспроможності підприємства, концептуальні основи формування конкурентоспроможності готельно-ресторанних підприємств в умовах нестабільності; проаналізовано основні показники фінансово-господарської діяльності ресторану «NORI sushi lounge»; досліджено конкурентне середовище ресторану «Nori sushi lounge»; запропоновано механізм формування конкурентоспроможності підприємств індустрії гостинності та методи вдосконалення управління рестораном «Nori sushi lounge».Практична значимість роботи. Результати проведеного дослідження створюють основу для подальших досліджень й практичного вирішення проблеми підвищення конкурентоспроможності підприємства індустрії гостинності в умовах нестабільності за допомогою впровадження запропонованих пропозицій і можуть бути використані рестораном «Nori sushi lounge» у процесі покращення його управлінської та організаційно-економічної політики.
Grinyuk IV Increasing the competitiveness of the hospitality industry in conditions of instability (for example, the restaurant «NORI sushi lounge»). Qualification work of the bachelor (68 pages, 14 figures, 6 tables, 26 literary sources) in the specialty 241 "Hotel and restaurant business". - Ternopil National Technical University named after Ivan Pulyuy. Faculty of Economics and Management. - Ternopil, 2022. This bachelor's thesis is devoted to the issues of increasing the competitiveness of the hospitality industry in conditions of instability. In this context, the theoretical foundations of the hospitality industry, the competitiveness of the enterprise, the conceptual foundations of the formation of the competitiveness of hotel and restaurant enterprises in conditions of instability; the main indicators of financial and economic activity of the restaurant «NORI sushi lounge» are analyzed; the competitive environment of the «Nori sushi lounge» restaurant was studied; the mechanism of formation of competitiveness of the enterprises of the hospitality industry and methods of improvement of management of restaurant «Nori sushi lounge» are offered. Practical significance of the work. The results of the study provide a basis for further research and practical solution to the problem of increasing the competitiveness of the hospitality industry in conditions of instability through the implementation of the proposed proposals and can be used by «Nori sushi lounge» in improving its management and organizational and economic policies.
Зміст: ВСТУП .. 7 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ОЦІНКИ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА 10 1.1. Індустрія гостинності: зміст, структура, особливості 10 1.2. Конкурентоспроможність: сутність, поняття, підходи 17 1.3. Концептуальні основи формування конкурентоспроможності готельно-ресторанних підприємств в умовах нестабільності 20 РОЗДІЛ ІІ. АНАЛІЗ ФІНАНСОВО-ГОСПОДАРСЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ РЕСТОРАНУ «NORI SUSHI LOUNGE» 28 2.1. Аналіз організаційно-економічної діяльності ресторану «Nori sushi lounge» 28 2.2. Аналіз фінансових та кадрових ресурсів ресторану «Nori sushi lounge» 31 2.3. Маркетингова діяльність та оцінка конкурентних переваг ресторану «Nori sushi lounge» 37 РОЗДІЛ ІІІ. УДОСКОНАЛЕННЯ СИСТЕМИ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА ІНДУСТРІЇ ГОСТИННОСТІ 44 3.1. Удосконалення механізму формування конкурентоспроможності підприємства індустрії гостинності 44 3.2. Вдосконалення системи управління рестораном «Nori sushi lounge» 48 РОЗДІЛ 4. БЕЗПЕКА ЖИТТЄДІЯЛЬНОСТІ, ОСНОВИ ОХОРОНИ ПРАЦІ 4.1 Контроль за станом охорони праці у ресторані «Nori sushi lounge» 4.2. Пожежна профілактика у ресторані «Nori sushi lounge» ВИСНОВКИ………………………………………………………………….. 52 52 58 62 БІБЛІОГРАФІЯ ….
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/38651
Власник авторського права: © Гринюк І.В., 2022
Перелік літератури: 1. Абрамова В. В., Тонкошкур М. В. Історія туризму: підручник, Харків: Харківська національна академія міського господарства, 2010. 294 с. 2. Андрушків Б.М., Солотвінський О.А. Модернізація підприємств як конкурентна перевага організаційно-економічного розвитку. Глобальні та національні проблеми економіки. Випуск 3.2015 р. С. 198-203 3. Балацька Н.Ю. Ресторанний бізнес в умовах пандемії коронавірусу: проблеми та напрями трансформації моделей розвитку. Економіка та управління підприємствами. 2020. Випуск 42. С. 117-122. URL: http://www.market-infr.od.ua/journals/2020/42_2020_ukr/22.pdf 4. Бланк И.А Основи фінансового менеджменту. В 2 т. Київ: Ника-центр, 1999. 5. Браймер Р.А. Основи управління в індустрії гостинності. М.: Аспект Пресс, 1995. 382 с. 6. Богдан Н.М., Корчагіна Д.С. Фактори туристичної привабливості дестинації: готельноресторанний бізнес. Сучасні тенденції розвитку індустрії туризму та гостинності у конкурентному середовищі: матеріали міжнародної науково-практичної конференції, м. Харків / колектив авторів; Харківський національний університет міського господарства імені О.М. Бекетова, 2020. С.23-24. 7. Дишкантюк О.В. Формуванння інфраструктурного забезпечення сфери гостинності / О.В. Дишкантюк // Економіст. – 2016, – №7. – С. 25-28. 8. Жайворонок В. В. Знаки української етнокультури: Словник-довідник. — К.: Довіра, 2006.— С. 151-152. 9. 2021 карантин економіки / Возович А. та ін. Київ: Adastra, 2021. 34 с. URL: https://ucci.org.ua/uploads/files/602f9ce03135f554471158.pdf Режим доступу: 08.04.202210. Класика економічної думки: Збірник. Петті У., Сміт А., Рікардо Д., Кейнс Дж., Фрідмен М. М.: В-цтво ЭКСМО-Пресс, 2000.- 896 с. (Серія «Антологія думки») 11. Київ. ін-т туризму, економіки і права. Київ: Вища школа, 2001. 236 c. 5. Гейдарова О. В., Гризовська Л. О. Особливості типізації засобів розміщення в індустрії гостинності. Вісник Хмельницького національного університету. Сер. Економічні науки. 2019, № 5. C. 74-77. 12. Кузь Т. Пандемія – COVID-19, як явище: джерела і витоки, управлінські методи і засоби боротьби з нею (громадський контент) [Електронний ресурс] / Богдан Андрушків, Роман Шерстюк, Наталія Кирич, Ольга Погайдак, Тетяна Кузь, Ольга Гагалюк // Соціально-економічні проблеми і держава. — 2021. — Вип. 1 (24). — С. 54-64. — Режим доступу: http://sepd.tntu.edu.ua/images/stories/pdf/2021/21abmzbn.pdf 13. Ламбен Жан-Жак. Стратегічний маркетинг. Європейська перспектива: Пер. З франц. – СПб.: Наука, 1996. – 589 с. 14. Мартієнко А. І., Дишкантюк О. В. Сутність гостинності як економічної категорії: Економіка: реалії часу. № 2 (30). 2017. C. 72–78. URL: https:// economics.net.ua/files/archive/2017/No2/72.pdf Режим доступу: 01.04.2022. 15. Новикова В. І. Готельні підприємства як звичайна інфраструктура туристської діяльності. Сучасні тенденції розвитку індустрії туризму та гостинності у конкурентному середовищі: матеріали міжнародної науково-практичної конференції, м. Харків / колектив авторів; Харківський національний університет міського господарства імені О.М. Бекетова, 2020. С.32-34 16. Офіційний сайт Державної служби статистики України. URL: http://www.ukrstat.gov.ua. Режим доступу: 04.04.2022 17. Портер М. Стратегії конкуренції: Методика аналізу галузей і діяльності конкурентів./ Пер. З англ. А. Олійник, Р. Сільський. К.: Основи, 1998. – 264 с.18. Руденко В.П. Основи готельної справи. URL:http://pidruchniki.com/1584072023997/turizm/osnovi_gotelnoyi_spravi.// Режим доступу: 14.02.2022. 19. Смит А. Исследование о природе и причинах богатства народов. Книга IV. / А.Смит //М.: ЭКСМО, 2007.- 960 с. 20. Соколенко А.С., Онопрієнко К.Ю. Підвищення конкурентоспроможності підприємств ресторанного господарства за рахунок упровадження системи якості. Сучасні тенденції розвитку індустрії туризму та гостинності у конкурентному середовищі: матеріали міжнародної науково-практичної конференції, м. Харків / колектив авторів; Харківський національний університет міського господарства імені О.М. Бекетова, 2020. С.36-38. 21. Уокер Дж.Р. Вступ до гостинності: підручник / пер. с англ. Н.Н. Михайлова. М.: ЮНИТИ, 1999. 464 22. Фатхутдінов Р.А. Стратегічний менеджмент. М.: ЗАО «Бізнес-школа Інтел-Синтез», 1997. – 312 с. 23. Шумпетер И.А. История экономического анализа: В 3-х тт./ Пер. с англ.под ред. B.C. Автономова. СПб/ И.о.Шумпетер//: Экономическая школа, 2001. Т.З.- 678 с. 24. Jones L., Palumbo D., Brown D. Coronavirus: How the pandemic has changed the world economy. URL: https://www.bbc.com/news/business-51706225 Режим доступу: 08.04.2022 25. Stevenson W. Operations Management / W. Stevenson. – McGraw-Hill/Irwin; 11 edition, 2011. – 994 p 26. Webster N. American Dictionary of the English Language. NewYork Published by S. Converse, 1828
Тип вмісту: Bachelor Thesis
Розташовується у зібраннях:241 — Готельно-ресторанна справа (бакалаври)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
dyplom_Gryniuk I_V_2022.pdf2,2 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити
Авторська довідка_Гринюк.doc44 kBMicrosoft WordПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

Інструменти адміністратора