Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/38644
Назва: Удосконалення методів просування готельних послуг (на прикладі ПрАТ «Тернопіль-готель»)
Інші назви: Improvement of hotel services promotion methods (PJSC “Ternopil-hotel” as a case study)
Автори: Вишньовський, О. А.
Приналежність: Тернопільський національний технічний університет вул. Руська, 56, м. Тернопіль, 46001, Україна
Бібліографічний опис: Вишньовський О.А. Удосконалення методів просування готельних послуг (на прикладі ПрАТ «Тернопіль-готель»): дипломна робота бакалавра за спеціальністю „241 — готельно-ресторанна справа“ / О.А. Вишньовський . — Тернопіль: ТНТУ, 2022. — 65 с.
Дата публікації: чер-2022
Дата подання: чер-2022
Дата внесення: 22-сер-2022
Країна (код): UA
Місце видання, проведення: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Науковий керівник: Мельник, Л. М.
Теми: просування
інформаційне забезпечення
управління
послуги
ефективність
прибуток
підприємство
Короткий огляд (реферат): Вишньовський О.А. Удосконалення методів просування готельних послуг (на прикладі ПрАТ «Тернопіль-готель»). Кваліфікаційна робота бакалавра (65 с., 6 рис., 7 табл., 32 літ. джерел) на здобуття освітньо-кваліфікаційного рівня «бакалавр» за спеціальністю 241 «Готельно-ресторанна справа». Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, факультет економіки та менеджменту. Тернопіль, 2022. Кваліфікаційна робота бакалавра присвячена дослідженню й удосконаленню методів просування готельних послуг. У роботі: досліджено поняття і значення комплексу просування послуг; описано функціональну сутність і підходи до інформаційного забезпечення просування готельних послуг; висвітлено загальну техніко-економічну характеристику діяльності ПрАТ «Тернопіль-готель»; здійснено аналіз фінансово-господарської діяльності товариства; досліджено методи просування послуг як інструмент підвищення ефективності продажів; описано особливості формування бюджету просування готельних послуг; охарактеризовано процес формування та оцінювання споживчої задоволеності з метою просування готельних послуг; обґрунтовано доцільність розроблення комплексу просування послуг ПрАТ «Тернопіль-готель».
Vyshnovskyi O. Improvement of hotel services promotion methods (PJSC “Ternopil-hotel” as a case study). Bachelor’s thesis (65 p., 6 fig., 7 tabl., 32 lit.) for obtaining the educational qualification of «Bachelor» in the specialty 241 «Hotel, Restaurant and Catering». Ternopil Ivan Puluj National Technical University, faculty of Economics and Management. Ternopil, 2022. Bachelor's thesis is devoted to research and improvement of hotel services promotion methods. In this paper, there were: studied the concept and significance of the service promotion complex; described the functional nature and approaches to information support for the hotel services promotion; highlighted the general technical and economic characteristics of the activity of PJSC «Ternopil-hotel»; carried out the analysis of financial and economic activity of the company; studied the service promotion methods as a tool to increase sales efficiency; described the features of budget formation of hotel services advancement; characterized the process of formation and assessment of consumer satisfaction in order to promote hotel services; substantiated the expediency of developing the services promotion complex of PJSC «Ternopil-hotel».
Зміст: ВСТУП ... 5 1. ТЕОРЕТИЧНИЙ РОЗДІЛ ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ПРОСУВАННЯ ГОТЕЛЬНИХ ПОСЛУГ .... 7 1.1. Поняття і значення комплексу просування послуг ... 7 1.2. Функціональна сутність і підходи до інформаційного забезпечення просування готельних послуг ... 11 Висновок до теоретичного розділу ... 22 2. АНАЛІТИЧНИЙ РОЗДІЛ АНАЛІТИЧНІ АСПЕКТИ ДОСЛІДЖЕННЯ СИСТЕМИ ПРОСУВАННЯ ПОСЛУГ ПРАТ «ТЕРНОПІЛЬ-ГОТЕЛЬ» ..... 24 2.1. Загальна техніко-економічна характеристика діяльності ПрАТ «Тернопіль-готель» …. 24 2.2. Аналіз фінансово-господарської діяльності товариства …. 30 2.3. Методи просування послуг як інструмент підвищення ефективності продажів …. 33 Висновок до аналітичного розділу …. 41 3. РЕКОМЕНДАЦІЙНО-РОЗРАХУНКОВИЙ РОЗДІЛ РОЗРОБЛЕННЯ КОМПЛЕКСУ ПРОСУВАННЯ ПОСЛУГ ПРАТ «ТЕРНОПІЛЬ-ГОТЕЛЬ» ... 43 3.1. Особливості формування бюджету просування готельних послуг …. 43 3.2. Характеристика процесу формування та оцінювання споживчої задоволеності з метою просування готельних послуг …… 48 3.3. Розроблення комплексу просування послуг ПрАТ «Тернопіль-готель» …. 51 Висновок до рекомендаційно-розрахункового розділу …. 53 4. БЕЗПЕКА ЖИТТЄДІЯЛЬНОСТІ, ОСНОВИ ОХОРОНИ ПРАЦІ 54 4.1. Значення адаптації в трудовому процесі ... 54 4.2. Робоча зона та повітря робочої зони. Мікроклімат робочої зони …. 55 ВИСНОВКИ …60 БІБЛІОГРАФІЯ … 63
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/38644
Власник авторського права: © Вишньовський О.А., 2022
Перелік літератури: 1. Агафонова Л.Г., Агафонова О.Є. Туризм, готельний та ресторанний бізнес: Ціноутворення, конкуренція, державне регулювання: навчальний посібник. К.: Знання України, 2002. 358 с. 2. Балабанова Л.В., Митрохіна Ю.П. Стратегічне маркетингове управління збутом підприємств: монографія. Донецьк: ДонНУЕТ, 2009. 245 с. 3. Бойчук І.В., Музика О.М. Інтернет в маркетингу: підручник. К.: Центр учбової літератури, 2010. 512 с. 4. Гаркавенко С.С. Маркетинг: підручник. К.: Лібра, 2002. 708 с. 5. Духновська Л.М., Саухіна О.В. Процес просування інноваційної продукції на ринок // Вісник Миколаївського національного університету імені В. О. Сухомлинського. 2016. Вип. 11. С. 14-16. 6. Зуб Т.А., Зозульов О.В. Просування послуг за допомогою засобів телекомунікації // Актуальні проблеми економіки та управління: збірник наукових праць молодих вчених. НТУУ «КПІ». 2013. Вип. 7. С. 1-15. 7. Ілляшенко С.М. Сучасні тенденції застосування Internet-технологій у маркетингу // Маркетинг і менеджмент інновацій. 2011. №4(2). С. 64-74. 8. Кабушкин Н.І. Менеджмент туризму: навчальний посібник. Мн.: Нове знання. 2001. 432 с. 9. Кожухівська Р.Б. Інтернет-технології в маркетингу: специфіка, класифікація, переваги та недоліки // Вісник Дніпропетровського університету. Серія «Економіка». 2012. Вип. 6(2). С. 180-186. 10. Котлер Ф., Карен Ф., Фокс А. Стратегічний маркетинг для навчальних закладів. К.: УАМ, Вид. Хімджест, 2011. 580 с. 11. Кудла Н.Є. Маркетинг туристичних послуг: навчальний посібник. К.: Знання, 2011. 351 с. 12. Лебеденко М.С. Маркетингові комунікації в мережі Інтернет [Електронний ресурс]. Режим доступу: 64 http://economy.kpi.ua/files/files/59_kpi_2008.pdf 13. Литовченко І.Л., Пилипчук Л.В. Internet-маркетинг: навч. посіб. К.: Центр навчальної літератури, 2008. 182 с. 14. Лук’янова Л.Г., Дорошенко Т.Т., Мініч І.М. Уніфіковані технології готельних послуг: навч. посіб. / За ред. проф. В.К. Федорченка. К.: Вища шк., 2001. 237 с. 15. Мальченко В.М. Маркетинг послуг: навч. посібник. К.: КНЕУ, 2006 360 с. 16. Маркетинг: підручник / В. Руделіус, О.М. Азарян, Н.О. Бабенко та ін.; ред.-упоряд.: О.І. Сидоренко, Л.С. Макарова. 2-е вид. К.: Консорціум із удосконалення менеджмент-освіти в Україні, 2008. 648 с. 17. Мельниченко СВ. Інформаційні технологи в туризмі: теорія, методологія, практика: монографія / Київ. нац. торг.-екон. ун-т. К., 2008. 493 с. 18. Меша Л.С. Просування продукції на ринок // Управління розвитком. Харків: Вид-во ХНЕУ. 2014. № 1. С. 38-39. 19. Мозгова В.Г. Інструменти Internet-маркетингу та їх переваги для сучасних українських підприємств // Ефективна економіка. 2013. №10. С. 79-86. 20. Новітній маркетинг: навч. посіб. для студ. вищ. навч. закл. / Є.В. Савельєв, О.С. Братко, М.Я. Матвіїв, О.П. Арсеньєва, Р.І. Буряк; за ред. Є.В. Савельєв. Тернопіль: Економічна думка, 2005. 295 с. 21. Носань Н.С. Персональний продаж як ефективний елемент маркетингових комунікацій промислових підприємств // Агросвіт. Київ.: ДКС Центр. 2016. № 19. С. 19-23. 22. Ониськів В.О. Просування нового товару на ринок // Вісник Хмельницького національного університету. 2010. № 5. С. 103-106. 23. Пілюшенко В.Л. Інформаційні технології у маркетингу і рекламі: навч. посіб. Донецьк, 2005. 204 с. 24. Татаринцева А.С., Олійник О.М. Управління підприємствами туристичної сфери з використанням сучасних інформаційних технологій // Вісник Запорізького нац. ун-ту. 2015. № 1(9). С. 148-154. 65 25. Ткаченко Л.В. Маркетинг послуг: підручник. К., 2003. 191 с. 26. Штельма Н. Маркетингові комунікації ХХІ століття // Галицький економічний вісник. 2010. № 1(26). С. 61-65. 27. Шульгіна Л.М. Маркетинг підприємств туристичного бізнесу: монографія. К.:Київ.нац.торг.-екон.ун-т,2005. 597 с. 28. K. Douglas Hoffman, John E.G. Bateson. Services Marketing: Concepts, Strategies, & Cases. Cengage Learning; 5th edition. 2016. 480 p. 29. Jochen Wirtz, Christopher Lovelock. Services Marketing: People, Technology, Strategy. World Scientific Publishing Company; 9th edition. 2021. 684 p. 30. Janell Ravenhorst. Hotel Sales and Marketing Plan: How to Create an Essential Hotel Marketing Plan: Digital Marketing in Hotel Industry. Independently published, May 17, 2021. 186 p. 31. Philip Kotler, John T. Bowen, Seyhmus Baloglu. Marketing for Hospitality and Tourism. Pearson; 8th edition. 2020. 32. Howard Feiertag. Hospitality Sales and Marketing: An Evolutionary Journey with Howard Feiertag. Apple Academic Press; 1st edition. 2019. 713 p.
Тип вмісту: Bachelor Thesis
Розташовується у зібраннях:241 — Готельно-ресторанна справа (бакалаври)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
dyplom_Vyshniovskyi_O_A_2022.pdf715,71 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити
Авторська довідка_Вишньовський.doc67,5 kBMicrosoft WordПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

Інструменти адміністратора