Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/38242
Назва: Впровадження маркетингових підходів в управлінську діяльність органів місцевого самоврядування, на прикладі Великогаївської територіальної громади.
Інші назви: Introduction of marketing approaches in the management activities of local governments, on the example of Velykohaivska UTC.
Автори: Грабовський, Вячеслав Ігорович
Grabovsky, Vyacheslav Igorovich
Приналежність: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, м.Тернопіль, Україна
Бібліографічний опис: Грабовський В. Впровадження маркетингових підходів в управлінську діяльність органів місцевого самоврядування, на прикладі Великогаївської територіальної громади.. 281 "Публічне управління та адміністрування" - Тернопіль: ТНТУ, 2022. 66 с.
Bibliographic description: Grabovsky V. Introduction of marketing approaches in the management activities of local governments, on the example of Velykohaivska UTC.281 "Publichne upravlinnia ta administruvannia"/ V.Grabovsky. Ternopil: TNTU, 2022 - 59 s.
Дата публікації: чер-2022
Дата подання: чер-2022
Дата внесення: 26-чер-2022
Видавництво: ТНТУ імені Івана Пулюя
Країна (код): UA
Місце видання, проведення: Тернопільський національний технічний унверситет імені Івана Пулюя
Науковий керівник: Зяйлик, Марія Федорівна
Члени комітету: Стойко, Ігор Іванович
УДК: 338.486
Теми: громада
публічна діяльність
ефективність
розвиток
програмний підхід
місцеве самоврядування
маркетингові підходи
community
public activity
efficiency
development
program approach
local self-government
marketing approaches
Короткий огляд (реферат): Предмет дослідження – впровадження маркетингових підходів в управлінську діяльність, на прикладі Великогаївської громади. Об'єкт дослідження  є процес маркетингової діяльності об’єднаної громади на прикладі діяльності Великогаївської територіальної громади. Метою роботи є впровадити маркетингові підходи у діяльність територіальної громади та запропонувати рекомендації, щодо їх застосування у діяльності Великогаївської територіальної громади.
The subject of investigation is an introduction of marketing approaches in management activities, on the example of Velykohaivska UTC. The object of investigation is the process of marketing activities of the united community on the example of Velykohaivska UTC. The aim of the work is to introduce marketing approaches in the activities of the local community and offer recommendations for their application in the activities of Velykohaivska UTC.
Опис: Практичне значення ховається в тому, що теоретичні висновки та практичні пропозиції, зібрані в роботі, дозволяють вибрати напрямок розвитку місцевої громади. Створені пpοпοзицiї, якi i являють сοбοю pезультат диплοмнοї pοбοти, дοпοмοжуть кοмплекснο pοзвивати та залучати нοвi iнвестицiї у дiяльнiсть Великοгаївськοї громади.
Зміст: ВСТУП ……………………………………………………….………….. РОЗДІЛ 1 ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ЕФЕКТИВНОСТІ ВПРОВАДЖЕННЯ МАРКЕТИНГОВИХ ПІДХОДІВ В УПРАВЛІНСЬКУ ДІЯЛЬНІСТЬ ОРГАНІВ МІСЦЕВОГО САМОВРЯДУВАННЯ…………… 1.1 Сутнісна характеристика маркетингових процесів в управлінській діяльності громади……………………………………………………………. 1.2 Головні напрями та аспекти маркетингу територій, міжнародний досвід…………………………………………………………………………... РОЗДІЛ 2 АНАЛІЗ МАРКЕТИНГОВИХ ПІДХОДІВ В УПРАВЛІНСЬКІЙ ДІЯЛЬНОСТІ ВЕЛИКОГАЇВСЬКОЇ ТЕРИТОРІАЛЬНОЇ ГРОМАДИ ….……………………................................. 2.1 Загальна характеристика досліджуваної громади та особливості її розвитку…………………………………………………………………….. 2.2 Аналіз впровадження використання концепцій маркетингу в роботі територіальної громади…………………………………………….. PΟЗДIЛ 3 ВППРОВАДЖЕННЯ НОВИХ МАPКЕТИНГΟВИХ ПІДХОДІВ В УПPАВЛIНСЬКУ ДIЯЛЬНIСТЬ ВЕЛИКΟГАЇВСЬКΟЇ ГРОМАДИ…………………………………………………………………….. 3.1 Пοкpащення якοстi життя мешканцiв громади за рахунок рοзpοбки маpкетингοвих пiдхοдiв у її роботі………………………………………….. 3.2 Пропозиції щодо застосування нових напрямків маркетингокої діяльності Великогаївської громади………………………………………... РОЗДІЛ 4. БЕЗПЕКА ЖИТТЄДІЯЛЬНОСТІ ТА ОСНОВИ ОХОРОНИ ПРАЦІ…………….…………………………………………………………… 4.1 Поведінкові реакції населення у надзвичайних ситуаціях..……….. 4.2 Психофізіологічне розвантаження…………………………………… ВИСНОВКИ………………………………………………………………... БІБЛІОГРАФІЯ…………………………………………………………….. ДОДАТКИ…………………………………………………………………
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/38242
Власник авторського права: Грабовський Вяеслав Ігорович,2022
Перелік літератури: 1. Kotler P., Keller K. L. Marketing Management. 14th edition. New Jersey: Prentice Hall, 2011. 812 p. 2. Балабанова Л. В. Маркетинг: Підручник. - 2-ге вид., перероб. і доп. - К.: Знання-Прес, 2004. - 645 с. 3. Подольчак Н. Ю., Білик О. І., Ханик Ю.-Б. Р. Поняття публічного маркетингу та приклади його застосування в Україні. Інвестиції : практика та досвід. 2020. № 1. С. 155–158. 4. Аль-Атті І. В. Публічне управління: сутність і визначення. Аспекти публічного правління. Том 6. № 8. 2018. С.36-40. 5. Вакуленко В. Міський маркетинг як інструмент стратегічного планування економічного розвитку міста / В.М. Вакуленко // Управління сучасним містом. -2002 -№ 4-6(6). -С. 92-95. 6. Ільченко Н. В. Маркетинг громади – засіб економічного розвитку громади / Н. В. Ільченко, М. К. Григор // Збірник матеріалів Х Міжнародної конференції «Теорія і практика сучасної економіки». Черкаси : ЧДТУ, 2009. – Т. 2. С.37–39. 7. Близнюк С.В. Маркетинг в Україні: проблеми становлення та розвитку / С.В. Близнюк. – 2-ге вид., випр. і доп. – К. : Політехніка, 2009. – 400 с. 8. Балабанова Л.В. Проблеми маркетингового менеджменту в умовах ринкової економіки / Л.В. Балаба- нова // Торгівля і ринок України : зб. наук. праць. Вип. 10. Т. 1. – Донецьк : Дон ДУЕТ, 2000. С. 217–222. 9. Божкова В.В. Застосування некомерційного маркетингу на муніципальному та регіональному рівнях / В. В. Божкова // Маркетинг и реклама. 2005. - № 9. – С.38-43. 10. Вакуленко В. Міський маркетинг як інструмент стратегічного планування економічного розвитку міста / В. М. Вакуленко // Управління сучасним містом. 2002. - № 4-6(6). С.92-95. 11. Васильченко Г. Паспорт громади як аналітична інформація для управління розвитком території / Г. Васильченко // Економічний аналіз. 2010. В. 6. С. 392 -395. 12. Брендинг міст: досвід країн Вишеградської групи для України / За загальною ред. О. І. Соскіна. К.: Вид-во «Інститут трансформації суспільства», 2011. 80 с. 13. Розсташування Великοгаївської ΟТГ та її межування. URL: https://velykogaivska-gromada.gov.ua/sklad-gromadi-09-51-42-30-08-2016/ 14. Паспорт громади URL: https://velykogaivska-gromada.gov.ua/pasport-gromadi-09-50-50-30-08-2016/ 15. Паспорт громади URL: https://velykogaivska-gromada.gov.ua/pasport-gromadi-09-50-50-30-08-2016/ 16. Паспорт громади URL: https://velykogaivska-gromada.gov.ua/pasport-gromadi-09-50-50-30-08-2016/ 17. Макpοекοнοмiчнi пοказники сοцiальнο-екοнοмiчнοгο pοзвитку Великοгаївськοї οб’єднанοї теpитοpiальнοї гpοмади: URL: https://velykogaivska-gromada.gov.ua/docs/ 18. Пοказникiв власних дοхοдiв загальнοгο фοнду мiсцевοгο бюджету Великοгаївськοї ΟТГ. URL: https://velykogaivska-gromada.gov.ua/bjudzhet-2021-16-20-51-11-12-2020/ 19. Жидецький В. Ц. Основи охорони праці. - Львів: Афіша, 2002. - 320с. 20. Типове положення про навчання з питань охорони праці ДНАОП 0.00-12-99
Тип вмісту: Bachelor Thesis
Розташовується у зібраннях:073 — Менеджмент (бакалаври)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Авторська довідка Грабовський PDF.pdf220,81 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити
PDF ГВІ.pdf1,96 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

Інструменти адміністратора