Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/37133

Назва: Ефективність діяльності менеджера сучасної освітньої установи
Інші назви: Efficiency of activity of the manager of the modern educational institution
Автори: Бега, Назарій
Яєчник, Назар
Beha, Nazarii
Yaiechnyk, Nazar
Приналежність: Західноукраїнський національний університет
Бібліографічний опис: Бега Н. Ефективність діяльності менеджера сучасної освітньої установи / Бега Назарій, Яєчник Назар // Матеріали всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“, 22 листопада 2021 року. — Тернопіль : ТНТУ, 2021. — С. 22–23. — (Маркетингові інновації як інструмент стимулювання економічної активності підприємств).
Bibliographic description: Beha N., Yaiechnyk N. (2021) Efektyvnist diialnosti menedzhera suchasnoi osvitnoi ustanovy [Efficiency of activity of the manager of the modern educational institution]. Proceedings of the regional scientific-practical Internet-conference "Marketing technologies of enterprises in the modern scientific and technical environment" (Ternopil, 22 November 2021), pp. 22-23 [in Ukrainian].
Є частиною видання: Матеріали всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“, 2021
Proceedings of the regional scientific-practical Internet-conference "Marketing technologies of enterprises in the modern scientific and technical environment", 2021
Конференція/захід: Всеукраїнська науково-практична інтернет-конференція „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Журнал/збірник: Матеріали всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Дата публікації: 22-лис-2021
Дата внесення: 10-січ-2022
Видавництво: ТНТУ
TNTU
Місце видання, проведення: Тернопіль
Ternopil
Часове охоплення: 22 листопада 2021 року
22 November 2021
УДК: 338.147
Кількість сторінок: 2
Діапазон сторінок: 22-23
Початкова сторінка: 22
Кінцева сторінка: 23
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/37133
URL-посилання пов’язаного матеріалу: http://repository.hneu.edu.ua/jspui/bitstream/123456789/12613/1/монография%20_3.pdf
Перелік літератури: 1. Фалович Н.М., Шевчук О.С. Механізм застосування сучасних методик оцінювання персоналу. Маркетинг 4.0: стратегічні імперативи та сучасні тенденції: монографія. за ред. д.е.н, доц. В.А. Фаловича. Тернопіль: ФО-П Шпак В.Б., 2021. с. 284- 295;
2. Раєвнєва О. В. Формування іміджевої політики університету: методичне підґрунтя / О. В. Раєвнєва, Л. В. Гриневич //Соціальна відповідальність бізнесу і адміністрації – створення інноваційного управління: монографія/ за заг. ред. В. Дучмала, Т. П. Несторенко, Т. Покуси. Бердянськ: Видавець Ткачук О.В., 2015. С. 103. URL: http://repository.hneu.edu.ua/jspui/bitstream/123456789/12613/1/монография%20_3.pdf
References: 1. Falovych N.M., Shevchuk O.S. Mekhanizm zastosuvannia suchasnykh metodyk otsiniuvannia personalu. Marketynh 4.0: stratehichni imperatyvy ta suchasni tendentsii: monograph. ed. d.e.n, dots. V.A. Falovycha. Ternopil: FO-P Shpak V.B., 2021. P. 284- 295;
2. Raievnieva O. V. Formuvannia imidzhevoi polityky universytetu: metodychne pidgruntia, O. V. Raievnieva, L. V. Hrynevych //Sotsialna vidpovidalnist biznesu i administratsii – stvorennia innovatsiinoho upravlinnia: monograph/ by gen. ed. V. Duchmala, T. P. Nestorenko, T. Pokusy. Berdiansk: Vydavets Tkachuk O.V., 2015. P. 103. URL: http://repository.hneu.edu.ua/jspui/bitstream/123456789/12613/1/monohrafyia%20_3.pdf
Тип вмісту: Conference Abstract
Розташовується у зібраннях:Всеукраїнська науково-практична інтернет-конференція "Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі" (2021)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.