Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/36902
Назва: Дослідження системи маркетингу послуг публічної організації, на прикладі ДП «Тернопільський науково-дослідний та проектний інститут землеустрою»
Інші назви: An investigation of public organization’s services marketing, for example of State Enterprise "Ternopilskyi Research and Project Institute of Land Management"
Автори: Коваль, Іванна Євгенівна
Koval', Ivanna
Приналежність: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Бібліографічний опис: Коваль І. Є. Дослідження системи маркетингу послуг публічної організації, на прикладі ДП «Тернопільський науково-дослідний та проектний інститут землеустрою» : кваліфікаційна робота магістра за спеціальністю 281 - публічне управління та адміністрування / І. Є. Коваль. - ТНТУ, 2021. - 73 с.
Bibliographic description: Koval' Ivanna. An investigation of public organization’s services marketing, for example of State Enterprise "Ternopilskyi Research and Project Institute of Land Management" : diploma thesis in speciality 281 - public management and administration / І. Koval'. - TNTU, 2021. - 73 p.
Дата публікації: 27-гру-2021
Дата подання: 7-гру-2021
Дата внесення: 28-гру-2021
Видавництво: Тернопільський національних технічний університет імені Івана Пулюя
Країна (код): UA
Місце видання, проведення: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Науковий керівник: Шведа, Наталія Михайлівна
Shveda, Nataliia
Члени комітету: Дудкін, Павло Дмитрович
Dudkin, Pavlo
УДК: 351:658.8:37
Теми: 281
публічне управління та адміністрування
маркетинг послуг
публічна організація
маркетингове середовище
модель маркетингу
маркетолог
таргетована реклама
service marketing
public organization
marketing environment
marketing model
marketer
targeted advertising
Короткий огляд (реферат): Предмет дослідження – процес маркетингу послуг публічної організації. Об’єктом дослідження є теоретичні, методичні та практичні характеристики системи маркетингу послуг публічної організації. Метою роботи є аналізування системи маркетингу послуг публічної організації, на прикладі ДП «Тернопільський науково-дослідний та проектний інститут землеустрою». Методи дослідження – логіко-економічний аналіз, системний підхід, методи аналізу, групування, синтезу, фінансовий аналіз, метод порівняння та ін. Розроблені пропозиції щодо впровадження комплексної управлінської моделі маркетингу послуг для підвищення ефективності маркетингової системи досліджуваної організації, посади маркетолога для ДП «Тернопільський науково-дослідний та проектний інститут землеустрою», використання таргетованої реклами для вдосконалення маркетингової діяльності досліджуваної організації.The subject of research is the process of services marketing in the public organization. The object of research is theoretical, methodological and practical characteristics of marketing in the public organization. The purpose of the thesis is to analyze services marketing of the public organization, for example of SE "Ternopilskyi Research and Project Institute of Land Management". Research methods include logical and economic analysis, systems approach, analysis, grouping, synthesis, financial analysis, comparison, etc. To implement the comprehensive management model of services marketing, the marketing position for SE "Ternopilskyi Research and Project Institute of Land Management", targeted advertising in order to improve marketing of the organization have been offered.
Зміст: ВСТУП..6 РОЗДІЛ 1 ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ МАРКЕТИНГУ ПОСЛУГ В ПУБЛІЧНИХ ОРГАНІЗАЦІЯХ ..8 1.1 Маркетинг в діяльності організації: суть, значення, функції ..8 1.2 Маркетинг послуг в публічних організаціях: суть, відмінні риси, види, закордонний досвід ..13 1.3 Особливості комплексу маркетингу послуг в публічному управлінні ..19 РОЗДІЛ 2 ДОСЛІДЖЕННЯ СИСТЕМИ МАРКЕТИНГУ ПОСЛУГ ДП «ТЕРНОПІЛЬСЬКИЙ НАУКОВО-ДОСЛІДНИЙ ТА ПРОЕКТНИЙ ІНСТИТУТ ЗЕМЛЕУСТРОЮ»..23 2.1 Загальна характеристика досліджуваної організації ..23 2.2 Аналізування результатів діяльності ДП «Тернопільський науково-дослідний та проектний інститут землеустрою»..27 2.3 Дослідження системи маркетингу та маркетингового середовища аналізованої публічної організації ..34 РОЗДІЛ 3 ВДОСКОНАЛЕННЯ СИСТЕМИ МАРКЕТИНГУ ПОСЛУГ В ДП «ТЕРНОПІЛЬСЬКИЙ НАУКОВО-ДОСЛІДНИЙ ТА ПРОЕКТНИЙ ІНСТИТУТ ЗЕМЛЕУСТРОЮ»..41 3.1 Розробка комплексної управлінської моделі маркетингу послуг для підвищення ефективності маркетингової системи досліджуваної організації ..41 3.2 Обґрунтування доцільності впровадження посади маркетолога для ДП «Тернопільський науково-дослідний та проектний інститут землеустрою»..46 3.3 Рекомендації щодо використання таргетованої реклами для вдосконалення маркетингової діяльності досліджуваної організації ..51 РОЗДІЛ 4 ОХОРОНА ПРАЦІ ТА БЕЗПЕКА В НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЯХ..59 4.1 Організація охорони праці в ДП «Тернопільський науково-дослідний та проектний інститут землеустрою»..59 4.2 Підвищення стійкості роботи досліджуваної організації під час НС ..62 ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ..65 БІБЛІОГРАФІЯ..69 ДОДАТКИ..73
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/36902
Власник авторського права: © Коваль Іванна Євгенівна
Перелік літератури: 1. Сенишин О. С., Кривешко О. В. Маркетинг: навч. посібник. Львів: Львівський національний університет імені Івана Франка, 2020. 347 с. 2. Гаркавенко С. С. Маркетинг: підручник. 7-е вид. доп. Київ: Лібра, 2010. 720 с. 3. Липчук В. В., Дудяк Р. П., Бугіль С. Я., Янишин Я. С. Маркетинг: навч. пос. Львів: „Магнолія 2006”, 2012. 456с. 4. Чеботар С. І., Ларіна Я. С., Луцій О. П., Шевчик М. Г., Буряк Р. І., Боняр С. М., Рябчик А. В., Прус О. М., Рафальська. Маркетинг. Навчальний посібник. Київ: Наш час, 2007. 504с. 5. Котлер Ф., Келлер К. Л. Маркетинг менеджмент. Экспресс-курс. Санкт-Петербург: Питер, 2010. 480 с. 6. Курбацька Л. М. Маркетинг в системі управління підприємством. Електронне наукове фахове видання «Ефективна економіка» Дніпропетровського державного аграрно-економічного університету. 2013. № 5. URL:: http://www.economy.nayka.com.ua 7. Трайніна М. С., Юдіна Н. В. Маркетинг як ринково-орієнтована концепція управління виробничим підприємством. // Ефективна економіка. 2012. № 5. URL: http://www.economy. nayka.com.ua 8. Ромат Є. В., Гаврилечко Маркетинг у публічному управлінні : монографія. Київ: Київ. нац. торг.-екон. ун-т, 2018. 288 с. 9. Котлер Ф., Лі Н. Корпоративна соціальна відповідальність. Як зробити якомога більше добра для вашої компанії та суспільства Пер. з анг. С. Яринич. Київ: Стандарт, 2005. 302 с. 10. Подольчак Н. Ю., Білик О. І., Ханик Ю.-Б. Р. Поняття публічного маркетингу та приклади його застосування в Україні. Інвестиції: практика та досвід. 2020. № 1. С. 155-160. URL: http://www.investplan.com.ua/pdf/1_2020/27.pdf 11. Коваль І., Шведа Н. Характеристика маркетингу в публічній сфері. Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі. Матеріали Всеукраїнської науково-практичної Інтернет-конференції. Тернопіль, ТНТУ, 2021. 106 c. С. 10-11. 12. Дейнега, О., & Дейнега, І. Маркетинг як інструмент розвитку потенціалу послугової діяльності територіальних громад. ΛΌГOΣ. ОНЛАЙН. (2020). URL: https://ojs.ukrlogos.in.ua/index.php/2663-4139/article/view/4308 13. Пастернак О.І. Економічний розвиток регіону: маркетингове забезпечення: монографія. НАН України. Ін-т регіональних досліджень; відп. ред. П.Ю. Бєлєнький. Львів, 2009. 200 с. 14. Калініченко Д. Публічний маркетинг з орієнтацією на потреби суспільства. Traektoriâ Nauki = Path of Science. 2017. Vol. 3. №11. URL: https://www.google.com/search?q=%D0%BC%D0%B0%D1%80%D0%BA%D0%B5%D1%82%D0%B8%D0%BD%D0%B3+%D0%B2+%D0%BF%D1%83%D0%B1%D0%BB%D1%96%D1%87%D0%BD%D1%96%D0%B9+%D1%81%D1%84%D0%B5%D1%80%D1%96&oq=%D0%BC%D0%B0%D1%80%D0%BA%D0%B5%D1%82%D0%B8%D0%BD%D0%B3+%D0%B2+%D0%BF%D1%83%D0%B1%D0%BB%D1%96%D1%87%D0%BD%D1%96%D0%B9+%D1%81%D1%84%D0%B5%D1%80%D1%96&aqs=chrome..69i57j33i22i29i30.7687j0j7&sourceid=chrome&ie=UTF-8# 15. Гриджук І. А. Реалізація концепції маркетингу в публічному управлінні територіальним розвитком. URL: http://www.investplan.com.ua/pdf/2_2019/19.pdf 16. Чаплай І.В. Інструментальна роль маркетингового механізму у системі державного управління. URL: https://aspects.org.ua/index.php/journal/article/download/178/178/ 17. Сухоносова К. І. Механізми маркетингу в державному управлінні. Публічне управління та митне адміністрування. 2015. № 2 (13). С. 112-118. 18. Офіційний сайт ДП «Тернопільський науково-дослідний та проектний інститут землеустрою». URL: https://www.terland.com.ua/ 19. Інформація про персонал ДП «Тернопільський науково-дослідний та проектний інститут землеустрою» за 2018-2020 роки. 20. Звіти про роботу ДП «Тернопільський науково-дослідний та проектний інститут землеустрою» за 2018-2020 роки. 21. Рябова Т. А., Рябов І. Б. Особливості маркетингу у сфері послуг. Приазовський економічний вісник. 2018. Випуск 3(08). С. 78-81. 22. Соболєва-Терещенко О. А., Антонова В. О. Оцінка ефективності маркетингової діяльності в контексті розбудови програм лояльності покупців. Ефективна економіка. 2019. № 5. URL: http://www.economy.nayka.com.ua/?op=1&z=7058 (дата звернення: 21.12.2021). 23. Іванова Л. О., Семак Б. Б., Вовчанська О. М. Маркетинг послуг : навчальний посібник. Львів: Видавництво Львівського торговельно-економічного університету, 2018. 508 с. 24. Райко Д. В., Лебедєва Л. Е. Модель управління маркетингом у системі менеджменту промислового підприємства. Маркетинг і менеджмент інновацій. 2015. № 1. С. 107-123. URL: http://mmi.fem.sumdu.edu.ua 25. Барабанова В.В. Сучасний маркетинг: фактори, стан та перспективи розвитку. Науковий вісник Міжнародного гуманітарного університету. http://www.vestnik-econom.mgu.od.ua/journal/2017/27-1-2017/25.pdf 26. Абрамович І. А., Воловик Д. В. Маркетингова діяльність підприємства та контроль за її реалізацією. Агросвіт. 2020. № 10. С. 52–56. URL: http://www.agrosvit.info/pdf/10_2020/9.pdf 27. Чайка І. П. Сучасна концепція маркетингового управління діяльністю підприємства. Економічний аналіз: зб. наук. праць. Тернопільський національний економічний університет; редкол.: О. В. Ярощук (голов. ред.) та ін. Тернопіль: Видавничо-поліграфічний центр Тернопільського національного економічного університету «Економічна думка», 2017. Том 27. № 1. С. 257-262. 28. Романова А. В., Андрушкевич З. М., Вальков О. Б. Таргетована реклама як ефективний спосіб просування в соціальних мережах. Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. 2019. №5. С. 207-210. 29. Старожукова Н. Таргетована реклама в соціальних мережах – як це працює? URL: https://seomadeplace.com/uk/seomadeplace-blog/smm-uk/tarhetovana-reklama-soc-merezh/ 30. Євсейцева О. С., Меркулова Д. Д. Таргетинг – цілеспрямований вплив на споживача. Економiка та держава. 2019. № 3. С. 107-113. 31. Атаманчук П. С., Мендерецький В. В., Панчук О. П., Білий Р. М. Охорона праці в галузі: навч.пос. Київ: «Центр учбової літератури», 2017. 322 с. 32. Основні правила дотримання охорони праці при роботі на персональних ЕОМ. URL: https://www.victorija.ua/dovidnik/osnovni-pravyla-dotrymannya-ohorony-pratsi-pry-roboti-na-personalnyh-eom.html 33. Конспект лекцій дисципліни «Цивільний захист і охорона праці в галузі», змістовний модуль «Цивільний захист», для студентів усіх спеціальностей та всіх форм навчання. Укл.: М. О. Журавель. Запоріжжя: НУ «Запорізька політехніка». Каф. ОП і НС, 2020 р. 49 с. 34. Стеблюк М.І. Цивільна оборона та цивільний захист: Підручник. 3-тє вид. Затверджено МОН. Київ: Знання, 2013. 487 с.
Тип вмісту: Master Thesis
Розташовується у зібраннях:281 — публічне управління та адміністрування

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Авторська довідка_Коваль.pdf424,72 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити
Коваль_БАд-2.pdf1,39 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

Інструменти адміністратора