Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/36875
Назва: Підвищення ефективності використання вулично-дорожньої мережі міста на основі керування транспортними потоками (на прикладі міста Львів)
Інші назви: Increase of the city street-road network use efficiency based on traffic flows control (Lviv city as a case study)
Автори: Храпко, Олександр Сергійович
Khrapko, Oleksandr Serhiiovych
Приналежність: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Бібліографічний опис: Храпко О. С. Підвищення ефективності використання вулично-дорожньої мережі міста на основі керування транспортними потоками (на прикладі міста Львів) : кваліфікаційна робота магістра за спеціальністю „275 — транспортні технології (на автомобільному транспорті)“ / О.С. Храпко. − Тернопіль: ТНТУ, 2021. - 73 с.
Bibliographic description: Khrapko О. Increase of the city street-road network use efficiency based on traffic flows control (Lviv city as a case study) “ / О. Khrapko − Ternopil: TNTU, 2021. – 73 р.
Дата публікації: 2021
Дата подання: 2021
Дата внесення: 27-гру-2021
Видавництво: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Країна (код): UA
Місце видання, проведення: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Науковий керівник: Дзюра, Володимир Олексійович
Члени комітету: Комар, Роман Васильович
УДК: 629.33
Теми: 275
транспортні технології (на автомобільному транспорті)
перевезення
транспортний процес
моделювання
transportation
transport process
modeling
Кількість сторінок: 73
Короткий огляд (реферат): Кваліфікаційна робота складається із чотирьох розділів розрахунково-пояснювальної записки формату А4 і 10 слайдів графічного матеріалу. Кваліфікаційна робота присвячена визначенню показників ефективності використання вулично-дорожньої мережі міста на основі керування транспортними потоками.
Опис: Роботу виконано на кафедрі автомобілів Тернопільського національного технічного університету імені Івана Пулюя Міністерства освіти і науки України. Захист відбудеться 22 грудня 2021 р. о 10:00 годині на засіданні екзаменаційної комісії № 20 у Тернопільському національному технічному університеті імені Івана Пулюя за адресою: 46001, м. Тернопіль, вул. Текстильна, 28, навчальний корпус № 9.
Зміст: РЕФЕРАТ 6 ВСТУП 7 1. ТЕОРЕТИЧНИЙ РОЗІДІЛ 1.1. Розвиток автомобільного транспорту та пов'язаних з цим проблем 10 1.2. Розвиток методів організації руху і боротьби з заторами 14 1.3. Аналіз транспортного потоку як об'єкта управління 22 1.4 Перспективні способи організації транспортних систем міст 25 1.5 Висновки та постановка задач на кваліфікаційну роботу магістра 29 2. АНАЛІТИКО-ДОСЛІДНИЦЬКИЙ РОЗДІЛ 2.1. Розгляд транспортної системи з позицій системного аналізу 30 2.2. Підходи до оцінки впливу розподілу потоків за часом поїздки на ефективність функціонування ВДМ 33 2.3. Опис математичної моделі оцінки ефекту від управління формуванням транспортного потоку 36 2.4. Підходи до підвищення ефективності роботи ВДМ 41 3. ПРОЕКТНО-РЕКОМЕНДАЦІЙНИЙ РОЗДІЛ 3.1. Розробка структурної схеми системи керування формуванням транспортних потоків 42 3.2. Модель для використання в системі керування 44 3.3. Оцінка цільової функції 45 3.4 Блок-схема алгоритму роботи системи керування формуванням транспортних потоків 49 3.5 Реалізація основного алгоритму роботи системи управління формуванням транспортних потоків в AIMSUN 50 4. ОХОРОНА ПРАЦІ І БЕЗПЕКА В НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЯХ 4.1 Освітлення автомобільних доріг 58 4.2 Захист цивільного населення 63 ЗАГАЛЬНІ ВИСНОВКИ 66 ПЕРЕЛІК ПОСИЛАНЬ 67
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/36875
Власник авторського права: Храпко Олександр Сергійович, 2021
Перелік літератури: 1. Вучик, В. Р. Транспорт в городах, удобных для жизни, / пер. с англ. А. Калинина под научн. ред. М. Блинкина.: Территория будущего; Москва; 2011. 2. Ставничий, Ю. А. Транспортные системы городов / Ю. А. Ставничий - М: Стройиздат, 1990. - 224 с. 3. Traffic Congestion and Reliability, Trends and Advanced Strategies for Congestion Mitigation, Cambridge Systematics, Inc., 2005, http://www.ops.fhwa.dot.gov/congestion_report/ 4. Кунделеков, А.Г. Влияние транспортных заторов на психовегетативный статус водителей общественного транспорта с учетом возраста и стажа работы // Фундаментальные исследования. - 2012. - № 12 (часть 1). - стр. 82-85; 5. Litman Т. A., Smart Congestion Relief: Comprehensive Analysis Of Traffic Congestion Costs and Congestion Reduction Strategies, Victoria Transport Policy Institute, 2013, http://www.vtpi.org/cong_relief.pdf 6. TTI's 2012 Urban Mobility Report Powered by INRIX Traffic Data, http://tti.tamu.edu/documents/mobility-report-2012.pdf. 7. Robertson D.I. Transyt: a traffic network study tool. Road Research Laboratory report. LR 253. Crowthome, Berkshire, 1969, p. 37. 8. Программный комплекс TRANSYT. [Электронный ресурс] / Режим доступа: https://www.trlsoftware.co.uk/products/junction_signal_design/transyt 9. Prothmann Н., Organic Traffic Control, Dissertation, Karlsruher Institut fur Technologie, 2011. 10. Chong Y., Quek C, Loh P. A novel neuro-cognitive approach to modeling traffic control and flow based on fuzzy neural techniques. / Expert Systems with Applications, Vol. 36, Issue 3, Part 1, pp. 4788-4803, 2009. 11. Srinivasan D., Choy M. C, Cheu R. L. Neural Networks for Real-Time Traffic Signal Control. / IEEE transactions on intelligent transportation systems, vol. 7, no. 3, pp. 261-272. 2006.12. Gershwin S.B., Tan H.N. Hybrid optimization: optimal static traffic control constrained by drivers' route choice behavior. Decision and Control including the 17th Symposium on Adaptive Processes, 1978 IEEE Conference on (Vol.17). 13. Zuurbier F. S. Intelligent Route Guidance. Ph.D. thesis. Delft University of Technology, Netherlands, 2010. 14. Papageorgiou M., Diakaki, C, Dinopoulou, V., Kotsialos A., Wang, Y. (2003) 'Review of road traffic control strategies.', Proceedings of the IEEE., 91 (12). pp. 2043-2067. 15. The future of traffic management, State of the Art, Current Trends and Perspectives for the Future, 2012 TrafficQuest, http://www.traffic-quest.nl/images /stories/documents/State_of_the_Art/the_future_of_traffic_management.pdf 16. Wang M., Daamen W., Hoogendoorn S. P., Van Arem B. Rolling horizon control framework for driver assistance systems. Part II: Cooperative sensing and cooperative control. / Transportation Research Part C: Emerging Technologies, Vol. 40, pp. 290-311,2014. 17. Monteil J., Billot R., El Faouzi N., Towards cooperative traffic management: methodological issues and perspectives. / Proceedings Australasian Transport Research Forum 2011. 18. Горев, А. Э. Основы теории транспортных систем: учеб. пособие / А. Э. Горев; СПбГАСУ - СПб., 2010. - 214 с. 19. Managing Urban Traffic Congestion, ECMT, 2007, http://www.internationaltransportforum.org/Pub/pdf/07Congestion.pdf 20. Wardrop J. G. Some theoretical aspects of road traffic research. In Proceedings of the Institute of Civil Engineers, Pt. II, volume 1, pages 325-378, 1952. 21. Теория игр с примерами из математической экономики: Пер. с францМ.:Мир, 1985.-200 с, ил. 22. Koch R., Skutella М. Nash equilibria and the price of anarchy for flows over time. // Algorithmic Game Theory. Lecture Notes in Computer Science Vol. 5814, 2009, P. 323-334. 23. Taale H. Integrated Anticipatory Control of Road Networks A gametheoretical approach // Ph.D. Thesis, Netherlands: GA Delft, 2008. 24. Корягин,M. E. Равновесные модели системы городского пассажирского транспорта в условиях конфликта интересов / М. Е. Корягин. - Новосибирск: Наука, 2011. - 140 с. 25. Toledo Т., Beinhaker R. Evaluation of the potential benefits of advanced traveler information systems// Journal of Intelligent Transportation Systems: Technology, Planning, and Operations. Vol. 10(4), 2006. P. 173-183 26. Жанказиев, С. В. Научные основы и методология формирования интеллектуальных транспортных систем в автомобильно-дорожных комплексах городов и регионов : диссертация ... доктора технических наук : 05.22.01 / Жанказиев Султан Владимирович; [Место защиты: Моск. гос. автомобил.- дорож. ун-т (техн. ун-т)].- Москва, 2012.- 287 с. 27. Воробьев, А. И. Формирование методики оптимизации телематического комплекса технических средств интеллектуальной системы маршрутного ориентирования : диссертация ... кандидата технических наук : 05.22.01 / Воробьев Андрей Игоревич; [Место защиты: Моск. гос. автомобил.- дорож. ун-т (техн. ун-т)].- Москва, 2010.- 196 с. 28. A sustainable future for transport - Towards an integrated, technology-led and user-friendly system, European Commission, 2009 - 26 pp. http://ec.europa.eu/transport/media/publications/doc/2009_future_of_transport_en.pdf. 29. Digital-Age Transportation: The Future of Urban Mobility, Deloitte Services LP, 2012, http://dupress.com/wp-content/uploads/2012/12/Digital- Agetransportation.pdf 30. The Future of Urban Mobility 2.0 Full study, 2014 http://www.adlittle.com/future-of-urban-mobility.html 31. Improving transport accessibility for all: guide to good practice -ECMT, 2006, http://www.internationaltransportforum.org/IntOrg/ecmt/pubpdf/06TPHguide.pdf 32. Иносэ, X Управление дорожным движением, пер. с англ. / X. Иносэ, Т. Хамада; под ред. М. Я. Блинкина. - М.: Транспорт, 1983. - 248 с.33. Экономическая теория / Под ред. Дж. Итуэлла, М. Милгейта, П. Ньюмена: Пер. с англ. / Науч. ред. чл.-корр. РАН B.C. Автономов. - М.: ИНФРА- М, 2004. - XII, 931 с. 34. Using Pricing to Reduce Traffic Congestion, The Congress of the United States, Congressional Budget Office, 2009, http://www.cbo.gov/sites/default /files/cbofiles/ftpdocs/97xx/doc9750/03-11 -congestionpricing.pdf 35. Zuurbier F., Zuylen H., Hoogendoorn S., Chen Y. A generic approach to generating optimal controlled prescriptive route guidance in realistic traffic networks. 85th Annual Meeting of the Transportation Research Board, Washington D.C., 2006. 36. Зедгенизов, A.B., Управление доступом к улично-дорожной сети / А.В. Зедгенизов, А.Б. Куприянова, Р.Ю. Лагерев, А.Г. Левашев, А.Ю. Михайлов, М.И. Шаров. - Иркутск: ИрГТУ, 2009. - 71 с. 37. Белов, А.В. Контроль доступа на ВДМ как средство управления дорожным движением // Актуальные проблемы безопасности дорожного движения: матер, междунар. науч.-практ. конф. студентов, аспирантов, молодых ученых и докторантов/СПбГАСУ. - СПб., 2012. - С.48-51. 38. Дрю, Д. Теория транспортных потоков и управление ими / Д. Дрю -М.: Транспорт, 1972. - 424 с. 39. Kirschfink Н. Collective traffic control on motorways, Heusch/Boesefeldt Gmbh, http://citeseerx.ist.psu.edu/viewdoc/download?doi=10.1.1.112.5337&rep=rep 1 &type=pdf 40. Varaiya P. Congestion, ramp metering and tolls. Phil. Trans. R. Soc. A (2008) 366, http://paleale.eecs.berkeley.edu/~varaiya/papers_ps.dir/RSTA20080015.pdf 41. Zhang L., Levinson D. Optimal freeway ramp control without origindestination information // Transportation Research Part В 38, 2004. P. 869-887. 42. Сильянов, В. В. Теория транспортных потоков в проектировании дорог и организация движения Текст. / В. В. Сильянов. - М.: Транспорт, 1977. 303 с.43. Методическое руководство по стратегии управления транспортными потоками в системах автоматизированного регулирования движения на автомобильных магистралях (АРДАМ) / М.: Государственный дорожный проектно-изыскательский и научно-исследовательский институт ГипродорНИИ,1980. - 87с 44. Васильев А.П. История организации и становления отраслевой дорожной науки в системе Росавтодора и ФГУП «Росдорнии».// Дороги и Мосты, № 2, 2008 С. 273-289 45. Quinn D., A Review of Queue Management Strategies, DRIVE II PROJECT V2016 : PRIMA VERA, 1992, http://www.its.leeds.ac.uk/projects/primavera/delivl.pdf 46. Антонов, A.B. Системный анализ. Учеб. для вузов/А.В. Антонов. - М.: Высш. ШК., 2004.- 454 С: ил. 47. Roughgarden Т. Selfish Routing and the Price of Anarchy. 2006. http://theory.stanford.edu/~tim/papers/optima.pdf 48. Braess D. On a paradox of traffic planning. Transportation Science, 39(4), 2005. 49. Spiess H. (1990). Conical volume-delay functions. Transportation Science, 24(2),pp.l53-158. 50. Lebacque J.P. (1996). Instantaneous travel times for macroscopic traffic How models. CERMICS Report 59-96. 51. Akcelik R. (1991). Travel time functions for transport planning purposes: Davidson's function, its time-dependent form and an alternative travel time function. Australian Road Research 21 (3), pp. 49-59. 52. Buisson C, Lebacque J. P., Lesort J. B. Travel Times Computation for Dynamic Assignment Modelling. EURO Working group on transportation. 1996. 53. Singh R. Improved Speed-Flow Relationships: Application to Transportation Planning Models. 7th TRB Conference on Application of Transportation Planning Methods, 1999.54. Smith J. M., Cruz F.R.B. Deterministic and Stochastic Travel Time Estimation Formulas, 2005. 55. Dowling R., Skabardonis A. Urban Arterial Speed-Flow Equations For Travel Demand Models. // Innovations in Travel Modeling Conference, 2006. 56. Olstam J. J., Matstoms P. New V/D-functions on the way. Preliminary function for urban road environments based on a new method // VTI rapport 571, 2007. 57. Singh R. Improved Speed-Flow Relationships: Application to Transportation Planning Models. 7th TRB Conference on Application of Transportation Planning Methods. 1999. 58. Aimsun Users Manual, TSS-Transport Simulation Systems, S.L. 59. ОДМ «Руководство по прогнозированию интенсивности движения на автомобильных дорогах» 2003. 60. Rapoport A., Kugler Т., Dugar S., Gisches Е. J. Choice of routes in congested traffic networks: Experimental tests of the Braess Paradox // Games and Economic Behavior. 2009. V. 65 P. 538-571 61. Bloy K. An Investigation into Some Aspects of Braess' Paradox. 2006. http://www.inro.ca/en/pres_pap/international/ieug06/6-3_Keith_Bloy.pdf 62. Гасникова, E.B., Моделирование динамики макросистем на основе концепции равновесия, дисс. на соиск. ученой степени канд. физ.-мат. наук. 05.13.18, МФТИ.М., 2012. 63. Vickrey W.S. Congestion theory and transport investment, American Economic Review 59, 1969. pp. 251 - 260. 64. Yperman I., Logghe S., Immers B. Dynamic congestion pricing in a network with queue spillover // Proceedings of the 12th World Congress on Intelligent Transport Systems. 2005. 65. Arnott R. The Economic Theory of Urban Traffic Congestion: A Microscopic Research Agenda // Working Papers in Economics, Boston College, 2001 http://escholarship.bc.edu/econ papers/114 66. Fosgerau M., De Palma A., Karlstrom A., Small K. Trip timing and scheduling preferences, 2012, http://www.hal.archives-ouvertes.fr/hal-0074226767. Daganzo С F., Gonzales E. J., Gayah V. V. Traffic Congestion in Networks, and Alleviating it with Public Transportation and Pricing // Institute of Transportation Studies University of California, Berkeley, 2011. 68. Бабков, В.Ф. Автомобильные магистрали. M.: Транспорт, 1974. 69. Буслаев, А.П. Вероятностные и имитационные подходы к оптимизации автодорожного движения. А.П.Буслаев, А.В.Новиков, В.М.Приходько, А.Г.Таташев, М.В.Яшина. М.: Изд-во «Мир», 2003. - 368 с 70. Kerner В. S. Introduction to Modern Traffic Flow Theory and Control: The Long Road to Three-Phase Traffic Theory // Springer-Verlag Berlin Heidelberg, 2009. 71. Гасников, A.B. Введение в математическое моделирование транспортных потоков: учебное пособие / А. В. Гасников, С. Л. Кленов, Е. А. Нурминский, Я. А. Холодов, Н. Б. Шамрай; под ред. А.В. Гасникова - М.: МФТИ, 2010.-360 с
Тип вмісту: Master Thesis
Розташовується у зібраннях:275 — транспортні технології (на автомобільному транспорті)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Храпко.pdf2,08 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити
Авторська довідка Храпко.doc39,5 kBMicrosoft WordПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

Інструменти адміністратора