Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/36865
Назва: Підвищення ефективності регулювання руху на перехресті (на прикладі м. Львів)
Інші назви: Increase of a cross-road traffic control efficiency (Lviv city as a case study)
Автори: Репіленко, Артем Валерійович
Repilenko, Artem Valeriyovych
Приналежність: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Бібліографічний опис: Репіленко А. В. Підвищення ефективності регулювання руху на перехресті (на прикладі м. Львів) : кваліфікаційна робота магістра за спеціальністю „275 — транспортні технології (на автомобільному транспорті)“ / А. В. Репіленко. — Тернопіль: ТНТУ, 2021. — 55 с.
Дата публікації: гру-2021
Дата подання: гру-2021
Дата внесення: 26-гру-2021
Видавництво: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Країна (код): UA
Місце видання, проведення: Тернопіль
Науковий керівник: Вовк, Юрій Ярославович
Члени комітету: Олексюк, Василь Петрович
Oleksyuk, Vasyl Petrovych
УДК: 656.02
Теми: 275
транспортні технології (на автомобільному транспорті)
перехрестя
оптимізація
ефективність
світлофорне регулювання
crossroads
optimization
efficiency
traffic adjustment
Кількість сторінок: 55
Короткий огляд (реферат): Кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня магістр за спеціальністю 275.03 – транспортні технології (на автомобільному транспорті). – Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, – Тернопіль, 2021. Об'єктом дослідження є регульовані перехрестя міста Львів. Метою роботи є розроблення комплексу заходів щодо підвищення ефективності роботи регульованих перехресть. У роботі встановлено взаємозв'язок параметрів регульованих перехресть із їхніми економічними показниками. Прогнозовано ефективність оптимізації параметрів світлофорного регулювання та розроблено шлях підвищення ефективності регулювання руху на перехресті. Розглянуто питання з охорони праці та безпеки життєдіяльності.
Qualification work for the master's degree in specialty 275.03 - transport technology (in road transport). - Ternopil Ivan Puluj National Technical University, - Ternopil, 2021. The object of research is the regulated intersections of the city of Lviv. The aim of the work is to develop a set of measures to improve the efficiency of regulated intersections. The paper establishes the relationship between the parameters of regulated intersections with their economic indicators. The efficiency of optimization of traffic light control parameters is predicted and the way of increase of efficiency of traffic regulation at the intersection is developed. Issues of labor protection and life safety are considered.
Опис: Роботу виконано на кафедрі автомобілів Тернопільського національного технічного університету імені Івана Пулюя Міністерства освіти і науки України. Захист відбудеться 22 грудня 2021 р. о 10:00 годині на засіданні екзаменаційної комісії № 20 у Тернопільському національному технічному університеті імені Івана Пулюя за адресою: 46001, м. Тернопіль, вул. Текстильна, 28, навчальний корпус № 9.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/36865
Власник авторського права: Репіленко Артем Валерійович
Перелік літератури: 1. Белстат [електронний ресурс]. 2. The Detroit News, www.madyar.net 3. СТБ 1300-2014 «Технічні засоби організації дорожнього руху. Правила застосування».–2014. 4. ОДМ 218.6.003-2011 «Методичні рекомендації щодо проектування світлофорних об'єктів на автомобільних дорогах».–2011. 5. Highway Capacity Manual (HCM 2000). TRB, National Research Council, Washington, DC, 2000. 6. RiLSA (1992/2003). Richtlinien für Lichtsignalanlagen - Lichtzeichenanlagen für den Straßenverkehr. Forschungsgesellschaft für Straßen-und Verkehrswesen (Hrsg.), Nr. 321. Köln.Berichtigter Nachdruck 1998. 7. Аземша С.А. Застосування наукових методів підвищення безпеки дорожнього руху: [монографія]/ С.А. Аземша, О.М. Старовойтів; М-во трансп. та комунікацій Респ. Білорусь, Білорусь. держ. ун-т трансп. – Гомель: БелДУТ, 2017. – 191 с. -ISBN 978-985-554-618-5. 8. Ezenwa Amanamba, Performance Evaluation of a 'Priority-Controlled' Intersection 2016. 948-957. 9. Dino Županović, Optimisation signal-controlled intersection capacity / Dino Županović, Mario Anžek, Goran Kos // Promet – Traffic&Transportation, – 2010. – № 6. – С. 419-431. 10. Thomas Riedel, Adaptivity vs. прихильність при керованих інтерсекціях / Thomas Riedel, Hermann Kaul // 26th ITS World Congress, Singapore, 21-25 жовтня 2019. 11. Кашталінський А.С. Оцінка пропускної спроможності напрямків руху на регульованих перехрестях / О.С. Кашталинський, Д.С. Іскаков, А.О. Колесников, Ю.А. Пилипів. // Збірник наукових праць національної науково-практичної конференції Сібаді. – 2018. – С. 300-303. 12. Вітолін С.В. Управління транспортними потоками під час перевантажень на регульованих перехрестях // Прогрес транспортних засобів та систем, – Матеріали міжнародної науково-практичної конференції, –2018. З. 300. 13. Вітолін С.В. Аналіз зміни довжини черги автомобілів перед регульованим перехрестям під час перевантаження // Транспорт Уралу. 2018. № 2 (57). С. 80-84. DOI: 10.20291/1815-9400-2018-2-80-84. ISSN 1815-9400. 14. Вітолін С.В. Значення довжини черги автомобілів перед світлофорним об'єктом та сучасні підходи до її оцінки /С.В. Вітолін // Вісник Сібаді. 2016. №4 (50) - С. 53-59. ISSN 2071-7296 15. Бусарін Е.М. Підвищення пропускної спроможності регульованого перехрестя шляхом застосування на ньому адаптивного регулювання / Е.М. Бусарін, Г.А. Бабенков, Р.А. Корабль // Сучасні автомобільні матеріали та технології (САміт‐2014).Курськ, 2014. 16. Павленко П.Ф. Адаптивна модель регульованого перехрестя дорожньої мережі/П.Ф. Павленко // Проблеми автоматики та управління. – Інститут машинознавства та автоматики НАН Киргизької Республіки (Бішкек).–2014.–№1.– С.174-178. 17. Куфтінова Н.Г. Моделювання транспортних потоків на регульованому перехресті за допомогою програмних засобів / Н.Г. Куфтінова// Актуальні напрями наукових досліджень: перспективи розвитку. -Збірник матеріалів V Міжнародної науково-практичної конференції. -2018. - С.170-172. 18. ArteryLite-електронний ресурс. 19. Хейт Ф. Математична теорія транспортних потоків. - М.: Світ, 1966. 20. Лобанов Є.М. та ін. Пропускна спроможність автомобільних доріг. - М.: Транспорт, 1970. 21. R. Wiedemann, Modelling of RTI-Elements on multi-lane roads. In: Advanced Telematics в Road Transport edited Commission of the European Community, DG XIII, Brussels, 1991. 22. M. Fellendorf, VISSIM: Як microscopic simulation tool для оцінки дійсних сигналів контролю, включаючи bus priority. 64th ITE Annual Meeting, 1994. 23. Dijkstra A. та ін. Do Calculated Conflicts в Microsimulation Model Predict Number of Crashes. Transportation Research Record: Journal of the Transportation Research Board. Vol. 2147 pp. 105-112, 2010. 24. Gettman, D., Pu, L., Sayed, T., і S. Shelby. Surrogate Safety Assessment Model and Validation: Final Report. Publication FHWA-HRT-08-051. FHWA, US Department of Transportation, 2008. 25. Chen, Y., Persaud, B., Sacchi, E., & Bassani, M. (2013). Investigation of models for relating roundabout safety to predicted speed. Accident Analysis & Prevention, 50, 196-203. 26. Cunto, F., & Saccomanno, FF (2008). Calibration and validation simulated vehicle safety performance at signalized intersections. Accident Analysis & Prevention, 40 (3), 1171-1179. 27. El-Basyouny, K., & Sayed, T. (2013). Safety performance functions using traffic conflicts. Safety Science, 51 (1), 160-164. 28. Kim, SJ, Kim, W., & Rilett, LR (2005). Калібрація мікросимуляційних моделей використовує непараметичні статистичні технології. Transportation Research Record: Journal of the Transportation Research Board, 1935(1), 111-119. 29. Miaou S., Lum H. (1993). Modeling vehicle accident and highway geometric design relationships, Accidents Analysis and Prevention, Vol. 25, No. 6, 1993, pp. 689-709. 30. US Department of Transportation (2008), Surrogate Safety Assessment Model and Validation: Final Report, Publication No. FHWA-HRT-08-051. 31. FHWA. Surrogate Safety Assessment Model and Validation. Final report.FHWA-HRT-08-051. US Department of Transportation, Washington, DC, 2008.
Тип вмісту: Master Thesis
Розташовується у зібраннях:275 — транспортні технології (на автомобільному транспорті)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Diplom Repilenko 2021.pdf1,15 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити
!Авторська_Репіленко.pdf171,54 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

Інструменти адміністратора