Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/36859
Назва: Створення анімації для 3D моделі персонажа на основі інформаційної технології захоплення рухів
Інші назви: Animation development for character's 3D-model on the base of information technology of movements capturing
Автори: Саламандра, Василь Ігорович
Salamandra, Vasyl Igorovych
Приналежність: ТНТУ ім. І. Пулюя, Факультет комп’ютерно-інформаційних систем і програмної інженерії, Кафедра комп’ютерних наук, м. Тернопіль, Україна
Бібліографічний опис: Саламандра В. І. Створення анімації для 3D моделі персонажа на основі інформаційної технології захоплення рухів: кваліфікаційна робота освітнього рівня „Магістр“ „122 – комп’ютерні науки“ / В. І. Саламандра – Тернопіль : ТНТУ, 2021. – 70 с.
Дата публікації: 21-гру-2021
Дата подання: 7-гру-2021
Дата внесення: 26-гру-2021
Країна (код): UA
Місце видання, проведення: ТНТУ ім. І.Пулюя, ФІС, м. Тернопіль, Україна
Науковий керівник: Готович, Володимир Анатолійович
Члени комітету: Петрик, Михайло Романович
УДК: 004.928
Теми: анімація
animation
захоплення руху
moution capture
комп’ютерна графіка
computer graphics
3dмодель
3dmodel
комп’ютерний зір
computer vision
Короткий огляд (реферат): Кваліфікаційна робота присвячена створенню комп’ютерної анімації для 3D моделі персонажа на основі технології захоплення рухів. В першому розділі описано поняття комп’ютерної анімації, її різновиди та сфери застосування. Наведено основи технології захоплення рухів а також порівняльний аналіз різних типів систем захоплення руху, їх переваг та недоліків. Розглянуто процес створення анімації обличчя на основі технологію захоплення руху. В другому розділі наведено обґрунтування вибору інструментальних засобів та робочого матеріалу для виконання практичної частини роботи. В третьому розділі наведено практичну сторону процесу створення комп’ютерної анімації а також проаналізовано отримані результати. Аналіз показав наявність деяких недоліків, як використаних в роботі засобів створення анімації на основі технології захоплення рухів, так і самої технології в цілому. Thesis is devoted to the creation of computer animation for character's 3D-model on the base of motion capture technology. The first section describes the concept of computer animation, its types and applications. The basics of motion capture technology as well as a comparative analysis of different types of motion capture systems, their advantages and disadvantages. The process of creating face animation based on motion capture technology is also considered. The second section provides a rationale for the choice of tools and working material to perform the practical part of the work. The third section presents the practical side of the process of creating computer animation and analyzes the results. The analysis showed the presence of some shortcomings both in the work of means of creating animation based on motion capture technology, and the technology as a whole.
Зміст: Вступ 7 1 Загальні основи створення анімації на основі технології захоплення рухів 9 1.1 Поняття комп’ютерної анімації 9 1.2 Технологія захоплення рухів 12 1.3 Порівняльний аналіз відомих систем захоплення рухів 17 1.3.1 Механічні системи 17 1.3.2 Магнітні системи 18 1.3.3 Інерціальні системи 19 1.3.4 Оптичні системи 22 1.4 Захоплення руху обличчя 26 1.5 Постановка завдання 28 1.6 Висновки до першого розділу 29 2 Створення анімації за допомогою технології захоплення рухів 30 2.1 Вибір програмного забезпечення для захоплення рухів 30 2.2 Вибір робочого матеріалу 34 2.3 Порівняльний аналіз відомих редакторів 35 2.3.1 Редактор blender 35 2.3.2 Редактор 3ds max 36 2.3.3 Редактори sculptrisalpha та zbrush 37 2.3.4 Редактор cinema 4d 38 2.3.5 Кедактор maya 39 2.4 Висновки до другого розділу 40 3 Створення комп’ютерної анімації та аналіз отриманих результатів 42 3.1 Створення анімації за допомогою хмарного сервісу 42 3.2 Створення анімації за допомогою комп’ютерного редактора 47 3.3 Аналіз отриманих результатів 53 3.4 Висновки до третього розділу 54 4 Охорона праці та безпека в надзвичайних ситуаціях 55 4.1 Освітлення та мікрокліматичні умови праці на робочому місці 55 4.1.1 Вимоги охорони праці при виконанні робіт на персональному комп’ютері 55 4.1.2 Вимоги щодо організації та обладнання робочих місць 57 4.1.3 Вимоги безпеки під час роботи з комп’ютером 58 4.2 Фактори ризику і можливі порушення здоров’я користувачів комп’ютерів 59 4.2.1 Структура системи бжд 59 4.2.2 Небезпечні й шкідливі фактори при виконанні робіт за комп’ютером 61 4.3 Висновки до четвертого розділу 63 Висновки 65 Перелік джерел 66 Додатки
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/36859
Власник авторського права: © Саламандра Василь Ігорович, 2021
Перелік літератури: 1. Комп’ютерна анімація [Електронний ресурс] – Режим доступу до ресурсу: https://uk.wikipedia.org/wiki/Комп%27ютерна_анімація 2. Дослідження різних технологій захоплення руху, що використовуються в ігровій індустрії [Електронний ресурс] – Режим доступу до ресурсу: https://ela.kpi.ua/bitstream/123456789/20646/1/Conf_C4_Виноградча.pdf 3. Реалізм [Електронний ресурс] – Режим доступу до ресурсу: https://uk.wikipedia.org/wiki/Реалізм 4. Стилізація [Електронний ресурс] – Режим доступу до ресурсу: https://uk.wikipedia.org/wiki/Стилізація 5. Final Fantasy [Електронний ресурс] – Режим доступу до ресурсу: XV https://uk.wikipedia.org/wiki/Final_Fantasy_XV 6. Суперсімейка [Електронний ресурс] – Режим доступу до ресурсу: https://uk.wikipedia.org/wiki/Суперсімейка 7. Моторошна долина [Електронний ресурс] – Режим доступу до ресурсу: https://uk.wikipedia.org/wiki/Моторошна_долина 8. Masahiro Mori (roboticist) [Електронний ресурс] – Режим доступу до ресурсу: https://en.wikipedia.org/wiki/Masahiro_Mori_(roboticist) 9. US patent 1242674, Max Fleischer, "Method of producing moving-picture cartoons", issued 1917-10-09. 10. Захоплення руху [Електронний ресурс] – Режим доступу до ресурсу: https://uk.wikipedia.org/wiki/Захоплення_руху 11. Ergonomic Models of Anthropometry, Human Biomechanics and Operator-Equipment Interfaces: Proceedings of a Workshop, 1988. 12. Екзоскелет (біоніка) [Електронний ресурс] – Режим доступу до ресурсу: https://uk.wikipedia.org/wiki/Екзоскелет_(біоніка) 13. Система захоплення руху Gypsy [Електронний ресурс] – Режим доступу до ресурсу: http://metamotion.com/gypsy/gypsy-motion-capture-system-mocap.htm. 14. Motion capture system of magnetic markers using three-axial magnetic field sensor / [S. Yabukami, H. Kikuchi, M. Yamaguchi та ін.]. // IEEE TRANSACTIONS ON MAGNETICS, VOL. 36, NO. 5. – 2000. – С. 3646–3648, DOI: 10.1109/20.908928. 96 15. MOLDENHAUER, J., BOESNACH, I., BETH, T., WANK, V. and BOS, K., [Apr. 2005], Analysis of Human Motion for Humanoid Robots. Proceedings of the 2005 IEEE International Conference on Robotics and Automation. DOI 10.1109/robot.2005.1570137. IEEE. 16. Інерціальна навігація [Електронний ресурс] – Режим доступу до ресурсу: https://uk.wikipedia.org/wiki/Інерціальна_навігація 17. D. Giansanti, V. Macellari, G. Maccioni, and A. Cappozzo. Is it feasible to reconstruct body segment 3-D position and orientation using accelerometric data? IEEE Transactions on Biomedical Engineering, 50(4):476–83, 2003. 18. Zhao N. Full-Featured Pedometer Design Realized with 3-Axis Digital Accelerometer / Neil Zhao. // Analog Dialogue. – 2010. – №44. – С. 1–5. 19. Y. Masuda, M. Sekimoto, M. Nambu, Y. Higashi, T. Fujimoto, K. Chihara, and Y. Tamura, “An unconstrained monitoring system for home rehabilitation,” IEEE Engineering in Medicine and Biology Magazine, vol. 24, no. 4, pp. 43–47, 2005. 20. D. Vlasic, R. Adelsberger, G. Vannucci, J. Barnwell, M. Gross, W. Matusik, and J. Popovic, “Practical motion capture in everyday ´ surroundings,” ACM Trans. on Graphics, vol. 26, no. 3, p. 35, 2007. 21. Kinematics Differences Between the Flat, Kick, and Slice Serves Measured Using a Markerless Motion Capture Method, 2011. 22. Комп'ютерний зір [Електронний ресурс] – Режим доступу до ресурсу: https://uk.wikipedia.org/wiki/Комп%27ютерний_зір 23. VICON [Електронний ресурс] – Режим доступу до ресурсу: https://www.vicon.com. 24. Maletsky L. Accuracy of an optical active-marker system to track the relative motion of rigid bodies / L. Maletsky, J. Sun, N. Morton. // Elsevier BV. – 2007. – С. 682–685. DOI 10.1016/j.jbiomech.2006.01.017. 25. Технология Motion Capture [Електронний ресурс] – Режим доступу до ресурсу: http://infoglaz.ru/41123-tehnologiya-motion.html 26. Штучна нейронна мережа [Електронний ресурс] – Режим доступу до ресурсу: https://uk.wikipedia.org/wiki/Штучна_нейронна_мережа 27. Лідар [Електронний ресурс] – Режим доступу до ресурсу: https://uk.wikipedia.org/wiki/Лідар 28. Kinect Sensor [Електронний ресурс] – Режим доступу до ресурсу: https://msdn.microsoft.com/en-us/library/hh438998.aspx. 29. Asus Xtion PRO [Електронний ресурс] – Режим доступу до ресурсу: https://www.asus.com/3D-Sensor/Xtion_PRO/. 30. SoftKinetic and Melexis First to Bring 3D Vision to Automobile Infotainment. Enabling driver monitoring as well as gesture recognition to control media. [Електронний ресурс] – Режим доступу до ресурсу: https://www.melexis.com/en/news/2014/23062014_mlx7502. 31. Оснащення iPi Soft [Електронний ресурс] – Режим доступу до ресурсу: http://ipisoft.com/ 32. Possible Configurations iPi Soft [Електронний ресурс] – Режим доступу до ресурсу: http://wiki.ipisoft.com 33. Markerless Motion [Електронний ресурс] – Режим доступу до ресурсу: https://en.wikipedia.org/wiki/Motion_capture#Markerless 34. Microsoft Kinect [Електронний ресурс] – Режим доступу до ресурсу: https://www.open-electronics.org/3d-scanning-with-microsoft-kinect/ 35. How does the Kinect work? [Електронний ресурс] – Режим доступу до ресурсу: http://www.cs.bham.ac.uk/~vvk201/Teach/Graphics/kinect.pdf 36. Facial motion capture [Електронний ресурс] – Режим доступу до ресурсу: https://en.wikipedia.org/wiki/Facial_motion_capture 37. Mova (camera system) мережа [Електронний ресурс] – Режим доступу до ресурсу: https://en.wikipedia.org/wiki/Mova_(camera_system) 38. RADICAL [Електронний ресурс] – Режим доступу до ресурсу: https://getrad.co/core-product/ 39. DEEPMOTION [Електронний ресурс] – Режим доступу до ресурсу: https://www.deepmotion.com/company 40. MocapForAll Aims To Turn Phones & Webcams Into Full Body Trackers [Електронний ресурс] – Режим доступу до ресурсу: https://uploadvr.com/akiya-research-institute-mocapforall/ 41. ThreeDPoseTracker [Електронний ресурс] – Режим доступу до ресурсу: https://readme.zkiz.com/?page&id=409 42. Blender[Електронний ресурс] – Режим доступу до ресурсу: https://uk.wikipedia.org/wiki/Blender 43. Autodesk 3ds MAX [Електронний ресурс] – Режим доступу до ресурсу: https://uk.wikipedia.org/wiki/Autodesk_3ds_MAX 44. Sculptris [Електронний ресурс] – Режим доступу до ресурсу: https://ru.wikipedia.org/wiki/Sculptris 45. Zbrush [Електронний ресурс] – Режим доступу до ресурсу: https://uk.wikipedia.org/wiki/Zbrush 46. Деві Джонс (Пірати Карибського моря) [Електронний ресурс] – Режим доступу до ресурсу: https://uk.wikipedia.org/wiki/Деві_Джонс_(Пірати_Карибського_моря) 47. Cinema 4D [Електронний ресурс] – Режим доступу до ресурсу: https://uk.wikipedia.org/wiki/Cinema_4D 48. Autodesk Maya [Електронний ресурс] – Режим доступу до ресурсу: https://uk.wikipedia.org/wiki/Autodesk_Maya 49. FBX [Електронний ресурс] – Режим доступу до ресурсу: https://ru.wikipedia.org/wiki/FBX 50. Biovision Hierarchy [Електронний ресурс] – Режим доступу до ресурсу: https://en.wikipedia.org/wiki/Biovision_Hierarchy 51. Weight Paint [Електронний ресурс] – Режим доступу до ресурсу: https://docs.blender.org/manual/en/latest/sculpt_paint/weight_paint/introduction.html 52. Інструкція з охорони праці при роботі на персональному комп’ютері [Електронний ресурс] – Режим доступу: https://uteka.ua/ua/publication/special-24- 71 formy-ta-systemy-oplaty-praci-127-instrukciya-po-oxrane-truda-pri-rabote-napersonalnom-kompyutere-obrazec 53. Вимоги безпеки щодо організації робочих місць [Електронний ресурс] – Режим доступу: https://buklib.net/books/31185/ 54. Вимоги безпеки під час роботи на ПК [Електронний ресурс] – Режим доступу: https://sites.google.com/site/ohoronapraci44/33-vimogi-bezpeki-pid-casroboti-na-pk
Тип вмісту: Master Thesis
Розташовується у зібраннях:122 — комп’ютерні науки

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
mag2021_Salamandra.V.I._СНм-61.pdf1,48 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

Інструменти адміністратора