Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/36764
Název: Забезпечення ефективного управління трудовими ресурсами підприємства ресторанного бізнесу (на прикладі ресторану “Оскар”)
Další názvy: Ensuring effective management of human resources of the restaurant business (the restaurant “Oscar” as a case study)
Autoři: Малий, Олександр Ілліч
Affiliation: Тернопільський національний технічний університет вул. Руська, 56, м. Тернопіль, 46001, Україна
Bibliographic description (Ukraine): Малий О.І. Забезпечення ефективного управління трудовими ресурсами підприємства ресторанного бізнесу (на прикладі ресторану “Оскар”) / О.І. Малий. — Тернопіль: ТНТУ, 2021. — 101 с.
Datum vydání: 21-pro-2021
Submitted date: 20-pro-2021
Date of entry: 23-pro-2021
Country (code): UA
Place of the edition/event: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Supervisor: Нагорняк, Галина Степанівна
Klíčová slova: 241
готельно-ресторанна справа
трудові ресурси
ресторанний заклад
технології
інформаційно-організаційне забезпечення
фінансові показники
ресурси
персонал
Abstrakt: Малий О.І. Забезпечення ефективного управління трудовими ресурсами підприємства ресторанного бізнесу (на прикладі ресторану “Оскар”). Кваліфікаційна робота магістра (101 с., 4 рис., 35 табл., 42 літ. джерел) за спеціальністю 241 “Готельно-ресторанна справа”. – Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя. Факультет економіки та менеджменту. – Тернопіль, 2021. Дана магістерська робота присвячена розгляду питань забезпечення ефективного управління трудовими ресурсами підприємства ресторанного бізнесу у сучасних умовах його функціонування. У процесі дослідження розглянуто питання щодо особливостей формування та функціонування ринку ресторанної сфери в Україні, етапів відбору персоналу та сучасних методів управління трудовими ресурсами на підприємствах ресторанного господарства. У роботі проаналізовано організаційно-управлінську та фінансову діяльність ресторану “Оскар”, досліджено професійну складову його трудових ресурсів. З метою забезпечення ефективного управління трудовими ресурсами ресторану запропоновано заходи з удосконалення його організаційного середовища, впровадження системи оцінювання та атестації персоналу, а також пропозиції з підвищення кваліфікації трудових ресурсів у сфері технологій інформаційно-організаційного забезпечення. Ключові слова: трудові ресурси, ресторанний заклад, технології, інформаційно-організаційне забезпечення, фінансові показники, ресурси, персонал. Практична значимість роботи. Результати проведеного дослідження створюють основу для подальших досліджень й практичного вирішення проблеми забезпечення ефективного управління трудовими ресурсами підприємства ресторанного бізнесу за допомогою використання та впровадження запропонованих пропозицій та заходів і можуть бути використані рестораном “Оскар” у процесі планування кадрової політики.
Malyi O.I. Ensuring effective management of human resources of the restaurant business (the restaurant “Oscar” as a case study). Qualifying work of the master (101 p., 4 fig., 35 tab., 42 lit.) on a specialty 241 “Hotel-restaurant business”. – Ternopil Ivan Pul'uj National Technical University. Faculty of Economics and Management. – Ternopil, 2021. This master’s thesis is devoted to the issues of ensuring effective management of labor resources of the restaurant business in the modern conditions of its operation. In the course of the research the issues of peculiarities of formation and functioning of the restaurant market in Ukraine, stages of personnel selection and modern methods of labor resources management at restaurant enterprises was considered. The paper analyzes the organizational, managerial and financial activities of the restaurant “Oscar”, investigated the professional component of its human resources. In order to ensure effective management of the restaurant's labor resources, measures was proposed to improve its organizational environment, implement a system of evaluation and certification of personnel, proposals for training of human resources in the field of information and organizational support technologies. Keywords: labor resources, restaurant, technology, information and organizational support, financial indicators, resources, staff. The practical significance of the work. The results of the study provide a basis for further research and practical solutions to the problem of effective management of human resources of the restaurant business through the use and implementation of proposed proposals and measures and can be used by the restaurant “Oscar” in the planning process.
Content: ВСТУП…7 1. ТЕОРЕТИКО-МЕТОДИЧНИЙ РОЗДІЛ. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ЕФЕКТИВНОГО УПРАВЛІННЯ ТРУДОВИМИ РЕСУРСАМИ ПІДПРИЄМСТВА РЕСТОРАННОГО БІЗНЕСУ...8 1.1. Специфічні особливості формування та функціонування ринку ресторанної сфери в країні...8 1.2. Поняття, особливості й етапи відбору персоналу на підприємствах ресторанного господарства...14 1.3. Сучасні методи управління трудовими ресурсами, що застосовуються у ресторанному та готельному бізнесі...19 2. АНАЛІТИЧНО-РОЗРАХУНКОВИЙ. ДОСЛІДЖЕННЯ ЕФЕКТИВНОГО УПРАВЛІННЯ ТРУДОВИМИ РЕСУРСАМИ РЕСТОРАНУ “ОСКАР”…..31 2.1. Організаційно-управлінська характеристика діяльності ресторанного закладу...31 2.2. Дослідження професійної діяльності трудових ресурсів ресторану “Оскар”….44 2.3. Дослідження основних фінансових показників підприємства ресторанної сфери...47 3. ПРОЄЕКТНО-РЕКОМЕНДАЦІЙНИЙ РОЗДІЛ. НАПРЯМИ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ЕФЕКТИВНОГО УПРАВЛІННЯ ТРУДОВИМИ РЕСУРСАМИ РЕСТОРАНУ “ОСКАР”….57 3.1. Заходи з удосконалення організаційного середовища ресторану “Оскар”…..57 3.2. Використання оцінювання та атестації персоналу у діяльностіості ресторану...70 3.3. Пропозиції підвищення кваліфікації трудових ресурсів у сфері технологій інформаційно-організаційного забезпечення як метод забезпечення ефективного управління ресторану “Оскар”…..78 6 РОЗДІЛ 4. ОХОРОНА ПРАЦІ ТА БЕЗПЕКА В НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЯХ...…88 4.1. Сучасні безпекові системи у ресторанних закладах...88 4.2. Причини виникнення пожежі на кухні підприємства ресторанного господарства та засоби їх запобігання...91 ВИСНОВКИ...94 ПЕРЕЛІК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ...97 ДОДАТКИ...104
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/36764
Copyright owner: © Малий Олександр Ілліч, 2021
References (Ukraine): 1. Аветісова А.О., Палій Н. С. Економіка ресторанного господарства: навч.-метод. посіб. Донецьк: ДонНУЕТ, 2010. 174 с. 2. Армстронг М. Практика управління людськими ресурсами. 10-те вид. / пер. з англ. під ред. С. К. Мордовіна. Санкт-Петербург: Пітер, 2010. 848 с. 3. Ахромеєва Т. С., Малинецький Г. Г., Посашков С. А. Культура. Самоорганізація. Моделювання. Обсерваторія культури. 2017. Т. 14. № 3. С. 260-267. 4. Барановський В.А. Ресторанний бізнес: навч. посіб. РнД.: Фенікс, 2005. 220 с. 5. Бугайчук В. В., Грабчук І. Ф. Біоекономіка та її роль у розвитку сучасного суспільства. Економіка АПК. 2018. № 5. С. 110-114. 6. Валіотті Н. А. Математичні моделі і інструментальні засоби підтримки прийняття рішень в сфері масових послуг: дисертація ... кандидата економічних наук: 08.00.13. Федеральна державна бюджетна освіта затверджена вищою професійною освітою “Санкт-Петербургський державний університет”. Санкт-Петербург, 2015. 159 с. 7. Гапоненко А. Л., Орлова Т. М. Управлінням знанням. Як перевірити знання в капітал. Москва: Ексмо, 2008. 400 с. 8. Городянська Л. В. Відтворювальні економічні ресурси: теорія та методологія обліку і аналізу: монографія. Київ: КНЕУ, 2013. 259 с. 9. Гупта С., Леманн Д. “Золоті покупці”. Коштують клієнти тих грошей, що ви на них тратите? Санкт-Петербург: Пітер, 2007. 208 с. 10. Давидова О. Особливості застосування інновацій у розвиток туристичної галузі України. Вісник Київського національного університету імені Тараса Шевченка. Економіка. 2015. № 7 (172). C. 65–69. 11. Денисенко М. П. Інноваційний розвиток суспільства на основі інтелектуального капіталу. Наукові записки. Економіка. 2013. Вип. 23. С. 15-19. 100 12. Друкер П. Ф. Енциклопедія менеджмента / пер. з англ. О. Л. Пелявского під ред. Т. А. Гуреш. Москва: Видавництвом Дім “Вільямс”, 2004. 432 с. 13. Евенко Л. І. Еволюція концепцій управління людськими ресурсами. Бізнес-навчання. 1996. Випуск. 1. С. 22–29. 14. Єфремов М. Штучний інтелект, історія та перспективи розвитку. “Технічні науки”. 2008. № 2 (45). С. 123-127. URL : http://vtn.ztu.edu.ua/article/view/81625/79214 (дата звернення: 23.10.2019). 15. Іванова В. В. Людський капітал як чинник забезпечення конкурентоспроможності підприємств туристичного бізнесу. Актуальні проблеми економіки. 2014. № 5 (155). С. 321-327. 16. Історія економічних вивчень: навчальний посібник / за ред. В. В. Кириленка. Тернопіль: “Економічна думка”, 2007. 233 с. 17. Колот А. М. Соціально-трудова сфера: стан відносин, нові виклики, тенденції розвитку : монографія. Київ: КНЕУ, 2010. 251 с. 18. Колот А., Григорович С. Соціально-трудові аспекти забезпечення стійкого розвитку національної економіки. Україна: аспекти праці, 2006. № 4. С. 8–15. 19. Кочума І. Ю. Соціальний капітал як чинник підвищення ефективності використання економічного потенціалу. Проблеми і перспективи розвитку банківської системи України, 2014. Випуск. 40. С. 146-254. 20. Ляпіна І. Організація и технологія готельного обслуговування. М.: ПрофОсвВидав, 2001. 206 с. 21. Марущак Т. Управління підприємствами ресторанного господарства різних форм господарювання. К., 2002. 320 с. 22. Мікловда В. П., Брітченко І. Г., Кубіній Н. Ю., Дідович Ю. С. Ефективність стратегічного управління підприємствами: сучасні проблеми та перспективи їх вирішення: монографія. Полтава: ПУЕТ, 2013. 218 с. 23. Нечаюк Л.І. Готельно-ресторанний бізнес: менеджмент / Л.І. Нечаюк, Н.О. Телеш. URL: http://tourlib.net/books_ukr/nechauk22.htm. 101 24. Нокдаун и локдаун. Як “переносять” карантин готельний ринок України. URL: https://commercialpropertyua/analitics/nokdaun-i-lokdaun-kak-perenosit-karantin-gostinichnyy-rynok-ukrainy/ 25. Огляд українських готелів і ресторанів. URL: http://ukraine-for-business.com/ua/info-fortourists-in-ukraine/70-review-of-hotels-and-restaurants. 26. Оптнер С. Системний аналіз для рішення проблем бізнеса і промисловості (System Analysis for Business and Industrial Problem Solving System Analysis for Business and Industrial Problem Solving). Москва: Концепт, 2006. 206 с. 27. Ощипок І. М. Розвиток закладів ресторанного господарства на концептуальних засадах інновацій. Підприємництво і торгівля. 2017. Вип. 21. С. 101-105. URL: http://nbuv.gov.ua/ UJRN/Torg_2017_21_20 28. Пейн Є. Керівництво по CRM: шлях до вдосконалення менеджмента клієнтів. Мінськ: Грівцев Паблішер, 2007. 384 с. 29. Плотнікова Е. Б., Кузнецов А. Е., Маркова Ю. С. Соціальний капітал як концепт и феномен. Трансляція Пермського університета. Філософия. Психологія. Соціологія. 2017. Випуск. 3. С. 460-476. 30. Полтерович В. Стратегія модернізації, інститути і коаліції. Питання економіки. 2008. № 4. С. 13. 31. Попа А., Колишко Р., Попова Н., Панзіка Ф. Дослідження та аналіз вакансій і потреб у кваліфікованих кадрах у країнах ЄС, Республіці Молдова та в Україні / Міжнародна організація праці. Група технічної підтримки з питань гідної праці та Бюро МОП для країн Центральної та Східної Європи. Будапешт: ЄС-МОП, 2013. 137 с. 32. Поплавська А.В. Національно-культурні традиції харчування в сучасних ресторанах. URL: https://journal-knukim.com.ua/index.php/culturology/article/download/60/226 33. Романенко О. О., Яворська О. Г. Клієнтський капітал підприємств сфери туризму та індустрії гостинності Одеської області. Причорноморські економічні студії. 2018. Вип. 28 (2). С. 10-15. 102 34. Романенко О. О., Яворська О. Г. Соціальний капітал в умовах інтелектуалізації підприємств сфери туризму та індустрії гостинності. Економіка та держава. 2018. № 4. С. 26-31. 35. Саак А.Є., Якименко М.В. Менеджмент в індустрії гостинності (готель і ресторани): навчальні виплати. СПб.: Пітер, 2007. 432 с. 36. Саух І. Оцінка наукових підходів до трактування сутності стратегії підприємства та її змістовні характеристики. Соціально-економічні проблеми і держава. 2016. Вип. 1 (14). С. 145-151. 37. Свистович М. Б. Сутність та основні поняття стратегічного планування. Державне управління: теорія та практика. 2013. №2. С. 37-43. URL : http://nbuv.gov.ua/UJRN/Dutp_2013_2_6. 38. Смагін В. Л., Яворська О. Г. Інноваційний потенціал підприємств сфери туризму та індустрії гостинності. Причорноморські економічні студії. 2018. Вип. 31. С. 100-105. 39. Смагін В. Л., Яворська О. Г. Метасоціальна складова капіталів підприємств сфери туризму: людський, соціальний та клієнтський капітали. Вісник КрНУ імені Михайла Остроградського. 2018. Вип. 2 (109). Ч. 1. С. 112-118. 40. Туган-Барановський М. Поступові промислові інфляції: історія англійських кризисів. Спільна теорія кризисів. Москва : Наука, 1997. 574 с. 41. Рябінчук М. В. Соціальний капітал: структура та зміст. Вісник Національного технічного університету України “Київський політехнічний інститут”. Філософія. Психологія. Педагогіка. 2012. № 2. С. 59-64. 42. Фролова В. Ю. Стратегічний підхід в управлінні конкурентоспроможністю підприємства. Вісник Донецького національного університету. 2012. №1. С. 177-182.
Content type: Master Thesis
Vyskytuje se v kolekcích:241 — готельно-ресторанна справа

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Avtorska_dov_Malyi_O_I_2021.pdfАвторська довідка157,78 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Dyplom_Malyi_O_I_2021.pdfКваліфікаційна робота магістра905,89 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.

Nástroje administrátora