Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/36385
Назва: Обґрунтування стратегічних і тактичних рішень у маркетинговій ціновій політиці
Інші назви: Substantiation of strategic and tactic decisions in the enterprise marketing price policy
Автори: Лавро, Надія Іванівна
Lavro, N.
Приналежність: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Бібліографічний опис: Лавро Н. І. Обґрунтування стратегічних і тактичних рішень у маркетинговій ціновій політиці : кваліфікаційна робота магістра за спеціальністю „075 — маркетинг“ / Н. І. Лавро. — Тернопіль : ТНТУ, 2021. — 76 с.
Дата публікації: 2021
Дата подання: 2021
Дата внесення: 17-гру-2021
Країна (код): UA
Місце видання, проведення: Тернопіль
Науковий керівник: Краузе, Ольга Ігорівна
Члени комітету: Маркович, Ірина Богданівна
Теми: 075
маркетинг
Master Thesis
ринок пивоваріння
цінова політика підприємства
конкуренція
цінова стратегія
brewing market
enterprise pricing policy
competition
pricing strategy
Короткий огляд (реферат): Лавро Н.І. Обґрунтування стратегічних і тактичних рішень у маркетинговій ціновій політиці. – Рукопис. Дослідження на здобуття освітнього рівня «Магістр» за спеціальністю 075 «Маркетинг» – Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя. – Тернопіль, 2021. В кваліфікаційній роботі здійснено аналіз маркетингової діяльності досліджуваного підприємства, сформовано профіль споживача та проведено діагностику впливу факторів маркетингового середовища на діяльність виробника. З метою формування ефективної цінової політики визначено стратегічні пріоритети розвитку та розроблено комплекс заходів щодо вдосконалення цінової політики досліджуваного підприємства. Обґрунтовано ефективність пропонованих заходів.
Опис: Відповідно до обраної теми кваліфікаційної роботи за основну мету визначено особливості процесу обґрунтування стратегічних і тактичних рішень у маркетинговій ціновій політиці. Досягнення поставленої мети передбачає формування та вирішення наступних завдань: – досліджено теоретико-методичні підходи до управління ціновою політикою підприємства; – подано характеристику господарської діяльності досліджуваного підприємства; – здійснено аналіз комплексу маркетингу; – проведено діагностику профілю споживача та впливу факторів маркетингового середовища на діяльність підприємства; – визначено цінові стратегічні альтернативи підприємства; – розроблено маркетингову цінову стратегію для досліджуваного підприємства; – здійснено обґрунтування доцільності впровадження запропонованих заходів.
Зміст: ПЕРЕЛІК УМОВНИХ СКОРОЧЕНЬ ТА АБРЕВІАТУР 5
ВСТУП 6
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИКО-МЕТОДИЧНІ ПІДХОДИ ДО УПРАВЛІННЯ ЦІНОВОЮ ПОЛІТИКОЮ ПІДПРИЄМСТВА 10
1.1. Сутність та особливості цінової політики підприємства в ринкових умовах господарювання 10
1.2. Інформаційне забезпечення процесу ціноутворення 15
1.3. Управління ціновою політикою підприємства: сутність, методи та моделі управлінських рішень 19
Висновки до розділу 1 24
РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА 25
2.1. Характеристика господарської діяльності підприємства 25
2.2. Аналіз комплексу маркетингу підприємства 31
2.3. Діагностика профілю споживача та впливу факторів маркетингового середовища на діяльність підприємства 35
Висновки до розділу 2 42
РОЗДІЛ 3. РОЗРОБКА КОМПЛЕКСУ МАРКЕТИНГОВИХ ЗАХОДІВ З
МЕТОЮ ВДОСКОНАЛЕННЯ ЦІНОВОЇ ПОЛІТИКИ ПІДПРИЄМСТВА 44
3.1. Визначення цінових стратегічних альтернатив підприємства 44
3.2. Моделювання маркетингової цінової стратегії підприємства 48
3.3. Обґрунтування ефективності пропонованих заходів 53
Висновки до розділу 3 56
РОЗДІЛ 4. ОХОРОНА ПРАЦІ ТА БЕЗПЕКА У НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЯХ 59
Висновки до розділу 4 61
ВИСНОВКИ 62
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 66
ДОДАТКИ 74
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/36385
Власник авторського права: © Лавро Надія Іванівна, 2021
Перелік літератури: 1. Про акціонерні товариства: Закон України //Відомості Верховної Ради України (ВВР), 2008, № 50-51, ст.384). – URL: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/514-17#Text 2. Про рекламу: Закон України //Відомості Верховної Ради України (ВВР), 1996, № 39, ст. 181). – URL: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/270/96-%D0%B2%D1%80#Text 3. Про захист прав споживачів //Відомості Верховної Ради УРСР (ВВР), 1991, № 30, ст.379). – URL: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/1023-12#Text 4. Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів //Відомості Верховної Ради України (ВВР), 1998, № 19, ст. 98). – URL: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/771/97-%D0%B2%D1%80#Text 5. Про ціни і ціноутворення: Закон України від 21.06.2015 № 5007-VI, зі 6. змінами і доп. /ВР. – URL: https://ips.ligazakon.net/document/T125007?an=1 7. Офіційний сайт ТОВ «Львівська пивна компанія». – URL: https://protec-lpk.com.ua/heohrafiia 8. Річна фінансова звітність ТОВ «Львівська пивна компанія» за 2017-2020 рр. 9. Статут ТОВ «Львівська пивна компанія» 10. Агєєв Є. Я. Закупівельна логістика: матеріально-технічне постачання підприємства: навчальний посібник /Є. Я. Агєєв, М. Л. Заєв, С. В. Піча. –Львів : Новий Світ-2000, 2017. –719 с. 11. Амонс С. Е. Маркетингові дослідження ринку і його структурних елементів: теоретичний аспект /С. Е. Амонс, О. П. Красняк //Ефективна економіка. – 2020. – № 5. – URL: www.economy.nayka.com.ua 12. Ансофф И. И. Стратегическое управление: Учебное пособие /И.И. Ансофф. Пер. с англ. – М.: Єкономика, 2002. – 453 с. 13. Балджи М.Д. Економіка та організація торгівлі: навчальний посібник /М.Д. Балджи. – К.: Видавничий дім «Кондор», 2017. – 368 с 14. Барабась Д. Впровадження управлінських інновацій на мікрорівні /Д. Барабась, Ю. Стебеняк //Управлінські інновації. – 2012. – № 2. – С. 137-150. 15. Безугла Л. С. Маркетингові дослідження: навчальний посібник /[Л. С. Безугла, Т. В. Ільченко, Н. І. Юрченко та ін]. – Дніпро: Видавець Біла К. О., 2019. – 300 с. 16. Безугла Л. С. Формування маркетингової збутової політики підприємства /Л. С. Безугла, К. Р. Пороходніченко //Економіка та управління підприємствами. – 2018. – Вип. 24. – С. 111-116. 17. Бліщук К. Сучасні маркетингові стратегії /К. Бліщук //Ефективність державного управління. – 2016. – Вип. 4 (49) Ч. 2. – С. 301-308. 18. Божкова В.В. Систематизація методів маркетингового ціноутворення /В.В. Божкова, І.М. Рябченко //Маркетинг і менеджмент інновацій. – 2012. – № 4. – С. 74-80. 19. Бойчик І.М. Економіка підприємства: підручник /І.М. Бойчик. – К.: Видавничий дім «Кондор», 2016. – 378 с. 20. Бойчук І.В. Маркетинг промислового підприємства / І.В. Бойчук. – К.:ЦУЛ, 2017. – 620 с. 21. Бородкіна Н.О. Маркетинг: навч. посібник /Н.О.Бородкіна. – К.: Кондор, 2007. – 362 с. 22. Власова Н. О. Формування ефективної цінової політики підприємств торгівлі на продовольчі товари: монографія /Н.О. Власова, Л.І. Безгінова, В.А. Гросул та ін. Харк. держ. ун-т харч. та торгівлі. – Х. : ХДУХТ 2012. – 376 с. 23. Верлока В. С. Стратегічний маркетинг: навч. посібник для студ. вищ. навч. закладів /В. С. Верлока, М. К. Коноваленко, О. В. Сиволовська. – Харків: УкрДАЗТ, 2017. – 289 с. 24. Воркут Т.А. Управління портфелями реалізації логістичних стратегій в мережах організацій ланцюгів постачань. Монографія /Т. А. Воркут, І. І. Галак, А. В. Петунін, В. С. Харута. – Київ: Міленіум, 2020. – 210 с. 25. Гевко І.Б. Методи прийняття управлінських рішень: підручник /І.Б. Гевко. – К.: Видавничий дім «Кондор», 2018. – 187 с. 26. Голда Н. Використання евристичних методів в маркетинговому моделюванні /Н. Голда, І. Піняк, Н. Поліщук //Галицький економічний вісник. – 2021. – Том 68. – №1. – С. 166-174. 27. Горб П. В. Маркетингове планування на підприємствах в умовах трансформаційної економіки /П. В. Горб, П. М. Сокол, С. Ю. Хамініч //Ефективна економіка. – 2017. – № 5. – URL: http://www.economy.nayka.com.ua/?op=1&z=5581 28. Горбаченко С.А. Аналіз та прогнозування ринкової кон’юнктури: навчальний посібник /С.А. Горбаченко, В.А. карпов, Р.І. Шевченко-Перепьолкіна. – К.: Видавничий дім «Кондор», 2019. – 320 с. 29. Гордієнко П.Л. Стратегічний аналіз: навчальний посібник. /П.Л. Гордієнко. – К.: Альтера, 2006. – 404 с. 30. Денисенко М. П. Організація та проектування логістичних систем: підручник /М. П. Денисенко, Л. Г. Шморгун, В. С. Марунич та ін. –К.: Міленіум, 2016. –388 с. 31. Дерев’яненко Т. Є. Маркетинговий аудит внутрішнього середовища підприємства: навчальний посібник /Т. Є. Дерев’яненко. К.: КНЕУ, 2018. – 357 с. 32. Дубас Я.Ю. Цінова стратегія підприємства /Я.Ю. Дубас //Международный научный журнал «Интернаука». – 2018. – № 3(43). – Т 2. – С. 47-49. 33. Жуков С.А. Дистрибуція як координація каналів розподілу з елементами маркетинг-мікс /С.А. Жуков //Наукові праці ДонНТУ. Серія: економіка. – 2019. – № 2 (21). – С. 48-56. 34. Закаблук Г. О. Дослідження динаміки показників фінансово-економічного стану промислових підприємств /Г. О. Закаблук //Інвестиції: практика та досвід. – 2018. – № 12. – С. 36-41. 35. Зозульов О. Формування концепції ведення бізнесу на маркетингових засадах: сьогодення та майбутнє /О. Зозульов //Маркетинг в Україні. – 2017. – № 5-6. – С. 64-72. 36. Ілляшенко С. М. Маркетингові дослідження: навчальний посібник /С. М. Ілляшенко. – К.: ЦНЛ, 2006. 192 с. 37. Іщенко С.В. Методичні аспекти визначення рівня ефективності товарної політики промислового підприємства /С.В. Іщенко, О.І. Маслак //Ефективна економіка. – 2014. – № 9. – URL: http://www.economy.nayka.com.ua/?op=1&z=3316 38. Каплун О. А. Облік і контроль виробничих витрат пивоварної промисловості: автореф. дис. на здобуття наук. ступеня канд. ек. наук: спец. 08.06.04 «Бухгалтерський облік, аналіз та аудит» /О.А. Каплун – Тернопіль, 2003. – 20 с. 39. Ковальчук С. В. Сучасні тенденції застосування маркетингового ціноутворення в практичній діяльності українських підприємств /С.В. Ковальчук, Д.Г. Тимофеєв //Вісник Хмельницького національного університету. – 2011. – № 6. – Т. 4. – С. 85-89. 40. Краузе О. І. Застосування методик НЛП для підвищення ефективності продажів /О.І. Краузе, І.Л. Піняк, Ю. І. Кулик //Регіональна економіка та управління. – 2021. – № 4 (34). – С. 72-95. 41. Кузьмович А.І. Оптимізаційні методи і моделі. Моделювання засобами MS Exel: навчальний посібник /А.І. Кузьмович – К.: «Вид-во ЛІРА-К», 2017. – 216 с. 42. Кузьмович А.І. Планування та управління проектами. Моделювання засобами MS Exel: практикум /А.І. Кузьмович – К.: «Вид-во ЛІРА-К», 2018. – 180 с. 43. Кудренко Н.В. Обґрунтування цінової політики підприємства /Н.В. Куденко, Т.Ю. Редзюк, Т.М. Муравська //Економіка і суспільство. – 2017. – № 13. – С. 210-214. 44. Кузіна В.Ю. Трансформація солодової галузі України на шляху інтеграції до європейського економічного простору /В.Ю. Кузіна //Економіка та держава. – 2020. – № 2. – С. 127-130. 45. Лінтур М.В. Сутність та роль маркетингової цінової політики на підприємствах в умовах кризи /М.В. Лінтур, М.Г. Рега //Східна Європа: Економіка, бізнес та управління. – 2016. – Вип. 3 (03). – С. 118-122. 46. Литвиненко Я.В. Маркетингова цінова політика: навчальний посібник /Я.В. Литвиненко. – К.: ДП «Видавничий дім «Персонал», 2008. – 244 с. 47. Ляшко К. Дослідження українського ринку пива: тенденції та прогноз /К. Ляшко. – URL: https://koloro.ua/ua/blog/issledovaniya/issledovanie-ukrainskogo-rynka-piva.html 48. Мазур О.Є Управління ціновою політикою: організаційні аспекти /О.Є. Мазур, А.С. Гончар //Ринкова економіка: сучасна теорія і практика управління. – Вип. 3 (46). – 2020. – Т. 20. – С. – 247-258. 49. Мазур О.Є. Ринкове ціноутворення: навчальний посібник /О.Є Мазур. – URL: https://pidru4niki.com/1842112036835/marketing/strategiyi_tsinoutvorennya 50. Маркетингова цінова політика та її зміст. – URL: https://pidru4niki.com/11641102/marketing/marketingova_tsinova_politika_zmist 51. Маркетинговий аналіз ринку: інструкція по застосуванню. 04.12.2019 р. – URL: https://pro-consulting.ua/ua/pressroom/marketingovyj-analiz-rynka-instrukciya-po-primeneniyu 52. Матриця Бостонської консультаційної групи (БКГ) «зростання-частка ринку» URL: https://buklib.net/books/24933/ 53. Михайленко О.В. Управління витратами і цінова політика на підприємстві /О. В. Михайленко, Т.В. Лаленко //Економіка і суспільство. – 2017. – Вип. 12. – С. 304-309. 54. Окландер М.А. Маркетингова цінова політика: навчальний посібник /М. А. Окландер, О. П. Чукурна. К.: Центр учбової літератури, 2020. – 284 с. 55. Оксентюк Б. А. Споживацьке оцінювання якості й конкурентноздатності товарів /Б. А. Оксентюк, С. О. Оксентюк //Галицький економічний вісник. – Т.: ТНТУ, 2017. – Том 52. – № 1. – С. 96-103. 56. Павленко А.Ф. Маркетинг: підручник /А.Ф. Павленко, А. В. Войчак. – К.: КНЕУ, 2003. – 246 с. 57. Пєтухова О.М. Аналіз та перспективи розвитку пивоварної галузі України /О.М. Пєтухова, М.К. Римаренко //Ефективна економіка. – 2015. – № 10. – URL: http://www.economy.nayka.com.ua/?op=1&z=4373 58. Піняк І. Маркетингові інтелектуальні активи: підходи до оцінки /І. Піняк, О. Бурліцька //Соціально-економічні проблеми і держава. – 2012. – Вип. 2 (7). – С. 250-256. – URL: http://sepd.tntu.edu.ua/images/stories/pdf/2012/12pilpdo.pdf. 59. Полторак В.А. Маркетингові дослідження: навчальний посібник /В.А. Полторак, І.В. Тараненко, О.Ю. Красовська. – URL: https://pidru4niki.com/1584072060636/marketing/marketingovi_doslidzhennya_ 60. Просквирина А. Маркетингове дослідження ринку пива в Україні 2015 р. /А. Просквирина. – URL: https://koloro.ua/ua/blog/issledovaniya/marketingovoe-issledovanie-rynka-piva-v-ukraine-2015-g.html 61. Рожко Н. Я. Передумови та принципи стратегічного маркетингового управління промислових підприємств України /Н. Я. Рожко //Соціально-економічні проблеми і держава. – 2017. – Вип. 2. – С. 154-161. 62. Сус Л.М. Особливості цінової політики та ціноутворення в Україні /Л.М. Сус //Вісник Хмельницького національного університету. – 2016. – № 1. – С. 272-275. 63. Тимовеєв В.М. Теоретико-методичні підходи щодо формування ціни підприємства /В.М. Тимовеєв, Н.Ю. Мардус //Проблеми економіки. – 2012. – № 4. – с. 141-145. 64. Українці різко зменшили споживання пива URL: https://ua.news/ua/ukrayintsi-rizko-zmenshyly-spozhyvannya-pyva/ 65. Фалович В.А. Інноваційність як засіб забезпечення розвитку емерджентних якостей в ланцюгах поставок інвестиційних товарів /В.А. Фалович, Л.Я. Якимишин//Науковий журнал «Інтелект ХХІ». – 2018. – № 3. – С.129-132. 66. Федірець О. В. Стратегічні аспекти управління матеріально-технічними ресурсами підприємства /О. В. Федірець, О. В. Даценко, Є. О. Кекало //Економічний простір: Збірник наукових праць. – 2021. – № 166. – С. 69-73. 67. Фомін О. Моделювання маркетингових процесів з використанням інтегрованих динамічних моделей /О. Фомін //Маркетинг і цифрові технології. – 2018. – № 1 Т2. – URL: https://mdt-opu.com.ua/index.php/mdt/article/view/29 68. Хурдей В. Д. Вплив маркетингової товарної політики на поведінку споживачів в умовах кризи /В. Д. Хурдей, В. В. Даценко, Л. Ю. Семенова //Економічний простір: Збірник наукових праць. – 2021. – № 165. – С. 96-100. – URL: http://www.prostir.pdaba.dp.ua/index.php/journal/article/view/793/769 69. Чичуліна К.В. Впровадження сучасних методів ціноутворення на сільськогосподарських підприємствах /К.В. Чичуліна, А.М. Метелиця //Ефективна економіка. – 2015. – № 10. – URL: http://www.economy.nayka.com.ua/?op=1&z=4442 70. Чукурна О.П. Технологія цінового позиціонування брендів /О.П. Чукурна //Науковий вісник Херсонського державного університету. – 2016. – Вип. 17. – Ч. 4. – С. 68-71. 71. Шпилик С.В. Facebook як ефективний маркетинговий інструмент розвитку бізнесу /С.В.Шпилик, О.М.Вовчук //Галицький економічний вісник. – Тернопіль : ТНТУ, 2018. – № 2. – С. 106-113 72. Шпилик С.В. Механізми управління транспортно-логістичною системою Європейського союзу в умовах пандемії: досвід для України /С.В.Шпилик, Н.М.Шведа, І.Л. Піняк //Х: Бізнесінформ, 2020. – №11. – C. 43-48. 73. Якимишин Л.Я. Обґрунтування умов виникнення синергічного ефекту в ланцюгах поставок споживчих товарів особливих габаритів /Л.Я.Якимишин //Науковий журнал Сумського державного університету «Маркетинг і менеджмент інновацій» – №2. – 2017. – С. 109-120. 74. Якимишин Л.Я. Формування ланцюга поставок на основі ідентифікації споживчих потреб /Л.Я. Якимишин //Вісник Національного університету «Львівська політехніка» «Логістика».– 2017. – № 862.– С. 245-258. 75. Burlitska O.P. The impact of organoleptic senses onto the consumers purchasing activity/ O. P. Burlitska //Nauka i Studia. Ekonomiczne Nauki. – 20 (130) 2016. – Р. 5-12. 76. Golda N. Marketing Internet technologies in the field of services [Digital Economy trends: global challenges, strategy and technologies: Monograph /Edited by Ghenadie Сiobanu, Olha Pavlykivska] /Nadiia Golda, Olga Krause, Yuliia Kulyk. Galati, Romania, 2021. – pp. 104-116. 77. Falovych, V., Irtyshcheva I., Sukhostavets A., Kovbasa O., Liashok O., Kolesnik E. Modelling the Innovative Competitiveness of an Enterprise with a Change in Investment Provision. Estudios de Economia Aplicada, 2021, 39(5). – URL: https://www.scopus.com/record/display.uri?eid=2-s2.0-85072029928&origin=resultslist 78. Yakymyshyn L. Support System of Solutions for Planning Sales Activities in the Tourism Industry /Iryna Davydenko, Olga Shykina, Petro Gudz, Oleh Tovkan, Olena Golovchenko// International Journal of Engineering and Advanced Technology (IJEAT) ISSN: 2249 – 8958, Volume-8 Issue-6, August, 2019.- P. 3979- 3983.
Тип вмісту: Master Thesis
Розташовується у зібраннях:075 — маркетинг

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
КР_Лавро.pdf1,65 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

Інструменти адміністратора