Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/36277

Назва: Сімейний бізнес: порівняння з несімейним, ключові відмінності та особливості функціонування
Інші назви: Family business: comparison with non-family, key differences and features of operatio
Автори: Солоненко, Юлія
Solonenko, Yuliia
Приналежність: Донецький національний університет імені Василя Стуса, Вінниця, Україна
Vasyl Stus Donetsk National University, Vinnytsia, Ukraine
Бібліографічний опис: Солоненко Ю. Сімейний бізнес: порівняння з несімейним, ключові відмінності та особливості функціонування / Юлія Солоненко // Галицький економічний вісник. — Т. : ТНТУ, 2021. — Том 71. — № 4. — С. 140–150. — (Підприємництво, торгівля та біржова діяльність).
Bibliographic description: Solonenko Y. (2021) Simeinyi biznes: porivniannia z nesimeinym, kliuchovi vidminnosti ta osoblyvosti funktsionuvannia [Family business: comparison with non-family, key differences and features of operatio]. Galician economic journal (Tern.), vol. 71, no 4, pp. 140-150 [in Ukrainian].
Є частиною видання: Галицький економічний вісник Тернопільського національного технічного університету, 4 (71), 2021
Galician economic journal of the Ternopil National Technical University, 4 (71), 2021
Журнал/збірник: Галицький економічний вісник Тернопільського національного технічного університету
Випуск/№ : 4
Том: 71
Дата публікації: 31-сер-2021
Дата подання: 13-лип-2021
Дата внесення: 16-гру-2021
Видавництво: ТНТУ
TNTU
Місце видання, проведення: Тернопіль
Ternopil
DOI: https://doi.org/10.33108/galicianvisnyk_tntu2021.04.140
УДК: 334.722.24
334.72(100)
Теми: сімейний бізнес
порівняння сімейного бізнесу та несімейного
специфіка сімейного бізнесу
family business
comparison of family business and non-family
specificity of family business
Кількість сторінок: 11
Діапазон сторінок: 140-150
Початкова сторінка: 140
Кінцева сторінка: 150
Короткий огляд (реферат): Однією з традиційних методик вивчення сімейного бізнесу, як найпоширенішої та найстійкішої форми господарюванння у світі, є його порівняння з діяльністю несімейних підприємств. Такий підхід дозволяє увести в аналіз значний перелік показників, що в результаті збільшує розуміння особливостей функціонування як сімейних, так і несімейних компаній. Здійснено дослідження сімейних підприємств на основі напрацювань провідних зарубіжних Учених та сформовано таблицю. Таким чином, дослідження демонструє суттєві відмінності між сімейним та несімейним бізнесом, які відображаються у загальних показниках, структурній організації, формах власності, управлінні, теоретичному обґрунтуванні ведення бізнесу, цілях бізнесу, наявних ресурсах фірми. Встановлено розбіжності як в інтер’єрі, так і у екстер’єрі функціонування зазначених об’єктів підприємницької діяльності. У цілому сімейний бізнес соціально орієнтований, спрямований на стабільне помірковане зростання, життєстійкий у кризові періоди, адаптивний, неприйнятний до ризиків, націлений на довготермінову перспективу існування з метою передавання його наступним поколінням сім’ї. Аналізуючи соціальні системи економічно успішних країн світу, таких, як США, Японія, країни Євросоюзу, Перської затоки та Східної Азії, констатуємо, що основна форма власності належить сімейному бізнесу. Більш детальний аналіз господарських систем згаданих країн виявляє формування рівноваги (балансу) між структурою власності та структурою влади. Структура власності характеризується великим відсотком незалежних приватних власників, де сімейна форма власності широко представлена у провідних секторах економіки, а сам сімейний бізнес є домінуючою формою підприємництва. Саме сімейний бізнес конфігурує в системі власності в межах окремо взятої країни, формуючи потужний соціальний прошарок з незалежних власників, які контролюють основні ресурси держави. Наявність цього прошарку призводить до еволюції демократії влади, де державні інститути не володіють декларативними повноваженнями, а функціонують в умовах реального формального народовладдя. Рівень реальної демократії (народовладдя) у країні визначається не волелюбними статтями Конституції, а кількістю незалежних власників у державі. Сімейний бізнес та незалежні сімейні власники тісно пов’язані з місцевими громадами, є їх невід’ємною складовою, забезпечуючи створення робочих місць та забезпечуючи зайнятість населення в регіонах, що є основою економічного процвітання територіальних громад та країни в цілому
One of the traditional methods of the investigation of family business, as the most common and sustainable form of management in the world, is its comparison with the activities of non -family businesses. This approach makes it possible` to introduce into the analysis a fairly large list of indicators, which in turn increases the understanding of the functioning of both family and non -family companies. In this paper the investigation of family enterprises is carried out on the basis of developments of leading foreign scientists and the table is formed. Thus, the invesstigation demonstrates significant differences between family and non-family business, which are reflected in the general indicators, structural organization, forms of ownership, management, theoretical justification of doing business, business goals, available resources of the firm. Differences in both interior and exterior of the operation of these business facilities are defined. In general, the family business is socially oriented, aimed at stable moderate growth, resilient in times of crisis, adaptive, risk-averse, aimed at the long-term perspective of existence in order to pass it on to the next family generation . Analyzing the social systems of economically successful countries, such as the United States, Japan, the European Union, the Persian Gulf and East Asia, we find that the main form of ownership belongs to the family business. More detailed analysis of the economic systems of these countries reveals the formation of the balance between the ownership structure and the power structure. The ownership structure is characterized by large percentage of independent private owners, where the family form of ownership is widely represented in the leading sectors of the economy, and the family business itself is the dominant form of entrepreneurship. It is the family business that configures the property system within a single country, forming powerful social stratum of independent owners who control the main resources of the state. The presence of this layer results in the evolution of power democracy, where state institutions do not have declarative powers, but operate i n real formal democracy. The level of real democracy (democracy) in the country is determined not by freedom-loving articles of the Constitution, but by the number of independent owners in the state. Family businesses and independent family owners are closely linked to local communities, are an integral part of them, providing jobs and employment in the regions, which is the basis for economic prosperity of local communities and the country as a whole.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/36277
ISSN: 2409-8892
Власник авторського права: © Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2021
URL-посилання пов’язаного матеріалу: https://doi.org/10.30970/2078-6999-2019-23-2
https://doi.org/10.4128/9781606491706
https://doi.org/10.1111/j.1741-6248.2008.00132.x
https://doi.org/10.1111/1540-6261.00567
https://doi.org/10.5465/amp.2007.24286163
https://doi.org/10.1016/S0883-9026(03)00055-7
https://doi.org/10.1111/j.1540-6520.2005.00098.x
https://doi.org/10.1016/S0883-9026(03)00052-1
https://doi.org/10.1057/9781137024589
https://doi.org/10.1007/s10551-010-0519-9
https://doi.org/10.1111/j.1540-6520.2010.00402.x
https://doi.org/10.1057/9781137498663
https://doi.org/10.2189/asqu.52.1.106
https://doi.org/10.1111/j.1741-6248.2006.00060.x
https://doi.org/10.1111/j.1741-6248.1994.00369.x
https://doi.org/10.1016/j.jcorpfin.2005.02.002
https://doi.org/10.1111/j.1741-6248.2006.00063.x
https://doi.org/10.1177/0894486509333372
https://doi.org/10.1111/j.1741-6248.2002.00205.x
https://doi.org/10.1023/A:1022480016567
https://doi.org/10.1111/j.1741-6248.2007.00101.x
https://doi.org/10.1111/j.1540-6520.2008.00266.x
https://doi.org/10.1016/S2212-5671(14)00034-3
https://doi.org/10.1111/j.1741-6248.1996.00199.x
https://doi.org/10.1177/0894486511430329
https://doi.org/10.1111/j.1741-6248.2007.00080.x
Перелік літератури: 1. Корпоративне управління в сімейному бізнесі: посібник IFC. Internation Finance Corporation «IFC»; 2-ге вид. Washington, 2010. 65 с.
2. Сенченко М. Алгоритм створення та консервації «керованого хаосу» в соціальних системах. Вісник Книжкової палати. 2019. 12. С. 18–23. DOI: https://doi.org/10.30970/2078-6999-2019-23-2
3. Солоненко Ю. В. Система управління сімейним бізнесом. Праці XVI Всеукраїнської наукової конференції студентів, аспірантів та молодих вчених «Проблеми розвитку соціально-економічних систем в національній та глобальній економіці». Донецький національний університет. Вінниця: ДонНУ, 2016. С. 35–37.
4. Солоненко Ю. В. Сімейний бізнес Японії як відображення азіатської моделі розвитку. Праці XVI Міжнародної наукової конференції студентів, аспірантів та молодих вчених «Управління розвитком соціально-економічних систем: глобалізація, підприємництво, стале економічне зростання». Донецький національний університет. Вінниця: ДонНУ імені Василя Стуса, 2016. Т. 1. С. 98–100.
5. Alderson K. Understanding the Family Business. NY: Business Expert Press, 2011. 133 р.DOI: https://doi.org/10.4128/9781606491706
6. Allouche J., Amann B., Jaussaud J., Kurashina T. The impact of family control on the performance and financial characteristics of family versus nonfamily busine sses in Japan: A matched-pair investigation. Family Business Review. 2008. 21. P. 315–329. DOI: https://doi.org/10.1111/j.1741-6248.2008.00132.x
7. Anderson R., Reeb D. Founding-Family Ownership and Firm Performance: Evidence from the S&P 500. Journal of Finance. 2003. 28 (3). P. 1301–1327. DOI: https://doi.org/10.1111/1540-6261.00567
8. Barsade S. G., Gibson. D. Why Does Affect Matter in Organizations? Academy of Management Perspectives. 2007. 27 (1). P. 36–59. DOI: https://doi.org/10.5465/amp.2007.24286163
9. Chrisman J. J., Chua J. H., Litz R. A. Commentary: A unified perspective of family firm performance:An extension and integration. Journal of Business Venturing. 2003. 18. Iss. 4. P. 467–472.DOI: https://doi.org/10.1016/S0883-9026(03)00055-7
10. Chrisman J. J., Chua J. H., Sharma P. Trends and directions in the development of a strategicmanagement theory of the family firm. Entrepreneurship Theory and Practice. 2005. 29. P. 555–576.DOI: https://doi.org/10.1111/j.1540-6520.2005.00098.x
11. Chrisman J. J., Chua J. H., Steier L. P. An introduction to theories of family business. Journal of Business Venturing. 2003. 18. Р. 441–448. DOI: https://doi.org/10.1016/S0883-9026(03)00052-1
12. Corbetta G., Salvato С. Strategies for Longevity in Family Firms. A European Perspective. UK, Palgrave Macmillan LLC, 2012. 207 p. DOI: https://doi.org/10.1057/9781137024589
13. Duh M., Belak J., Milfelner B. Core values, culture and ethical climate as constitutional of elements of ethical behavior: Exploring differences between family and non-family enterprises. Journal of Business Ethics. 2010. 97. P. 437–489. DOI: https://doi.org/10.1007/s10551-010-0519-9
14. Eddleston K. A., Kellermanns F. W., Zellweger T. M. Exploring the entrepreneurial behavior of family firms: Does the stewardship perspective explain differences? Entrepreneurship: Theory and Practice, 2012. 36. P. 347–367. DOI: https://doi.org/10.1111/j.1540-6520.2010.00402.x
15. Final report of the expert group. Overview of family-business-relevant issues: research, networks, policy measures and existing studies. European commission. Enterprise and industry directorate-general,2009. 33 р.
16. Gbadegeshin S. A. Awareness of «ownership succession» and family business continuity. International jornal of business and management invention. 2013. 21. P. 72–87.
17. Gersick K. E., Davis J. A., McCollom Hampton M., Lansberg I. Generation to Generation: Life Cycles of the Family Business. Publisher: Harvard Business Review Press, 1997. 302 p.
18. Giacosa E. Innovation in luxury fashion family business processes and products inovation as a means of growth. New York: Macmillan, 2014. 194 p. DOI: https://doi.org/10.1057/9781137498663
19. Gómez-Mejía L. R., Haynes K. T., Núñez-Nickel M., Jacobson K. J. L., Moyano-Fuentes J. Socioemotional wealth and business risks in family-controlled firms: Evidence from Spanish olive oil mills. Administrative Science Quarterl. 2007. 52 (1). P. 106–137. DOI: https://doi.org/10.2189/asqu.52.1.106
20. Lee J. Family Firm Performance. Further Evidence. Family Business Review. 2006. 19 (2). P. 103–114.DOI: https://doi.org/10.1111/j.1741-6248.2006.00060.x
21. Mandelbaum L. Small Business Succession: The Educational Potential. Family Business Review. 1994. 7 (4). P. 369–375. DOI: https://doi.org/10.1111/j.1741-6248.1994.00369.x
22. Maury B. Family ownership and firm performance: Empirical evidence from WesternEuropean corporations. Journal of Corporate Finance. 2006. 12. P. 321–341.DOI: https://doi.org/10.1016/j.jcorpfin.2005.02.002
23. Miller D. Le Breton-Miller I. Family governance and firm performance: Agency,stewardship, and capabilities. Family Business Review. 2006. 19. P. 73–87.DOI: https://doi.org/10.1111/j.1741-6248.2006.00063.x
24. Miller D., Le Breton-Miller I., Scholnick B. Stewardship vs. stagnation: An empirical comparisonof small family and non-family businesses. Journal of Management Studies. 2008. 45 (1). P. 51–78.DOI: https://doi.org/10.1111/j.1741-6248.2006.00063.x
25. Moores K. Paradigms and theory building in the domainof business families. Family Business Review. 2009. 22. P. 167–180. DOI: https://doi.org/10.1177/0894486509333372
26. Mustakallio M. M., Autio E. Zahra S. A. Relational and contractual governance in familyfirms: effects on strategic decision making. Family business review. 2002. 15. P. 205–222.DOI: https://doi.org/10.1111/j.1741-6248.2002.00205.x
27. O’Hara W. T. Centuries of Success. Lessons from the World’s Most Enduring Family Businesses. Publisher: Adams Media Corporation, 2004. US. 330 р. DOI: https://doi.org/10.1111/j.1741-6248.2002.00205.x
28. Pedersen T. Thomsen S. Ownership Structure and Value of the Largest European Firms:The Importance of Owner Identity. Journal of Management and Governance . 2003. 1. P. 27–55.DOI: https://doi.org/10.1023/A:1022480016567
29. Pieper T. M. Klein S. B. The Bulleye: A Systems Approach to Modeling Family Firms. Family Business Review. 2007. 20 (4). P. 301–319. DOI: https://doi.org/10.1111/j.1741-6248.2007.00101.x
30. Poza E. J., Daugherty M. S. Family Business. Fourth Edition. South-Western Cengage Learning, USA,2014. 320 p. DOI: https://doi.org/10.1111/j.1741-6248.2007.00101.x
31. Poza E. J. Family governance: How leading families manage the challenges of wealth zurich. Credit Suisse AG, 2012. 54 р.
32. Sharma P. Commentary: Familiness: Capital Stocks and Flows Between Familyand Business. Entrepreneurship Theory and Practice. 2008. 32 (6). P. 971–977. DOI: https://doi.org/10.1111/j.1540-6520.2008.00266.x
33. Siakas K., Naaranoja M., Vlachakis S., Siakas E. Family Businesses in the New Economy: Howto Survive and Develop in Times of Financial Crisis. Procedia and Finance . 2014. 9. P. 331–341.DOI: https://doi.org/10.1016/S2212-5671(14)00034-3
34. Stavrou E. Succession in Family Businesses: Exploring the Effects of Demographic Factors on Off-Spring Intentions to Join and Take Over the Business. Journal of Small Business Management. 1999.2 (3). P. 43 61.
35. Tagiuri R., Davis D. J. Bivalent Attributes of the Family Firm. Family Business Review. 1996. 9 (2). P. 199–208. DOI: https://doi.org/10.1111/j.1741-6248.1996.00199.x
36. Yu A., Lumpkin G. T., Sorenson R. The Landscape of Family Business Outcomes: A Summary and Numerical Taxonomy of Dependent Variables. Entrepreneurship Faculty Publications. Family Business Review. 2011. 25 (1). P. 33–57. DOI: https://doi.org/10.1177/0894486511430329
37. Zellweger T.Time Horizon, Costs of Equity Capital, and Generic Investment Strategies of Firms. Family Business Review. 2007. 20 (1). P. 1–15. DOI: https://doi.org/10.1111/j.1741-6248.2007.00080.x
References: 1. Korporatyvne upravlinnia v simeinomu biznesi: posibnyk IFC. Internation Finance Corporation “IFC”;2-he vyd.Washington, 2010. 65 р.
2. Senchenko M. Alhorytm stvorennia ta konservatsii “kerovanoho khaosu” v sotsialnykh systemakh. Visnyk Knyzhkovoi palaty. 2019. 12. Р. 18–23. DOI: https://doi.org/10.30970/2078-6999-2019-23-2
3. Solonenko Yu. V. Systema upravlinnia simeinym biznesom. Pratsi XVI Vseukrainskoi naukovoi konferentsii studentiv, aspirantiv ta molodykh vchenykh “Problemy rozvytku sotsialno-ekonomichnykh system v natsionalnii ta hlobalnii ekonomitsi”. Donetskyi natsionalnyi universytet. Vinnytsia: DonNU, 2016. Р. 35–37.
4. Solonenko Yu. V. Simeinyi biznes Yaponii yak vidobrazhennia aziatskoi modeli rozvytku. Pratsi XVI Mizhnarodnoi naukovoi konferentsii studentiv, aspirantiv ta molodykh vchenykh “Upravlinnia rozvytkom sotsialno-ekonomichnykh system: hlobalizatsiia, pidpryiemnytstvo, stale ekonomichne zrostannia”. Donetskyi natsionalnyi universytet. Vinnytsia: DonNU imeni Vasylia Stusa, 2016. T. 1. Р. 98–100.
5. Alderson K. Understanding the Family Business. NY: Business Expert Press, 2011. 133 р.DOI: https://doi.org/10.4128/9781606491706
6. Allouche J., Amann B., Jaussaud J., Kurashina T. The impact of family control on the performance and financial characteristics of family versus nonfamily businesses in Japan: A matched -pair investigation. Family Business Review. 2008. 21. P. 315–329. DOI: https://doi.org/10.1111/j.1741-6248.2008.00132.x
7. Anderson R., Reeb D. Founding-Family Ownership and Firm Performance: Evidence from the S&P 500. Journal of Finance. 2003. 28 (3). P. 1301–1327. DOI: https://doi.org/10.1111/1540-6261.00567
8. Barsade S. G., Gibson. D. Why Does Affect Matter in Organizations? Academy of Management Perspectives. 2007. 27 (1). P. 36–59. DOI: https://doi.org/10.5465/amp.2007.24286163
9. Chrisman J. J., Chua J. H., Litz R. A. Commentary: A unified perspective of family firm performance:An extension and integration. Journal of Business Venturing. 2003. 18. Iss. 4. P. 467–472.DOI: https://doi.org/10.1016/S0883-9026(03)00055-7
10. Chrisman J. J., Chua J. H., Sharma P. Trends and directions in the development of a strategicmanagement theory of the family firm. Entrepreneurship Theory and Practice. 2005. 29. P. 555–576.DOI: https://doi.org/10.1111/j.1540-6520.2005.00098.x
11. Chrisman J. J., Chua J. H., Steier L. P. An introduction to theories of family business. Journal of Business Venturing. 2003. 18. Р. 441–448. DOI: https://doi.org/10.1016/S0883-9026(03)00052-1
12. Corbetta G., Salvato С. Strategies for Longevity in Family Firms. A European Perspective. UK, Palgrave Macmillan LLC, 2012. 207 p. DOI: https://doi.org/10.1057/9781137024589
13. Duh M., Belak J., Milfelner B. Core values, culture and ethical climate as constitutional of elements of ethical behavior: Exploring differences between family and non-family enterprises. Journal of Business Ethics. 2010. 97. P. 437–489. DOI: https://doi.org/10.1007/s10551-010-0519-9
14. Eddleston K. A., Kellermanns F. W., Zellweger T. M. Exploring the entrepreneurial behavior of family firms: Does the stewardship perspective explain differences? Entrepreneurship: Theory and Practice, 2012. 36. P. 347–367. DOI: https://doi.org/10.1111/j.1540-6520.2010.00402.x
15. Final report of the expert group. Overview of family–business–relevant issues: research, networks, policy measures and existing studies. European commission. Enterprise and industry directorate-general, 2009. 33 р.
16. Gbadegeshin S. A. Awareness of “ownership succession” and family business continuity. International jornal of business and management invention. 2013. 21. P. 72–87.
17. Gersick K. E., Davis J. A., McCollom Hampton M., Lansberg I. Generation to Generation: Life Cycles of the Family Business. Publisher: Harvard Business Review Press, 1997. 302 p.
18. Giacosa E. Innovation in luxury fashion family business processes and products inovation as a means of growth. New York: Macmillan, 2014. 194 p. DOI: https://doi.org/10.1057/9781137498663
19. Gómez-Mejía L. R., Haynes K. T., Núñez-Nickel M., Jacobson K. J. L., Moyano-Fuentes J.Socioemotional wealth and business risks in family-controlled firms: Evidence from Spanish olive oil mills. Administrative Science Quarterl. 2007. 52 (1). P. 106–137. DOI: https://doi.org/10.2189/asqu.52.1.106
20. Lee J. Family Firm Performance. Further Evidence. Family Business Review. 2006. 19 (2). P. 103–114.DOI: https://doi.org/10.1111/j.1741-6248.2006.00060.x
21. Mandelbaum L. Small Business Succession: The Educational Potential. Family Business Review.1994. 7 (4). P. 369–375. DOI: https://doi.org/10.1111/j.1741-6248.1994.00369.x
22. Maury B. Family ownership and firm performance: Empirical evidence from WesternEuropean corporations. Journal of Corporate Finance. 2006. 12. P. 321–341.DOI: https://doi.org/10.1016/j.jcorpfin.2005.02.002
23. Miller D. Le Breton-Miller I. Family governance and firm performance: Agency,stewardship, and capabilities. Family Business Review. 2006. 19. P. 73–87.DOI: https://doi.org/10.1111/j.1741-6248.2006.00063.x
24. Miller D., Le Breton-Miller I., Scholnick B. Stewardship vs. stagnation: An empirical comparisonof small family and non-family businesses. Journal of Management Studies. 2008. 45 (1). P. 51–78.DOI: https://doi.org/10.1111/j.1741-6248.2006.00063.x
25. Moores K. Paradigms and theory building in the domainof business families. Family Business Review. 2009. 22. P. 167–180. DOI: https://doi.org/10.1177/0894486509333372
26. Mustakallio M. M., Autio E. Zahra S. A. Relational and contractual governance in familyfirms: effects on strategic decision making. Family business review. 2002. 15. P. 205 –222.DOI: https://doi.org/10.1111/j.1741-6248.2002.00205.x
27. O’Hara W. T. Centuries of Success. Lessons from the World’s Most Enduring Family Businesses. Publisher: Adams Media Corporation, 2004. US. 330 р. DOI: https://doi.org/10.1111/j.1741-6248.2002.00205.x
28. Pedersen T. Thomsen S. Ownership Structure and Value of the Largest European Firms:The Importance of Owner Identity. Journal of Management and Governance. 2003. 1. P. 27–55.DOI: https://doi.org/10.1023/A:1022480016567
29. Pieper T. M. Klein S. B. The Bulleye: A Systems Approach to Modeling Family Firms. Family Business Review. 2007. 20 (4). P. 301–319. DOI: https://doi.org/10.1111/j.1741-6248.2007.00101.x
30. Poza E. J., Daugherty M. S. Family Business. Fourth Edition. South-Western Cengage Learning, USA, 2014. 320 p. DOI: https://doi.org/10.1111/j.1741-6248.2007.00101.x
31. Poza E. J. Family governance: How leading families manage the challenges of wealth zurich. Credit Suisse AG, 2012. 54 р.
32. Sharma P. Commentary: Familiness: Capital Stocks and Flows Between Familyand Business. Entrepreneurship Theory and Practice. 2008. 32 (6). P. 971–977.DOI: https://doi.org/10.1111/j.1540-6520.2008.00266.x
33. Siakas K., Naaranoja M., Vlachakis S., Siakas E. Family Businesses in the New Economy: Howto Survive and Develop in Times of Financial Crisis. Procedia and Finance. 2014. 9. P. 331–341.DOI: https://doi.org/10.1016/S2212-5671(14)00034-3
34. Stavrou E. Succession in Family Businesses: Exploring the Effects of Demographic Factors on Off-Spring Intentions to Join and Take Over the Business. Journal of Small Business Management. 1999.32 (3). P. 43–61.
35. Tagiuri R., Davis D. J. Bivalent Attributes of the Family Firm. Family Business Review. 1996. 9 (2).P. 199–208. DOI: https://doi.org/10.1111/j.1741-6248.1996.00199.x
36. Yu A., Lumpkin G. T., Sorenson R. The Landscape of Family Business Outcomes: A Summary and Numerical Taxonomy of Dependent Variables. Entrepreneurship Faculty Publications. Family Business Review. 2011. 25 (1). P. 33–57. DOI: https://doi.org/10.1177/0894486511430329
37. Zellweger T.Time Horizon, Costs of Equity Capital, and Generic Investment Strategies of Firms. Family Business Review. 2007. 20 (1). P. 1–15. DOI: https://doi.org/10.1111/j.1741-6248.2007.00080.x
Тип вмісту: Article
Розташовується у зібраннях:Галицький економічний вісник, 2021, № 4 (71)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.