Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/36272

Назва: Інструментальне забезпечення менеджменту конкурентоспроможності установ сфери послуг
Інші назви: Instrumental support of competitiveness management of service institutions
Автори: Сербіненко, Наталія
Головань, Ольга
Олійник, Олександр
Serbinenko, Natalia
Holovan, Olha
Oliynyk, Oleksandr
Приналежність: Запорізький національний університет, Запоріжжя, Україна
Zaporizhzhya National University, Zaporizhzhya, Ukraine
Бібліографічний опис: Сербіненко Н. Інструментальне забезпечення менеджменту конкурентоспроможності установ сфери послуг / Наталія Сербіненко, Ольга Головань, Олександр Олійник // Галицький економічний вісник. — Т. : ТНТУ, 2021. — Том 71. — № 4. — С. 99–107. — (Менеджмент).
Bibliographic description: Serbinenko N., Holovan O., Oliynyk O. (2021) Instrumentalne zabezpechennia menedzhmentu konkurentospromozhnosti ustanov sfery posluh [Instrumental support of competitiveness management of service institutions]. Galician economic journal (Tern.), vol. 71, no 4, pp. 99-107 [in Ukrainian].
Є частиною видання: Галицький економічний вісник Тернопільського національного технічного університету, 4 (71), 2021
Galician economic journal of the Ternopil National Technical University, 4 (71), 2021
Журнал/збірник: Галицький економічний вісник Тернопільського національного технічного університету
Випуск/№ : 4
Том: 71
Дата публікації: 31-сер-2021
Дата подання: 21-лип-2021
Дата внесення: 16-гру-2021
Видавництво: ТНТУ
TNTU
Місце видання, проведення: Тернопіль
Ternopil
DOI: https://doi.org/10.33108/galicianvisnyk_tntu2021.04.099
УДК: 336.7
334.78
005.336.1
Теми: банківські послуги
корпоративні клієнти
інтегральний показник конкуренто-спроможності
ефективність послуг
інструментальне забезпечення
banking services
corporate clients
integrated competitiveness indicator
service efficiency
tools
Кількість сторінок: 9
Діапазон сторінок: 99-107
Початкова сторінка: 99
Кінцева сторінка: 107
Короткий огляд (реферат): Ефективність управлінської діяльності банку залежить від якості інформаційного забезпечення та відповідної діагностики роботи банку зі своїми клієнтами, зокрема корпоративними. Метою даного дослідження є розроблення перспективного для застосування інструментального забезпечення діагностики ефективності роботи комерційних банків, що обслуговують корпоративних клієнтів на регіональному ринку. Як інструмент діагностики ефективності роботи комерційних банків, що обслуговують корпоративних клієнтів, запропоновано використання показника конкуренто-спроможності. Цей показник дає можливість оцінити ефективність роботи банку в порівнянні з конкурентами через ступінь задоволення якістю пропонованих послуг та ефективність його господарської діяльності за рахунок порівняння конкурентної позиції банку відносно його конкурентів. Застосовано методику визначення конкурентоспроможності банківських послуг як інструментального забезпечення діагностики ефективності роботи комерційних банків 3 групи (ПАТ «Метабанк», ПАТ «Моторбанк» та КБ «Індустріалбанк»), що обслуговують корпоративних клієнтів на ринку Запорізького регіону. Пропоноване інструментальне забезпечення діагностики ефективності роботи банку з корпоративними клієнтами на основі визначення інтегрального показника конкурентоспроможності банківських послуг дозволяє визначити напрямки підвищення його ефективності. Методика передбачає поетапне визначення середньої інтегральної оцінки якісних та вартісних показників надання послуг корпоративним клієнтам. На першому етапі відбувається вибір якісних та вартісних показників надання банківських послуг корпоративним клієнтам та їх нормування з використанням «функції бажаності» або відносно еталонного значення. На наступному етапі здійснюється розрахунок вагових коефіцієнтів значущості для якісних та вартісних показників. Запропоноване інструментальне забезпечення діагностики ефективності роботи банку дозволило виявити напрямки удосконалення роботи ПАТ «Метабанк» з корпоративними клієнтами на регіональному ринку, а саме: організація надання послуг, підвищення якості пропонованих послуг та зручності обслуговування; збільшення кількості відділень; удосконалення інформаційної підтримки, зокрема через поліпшення роботи персоналу з клієнтами щодо надання консультацій на професійному рівні та шляхом упровадження он-лайн калькулятора для розрахунку вартості послуг
The effectiveness of the bank's management depends on the information support quality and appropriate diagnostics of the bank's work with its clients, particularly corporate ones. The aim of this investigation is to develop promising tools for diagnostics of the operation of commercial banks serving corpo rate clients in the regional market. The competitiveness indicator is proposed in this paper as a commercial bank operation diagnostic tool This indicator gives an opportunity to evaluate the bank operation in comparison with its competitors due to the lev el of satisfaction with the quality of the offered services and the efficiency of its business activities by comparing the bank's competitive position with respect to its competitors. The method of banking services competitiveness determination as a tool of the diagnostics of work efficiency of the third group of commercial banks (PJSC «Metabank», PJSC «Motorbank» and CB «Industrialbank») serving corporate clients in the Zaporizhzhya region market is applied in the paper. The proposed tool for diagnostics of bank efficiency with corporate clients on the basis of determining the integral indicator of banking services competitiveness makes it possible to determine the directions of the increase of its efficiency. The methodology involves step-by-step determination of the average integral evaluation of quality and value indicators of providing services to corporate clients. At the first stage, the selection of quality and cost indicators of providing services to corporate clients and their rationing is performed using the «desirability function» or relatively to the reference value. At the next stage, the weights are calculated according to quality and cost indicators. The offered tool of bank operation efficiency diagnostics makes it possible to reveal directions of the improvement of PJSC «Metabank» work with corporate clients in the regional market, such as: organization of services, improvement of offered services quality and service convenience; increasing the number of branches; improving information suppor t, particularly by improving the staff work with clients concerning professional advice support and by implementing online calculator for services cost determination.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/36272
ISSN: 2409-8892
Власник авторського права: © Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2021
URL-посилання пов’язаного матеріалу: http://www.mbank.com.ua/
https://www.motor-bank.ua/
https://www.industrialbank.ua/ua/
Перелік літератури: 1. Бальестерос Е. Д. Методологические аспекты анализа продуктов и услуг в финансовой сфере. Банковские услуги. 2018. № 6. С. 30–37.
2. Гаврилко П. П., Кужелєв М. О., Брітченко І. Г. Корпоративні відносини в банківському секторі : фінансові механізми та маркетингові стратегії: моногр. Рівне-Новий Сонч: Волин. обереги, 2016. 228 с.
3. Кретов Д. Ю. Теоретичні аспекти обслуговування корпоративних клієнтів банку. Young Scientist. 2015. № 7. 87 с.
4. Кужелєв М. О. Інноваційні методи кредитування корпоративного сектору економіки в умовах динамічного зовнішнього середовища. Проблемы и перспективы развития сотрудничества между странами Юго-Восточной Европы в рамках черноморского экономического сотрудничества. 2017. № 8. С. 231–235.
5. Кузнєцова Л. В., Андреєва Я. С., Жердецька Л. В. Діяльність банків на кредитному ринку в умовах асиметрії інформації: монографія. Одеса: ОНЕУ, 2015. 289 с.
6. Лєонов С., Васильєва Т., Буряк А. Ефективність банківського бізнесу в Україні: стохастичний фронтірний аналіз. Вісник Національного банку України. 2013. № 6. С. 19–25.
7. Офіційний сайт ПАТ «Метабанк». URL: http://www.mbank.com.ua/.
8. Офіційний сайт ПАТ «Моторбанк». URL: https://www.motor-bank.ua/.
9. Офіційний сайт КБ «Індустріалбанк». URL: https://www.industrialbank.ua/ua/.
10. Лукинский В. С., Лукинский В. В., Плетнева Н. Г. Логистика и управление цепями поставок. Москва: Юрайт, 2018. 359 с.
11. Грюнинг Х. Ван Анализ банковских рисков. Система оценки корпоративного управления и управления финансовыми рисками. Москва: Весь мир, 2014. 304 c.
References: 1. Balesteros E. D. (2018). Metodologicheskie aspekty analiza produktov i uslug v finansovoj sfere. [Methodological aspects of the analysis of products and services in the financial sector]. Bankovskie uslugi. No. 6. Р. 30–37.
2. Gavrilko P. P., Kuzhelyev M. O., Britchenko I. G. (2016). Korporativni vidnosini v bankivskomu sektori: finansovi mehanizmi ta marketingovi strategiyi: monogr. [Corporate relations in the banking sector: financial mechanisms and marketing strategies: monograph]. Rivne-Novij Sonch: Volin. oberegi. 228 р.
3. Kretov D. Yu. (2015). Teoretichni aspekti obslugovuvannya korporativnih kliyentiv banku. [Theoretical aspects of servicing corporate clients of the bank]. Young Scientist. No. 7. 87 р.
4. Kuzhelyev M. O. (2017). Innovacijni metodi kredituvannya korporativnogo sektoru ekonomiki v umovah dinamichnogo zovnishnogo seredovisha. [Innovative methods of lending to the corporate sector of the economy in a dynamic environment]. Problemy i perspektivy razvitiya sotrudnichestva mezhdu stranamiYugo-Vostochnoj Evropy v ramkah chernomorskogo ekonomicheskogo sotrudnichestva. No. 8. Р. 231–235.
5. Kuznyecova L. V., Andreyeva Ya. S., Zherdecka L. V. (2015). Diyalnist bankiv na kreditnomu rinku v umovah asimetriyi informaciyi: monografiya. [The activity of banks in the credit market in terms of information asymmetry: a monograph]. Odesa: ONEU. 289 р.
6. Lyeonov S., Vasilyeva T., Buryak A. (2013). Efektivnist bankivskogo biznesu v Ukrayini: stohastichnij frontirnij analiz. [Efficiency of banking business in Ukraine: stochastic frontier analysis]. Visnik Nacionalnogo banku Ukrayini. No. 6. Р. 19–25.
7. Oficijnij sajt PAT “Metabank”. URL: http://www.mbank.com.ua/.
8. Oficijnij sajt PAT “Motorbank”. URL: https://www.motor-bank.ua/.
9. Oficijnij sajt KB “Industrialbank”. URL: https://www.industrialbank.ua/ua/.
10. Lukinskij V. S., Lukinskij V. V., Pletneva N. G. (2018). Logistika i upravlenie cepyami postavok. [Logistics and supply chain management]. Moskva: Yurajt. 359 р.
11. Gryuning H. Van. (2014).Analiz bankovskih riskov. Sistema ocenki korporativnogo upravleniya i upravleniya finansovymi riskami.[ Analysis of banking risks. System for assessing corporate governance and financial risk management]. Moskva: Ves mir. 304 р.
Тип вмісту: Article
Розташовується у зібраннях:Галицький економічний вісник, 2021, № 4 (71)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.