Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/34851

Назва: Управління залученістю персоналу: концепція та оцінювання
Інші назви: Personnel employment management: concept and evaluation
Автори: Щетініна, Людмила Валеріївна
Рудакова, Світлана
Данилевич, Наталія
Полиця, Зоя
Shchetinina, Lyudmila
Rudakova, Svetlana
Danylevych, Nataliia
Polytsia, Zoia
Приналежність: ДВНЗ «КНЕУ імені Вадима Гетьмана», Київ, Україна
SHEI «Kyiv National EconomicUniversity named after Vadym Hetman», Kyiv, Ukraine
Бібліографічний опис: Управління залученістю персоналу: концепція та оцінювання / Людмила Щетініна, Світлана Рудакова, Наталія Данилевич, Зоя Полиця // Галицький економічний вісник. — Т. : ТНТУ, 2021. — Том 68. — № 1. — С. 151–158. — (Менеджмент).
Bibliographic description: Shchetinina L., Rudakova S., Danylevych N., Polytsia Z. (2021) Upravlinnia zaluchenistiu personalu: kontseptsiia ta otsiniuvannia [Personnel employment management: concept and evaluation]. Galician economic bulletin (Tern.), vol. 68, no 1, pp. 151-158 [in Ukrainian].
Є частиною видання: Галицький економічний вісник, 1 (68), 2021
Galician economic bulletin, 1 (68), 2021
Журнал/збірник: Галицький економічний вісник
Випуск/№ : 1
Том: 68
Дата публікації: 2021
Дата подання: 4-бер-2022
Дата внесення: 19-кві-2021
Видавництво: ТНТУ
TNTU
Місце видання, проведення: Тернопіль
Ternopil
DOI: https://doi.org/10.33108/galicianvisnyk_tntu2021.01.151
УДК: 331.101.36
Теми: залученість
задоволеність
лояльність
оцінювання
персонал
engagement
satisfaction
loyalty
assessment
staff
Кількість сторінок: 8
Діапазон сторінок: 151-158
Початкова сторінка: 151
Кінцева сторінка: 158
Короткий огляд (реферат): Проаналізовано відмінності терміна «залученості» від термінів «задоволеність» та «лояльність». Зроблено висновок, що залученість – це емоційний та інтелектуальний стан, що мотивує, стимулює й надихає працівників виконувати свою роботу якнайкраще та передбачає тривалу концентрацію під час вирішення робочих завдань, незалежно від віку працівників, їх статі та умов роботи в компанії. Залученість, можна назвати найважливішим критерієм успішності сучасних підприємств та найкращим методом для керівництва й управління персоналом. Саме це спонукає працівника продуктивно працювати, докладати все більше і більше зусиль до виконання своїх обов’язків, постійно розвиватися, професійно зростати та спільно з керівництвом йти до виконання стратегічних цілей компанії. Задоволеність визначається як відповідність певних вимог та очікувань до реального становища. Саме таким чином працівник може зрозуміти чи задоволений він своєю посадою, заробітною платою та взагалі своїм становищем у суспільстві, чи ні. Визначено, що лояльність – це рівень прихильності до компанії, здатність усвідомити та прийняти всі особливості та проблеми компанії, і водночас продовжувати докладати зусилля для її процвітання. Отже, визначивши різницю між поняттями «залученість», «задоволеність» та «лояльність», проакцентовано, що саме залученість є найкращим методом для керівництва та управління персоналом. Проаналізовано дослідження провідних світових компаній щодо залученості персоналу й визначено, що суттєво підвищити рівень залученості персоналу можна за допомогою впровадження аудиту атестаційних систем, методів оцінювання персоналу. Визначено, що у компаніях з високим рівнем залученості співробітників персонал має кращі кар’єрні результати. За допомогою оцінювання залученості можна спрогнозувати плинність кадрів, ставлення працівників до організації, стабільність персоналу, виявити сильні та слабкі сторони кадрової політики й культури. Розвиток рівня залученості персоналу позитивно відображається на рівні його конкурентоспроможності, оскільки останній проявляється у наявності бажання й можливостей професійно розвиватись і зростати разом із компанією в атмосфері творчої взаємодії та поваги. Це дає можливість коригування стратегічних завдань, адже ефективне управління персоналом впливає на управління організацією в цілому.
The differences between the term «involvement» and the terms «satisfaction» and «loyalty» are analyzed. It is concluded that involvement is an emotional and intellectual state that motivates, stimulates and inspires employees to do their best and provides long-term concentration in solving work tasks, regardless of age, gender and working conditions in the company. Involvement can be called the most important criterion of the modern enterprises success and the best method for leadership and personnel management. This is what motivates the employee to work effectively, make more and more efforts to execute their responsibilities, constantly develop, grow professionally and together with managerial aythorities to achieve the company's strategic goals. Satisfaction is defined as the compliance of certain requirements and expectations with the real situation. In this way, the employee can understand whether he is satisfied with his position, salary and in general with his position in society or not. It is determined that loyalty is the level of commitment to the company, the ability to understand and accept all the features and problems of the company, and at the same time to continue to make efforts for its prosperity. Thus, defining the difference between the concepts of «involvement», «satisfaction» and «loyalty», it is emphasized that involvement is the best method for leadership and personnel management. The investigaations of the world's leading companies concerning staff involvement is analyzed and it is determined that it is possible to increase the level of staff involvement significantly by the introduction of audit of certification systems, methods of personnel evaluation. It is determined that in companies with the high level of employees involvement, the personnel have the best career results. Due to involvement evaluation it is possible to predict staff turnover, employees’ attitude toward the organization, staff stability, to identify strong and weak factors of personnel policy and culture. The development of the level of staff involvement positively impacts the level of its competitiveness, as the latter is manifested in the presence of desire and opportunities to develop professionally and grow togetherwith the company in an atmosphere of creative interaction and respect. The development staff involvement level is positively reflected in the level of its competitiveness, as the latter is manifested in the presence of desire and opportunities to develop professionally and grow with the company in the atmosphere of creative interaction and respect. This makes it possible to adjust strategic objectives because effective personnel management affects the management of the organization as a whole.abstract_ru=
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/34851
ISSN: 2409-8892
Власник авторського права: © Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2021
URL-посилання пов’язаного матеріалу: https://modecon.mnau.edu.ua/issue/8-2018/UKR/bei.pdf
https://eba
https://jvestnik-sss.donnu.edu.ua/article/view/8454
https://www.gallup.com/workplace/231668/dismal-employee-engagement-sign-global-mismanagement.aspx
http://eportfolio.kubg.edu.ua/data/conference/5409/document.pdf#page=77
https://eba.com.ua/
Перелік літератури: 1. Бей А. В. Управління розвитком персоналу як метод забезпечення високого рівня залученості працівників. Modern Economics. 2018. URL: https://modecon.mnau.edu.ua/issue/8-2018/UKR/bei.pdf. (дата звернення: 10.12.2020).
2. Нові тренди у сфері управління персоналом: огляд «Ernst & Young». EBA. 2018. URL: https://eba. com.ua/novitrendy-u-sferi-upravlinnya-personalom-oglyad-ey/. (дата звернення: 10.12.2020).
3. Калько І. Р., Марценюк О. В. Залученість персоналу як один із методів формування ефективної роботи організації. 2020. URL: https://jvestnik-sss.donnu.edu.ua/article/view/8454. (дата звернення: 10.12.2020).
4. Колот А. М., Цимбалюк С. О. Мотивація персоналу: підручник. К.: КНЕУ. 2012. 397 с.
5. Кириллов А. В. Технологии управления персоналом и конъюнктура. Социальная политика и социология. 2014. № 4 (105). С. 173–184.
6. Коновалова В. Управление вовлеченностью персонала: факторы успехов и неудач. Кадровик. 2014. № 9. С. 74–84.
7. Щетініна Л. В., Яструбинська А. Є. Оцінювання залученості персоналу: значення, вимоги та практичні рекомендації. Соціально-трудові відносини: теорія та практика. 2017. № 2 (14). C. 259–266.
8. Frank F. D., Finnegan RF. and Taylor C. F. (2004) The Race for Talent: Retaining and Engaging Workers in the 21st Century. Human Resource Planning, 27. Р. 12–25.
9. Jim Harter is. Dismal Employee Engagement Is a Sign of Global Mismanagement. URL: https://www.gallup.com/workplace/231668/dismal-employee-engagement-sign-global-mismanagement.aspx. (дата звернення: 10.12.2020).
10. Трофімов А. Ю. Феномен «організаційна лояльність персоналу» як наукова проблема. Сучасний вимір психології та педагогіки: Збірник тез наукових робіт учасників міжнародної науково-практичної конференції (м. Львів, 22–23 травня 2020 року). Львів: ГО «Львівська педагогічна спільнота». 2020. С. 77–81. URL: http://eportfolio.kubg.edu.ua/data/conference/5409/document.pdf#page=77. (дата звернення: 10.12.2020).
11. 2018 Deloitte Global Human Capital Trends. URL: Deloitte-Global-Human-Capital-Trends-2018-6.pdf. (дата звернення: 10.12.2020).
References: 1. Bey A. V. Upravlinnya rozvytkom personalu yak metod zabezpechennya vysokoho rivnya zaluchenosti pratsivnykiv. Management of personnel development as method of ensuring of high level employees engagement Modern Economics. 2018. Available at: https://modecon.mnau.edu.ua/issue/8-2018/UKR/bei.pdf. [Іn Ukrainian]. (accessed: 10.12.2020).
2. Novi trendy u sferi upravlinnya personalom: ohlyad “Ernst & Young”. EBA. 2018. New trends in personnel management: a review “Ernst & Young”. EBA. 2018. Available at: https://eba.com.ua/ novitrendy-u-sferi-upravlinnya-personalom-oglyad-ey/. [Іn Ukrainian]. (accessed: 10.12.2020).
3. Kal'ko I. R., Martsenyuk O. V. Zaluchenist' personalu yak odyn iz metodiv formuvannya efektyvnoyi roboty orhanizatsiyi. Staff involvement as one of the methods of forming the effective work of the organization. 2020. Available at: https://jvestnik-sss.donnu.edu.ua/article/view/8454. [Іn Ukrainian]. (accessed: 10.12.2020).
4. Kolot A. M., Tsymbalyuk S. O. Motyvatsiya personalu: pidruchnyk. Staff motivation: a textbook. K.: KNEU, 2012. 397 р. [Іn Ukrainian].
5. Kyryllov A. V. Tekhnolohyy upravlenyya personalom y konyunktura. Technology of personnel management and the situation. Sotsyal'naya polytyka y sotsyolohyya. Social policy and sociology. 2014. No. 4 (105). Рр. 173–184. [Іn Russian].
6. Konovalova V. Upravlenye vovlechennost'yu personala: faktorу uspekhov y neudach. Managing staff involvement: success and failure factors. Kadrovyk. Personnel. 2014. No. 9. Рр. 74–84. [Іn Russian].
7. Shchetinina L. V., Yastrubynska A. E. Otsinyuvannya zaluchenosti personalu: znachennya, vymohy ta praktychni rekomendatsiyi. Evaluation of staff involvement: significance, requirements and practical recommendations. Social'no-trudovi vidnosyny: teorija ta praktyka. Social and labour relations: treory and practice. 2017. Vol. 2. No. 14. Р. 259−266. [Іn Ukrainian].
8. Frank, F. D., Finnegan, R. F. and Taylor, C. F. (2004) The Race for Talent: Retaining and Engaging Workers in the 21st Century. Human Resource Planning, 27, 12–25.
9. Jim Harter is. Dismal Employee Engagement Is a Sign of Global Mismanagement. Available at: https://www.gallup.com/workplace/231668/dismal-employee-engagement-sign-global-mismanagement.aspx. (accessed: 10.12.2020).
10. Trofimov A. Yu. Fenomen “orhanizatsiyna loyal'nist' personalu” yak naukova problema. The phenomenon of “organizational loyalty of staff” as a scientific problem. Suchasnyy vymir psykholohiyi ta pedahohiky: Zbirnyk tez naukovykh robit uchasnykiv mizhnarodnoyi naukovo-praktychnoyi konferentsiyi (m. L'viv, 22–23 travnya 2020 roku). L'viv: HO “L'vivs'ka pedahohichna spil'nota”. Р. 77–81. Available at: http://eportfolio.kubg.edu.ua/data/conference/5409/document.pdf#page=77. [In Ukrainian]. (accessed: 10.12.2020).
11. 2018 Deloitte Global Human Capital Trends. Available at: Deloitte-Global-Human-Capital-Trends-2018-6.pdf. (accessed: 10.12.2020).
Тип вмісту: Article
Розташовується у зібраннях:Галицький економічний вісник, 2021, № 1 (68)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.