Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/34620
Назва: Розроблення та обґрунтування вибору ефективної стратегії розвитку підприємства
Інші назви: Development and substantiation of the choice of an effective enterprise development strategy
Автори: Федай, Юлія Олександрівна
Приналежність: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Бібліографічний опис: Федай Ю.О. Розроблення та обґрунтування вибору ефективної стратегії розвитку підприємства: дипломна робота магістра за спеціальністю „075 — маркетинг“ / Ю.О. Федай — Тернопіль: ТНТУ, 2021. — 122с.
Дата публікації: 26-бер-2021
Дата внесення: 24-бер-2021
Видавництво: ТНТУ ім. І Пулюя
Країна (код): UA
Місце видання, проведення: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Науковий керівник: Піняк, Ірина Любомирівна
Члени комітету: Панухник, Олена Віталіївна
Теми: 075
маркетинг
Master Thesis
стратегія
розвиток підприємства
конкурентні позиції
частка ринку
Короткий огляд (реферат): Дослідження на здобуття освітнього рівня «Магістр» за спеціальністю 075 «Маркетинг» – Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя. – Тернопіль, 2021. В кваліфікаційній роботі здійснено аналіз ефективності комплексу маркетингу компанії «TerNet», досліджено конкурентне середовище компанії, досліджено профіль споживача та цільової аудиторії. Обґрунтовано вибір стратегії розвитку підприємства. Розроблено комплекс маркетингових заходів орієнтований на зміцнення конкурентних позицій компанії на стратегічну перспективу. Обраховано доцільність впровадження проекту.
Зміст: Перелік умовних скорочень та абревіатур 5
Вступ 6
Розділ 1. Теоретико-методологічні аспекти формування стратегії розвитку підприємства 10
1.1. Стратегія розвитку підприємства: сутність та класифікація 10
1.2. Методи комплексного оцінювання рівня розвитку підприємства 18
1.3. Алгоритм розроблення стратегії розвитку підприємства 24
Висновки до розділу 1 29
Розділ 2. Дослідження рівня розвитку підприємства 32
2.1. Тенденції розвитку ринку послуг фіксованого доступу до мережі Інтернет 32
2.2. Комплексний аналіз маркетингової діяльності підприємства 39
2.3. Аналіз конкурентного середовища підприємства 46
2.4. Визначення профілю споживачів і цільової аудиторії 54
Висновки до розділу 2 59
Розділ 3. Формування стратегії розвитку підприємства 61
3.1. Обґрунтування вибору стратегії розвитку підприємства 61
3.2. Розроблення стратегії зміцнення конкурентних позицій 68
3.3. Оцінювання комерційного ефекту запропонованих маркетингових заходів 76
Висновки до розділу 3 80
Розділ 4. Охорона праці та безпека у надзвичайних ситуаціях 82
Висновки до розділу 4 84
Висновки 86
Список використаних джерел 91
Додатки 102
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/34620
Перелік літератури: 1. Конституція України [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://zakon1.rada.gov.ua/laws/show/254%D0%BA/96-%D0%B2%D1%80; 2. Господарський кодекс України [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://zakon1.rada.gov.ua/laws/show/436-15; 3. Податковий кодекс України [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://zakon3.rada.gov.ua/laws/show/2755-17; 4. Про рекламу: Закон України [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://zakon2.rada.gov.ua/laws/show/270/96-%D0%B2%D1%80; 5. Про захист прав споживачів: Закон України від 12.05. 1991 р. //Відомості Верховної Ради України. – 1991. – № 30. – С. 379. 6. Про захист економічної конкуренції: Закон України від 11.01.2001 р. //Відомості Верховної Ради України. – 2001. – № 12. – Ст. 64. 7. Про телекомунікації: Закон України (редакція від 16.07.2019) UTL: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/1280-15/ed20190716 8. Постанова Кабінету Міністрів України «Правила надання та отримання телекомунікаційних послуг» від 8.08. 2005 р. № 270 UTL: https://www.kmu.gov.ua/npas/19834263 9. Карта покриття «TerNet» UTL: https://ternet.com.ua/start-here/internet/map/ 10. Річна фінансова звітність компанії «TerNet» за 2018-2020 рр. 11. АгеєваІ. М. Можливі стратегії розвитку підприємства в сучасних ринкових умовах /І. М. Агеєва //Прометей: регіональний зб. наук. праць з економіки. Вип. 2 (23). – Донецьк: ТОВ «Юго-Восток Лтд», 2007. – С. 221-223. 12. Андрушків Б. М. Стратегічне управління інноваційним розвитком підприємства /Б. М. Андрушків, Л. Я. Малюта, Л. М. Мельник. Тернопіль: ТНТУ, 2010. – 271 с. 13. Ансофф И. Стратегическое управление: сокр. пер. с англ. /И. Ансофф; под ред. Л.И. Евенко. – М.: Экономика, 1989. – 519 с. 14. Ансофф И. Н. Новая корпоративная стратегия: учеб. пособ. /И. Н.Ансофф – СПб. : Издательство «Питер», 1999. – 416 с. 15. Артеменко Л.П. Реалізація стратегії розвитку підприємства: синергічний підхід /Л.П. Артеменко, О.В. Гук, Ж.М. Жигалкевич //Інвестиції: практика і досвід. 2009. № 19. С. 12-14. 16. Баланович А. М. Обґрунтування стратегії розвитку промислового підприємства на основі ринкових тенденцій /А. М. Баланович: дисертаційне дослідження на здобуття наукового степеня кандидата економічних наук. – Харків, 2018. – 343 с. 17. Виханський О.С. Стратегическое управление /О.С. Виханский. – М.: Экономист, 2004. – 206 с 18. Власенко В. А. Розробка та реалізація стратегії розвитку підприємства в умовах трансформації ринкових відносин: принципові підходи та інструменти /В.А. Власенко //Економіка Менеджмент Підприємництво. – 2014. – № 26 (1). – С. 32-41. 19. Гарафанова О.І. Стратегічне управління: принципи та підходи до класифікації стратегій розвитку /О.І. Гарафонова //Чернігівський науковий часопис. Серія 1. Економіка і управління – 2013. – № 1 (4). – С. 49-58. 20. Герасимчук В.Г. Стратегічне управління підприємством. Графічне моделювання: Навч. посібник. – К.: КНЕУ, 2000. – 360 с. 21. Гребенніков В. О. Проблеми контролю якості послуг доступу до інтернету та шляхи їх вирішення /В. О. Гребенніков, Г. Ф. Колченко //Наукові записки Українського науково-дослідного інституту зв’язку. – 2015. – № 1 (35). – С. 5-9. 22. Григор’єва Л. Базові стратегії як основа розвитку підприємства /Л. Григор’єва //Соціально-економічні проблеми і держава. – 2013. – Вип. 1. – С. 116-124. 23. Гудзь О.І. Методичний підхід до обґрунтування стратегії розвитку підприємства /О.І. Гудзь, О.Б. Мусійовська //Економіка та управління підприємствами. – 2018. – Вип. 18. – С. 346-352. 24. Гудзь О.І. Стратегія розвитку підприємства: сутність та класифікація /О.І. Гудзь //Економіка та управління підприємствами. – 2018. – Вип. 22. – С. 334-340. 25. Дєєва К.А. Ресурси стратегії розвитку підприємства: управління фінансами – банківський аспект /К.А. Дєєва, О.С. Лейко //Відповідальна економіка. – 2012. – Вип. 4. – С. 118-122. 26. Довгань Л. Є. Стратегічне управління: Навчальний посібник /Л. Є. Довгань, Ю. В. Каракай, Л. П. Артеменко. – К. : Центр учбової літератури, 2009. – 440 с. 27. Должанський І. З. Стратегія управління діяльністю підприємства на основі збалансованої системи показників: монографія /І. З. Должанський, І. М. Ягнюк. Донецьк: СПД Купріянов В. С. – 2012. – 213 с. 28. Дубов Д. В. Широкосмуговий доступ до мережі Інтернет як важлива передумова інноваційного розвитку України: аналіт. доп. /Д. В. Дубов, М. А. Ожеван. – К. : НІСД, 2013. – 112 с. 29. Захарчин Р.М. Сучасні виклики щодо формування економічної стратегії розвитку підприємства /Р.М. Захарчин //Науковий вісник НЛТУ України. –– 2014. – Вип. 24.7. – С. 245-250. 30. Звіт про роботу Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сфері зв’язку та інформатизації за 2019 р. / Стан розвитку ринку послуг фіксованого доступу до Інтернету: основні тенденції та проблеми розвитку. К.: 2020 – 73 с. 31. Золотаревський А. В. Конкурентні переваги як складова стратегії економічного розвитку підприємства інтернет-провайдингу /А. В. Золотаревський UTL: http://intkonf.org/zolotarevskiy-a-v-konkurentni-perevagi-yak-skladova-strategiyi-ekonomichnogo-rozvitku-pidpriemstva-internet-provaydingu/ 32. Іванов Ю.Б. Стратегія формування конкурентних переваг підприємства в умовах інтенсивної конкурентної боротьби /Ю. Б. Іванов, О. Ю. Іванова //Проблеми економіки. – 2012. – № 4. – С. 121-128. 33. Інтернет стає основним джерелом інформації – результати дослідження UTL: https://pon.org.ua/novyny/7400-nternet-staye-osnovnim-dzherelom-nformacyi-rezultati-dosldzhennya.html 34. Калюжний В.Я. Підвищення конкурентоспроможності підприємства /В. Я. Калюжний, Т. Л. Зубко //Економіка. Менеджмент. Бізнес. – 2015. – № 3 (13). – С. 127-132. 35. Кількість абонентів Інтернету по регіонах на 01 січня 2020 року UTL: http://www.ukrstat.gov.ua/operativ/operativ2019/zv/zv_reg/kaI_reg/kaI_reg0419_u.htm 36. Кількість користувачів інтернетом в Україні виросла на 7% – дослідження: 11.10.2019 р. UTL: https://www.epravda.com.ua/news/2019/10/11/652498/ 37. Клименко Н.А. Аналіз конкурентного середовища на ринку фіксованого Інтернету України /Н. А. Клименко, І. І. Штанько. – 2019. – № 8. – UTL: www.dy.nayka.com.ua 38. Клименко Н.А. Аналіз конкурентного середовища на ринку фіксованого Інтернету України /Н.А. Клименко, І. І. Штанько //Державне управління : удосконалення та розвиток. – 2019. – № 8. UTL: www.dy.nayka.com.ua 39. Клименко С.М. Формування стратегії розвитку підприємства з урахуванням ризиків /С.М. Клименко // Бізнес-Інформ. – 2013. – № 8. – С. 343-347. 40. Климчук В.О. Факторний аналіз: використання у психологічних дослідженнях /В. О. Климчук //Практична психологія та соціальна робота. – 2006. – №8. – С. 43-48. 41. Климчук С.А. Діагностика внутрішнього середовища як етап формування стратегії розвитку підприємства /С.А. Климчук //Шляхи підвищення ефективності будівництва в умовах формування ринкових відносин. – 2015. – Вип. 33. – С. 48-60. 42. Кобєлєв В.М. Теоретичні та методологічні основи формування стратегії розвитку підприємства /В.М. Кобєлєв, Ю.В. Захарченко //Вісник економіки транспорту і промисловості. – 2013. – № 42. – С. 297-302. 43. Коваленко О.В. Стратегія діяльності підприємства як генеральна програма розвитку /О.В. Коваленко, В. І. Калита //Проблеми системного підходу в економіці. – 2016. – № 54. – С. 35-39. 44. Ковтун О.І. Стратегії підприємства: [монографія]. – Львів: Видавництво Львівської комерційної академії, 2008. – 424 с. 45. Коляденко С. В. Цифрова економіка: передумови та етапи становлення в Україні та світі // Економіка. Фінанси. Менеджмент: актуальні питання науки і практики. – 2016. – № 6. – С. 105-110. 46. Корецький М. Х. Стратегічне управління: навчальний посібник /М. Х. Корецький, А. О. Дєгтяр, О. І. Дацій. – К.: Центр учбової літератури, 2007. – 240 с. 47. Костюк Г. В. Управління стратегією розвитку підприємства /Г. В. Костюк, О. В. Голуб //Ефективна економіка (електронний1 журнал). – 2012. – № 12. 48. Красношапка В.В. Класифікація стратегій розвитку виробничого підприємства /В.В. Красношапка, В.О. Кружтлко //Ефективна економіка. – 2016. – № 1. UTL: http://www.economy.nayka.com.ua/?op=1&z=4746 49. Крайнікова Т. Профіль українського інтернет-користувача (аналіз вторинних соціологічних досліджень) /Т. Крайнікова //Вісник Книжкової палати. – 2014. – № 2. – С. 1-4. 50. Круш П. В. Аналіз ринку телекомунікаційних послуг України /П. В. Круш, А. Ю. Погребняк, М. О. Голуб //Сучасні проблеми економіки і підприємництво. – 2019. – Вип. 24. – С. 25-30. 51. Ксензова Д. Стратегия развития предприятия: этапы рзработки и внедрений /Д. Ксензова. 30.06.2020. UTL: https://zubrcapital.com/ru/blog/strategiya-razvitiya-predpriyatiya-etapy-razrabotki-i-vnedreniya 52. Кукушкін О.М. Сутність поняття «стратегія розвитку підприємства» /О. М. Кукушкін //Науковий вісник. – 2005. – Вип. 15.2. – С. 220-227. 53. Кульчицька Х. Б. Застосування методу аналізу ієрархій при виборі проекту /Х. Б. Кульчицька, Л. С. Предко // PRINTING AND PUBLISHING. – 2018. – № 1 (15). – С. 51-60. 54. Лепейко Т.І. Комплексна оцінка рівня розвитку промислових підприємств /Т. І. Лепейко, А. М. Баланович //Проблеми економіки – 2016. – № 4. – С. 136-143. 55. Люкшинов А. Н. Стратегический менеджмент: учеб. пособ. /А. Н. Люкшинов. – М.: ЮНИТИ, 2005. – 375 с. 56. Лях Ю.О. Пріоритетні напрями розвитку ринку телекомунікацій України /Ю. О. Лях, Н. В. Касьянова //Економіка та управління національним господарством. – 2007. – Вип. 7. – С. 54-59. 57. Македон В. В. Розробка стратегії розвитку промислового підприємства /В. В. Македон //Теоретичні і практичні аспекти економіки та інтелектуальної власності. – 2013. – Вип. 1(1). – С. 369-373. 58. Мартиненко М. М. Стратегічний менеджмент: [підручник] /М. М.Мартиненко, І. А. Ігнатьєва. – К.: Каравела, 2006. – 320 с. 59. Меркулов М.М. Побудова стратегії розвитку підприємства на основі сформованої системи збалансованих показників /М.М. Меркулов //Ринкова економіка: сучасна теорія і практика управління. – 2015. – Т. 2, Вип. 1. – С. 47-54. URL: http://nbuv.gov.ua/UJRN/rectpu_2015_2_1_7. 60. Мескон М. Основи менеджменту: підручник для вузів /М. Мескон, М. Альберт, Ф. Хедоурі; пров. з анг. – 2-е вид., - М.: Справа, 2001. – 432 с. 61. Минцберг Г. Стратегический процесс: учебник /Г. Минцберг, Дж. Б. Куинн, С. Гошал; пер. с англ. под ред. Ю. Н. Каптуревского.– СПб. : Питер, 2001. – 688 с. 62. Минцберг Г. Школы стратегий /Г. Минцберг, Б. Альстренд, Д. Лэмпел. – СПб.: Питер, 2002. – 330 с. 63. Муляр Т.С. Формування і реалізація стратегії підприємств /Т.С. Муляр //Збірник наукових праць Таврійського державного агротехнологічного університету (економічні науки). – 2013. – № 2(6). – С. 289-300. 64. Олійник Л.В. Методичні засади формування стратегії розвитку підприємства /Л.В. Олійник, А.П. Кузнєцова //Методологічні засади формування стратегії розвитку підприємства. – 2018. – № 3 (31). – С. 118-126. 65. Піняк І. Маркетингові інтелектуальні активи: підходи до оцінки /І. Піняк, О. Бурліцька //Соціально-економічні проблеми і держава. – 2012. – Вип. 2 (7). – С. 250-256. – URL: http://sepd.tntu.edu.ua/images/stories/pdf/2012/12pilpdo.pdf. 66. Писар Н.Б. Застосування методів прогнозування при формуванні стратегії розвитку підприємства /Н.Б. Писар //Актуальні проблеми розвитку економіки регіону. – 2012. – Вип. 8 (2). – С. 175-183. URL: http://nbuv.gov.ua/UJRN/aprer_2012_8(2)__31. 67. Погорелов Ю. С. Оцінювання та моделювання розвитку підприємства: [монографія] /Ю. С. Погорелов. – Луганськ: Глобус, 2010. – 512 с. 68. Пономаренко В.С. Стратегія розвитку підприємства в умовах кризи: монографія /В. С. Пономаренко, О. М. Тридід, М. О. Кизим. – Харків: Вид. Дім «ІНЖЕК», 2003. – 328 с. 69. Порохня В.М., Безземельна Т.О., Кравченко Т.А. Стратегічне управління: Навчальний посібник /В. М. Порохня, – К.: Центр учбової літератури, 2012. – 224 с. 70. Портер М. Конкурентное преимущество: как достичь высокого результата и обеспечить его устойчивость /Майкл Е. Портер; пер. с англ. Е. Калининой. – М.: Альпина Бизнес Букс, 2005. – 715 с. 71. Портер М. Конкуренция /М. Портер /пер. с англ. – М: Изд. дом «Вильямс», 2005. – 454 с. 72. Посилаєва К. І. Факторний аналіз у дослідженні показників господарської діяльності /К.І. Посилаєва //Облік і фінанси АПК: бухгалтерський портал. URL: http://magazine.faaf.org.ua/faktorniy-analiz-u-doslidzhenni-pokaznikiv-gospodarskoi-diyalnosti.html 73. Потенціал розвитку ринку ШСД в Україні – 23 млрд. грн. URL: https://brdo.com.ua/top/potentsial-rozvytku-rynku-shsd-v-ukrayini-23-mlrd-grn/ 74. Проникнення інтернету в Україні: Factum Group Ukraine, жовтень 2019 75. Раєвнєва О.В. Сучасний інструментарій розроблення стратегії розвитку підприємства /О.В. Раєвнєва //Економіка. Менеджмент. Підприємництво. 2014. – № 26(1). – С. 47-54. 76. Ринок Internet-послуг в Україні URL: https://library.if.ua/book/97/6733.html 77. Саати Т. Принятие решений. Метод анализа иерархий /пер. с англ. Р. Г. Вачнадзе. Москва : Радио и связь, 1993. – 278 с. 78. Самуляк В. Ю. Непрямий метод оцінювання рівня розвитку підприємств /В. Ю. Самуляк, Р. В. Фещур, С. В. Шишковський //Менеджмент та підприємництво в Україні: етапи становлення і проблеми розвитку: [збірник наукових праць] /відп. ред. О. Є. Кузьмін. – Львів: Вид-во Львівської політехніки, 2012. – С. 286-291. 79. Сєркова Г. М. Аналіз науково-методичних підходів до оцінки рівня економічного розвитку підприємства /Г. М. Сєркова //Теоретичні і практичні аспекти економіки та інтелектуальної власності. – 2015. – Вип. 2 (12). Т. 3. – С. 178-184. 80. Скільки людей у світі користуються інтернетом – ООН. URL: https://www.the-village.com.ua/village/city/city-news/290933-skilki-lyudey-u-sviti-koristuyutsya-internetom-oon 81. Складаємо портрет клієнта: як підвищити ефективність роботи з аудиторією. URL: https://ag.marketing/skladaemo-portret-klienta/ 82. 155 слів про компанію URL: https://ternet.com.ua/%D0%B1%D0%BB%D0%BE%D0%B3/pro-kompaniyu/ 83. Смолін І.В. Стратегічне планування розвитку організації: [монографія] /І.В. Смолін. – К. :КНТЕУ, 2004. – 344 с. 84. Софій О. Перспективи розвитку широкосмугового доступу до мережі Інтернет у Львівський області /О. Софій, М. Чугаєвський. – Львів, 2020. – 72 с. 85. Старинець О. Г. Аналіз діяльності підприємства на ринку телекомунікаційних послуг України /О. Г. Старинець //Науковий вісник Херсонського державного університету. – 2017. – Вип. 27 Ч. 2. – С. 57-60. 86. Ступчук С.М. Формування системи цільових показників як складова стратегії розвитку підприємства /С.М. Ступчук //Вісник Хмельницького національного університету. – Сер.: Економічні науки. – 2014. – № 3. – Т. 3. – С. 168-172. 87. Суслов О.П. Моделювання стратегії розвитку підприємства /О.П. Суслов, Б.О. Тішков //Моделювання та інформаційні системи в економіці. – 2012. – Вип. 87. – С. 265-275. URL: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mise_2012_87_23. 88. Тимощук М. Р. Планування соціально-економічного розвитку підприємств: [монографія] /М. Р. Тимощук, О. Є. Кузьмін, Р. В. Фещур, Р. В. Шуляр, Н. Ю. Подольчак, І. Б. Олексів. – К: УБС НБУ, 2007. – 449 с. 89. Томпсон А. А. Стратегический менеджмент: концепции и ситуации для анализа: пер. с англ. /А. А. Томпсон, А. Дж. Стрикленд. – М. : Вильямс, 2003. – 924 с. 90. Україна 2030Е – країна з розвинутою цифровою економікою: український інститут майбутнього URL: https://strategy.uifuture.org/kraina-z-rozvinutoyu-cifrovoyu-ekonomikoyu.html 91. 12 фактов про контент-маркетинг, которые должен знать каждый владелец бизнеса. URL: http://alexanderbankin.ru/12-faktov-pro-kontent-marketing/ 92. Фалович В.А. Інвестування у відносини ланцюга поставок в концепції Індустрія 4.0 / В.А. Фалович // Електронний фаховий науковопрактичний журнал «Інфраструктура ринку». – 2018. – Вип. 15. – С. 127-136. – Режим доступу до журн.: http://www.market-infr.od.ua/uk/archive 93. Фалович В.А. Перспективи залучення промислових підприємств України до міжнародних ланцюгів поставок / В.А. Фалович. – Вісник Національного університету «Львівська політехніка». – 2016. – № 487. – С. 170-177. Режим доступу: http://ena.lp.edu.ua/bitstream/ntb/34898/1/27_170-177.pdf 94. Фалович В.А. Реструктуризація ланцюга поставок у контексті розвитку його емерджентних властивостей. Науковий журнал «Бізнесінформ». Режим доступу: http://www.business-inform.net/export_pdf/businessinform-2017-2_0-pages196_202.pdf 95. Харченко Н. Динаміка користування інтернет в Україні /Н. Харченко. URL: http://www.kiis.com.ua/?lang=ukr&cat=reports&id=705 96. Хаустова В.Є. Методичний підхід до формування стратегії розвитку підприємства з урахуванням динаміки його ринкової вартості та положення на кривій життєвого циклу (на прикладі підприємств галузі чорної металургії України) /В.Є. Хаустова, О.І. Хоменко //Проблеми економіки. – 2014. – № – 4. – С. 197-205. 97. Хацер М.В. Стратегія розвитку підприємства в умовах нестабільності економіки держави /М.В. Хацер //Збірник наукових праць Таврійського державного агротехнологічного університету (економічні науки). – 2014. – № 3. С. 109-112. URL: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znptdau_2014_3_24. 98. Холод С.Б. Удосконалення структури підприємства і системи управління щодо реалізації стратегії розвитку /С.Б. Холод, С.В. Грушевський, О.Ю. Куянова //Вісник економічної науки України. – 2014. – № 2. – С. 163-165. URL: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Venu_2014_2_33. 99. Хоменко О.І. Види стратегій та інструментарій формування стратегії розвитку підприємства /О.І. Хоменко //Управління розвитком. – 2015. – № 3 (181). – С. 131-137. 100. Чисельність населення (за оцінкою) по містах та районах на 1 січня 2021 року та середня чисельність у 2020 році. URL: http://www.te.ukrstat.gov.ua/files/DS/DS1.htm 101. Чому контент маркетинг повинен буті одним із ваших пріоритетів? /Internetdevels URL: https://internetdevels.ua/blog/content-marketing-benefits 102. Что такое контент-маркетинг? – Основы URL: https://sendpulse.ua/ru/support/glossary/content-marketing 103. Шавшин О.С. Стратегія інноваційного розвитку підприємства /О.С. Шавшин //Міжнародний науковий журнал «Інтернаука». Сер.: Економічні науки. – 2017. – № – 3 (25). – Т. 2. – С. 167-171. 104. Широкосмуговий доступ до мережі інтернет як важлива передумова інноваційного розвитку України: аналіт. доп. /Д. В. Дубов, М. А. Ожеван. – К.: НІСД, 2013. – 108 с. 105. Шостак Л. В. Розробка корпоративної стратегії операторів сфери телекомунікацій [Електронний ресурс] /Л. В. Шостак, С. В. Павлова // Електронне фахове видання «Ефективна економіка». URL: http://www.economy.nayka.com.ua/?op=1&z=1948 106. Chandler A. Strategy and Structure: Chapters in the History of the Industrial Enterprise /Alfred Chandler. – Massachusetts Institution of Technology: The Mit Press. – 1962, 1990. – 465 p. 107. Hamel G. Strategy as stretch and leverage /Gary Hamel, Coimbatore Krishnarao Prahalad //Harvard business review. – 1993. – N 71 (2). – P. 75. 108. Dr. Jennifer Abel-Koch. SME Investment and Innovation: France, Germany, Italy and Spain. Bpifrance (BPI), 2015, – 114 p. 109. The Іn сlusіve Devel ор ment І ndex (І DІ), . URL: httр s://www.wefоrum. о rg/re ро rts/the- іn сlusіve-develор ment-іndex-2018
Тип вмісту: Master Thesis
Розташовується у зібраннях:075 — маркетинг

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ПМмз-62 Федай Ю.О..pdf2,96 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

Інструменти адміністратора