Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/34036
Назва: Розроблення CRM-системи для електронної комерції на прикладі магазину комп’ютерної техніки «HardZone»
Інші назви: CRM-system development for e-commerce (computer equipment store «HardZone» as a case study)
Автори: Лилик, Олег Олегович
Lylyk, Oleh Olehovych
Приналежність: ТНТУ ім. І. Пулюя, Факультет комп’ютерно-інформаційних систем і програмної інженерії, Кафедра комп’ютерних наук, м.Тернопіль, Україна
Бібліографічний опис: Лилик О. О. Розроблення CRM-системи для електронної комерції на прикладі магазину комп’ютерної техніки «HardZone» : дипломна робота магістра за спеціальністю „122 — комп’ютерні науки“ / О. О. Лилик. — Тернопіль : ТНТУ, 2020. — 81 с.
Дата публікації: 20-гру-2020
Дата подання: 22-гру-2020
Дата внесення: 19-січ-2021
Країна (код): UA
Місце видання, проведення: ТНТУ ім. І.Пулюя, ФІС, м. Тернопіль, Україна
Науковий керівник: Назаревич, Олег Богданович
Члени комітету: Тиш, Євгенія Володимирівна
УДК: 681.32
Теми: 122
комп’ютерні науки
CRM-система
CRM-system
електронна комерція
e-commerce
автоматизація
automation
бізнес-процеси
business processes
Короткий огляд (реферат): Під час написання дипломної роботи було проведено розробку CRM-системи для електронної комерції на прикладі магазину комп’ютерної техніки «HardZone». У першому розділі було проведено аналіз предметної області. Розглянуто поняття та історію появи CRM-системи, проаналізовано існуючі CRM-системи та виявлено їхні сильні сторони, а також здійснено огляд процесу взаємодії з клієнтами. При виконанні другого розділу дипломної роботи було здійснено проектування CRM-системи, яке складалося з таких етапів: постановка завдання, вибору засобів розробки та СУБД та розробки ER-моделі бази даних. В третьому розділі представлено розробку CRM-системи, яка в себе включає: створення БД, таблиць та зв’язків між ними, представлень та збережених процедур, а також додатку для управління БД у якому будуть реалізовані функції CRM-системи. У даному розділі також розглянуто інтерфейс додатку, основні функції та алгоритм дій користувача, а також процес та етапи впровадження CRM-системи на підприємстві.
During the writing of the thesis, a CRM system for e-commerce was developed on the example of the computer store «HardZone». In the first section, an analysis of the subject area was conducted. The concept and history of the CRM-system are considered, the existing CRM-systems are analyzed and their strengths are revealed, and the process of interaction with clients is reviewed. During the second section of the thesis was designed CRM-system, which consisted of the following stages: problem statement, selection of development tools and DBMS and development of ER-database model. The third section presents the development of a CRM-system, which includes: creation of databases, tables and relationships between them, views and stored procedures, as well as an application for database management in which the functions of the CRM-system will be implemented. This section also discusses the interface of the application, the main functions and algorithm of user actions, as well as the process and stages of implementation of CRM-system in the enterprise.
Зміст: ВСТУП ...8 1 АНАЛІЗ ПРЕДМЕТНОЇ ОБЛАСТІ ...10 1.1 Поняття CRM-системи ...10 1.2 Аналіз існуючих CRM-систем...13 1.3 Огляд процесу взаємодії з клієнтами ...18 1.4 Висновок до першого розділу ...25 2 ПРОЕКТУВАННЯ CRM-СИСТЕМИ...26 2.1 Постановка завдання ...26 2.2 Вибір засобів розробки ...27 2.3 Вибір СУБД ...29 2.4 Розробка ER-моделі бази даних ...32 2.5 Висновок до другого розділу ...40 3 РЕАЛІЗАЦІЯ CRM-СИСТЕМИ ...41 3.1 Фізичне проектування бази даних ...41 3.1.1 Створення бази даних та таблиць ...41 3.1.2 Створення представлень...43 3.3.3 Створення збережених процедур ...45 3.4 Розробка додатку ...47 3.4 Опис використання додатку ...52 3.5 Впровадження CRM-системи на підприємстві ...59 3.5 Висновок до третього розділу ...63 4 ОХОРОНА ПРАЦІ ТА БЕЗПЕКА В НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЯХ ...64 4.1 Аналіз умов праці й виявлення небезпечних й шкідливих факторів працівника магазину комп’ютерної техніки ...64 4.2 Організація робочого місця користувача відеодисплейним терміналом ... 67 4.3 Висновки до четвертого розділу ...70 ВИСНОВКИ ...71 ПЕРЕЛІК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ ...72 ДОДАТКИ
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/34036
Власник авторського права: © Лилик Олег Олегович, 2020
Перелік літератури: 1. BPM online [Електронний ресурс] – Режим доступу до ресурсу: URL: https://crm-systems.info/bpmonline/ – Дата доступу 18.07.2020. 2. CRM (Customer Relationship Management) [Електронний ресурс] – Режим доступу до ресурсу: URL: https://www.cfin.ru/itm/crm-review.shtml – Дата доступу 15.07.2020. 3. CRM (мировой рынок) [Електронний ресурс] – Режим доступу до ресурсу: URL: https://www.tadviser.ru/index.php/Статья:CRM_%28мировой _рынок%29 – Дата доступу 15.07.2020. 4. Infor CRM (SalesLogix) [Електронний ресурс] – Режим доступу до ресурсу: URL: https://fbconsult.ru/crmtehnologii – Дата доступу 15.07.2020. 5. Infor CRM (ранее SalesLogix) [Електронний ресурс] – Режим доступу до ресурсу: URL: http://www.crmonline.ru/software/foreing/saleslogix/ – Дата доступу 15.07.2020. 6. Macdonald M. WPF: Windows Presentation Foundation in .NET 4.0 on C#2010/Williams, 2011. 1024 p. 7. Microsoft Dynamics [Електронний ресурс] – Режим доступу до ресурсу: URL: https://crm-systems.info/microsoftdynamics/ – Дата доступу 18.07.2020. 8. MS SQL Server и T-SQL [Електронний ресурс] – Режим доступу до ресурсу: URL: https://metanit.com/sql/sqlserver/1.1.php – Дата доступу 15.10.2020. 9. Oracle CRM [Електронний ресурс] – Режим доступу до ресурсу: URL: https://crm-systems.info/oracle/ – Дата доступу 16.07.2020. 10. PostgreSQL – объектно-реляционная система управления базами данных [Електронний ресурс] – Режим доступу до ресурсу: URL: https://web-creator.ru/articles/postgresql – Дата доступу 15.10.2020. 11. Salesforce [Електронний ресурс]: Режим доступу: https://crm-systems.info/salesforce/ – Дата доступу 15.07.2020. 12. SQL – питання на співбесіді [Електронний ресурс] – Режим доступу до ресурсу: URL: https://www.quality-assurance-group.com/sql-pytannya-na- spivbesidi-chastyna-3/ – Дата доступу 19.10.2020. 13. Баранова И. В., Мурадов А. А. Формирование стратегии устойчивого развития высокотехнологичного предприятия на основе управления клиентелой // Вопросы инновационной экономики. 2015. Т. 3. №2. С. 20-27. 14. Бітрікс24: Результати першого дослідження ринку CRM в Україні [Електронний ресурс] – Режим доступу до ресурсу: URL: https://www.bitrix24.ua/crmresearch2018/ – Дата доступу 24.09.2020. 15. Виды CRM-систем [Електронний ресурс] – Режим доступу до ресурсу: URL: https://crm-systems.info/vidy-crm-sistem/ – Дата доступу 15.07.2020. 16. Вимоги щодо безпеки та захисту здоров’я працівників під час роботи з екранними пристроям НПАОП 0.00-7.15-18 [Електронний ресурс] – Режим доступу до ресурсу: URL: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/z0508-18#Text – Дата доступу: 17.11.20. 17. Голышева Е., Сорокин М., Кудинов Алексей., CRM: практика эффективного бизнеса / А. Кудинов, М. Сорокин, Е. Голышева. - 1С ФИРМА, 1С- Паблишинг, Манн, Иванов и Фербер,2012. С. 461. 18. Горевая Е. С., Пашко Д. В. ЛИН-технологии при построении системы продаж промышленного предприятия // Российское предпринимательство. 2017. Т. 18. №11. С. 1837-1850. 19. Державні санітарні правила і норми роботи з візуальними дисплейними термінаналами електронно-обчислювальних машин ДСанПіН 3.3.2.007-98 [Електронний ресурс] – Режим доступу до ресурсу: URL: http://mozdocs.kiev.ua/view.php?id=2445 – Дата доступу 19.11.2020. 20. Иванов Э. Ю. Эффективность применения оптических фильтров с фрактально - матричной топологией для сохранения профессионального здоровья персонала видеодисплейных терминалов: дис. канд. мед. Наук: 19.00.02. Санкт-Петербург, 2009. 102 с. 21. Манин А. В., Ветрова Т. В. Практики разработки стратегий CRM в российских компаниях // Российский журнал менеджмента. 2017. Т. 15. №4. С. 491-510. 22. Морозов Е. М. CRM-системы как средство автоматизации взаимодействия с клиентами // Современные научные исследования и инновации. 2015. №3. Ч. 3. 23. Наприенко Д. В. Модель управления взаимоотношениями с клиентами в сфере ритейла // Молодой ученый. 2018. №20. С. 159-160. 24. Низамов А.А., Петрова Н.К. Сравнительный анализ языков python и C++ для обучения студентов программированию. Modern Science. 2020. № 1-1. С. 322-325. 25. Охорона праці в офісі. Вимоги до робочого місця офісного працівника https://gc.ua/uk/oxorona-praci-v-ofisi-vimogi-do-robochogo-miscya-ofisnogo-prac ivnika – Дата доступу 18.11.2020. 26. Преимущество СУБД Oracle [Електронний ресурс] – Режим доступу до ресурсу: URL: http://oracle. axoft.ru/fordev/advantagesOracle.php – Дата доступу 15.10.2020. 27. Романова Е. А. Управление взаимоотношениями с клиентами // Вестник Саратовского государственного социально-экономического университета. 2008. №4 (23). С. 57-60. 28. Рубцов М.Ю., Юшкова О.И. Методы психологической диагностики профессионального стресса при различной степени напряженности труда. // Медицина труда и промышленная экология. – 2009. – №9. – С.25-31. 29. Рязанцев А. Как внедрить CRM-систему за 50 дней. – М.: Книжкин дом, 2017. – 180 с. 30. Санітарні норми виробничого шуму, ультразвуку та інфразвуку, ДСН 3.3.6.037-99 [Електронний ресурс] – Режим доступу до ресурсу: URL: http://zakon2.rada.gov.ua/rada/show/va037282-99 – Дата доступу 19.11.2020. 31. Санітарні норми мікроклімату виробничих приміщень ДСН 3.3.6.042-99 [Електронний ресурс] – Режим доступу до ресурсу: URL: http://zakon2.rada.gov.ua/rada/show/va042282-99 – Дата доступу 19.11.2020. 32. Сравнение современных СУБД [Електронний ресурс] – Режим доступу до ресурсу: URL: https://drach.pro/blog/hi-tech/item/145-db-comparison – Дата доступу 15.10.2020. 33. Степанова Т. В., Морсина Е. В. О некоторых аспектах применения CRM-систем для управления сложными продажами // Концепт. 2017. Т. 3. С. 174-178. 34. СУБД MySQL [Електронний ресурс] – Режим доступу до ресурсу: URL: https://www.methodlab.ru/technology/mysql.shtml – Дата доступу 15.10.2020. 35. ТОП 5 популярных систем управления базами данных (СУБД) в 2020 [Електронний ресурс] – Режим доступу до ресурсу: URL: https://info-comp.ru/top-popular-database-management-systems – Дата доступу 15.10.2020. 36. ТОП-10 лучших CRM-систем для бизнеса – рейтинг 2019 [Електронний ресурс] – Режим доступу до ресурсу: URL: https://bisnesideya.ru/podborki/top-10-crm-sistem-dlya-biznesa.html – Дата доступу 15.10.2020. 37. Управление взаимоотношениями с клиентами (CRM): возможности автоматизированных систем и программные продукты [Електронний ресурс] – Режим доступу до ресурсу: URL: https:////www.kp.ru/guide/ upravlenievzaimootnoshenijami-s-klientami.html – Дата доступу 15.07.2020. 38. Хранимые процедуры. Создание и выполнение процедур [Електронний ресурс] – Режим доступу до ресурсу: URL: https://metanit.com/sql/sqlserver/11.1.php – Дата доступу 18.10.2020. 39. Цапюк П. #crm_is. – М: Издательские решения, 2017. – 170 с. 40. Черкашин П.А. Стратегия управления взаимоотношениями с клиентами (CRM) Издательство: Интернет-Университет Информационных Технологий (ИНТУИТ), 2016.— 420 c.
Тип вмісту: Master Thesis
Розташовується у зібраннях:122 — комп’ютерні науки

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Mag_2020_CHм_Lylyk_O_O.pdf2,88 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

Інструменти адміністратора