Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/33421
Назва: Оцінка ефективності вдосконалення стратегії розвитку збутової діяльності підприємства в контексті виходу на нові ринки (на прикладі Литовської компанії JSC «BREMENA»)
Інші назви: Assessment of development strategy improvement efficiency of enterprises sales activity under new markets conditions (Lithuanian company “SC «BREMENA” as a case study)
Автори: Драч, Володимир Петрович
Drach, Volodymyr
Бібліографічний опис: Драч В. П. Оцінка ефективності вдосконалення стратегії розвитку збутової діяльності підприємства в контексті виходу на нові ринки (на прикладі Литовської компанії JSC «BREMENA») : кваліфікаційна робота магістра за спеціальністю „051 — економіка“ / В. П. Драч. — Тернопіль : ТНТУ, 2020. — 71 с.
Дата публікації: гру-2020
Дата подання: гру-2020
Дата внесення: 24-гру-2020
Країна (код): UA
Місце видання, проведення: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Науковий керівник: Гарматій, Наталя Михайлівна
УДК: 658.82
Теми: 051
економіка
економіка
збутова діяльність
нові ринки збуту
використання пакету програми MatLab 6.1
SWOT-аналіз
economy
sales activity
new markets
use of the MatLab 6.1
software package
Кількість сторінок: 71
Короткий огляд (реферат): Дослідження на здобуття освітньо-кваліфікаційного рівня магістр напряму підготовки 051 «Економіка»- Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя.- Тернопіль.2020. Випускну роботу виконано на 77 аркушах, містить 21 рисунок, 22 таблиці. Об’єктом дослідження магістерської роботи є фінансова діяльність UAB BREMENA Предметом дослідження магістерської роботи є програма вдосконалення збутової політики промислового підприємства, реалізація якої безпосередньо впливає на підвищення ефективності діяльності промислового підприємства. Методи дослідження – Під час дослідження було застосовано наукові методи: SWOT-аналіз, розрахунок темпу приросту, абсолютного, відносного відхилення, фінансовий аналіз, оцінка ефективності інвестиційного проекту, розрахунок чистої теперішньої вартості NPV та IP. В першому розділі розглянуто теоретичні аспекти, наукові дослідження та сучасні методи вдосконалення стратегії розвитку збутової діяльності підприємства. Досліджено наукові аспекти та вплив інноваційних підходів до управління збутовою діяльністю промислових підприємств. Проведено аналіз ринку надання послуг по теплоізоляції. У другому розділі проведено аналіз фінансових показників на основі бухгалтерських та фінансових звітів, та розраховано основні фінансові показники, які визначають фінансовий стан підприємства. У третьому розділі використовуючи методи динамічного моделювання на підприємстві досліджено розрахунок поступлення та видачі товарів теплоізоляції, та змодельовано процес збуту товарів через купівлю в Інтернет- магазині підприємств. Та запропоновано алгоритм використання пакету програми MatLab 6.1 для побудови нечіткої моделі управління запасами на сучасних фірмах та компаніях; У четвертому розділі проведено аналіз стану охорони праці та безпеки у надзвичайних ситуаціях в компанії UAB BREMENA
Drach V.P. Assessment of development strategy improvement efficiency of enterprises sales activity under new markets conditions (Lithuanian company “SC «BREMENA” as a case study) Research to obtain the educational and qualification level of master on the course 051 "Economics" - Ternopil National Technical University named after Ivan Pulyuy.- Ternopil.2020. The final work is made on 77 sheets, contains 21 figures, 22 tables. The object of the master's thesis is the financial activity of UAB BREMENA The subject of research of the master's work is the improvement program of sales policy of the industrial enterprise the implementation of which directly affects the efficiency of the industrial enterprise. Research methods - During the research were used following scientific methods: SWOT-analysis, calculation of growth rate, absolute, relative deviation, financial analysis, evaluation of investment project efficiency, calculation of net present value of NPV and IP. The first section discusses the theoretical aspects, research and modern methods of the company sales activities improvment of the enterprise. Scientific aspects and influence of innovative approaches to management of sales activity of industrial enterprises are investigated. The analysis of the market of rendering of thermal insulation services is carried out. The second section analyzes the financial indicators on the basis of accounting and financial statements, and calculates the main financial indicators that determine the financial condition of the enterprise. In the third section, using the methods of dynamic modeling at the enterprise, the calculation of receipt and issuance of thermal insulation products are investigated, and the process of selling goods through purchase in the online store of enterprises is modeled. An algorithm for using the MatLab 6.1 software package to build a fuzzy inventory management model for modern firms and companies was offering, and the fourth section analyzes the state of labor protection and safety in emergencies at UAB BREMENA Key words: sales activity; new markets; use of the MatLab 6.1 software package; SWOT analysis; method of dynamic modeling at the enterprise.
Зміст: Вступ 9 1.Теоретико-методичний розділ 12 1.1 Наукові дослідження та сучасні методи вдосконалення стратегії розвитку збутової діяльності підприємства 12 1.2 Аналіз ринку надання послуг по теплоізоляції та встановлення класичного та екологічного обладнання на ринку Литви та України 17 2. Аналітично-дослідницький розділ 22 2.1 Аналіз фінансово-економічної діяльності UABBremena 22 2.2. SWOTаналіз 2016-2019 років сильні слабкі сторони підприємства 41 3. Проєктно-рекомендаційний розділ 45 3.1 Розрахунок поступлення та видачі товарів теплоізоляції методом динамічного моделювання на підприємстві 45 3.2 Моделювання процесу збуту товарів через купівлю в Інтернет- магазині підприємств з використанням нечіткої мережі 50 3.3.Алгоритм використання пакету програми MatLab 6.1 для побудови нечіткої моделі управління запасами на сучасних фірмах та компаніях 55 4. Охорона праці та безпека у надзвичайних ситуаціях 63 4.1. Управління ЦЗ та регулюванням на НС на підприємстві відповідного профілю (за напрямами підготовки) 65 Висновки 68 Список використаних джерел 70 Додатки 72
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/33421
Перелік літератури: 1. Ляпунов А.Д. Формирование и оптимизация системы сбыта на основе системного анализа. [Електронний ресурс]. / Ляпунов А.Д. 2. Наумов В.Н. Маркетинг сбыта / В.Н. Наумов. – СПб.: СПбГУЭФ, 1999. - 51 с. 3. Браун К. Практическоепособие по стимулированиюсбыта / К. Браун. - М., 2003. - 382 с. 4. Кальченко А.Г. Основи логістики: навч. посібн. / А.Г. Кальченко. — К.: Вид-во «Знання», КОО, 1999. — 135 с. 5. Лук'янець Т.І. Маркетингова політика комунікацій : навч.-метод. посібн. / Т.І. Лук'янець. — К.: Вид-во КНЕУ, 2002. — 272 с. 6. Вертоградов В. Управление продажами / В. Вертоградов. 2-е изд. — СПб. : Питер, 2005. — 240 с: ил. — (Серия "Маркетинг для профессионалов"). 7. Балабанова Л. В. Маркетинговый аудит системысбыта : монография / Л. В. Балабанова, A. B. Балабаниц. - Донецк : ДонГУЭТим. М.Туган-Барановского, 2003. - 189 с. 8. Бєлінський П.І. Менеджмент виробництва та операцій : підручник / П.І. Бєлінський. – К. : Центр навчальної літератури, 2005. – 624 с. 9.Бурцев В.В. Формированиесбытовойполитикиорганизациикак основа совершенствованиясистемысбыта [Електронный ресурс]. / Бурцев В.В. // Маркетинг за рубежом – 2002. - №6 10. Глазкова К.О. Проблеми збутової політики сучасних українських підприємств / К.О. Глазкова – Вісник КНУТД Проблеми економіки організацій та управління підприємствами – 2014. – № 3. – С. 102-107. 11. 18. Яковлев А.А. Сбытоваядеятельность торгового предприятия: понятие и сущность / А.А. Яковлев // Управление продажами. — 2009. — № 03 (46). — С. 134—141. 12. Д. И. БарканУправлениесбытом : учеб. пособ. / Д. И. Баркан. - СПб., 2004. - 341 с. 13. Хрупович С.Є. Економічне оцінювання та управління збутовою діяльністю підприємств : дис.. канд.. екон. наук : 08.06.01 / С.Є. Хрупович. – Львів, 2005. – 202 с. 14. Ф. Котлер. Основымаркетинга. Краткий курс.: [пер. с англ.] / Ф.Котлер — М.: Издательскийдом "Вильямс", 2005. — 656 с. 15. Капп Т.О. Сбытоваяполитикаподшипниковогопредприятия / Т.О. Капп – Экономика и20 16. Лагоцька Н.З. Уточнення змісту та актуальні принципи збутової політики збутової політики підприємства /Н.З. Лагоцька // Бізнес інформ – 2014. - №5 - С. 302-305. 17. Загальна інформація про «UABBremena» Режим доступу: http://www.bremena.lt/apie-imone
Тип вмісту: Master Thesis
Розташовується у зібраннях:051 — економіка

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Магістерська Драч КМР.pdf1,49 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити
Avtorska_Драч.pdf271,74 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

Інструменти адміністратора