Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/33420
Назва: Моделювання ефективності системи обслуговування клієнтів при споживчому кредитуванні (на прикладі Акціонерного товариства «ОТП Банк (Львівський кредитно-контрольний офіс №1))
Інші назви: Modeling of customer service system efficiency at consumer crediting (JSC “OTP Bank (Lviv credit-control office №1” as a case study))
Автори: Макогон, Аліна Віталіївна
Makohon, Alina
Бібліографічний опис: Макогон А. В. Моделювання ефективності системи обслуговування клієнтів при споживчому кредитуванні (на прикладі Акціонерного товариства «ОТП Банк (Львівський кредитно-контрольний офіс №1)) : кваліфікаційна робота магістра за спеціальністю „051 — економіка“ / А. В. Макогон. — Тернопіль : ТНТУ, 2020. — 88 с.
Дата публікації: гру-2020
Дата подання: гру-2020
Дата внесення: 24-гру-2020
Країна (код): UA
Місце видання, проведення: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Науковий керівник: Бакушевич, Іванна Всеволодівна
УДК: 336.71
Теми: 051
економіка
обслуговування клієнтів
споживче кредитування
моделювання
процесний підхід
прогнозування
метод Холта-Вінтера
customer service
consumer lending
modeling
process approach
forecasting
holt-winters’ method
Кількість сторінок: 88
Короткий огляд (реферат): Дослідження діяльності банківської установи АТ «ОТП Банк» у сфері споживчого кредитування виявило низку проблем, які в подальшому приводять до зниження обсягу доходів банку. Ключовою проблемою дослідження визначено неякісну систему обслуговування клієнтів при оформленні кредиту на споживчий товар. Ґрунтовний аналіз літературних джерел з приводу оптимізації цієї системи на розширення частки продаж та порівняння з існуючими системами банків-конкурентів дозволив сформувати пропозиції щодо підвищення рівня роботи з клієнтами, тобто досягнення максимального результату – прибутку для банку та задоволення потреб для клієнта. Впровадження запропонованого нового програмного забезпечення для проведення процесу кредитування дозволяє підвищити ефективність обслуговування клієнтів, ефект якого розраховано в перспективі за допомогою методу сезонного прогнозування – моделі Холта-Вінтера
The research of the activity of JSC "OTP Bank" in the field of consumer lending revealed a number of problems which further lead to a decrease in the bank's income. The key problem of. the research is the poor quality customer service system while applying for a credit for consumer goods. A profound analysis of the literature resources on optimizing this system to expand sales and comparison with existing systems of competing banks allowed to form proposals to improve the level of work with customers, to achieve maximum results - profit for the bank and meet customer needs. The implementation of the proposed new software for the lending process allows to increase the effectiveness of customer service, the effect of which is calculated in the future using the method of seasonal forecasting - the Holt-Winter model.
Зміст: Вступ 7 1. Теоретико-методичний розділ 9 1.1. Поняття та сутність систем обслуговування клієнтів при споживчому кредитуванні 9 1.2. Методичні основи оцінки якості системи обслуговування клієнтів. 17 2. Аналітично-розрахунковий розділ 23 2.1. Характеристика діяльності АТ «ОТП Банк» на ринку банківських послуг. 23 2.2. Оцінка ефективності діяльності АТ «ОТП Банк» на ринку споживчого кредитування України 33 3. Проєктно-рекомендаційний розділ 50 3.1. Мделювання системи обслуговування клієнтів АТ «ОТП Банк» під час споживчого кредитування. 50 3.2. Пропозиції щодо підвищення ефективності системи обслуговування. 57 4. Охорона праці та безпека у надзвичайних ситуаціях 69 4.1. Охорона праці та техніка безпеки АТ «ОТП Банк» 69 4.2. Планування та реалізація заходів щодо подолання наслідків надзвичайних ситуацій криміногенного характеру та способи їх уникнення 71 Висновки 75 Список використаних джерел 78 Додатки 82
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/33420
Перелік літератури: 1 Андрос C. В. Система збалансованих економічних показників як інструмент ефективного управління банківськими ризиками. Маркетинг і менеджмент інновацій. 2011. Вип. 3(2). С. 180-185. URL: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mimi_2011_3(2)__27. 2 Артеменко В. С., Ольшанський О. В. Проблеми управління якістю послуг на підприємствах сфери обслуговування. Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. 2013. Вип. 2(2). С. 253-258. URL: http://nbuv.gov.ua/UJRN/esprstp_2013_2(2)__39. 3 Базадзе К. М. Якість послуг і банківського обслуговування в системі управління конкурентоспроможністю банків. Бізнес Інформ. 2013. Вип. 5. С. 318-324. URL: http://nbuv.gov.ua/UJRN/binf_2013_5_57. 4 Булгакова О., Кудрявцев А., Бондар О. Застосування CRM-систем для автоматизації оцінки показників обслуговування клієнтів. Геометричне моделювання та інформаційні технології. 2016. Вип. 1. С. 57-61. URL: http://nbuv.gov.ua/UJRN/gmtit_2016_1_11. 5 Варцаба В. І. Проблеми забезпечення фінансової стійкості баньківської системи України. Науковий вісник Ужгородського університету. Ужгород: Говерла, 2018. Вип.1(51). С. 311-316. 6 Гораль Л. Т., Шийко В. І. Евентологія понять "обслуговування" та "сервіс". Економічний аналіз. 2016. Вип. 23(2). С. 27-36. URL: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecan_2016_23(2)__6. 7 Дзюбановська Н. Конкурентне середовище як структурна складова моделювання кредитно-депозитної політики банку. Світ фінансів. 2011. Вип. 2. С. 92-97. URL: http://nbuv.gov.ua/UJRN/svitfin_2011_2_12. 8 Дикань В. В., Гречана О. І. Методичні підходи до оцінки якості послуг. Соціальна економіка. 2018. Вип. 55. С. 97-106. URL: http://nbuv.gov.ua/UJRN/se_2018_55_12. 9 Жаворонок А. В., Грубляк О. М., Блауш В. Ю. Моделювання оцінки конкурентоспроможності банківських послуг. Інфраструктура ринку. 2019. Вип. 33. С. 278-286. URL: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ifrctr_2019_33_43 10 Завадська Д.В., Жердецька Л.В., Кузнєцова Л.В. Маркетинг у банку: теорія та методологія. Одеса: Атлант, 2010. 717 с. 11 Карчева І. Я. Підходи до оцінки ефективності систем дистанційного банківського обслуговування. Економічний аналіз. 2014. Вип. 15(1). С. 259-267 . URL: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecan_2014_15(1)__29. 12 Коваленко В. В. Методичні підходи до формування клієнтської бази банку в контексті фінансово-кредитних взаємовідносин. Економічний форум. 2013. Вип. 4. С. 188-193. URL: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecfor_2013_4_32 13 Коніщева Н. Й., Трушкіна Н. В. Удосконалення процесів обслуговування різних категорій споживачів. Економіка промисловості. 2010. Вип. 2. С. 83-91. URL: http://nbuv.gov.ua/UJRN/econpr_2010_2_15 14 Кострубська, А.Ф., Ковальчук В. С. Маркетингове оцінювання якості банківських послуг на основі методики SERVQUAL. Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. 2014. Вип. 5, т. 2. С. 71-73. 15 Крикавський Є. В., Чухрай Н. І., Чорнописька Н. В. Логістика: компендіум і практикум. Навчальний посібник. К.,Кондор, 2009. 16 Кузяк В. В., Моторнюк У. І., Стасюк Н. Р. Стратегія обслуговування клієнтів як важливий напрям досягнення конкурентних переваг промислового підприємства. Актуальні проблеми розвитку економіки регіону. 2019. Вип. 15(2). С. 80-86. URL: http://nbuv.gov.ua/UJRN/aprer_2019_15(2)__12. 17 Кучанський О. Ю., Мазурак В. В. Перспективи розвитку в Україні систем дистанційного банківського обслуговування клієнтів. Управління розвитком складних систем. 2015. Вип. 23(1). С. 115-119. URL: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Urss_2015_23(1)__19 18 Лагута Я. М., Ковальчук О. А. Удосконалення системи обслуговування споживачiв пiдприємства. Вісник Житомирського державного технологічного університету. 2015. Вип. 4. С. 130-138. URL: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vzhdtu_econ_2015_4_18. 19 Мороз А., Савлук М., Пуховкіна М. Банківські операції: навч. посіб. / за заг. ред. А. Мороза. К. : КНЕУ, 2008. 608 с. 20 Офіційний сайт АТ «ОТП Банк». URL: https://ru.otpbank.com.ua/ 21 Офційний веб-сайт Національного банку України. URL: https://bank.gov.ua/ 22 Про споживче кредитування. Верховна Рада України. Закон від 15.11.2016 № 1734-VIII 23 Рибидайло А. А., Бобров С. В., Поривай О. В., Уварова Т. В., Панадій К. В. Підходи щодо оцінки собівартості та ціни інформаційних технологій. Збірник наукових праць Центру воєнно-стратегічних досліджень Національного університету оборони України імені Івана Черняховського. 2014. № 2. С. 88-93. URL: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Znpcvsd_2014_2_17 24 Саченко О. А. Метод оцінки ефективності інвестицій інноваційного проекту модернізації обладнання. Вісник Національного технічного університету "ХПІ". 2015. Вип. 1. С. 179-182. URL: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vntux_ctr_2015_1_29 25 Семенча І. Є., Олійник А. О. Оцінка та аналіз стану якості зального банківського обслуговування. Чернігівський науковий часопис Чернігівського державного інституту економіки і управління. 2012. Вип. 1. С. 108-113. URL: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Chnch_ekon_2012_1_15. 26 Ткачова О. К. Метод Сааті при прийнятті управлінських рішень. Держава та регіони. Серія : Економіка та підприємництво. 2015. Вип. 4. С. 92-96. URL: http://nbuv.gov.ua/UJRN/drep_2015_4_17. 27 Токарчук В. В. Основні компоненти системи якісного обслуговування клієнтів банків. Наукові записки НаУКМА. Економічні науки. 2012. Вип. 133. С. 126-131. URL:http://nbuv.gov.ua/UJRN/NaUKMAe_2012_133_27 28 Томашевська А., Голіната А., Споживчий кредит і його роль у розвитку економіки країни. Матеріали конференцій МЦНД, №1. 2020. С. 34-38. URL: https://doi.org/10.36074/20.03.2020.01 29 Трунова О. В. Застосування методу сааті при прийнятті управлінських рішень. Вісник Чернігівського національного педагогічного університету. Педагогічні науки. 2013. Вип. 108.1. URL: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VchdpuP_2013_1_108_34. 30 Федірко В. В. Методичні підходи до розрахунку прибутковості клієнта для банку. Економіка. Управління. Інновації. Серія : Економічні науки. 2010. Вип. 2. URL: http://nbuv.gov.ua/UJRN/eui_2010_2_48. 31 Фінансова звітність АТ «ОТП Банк». URL: https://www.otpbank.com.ua/about/informations/annual-reports/ 32 Чухрай Н.І. Логістичне обслуговування: підручник. Львів: Видавництво Національного ун-ту "Львівська політехніка", 2006. 292 с. 33 Шийко В. І. Оцінювання управління ліквідністю банківських установ. Інвестиції: практика та досвід. 2018. № 12. С. 68–74. 34 Широка О. В., Погореленко Н. П. Клієнтоорієнтована стратегія як елемент комплексу маркетингу банку. Молодий вчений. 2015. Вип. 1(2). С. 101-104. URL: http://nbuv.gov.ua/UJRN/molv_2015_1(2)__25. 35 Яновські А., Балевскі Б. Компетентність агентів страхування життя як головний критерій взаємовідносин в компаніях страхування життя – маркетинговий підхід. Вісник Національного університету «Львівська політехніка». 2010. Вип. 690 . С. 499-504 36 Яшник Н. В.. Психологічні та морально-етичні чинники забезпечення банківських послуг фізичних осіб. Бухгалтерський облік, аналіз та аудит: проблеми теорії, методології, організації : зб. наук. пр. К., 2012. Вип. 1 (8). С. 76-79.
Тип вмісту: Master Thesis
Розташовується у зібраннях:051 — економіка

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Макогон_КМР.pdf2,81 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити
Avtorska_ Макогон А.pdf242,72 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

Інструменти адміністратора