Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/33323
Назва: Мульти-інтерфейсне навчально-розвивюче середовище для дітей дошкільного віку
Інші назви: Multi interface educational-developing environment for pre-school children
Автори: Хацюр, Василь Валерійович
Khatsiur, Vasyl
Приналежність: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Бібліографічний опис: Хацюр В. В. Мульти-інтерфейсне навчально-розвивюче середовище для дітей дошкільного віку : дипломна робота магістра за спеціальністю „123 — комп’ютерна інженерія“ / В. В. Хацюр. — Тернопіль : ТНТУ, 2020. — 73 с.
Дата публікації: гру-2020
Дата подання: 15-гру-2020
Дата внесення: 23-гру-2020
Видавництво: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Країна (код): UA
Місце видання, проведення: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Науковий керівник: Яцишин, Василь Володимирович
Yatsyshyn, Vasyl
Члени комітету: Михалик, Дмитро Михайлович
Mykhalyk, Dmitriy
УДК: 004.4’23
Теми: 123
комп’ютерна інженерія
гра
програма
unity
розвиток
реалізація
проект
game
program
development
implementation
project
Кількість сторінок: 73
Короткий огляд (реферат): Метою проекту є дослідження методів і засобів розробки мульти-інтерфейсного навчального-розвиваючого середовища, яке допоможе дітям дошкільного віку розвивати свої навички. У першому розділі проведено аналіз навчально-розвиваючих середовищ та їх класифікацію, крім того досліджено технології, які широко використовуються при розробці навчально-розвиваючих середовищ, а також проаналізовано аналіз особливості розвиваючих ігор. У другому розділі запропоновано формалізацію об’єктів та процесів у навчально-розвиваючому середовищі на основі фізичних характеристик об’єктів, що дало змогу забезпечити максимальну наближеність віртуальних процесів до процесів, які протікають в реальній предметній області. Обгрунтовано алгоритм генерації лабіринту на основі методу пошуку в глибину для реалізації гри «Розвивайко». У третьому розділі було спроектовано та реалізовано мульти-інтерфейсне навчально-розвиваюче середовище на основі визначених функціональних вимог, побудовано алгоритми роботи додатку і забезпечено його верифікацію шляхом різних видів тестування ПЗ. У четвертому розділі було розглянуте питання з охорони праці, а саме умов праці та розробка заходів при роботі користувача, а також проаналізовано питання організації та забезпечення заходів щодо розосередження робітників та службовців суб’єктів господарювання, що продовжують свою роботу в особливий період, і евакуація населення.
The aim of the project is to study the method and means of developing a multi-interface learning and development environment that will help preschool children to develop their skills. The first section analyzes the educational and developmental environments and their classification, in addition, explores the technologies that are widely used in the development of educational and developmental environments, as well as analyzes the analysis of the features of educational games. The second section proposes the formalization of objects and processes in the learning environment based on the physical characteristics of objects, which allowed to ensure maximum proximity of virtual processes to the processes that take place in the real subject area. The algorithm of labyrinth generation based on the depth search method for the implementation of the game "Rozvyvayko" is substantiated. In the third section, a multi-interface learning and development environment was designed and implemented on the basis of certain functional requirements, algorithms for the application and its verification by various types of software testing. The fourth section addressed issues of labor protection, namely working conditions and the development of measures for the work of the user, as well as the organization and provision of measures for the dispersal of workers and employees of economic entities that continue to work in a special period, and evacuation.
Зміст: ПЕРЕЛІК ОСНОВНИХ ПОЗНАЧЕНЬ І СКОРОЧЕНЬ 8 ВСТУП 9 РОЗДІЛ 1 АНАЛІЗ СУЧАСНОГО СТАНУ ДОСЛІДЖЕНЬ ПРИ ПРОЕКТУВАННІ МУЛЬТИ-ІНТЕРФЕЙСНИХ СЕРЕДОВИЩ 12 1.1. Класифікація навчально-розвиваючих середовищ 12 1.2. Технології розробки 16 1.3. Аналіз особливостей розвиваючих ігор для дітей дошкільного віку 19 1.4. Висновки до розділу 21 РОЗДІЛ 2 ФОРМАЛІЗАЦІЯ МУЛЬТИ-ІНТЕРФЕЙСНИХ СЕРЕДОВИЩ 22 2.1. Формалізація об’єктів розвиваючої гри 22 2.2. Формалізація процесів 25 2.3. Алгоритм генерування лабіринтів 29 2.4. Висновки до розділу 33 РОЗДІЛ 3 РОЗРОБКА ТА ТЕСТУВАННЯ МУЛЬТИ-ІНТЕРФЕЙСНОГО СЕРЕДОВИЩА 35 3.1. Визначення вимог 35 3.2. Проектування архітектури 39 3.3. Алгоритми мульти-інтерфейсного середовища 41 3.4. Тестування мульти-інтерфейсного середовища 47 3.5. Висновки до розділу 54 РОЗДІЛ 4 ОХОРОНА ПРАЦІ ТА БЕЗПЕКА В НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЯХ 56 4.1. Охорона праці 56 4.2. Організація та забезпечення заходів щодо розосередження робітників та службовців суб’єктів господарювання, що продовжують свою роботу в особливий період, і евакуація населення 60 ВИСНОВКИ 63 ПЕРЕЛІК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 65 Додаток А 67
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/33323
Власник авторського права: © Хацюр Василь Валерійович, 2020
Перелік літератури: 1. Базовые навыки для работы с Unity. URL: https://habr.com/ru/post/459184/ (дата звернення: 05.10.2020). 2. Туториал по Unreal Engine. Часть 1: знакомство с движком. URL: https://habr.com/ru/post/344394/ (дата звернення: 06.10.2020). 3. Godot feature. URL: https://godotengine.org/features (дата звернення: 07.10.2020). 4. Методология Kanban: введение. URL: https://habr.com/ru/post/230725/ (дата звернення: 08.10.2020). 5. П'ятнашки. URL: https://uk.wikipedia.org/wiki/П'ятнашки (дата звернення: 16.10.2020). 6. Хрестики-нулики. URL: https://uk.wikipedia.org/wiki/Хрестики-нулики (дата звернення: 20.10.2020). 7. Виявлення зіткнень. URL: https://uk.wikipedia.org/wiki/Виявлення_зіткнень (дата звернення: 30.10.2020). 8. Алгоритм створення лабіринту. URL: https://uk.wikipedia.org/wiki/Алгоритм_створення_лабіринту (дата звернення: 01.11.2020). 9. Генерация и решение лабиринта с помощью метода поиска в глубину по графу. URL: https://habr.com/ru/post/262345/ (дата звернення: 01.11.2020). 10. Игровой интерфейс и с чем его едят. URL: https://habr.com/ru/post/418055/ (дата звернення: 05.11.2020). 11. Sound Manager для небольших игр и прототипов на Unity. URL: https://habr.com/en/post/274529/ (дата звернення: 06.11.2020). 12. Windows Presentation Foundation. URL: https://uk.wikipedia.org/wiki/Windows_Presentation_Foundation (дата звернення: 07.11.2020). 13. Windows Communication Foundation. URL: https://uk.wikipedia.org/wiki/Windows_Communication_Foundation (дата звернення: 08.11.2020). 14. Закон України «Про охорону праці». URL: http://zakon3.rada.gov.ua/laws/show/2694-12 (дата звернення: 15.11.2020). 15. Наказ України «Про затвердження Вимог щодо безпеки та захисту здоров’я працівників під час роботи з екранними пристроями». URL: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/z0508-18#Text (дата звернення: 15.11.2020). 16. Геврик Є. О. Охорона праці: Навч. посіб. для студ. вищ. навч. закл.. 2.вид., випр. та доп. –К. : Ніка-Центр, 2005. 294с
Тип вмісту: Master Thesis
Розташовується у зібраннях:123 — комп’ютерна інженерія

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Авторська_довідка.docx21,18 kBMicrosoft Word XMLПереглянути/відкрити
диплом.pdf10,69 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

Інструменти адміністратора