Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/30694
Назва: Розробка стратегії управління організацією, на прикладі ФОП «Калинюк М.Б.»
Інші назви: Development of the management strategy of the organization, for example, IE “Kalinyuk M.B.”
Автори: Ляшенко, Роман Олегович
Liashenko, R.O.
Приналежність: ТНТУ ім. І. Пулюя, вул. Руська, 56, м. Тернопіль
Бібліографічний опис: Ляшенко Роман Олегович. Розробка стратегії управління організацією, на прикладі ФОП «Калинюк М.Б.» : дипломна робота магістра за спеціальністю „073 — менеджмент“/ Р. О. Ляшенко. — Тернопіль: ТНТУ, 2016. — 138 с.
Дата публікації: 23-гру-2019
Дата подання: 9-гру-2019
Дата внесення: 22-січ-2020
Країна (код): UA
Місце видання, проведення: ТНТУ ім. І. Пулюя, кафедра менеджменту та адміністрування
Науковий керівник: Зяйлик, Марія Федорівна
Члени комітету: Стойко, Ігор Іванович
УДК: 339.378
Теми: 073
менеджмент
види стратегій управління
стратегія управління
вектор стратегічного розвитку
етапи стратегічного планування організації
модель стратегічного управління підприємством
types of management strategies
strategic management
strategic development vectors
stages of strategic planning at organization
model of strategic enterprise management
Короткий огляд (реферат): Метою дипломної магістерської роботи є дослідження теоретичних та практичних засад розробки стратегії управління ФОП “Калинюк М.Б.”. Для досягнення поставленої мети в дипломній магістерській роботі визначено ряд взаємопов’язаних завдань, основними з яких є: – розкрити сутність стратегічного управління організацією; – дослідити слабкі і сильні сторони організації у сфері виробництва, трудових ресурсів, фінансів, маркетингу; – визначити можливості та загрози у внутрішньому та зовнішньому середовищі досліджуваної організації; – проаналізувати процес реалізації стратегії управління ФОП “Калинюк М.Б.” за допомогою видів стратегій. – обгрунтування економічної ефективності та розробка заходів щодо стратегії управління досліджуваного підприємства. Об’єктом дослідження – розробка стратегії управління організацією. Предметом дослідження є теоретико-прикладні аспекти розробки стратегії управління організацією ФОП “Калинюк М.Б.” в сучасних умовах макроекономічної нестабільності. Методи дослідження. Дипломну магістерську роботу виконано на основі теоретичної, методологічної та інформаційної бази, до складу якої входять закони та нормативні акти України; наукові роботи сучасних вчених з проблем маркетингу, менеджменту, маркетингового менеджменту, маркетингових досліджень, стратегічного маркетингу, стратегічного менеджменту; статистична та 8 бухгалтерська звітність підприємств; дані Державної служби статистики України; матеріали періодичних видань; ресурси Internet. Під час проведення дослідження використано такі методи: загальнонаукові методи, наукового пізнання, аналіз і синтез, ситуаційний аналіз, комплексні дослідження, економіко-статистичні, математичні, кількісного аналізу й експертних оцінок, порівняння, групування, графічний, табличний. Джерела дослідження. Інформаційною базою дослідження слугували матеріали праць українських і зарубіжних науковців, інформація державних органів статистики, законодавчі та нормативні документи з питань регулювання економіки й видавничого підприємництва, звітно-статистичні дані досліджуваного підприємства, аналітичні публікації в науковій і спеціалізованій літературі. Наукова новизна одержаних результатів. У дипломній магістерській роботі обґрунтовано концептуальні аспекти розробки стратегії управління організацією ФОП “Калинюк М.Б.” та запропоновано такі нові наукові, методичні та практичні рекомендації щодо вирішення даної наукової проблематики. Практичне значення отриманих результатів полягає в удосконаленні стратегії управління ФОП “Калинюк М.Б.”, обґрунтуванні доцільності покращення стратегії управління за рахунок товарної політики (створення нового продукту “шпікачки з сиром”) та оновленого виду продукції (“копчені ребра в томаті”), а також розроблення проектних пропозицій щодо відкриття фірмової точки “КОВБАСКИ – Люкс”. Розроблені проектні рішення впроваджено у стратегію управління досліджуваного підприємства, про що свідчить довідка про впровадження. Структура й обсяг дипломної магістерської роботи. Дипломна магістерська робота складається зі вступу, семи розділів, висновків, переліку використаних джерел, додатків. Загальний обсяг роботи -138 cторінок комп’ютерного тексту, вона містить 28 таблиць і 21 рисунки, 3 додатків, список використаних джерел із 77 найменувань.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/30694
Власник авторського права: Ляшенко Р. О.
Перелік літератури: 1. Акимова И. М. Промышленный маркетинг [Текст] / И. М. Акимова. – К.: Ово “Знання” , КОО, 2006. – 249 с. 2. Андрейцев В.І. Екологічне право і законодавство суверенної України: проблеми реалізації державної екологічної політики: [монографія] /В.І. Андрейцев. – Дніпропетровськ.: Національний гірничий університет, 2011. – 370 c. 3. Александрова В.П. Економічні аспекти державного програмування інновацій [Текст] / В. П. Александрова // Вісник Інституту економічного прогнозування. – 2015. – №1. – С. 18-39. 4. Ассель Г. Маркетинг: принципы и стратегия: Учебник для вузов [Текст] / Г. Ассель. – М.: ИНФРА-М, 2008. – 803 с. 5. Безчасний Л. Наукові основи формування національної економічної системи, адаптованої до інноваційного розвитку [Текст] / Л. Безчасний // Наука та наукознавство. – 2010. – №4 – С. 3-7. 6. Бутник О. Економіко-математичне моделювання перехідних процесів у соціально-економічних системах [Текст] / О. Бутник // – Х. : ВД “ІНЖЕК”; СПД Лібуркіна Л., 2012. – 302 C. 7. Войчак А.В. Сучасні тенденції розвитку каналів розподілу [Текст] /А.В. Войчак // Маркетинг в Україні. — 2016. — № 2. — С. 42-43. 8. Економіка України: Стратегія і політика довгострокового розвитку [Текст] /За ред. акад. НАН України В.М. Гейця. – К.: Ін-т екон. прогнозування НАН України: Фенікс, 2017. – 1008 с. 9. Белов А. Финансовый анализ и его возможности [Текст] / А. Белов. – 2008. – №1. – 97с. 10. Бирман Л. Экономика фирмы. Учебн. пособие. [Текст] / Л. Бирман. – М.: М/н ун-т бизн. и управл., 2001. – 104с. 11. Вачевський М.В. Маркетинг для менеджера [Текст] /М.В. Вачевський, М.І. Долішний, В.Г. Скотний. – Стрий: “Просвіта”, 2003. – 139с. 133 12. Гейк П. Вчись аналізувати ринок. Методика та практика. [Текст] / П. Гейк, П. Джексон – Львів: Укр.-амер. Фонд “Сейбр-світло”, 2006. – 270 с. 13. Гордон Я. Маркетинг партнерских отношений [Текст] / Я. Гордон. – Перю с англ.; Под ред. О.А. Третьяк. – СПб.: Питер, 2008. – 384 с. 14. Герчикова И.В. Менеджмент [Текст] / И.В. Герчикова. – М.: Банки и биржи, ЮНИТИ, 2005. – 480с. 15. Глогусь О. Логістика: Навч. посіб. [Текст] / О. Глогусь. – Т.: Економічна думка, 1998. – 138с. 16. Голубков Е.П. Маркетингові дослідження. Теорія і методологія [Текст] / Е.П. Голубков. – К.: АСК, 2000. – 221 с. 17. Грузинов В. Экономика предприятий [Текст] / В. Грузинов. – Финансы и статистика, 2001 – 218с. 18. Добуш З.О. Стан і тенденції розвитку роздрібної торгівлі – детермінанта ефективності її регулювання / З.О. Добуш // Науковий вісник НЛТУ України. – 2017 – №23.1. – С.248-253. 19. Державне управління та державна служба у сфері цивільного захисту : навч. посіб. / за заг. ред. М. В. Болотських. – Вінниця : ТОВ Вид-во-друк. “Діло”, 2017. – 352 с. 20. Економіка підприємства: Навч. посіб. [Текст] / А.В. Шегда, Т.М. Литвиненко, М.П. Нахаба та ін.; ред. А.В. Шегди. – К.: Знання –Прес, 2006 – 335с. 21. Житна І.П. Економічний аналіз господарської діяльності підприємств [Текст] / І.П. Житна, А.М. Нескреба. – К.: Вища школа, 2002. – 191с. 22. Жовковська Т. Т. Маркетингові інструменти впливу на поведінку споживача (дослідження ринку підприємств харчової промисловості) [Текст] / Т. Т. Жовковська. // Інноваційна економіка : Всеукр. науково-виробничий журнал. – Тернопіль, 2013. – №10 (36). – С. 195 – 198. 23. Зав’ялов П. С. Маркетинг – в схемах, рисунках, таблицях: Учеб. пособие. [Текст] / П. С. Зав’ялов – М.:ИНФ-РА-М , 2009. – 496 с. 134 24. Зарівняк І. І. Вихідні передумови та порядок розробки моделі управління ризиками в маркетинговій діяльності [Текст] / І. І. Зарівняк // Вісник національного університету „Львівська політехніка”. – 2013. – №472. – с.5561. 25. Закон України “Про підприємства в Україні”, затверджений Постановою ВРУ №888-12 від 27.03.91 р. (із змінами №2470-ІІІ від 29.05.2001 р.) // ВВР. – 2001. – №32. – Ст. 172. 26. Заремба В. П. Аналіз організаційної діяльності у сфері маркетингового управління підприємств [Текст] / В. П. Заремба. // Молода наука України. Перспективи та пріоритети розвитку: матеріали ХІ Всеукр. наук.-практ. заоч. конф. “Молода наука України. Перспективи та пріоритети розвитку” (м.Одеса, 25-27 липня 2012р.) – Одеса, 2018. – С. 96 – 97. 27. Заремба В. П. Інтегрована система організаційних механізмів маркетингового управління діяльністю підприємств [Текст] / В. П. Заремба. // Інвестиції: практика та досвід : наук. журнал. – 2013. – № 15. – С. 82 – 87. 28. Заремба В. П. Концепція організації маркетингового управління діяльністю підприємств [Текст] / В. П. Заремба. // Агросвіт : наук. журнал. – 2013. – № 14. – С. 47 – 50. 29. Кальченко А.Г. Основи логістики: Навч. посіб. [Текст] /А.Г. Кальченко. – К.: Товариство “Знання”, КОО, 1999. – 135с. 30. Коваль А. Методичні підходи до розробки стратегії інноваційного розвитку підприємств України [Текст] / А. Коваль // Актуальні проблеми економіки. Вип. 211: Юго-Восток – К., 2013. – С. 143-150. 31. Козловский В.А. Логистический менеджмент [Текст] / В.А. Козловский – СПб.: Политехника, 1999. – 275 с. 32. Котлер Ф. Основы маркетинга [Текст] / Ф. Котлер. – М.: Ростинтэр, 2006. – 704с. 33. Корольчук О. П. Маркетинг. Ситуаційні, творчі та контрольні завдання: Практикум [Текст] / О. П. Корольчук, Л. М. Шульгіна. – К.: Київ.нац.торг.екон. Ун-т, 2003. – 259 с. 135 34. Крикавський Є. Промисловий маркетинг [Текст] / Є. Крикавський, Н. Чухрай – Львів: Видавнийтво Національного університету “Львівська політехніка”, 2010. – 472 с. 35. Ламбен Ж. Ж. Стратегический маркетинг. Европейская перспектива [Текст] / Ж. Ж Ламбен. – СПб.: Наука, 2006. – 589 с. 36. Логістика: Учеб. Пособ. [Текст] / ред. Б.А. Аникина. – М.: ІНФРА, 1999. – 327с. 37. Матвійчук-Сосніна Н. Розвиток маркетингових комунікацій в Інтернетпросторі України [Текст] // Маркетинг в Україні. — 2011. — №6. — С. 1416. 38. Мікроекономіка [Текст] / В. Базилевич, В. Лук’янов, Н. Писаренко, Н. Квіцинська. – К.: Четверта хвиля, 1997. – 248с. 39. Окландер М.А. Логістична система підприємства [Текст] / М.А. Окландер. – О.: “Астропринт”, 2010. – 309с. 40. Мороз В.М. Охорона праці [Текст] / В. М. Мороз, І. В. Сергета, Н. М. Фещук, М. П. Олійник. – Вінниця. НОВА КНИГА, 2005. – 544с. 41. Москаленко В. Ф. Екологічні аспекти сучасних проблем [Текст] /В. Ф. Москаленко – К.: Либідь, 2002. – 384 с. 42. Николайчук В. Е. Методы иллюстративного анализа в маркетинге [Текст] /В. Е. Николайчук , Т. И. Николайчук. – Донецк: ДонГУ: КИТИС, 2010. – 67 с. 43. Крайник О. П. Економіка підприємства: Навч. посіб. [Текст] / О. П. Крайник, Є.С. Барвінська; ред. О.П. Крайник. – Львів: Національний університет “Львівська політехніка”, “Інтелект – Захід”, 2008. – 208с. 44. Левчук К. О. Цивільний захист: навчальний посібник / К. О. Левчук, Р. Я. Романюк, А. О. Толок – Дніпродзержинськ : ДДТУ, 2016 р. – 325 с. 45. Пересадько Г.О. Аналіз маркетингової політики просування та збуту продукції підприємства [Текст] / Г.О. Пересадько, О.В. Пересадько, О.В. Радченко, С.І. Науменко // Механізм регулювання економіки. Міжнародний науковий журнал. — 2018. — Т. 3, № 3 (48). — С. 72-80. 136 46. Покрещук О. Місце торгового кодексу в правовій системі України //Підприємництво, господарство і право, 2015. – № 5. – С. 3-6. 47. Підприємцю про підприємництво [Текст] / Я.Д. Плоткін, А.В. Дубодєлова, О.В. Захарчук, Т.С. Пурха. – Львів: “Вільна Україна”, 2003.-142с. 48. Покропивний С. Ф. Економіка підприємства [Текст] /С. Ф. Покропивний. – К.:КНЕУ, 2010 – 456с. 49. Прауде В.Р. Маркетинг [Текст] / В.Р. Прауде, О.Б. Білий. – К.: Вища школа, 2007. – 256с. 50. Пушкар М.С. Планування і організація виробництва на промислових підприємствах, в організаціях та комплексах [Текст] / М.С. Пушкар. – К.: НМК ВО, 2002. - 578с. 51. Павленко А. Ф. Маркетинг: посібник [Текст] / А. Ф. Павленко, А. В. Вовчак. – 2-е, доп. і випр. – К.: КНЕУ, 2011. – 106 с. 52. Постман П. Новая эра маркетинга [Текст] / П. Постман. – СПб.: Питер, 2008. – 208 с. 53. Полянська А. С. Застосування стратегічного та оперативного аналізу для контролю збутової діяльності на промисловому підприємстві [Текст] /А. С. Полянська, І. М. Станковська // Вісник національного університету „Львівська політехніка”. – 2016. – №552. – с.127-132. 54. Прауде В. Р. Маркетинг [Текст] / В. Р. Прауде, О. Б. Білий. – К.: Вища школа, 2013. – 256 с. 55. Салій Т.М. Електронна комерція та Інтернет в інформаційному секторі економіки [Текст] // Формування ринкових відносин в Україні. — 2011. — №9. — С. 114- 117. 56. Саркисов С.В. Управление логистикой: Учеб. пособ. [Текст] /С.В. Саркисов. – М.: ЗАО “Бизнес-школа “Интел-синтез”, 2001. – 416 с. 57. Сергеев В.И. Логистика в бизнесе [Текст] / В.И. Сергеев. – М.: ИНФРА-М, 2010. – 608 с. 137 58. Старостіна А.О. Маркетинг: Навч. посіб. [Текст] / А.О. Старостіна, Д.М. Черваньов, О.В. Зозульов. – К.: НАУ, 2001. – 204с. 59. Милейко Я. Ковбаси багато, шинки багато…/ Я. Милейко // Пропозиція. – 2018. – № 5. – С. 28- 29. 60. Мудрак Р.П. Розширення експортних можливостей м’ясної продукції / Р.П. Мудрак // Економіка АПК. – 2019. – № 4. – С. 122-127. 61. Тараненко О.О. Тенденції та чинники розвитку роздрібної торгівлі в Україні / О.О. Тараненко // Економічний простір. – 2014. – №64. – С.126-131. 62. Фатхутдинов Р.А. Стратегический менеджмент [Текст] / Р.А. Фатхутдинов. – М.: ЗАО “Бизнес-школа”, “Интел-синтез”, 2008. – 113с. 63. Фатхутдинов Р. А. Стратегический маркетинг: Учебник [Текст] /. А. Фатхутдинов. – М.: ЗАО Бизнес-школа “Интел-Синтез”, 2010. – 640 с. 64. Федосеев В. В. Экономико-математическе методы в маркетинге [Текст] /В. В. Федосеев. – М.: Финстатинформ, 2007. – 310 с. 65. Фоломкіна І. С. Оцінка ключових компетенцій підприємства щодо маркетингового управління реалізацією його стратегій [Текст] / І. С. Фоломкіна. // Вісник ДонНУЕТ : наук. журнал. – Донецьк, 2018. – №3 (43). – С. 99 – 107. 66. Хміль Ф.І. Менеджмент [Текст] / Ф.І. Хміль. – К.: Вища школа, 2005. – 351с. 67. Хрумкий В. Е. Современный маркетинг: настольная книга по иследованиям рынка: Учеб. пособие. [Текст] / В. Е. Хрумкий, И. В. Коренева. – М.: Финансы и статистика, 2006. – 528 с. 68. Чубаков Г. Стратегия ценообразования в маркетинговой политике предприятия. [Текст] / Г. Чубаков. – М.; ИНФРА-М, 2007. – 215 с. 69. Шостак Р.С. Оцінка сучасного стану та розвитку торгівельних мереж в Україні / Р.С. Шостак // Економічний простір. – 2017. – №56/2. – С.115-123. 70. Энис Б. М. Класика маркетинга [Текст] / Б. М. Энис, К. Т. Кокс, М. П. Моква. – СПб.: Питер, 2010. – 752 с. 71. Юданов А. Ю. Конкуренция: теория и практика [Текст] / А. Ю. Юданов – М.: Акалис, 1996. – 272с. 138 72. Ціхановська В.М. Розвиток виробництва ковбасних виробів в Україні: монографія / В.М. Ціхановська. – Вінниця : Вінн. міськ. друк., 2014. – 446 с. 73. Шуст О.А. Ринок продукції м’ясного скотарства в Україні: теоретикоприкладні аспекти розвитку та регулювання : монографія / О.А. Шуст. – Біла Церква, 2011. – 336 с. 74. Ярова І. Інтернет як інструмент просування продукції промислових підприємств [Текст] // Економіка України. — 2018. — №12. — C. 48-53. 75. Яценко В. Аналіз стану та стратегія ефективного розвитку агропромислового комплексу України [Текст] / В. Яценко // Черкаси: ЧДТУ, 2018. – 352с. 76. Bowerson D. J. “The Strategic Benefits of Managemrnt Allianus” /Bowerson D. J. // Harvard Business rev., July – August 2006. – P. 35–45. 77. Profitable management. Firth, Apple, Hall, Inglis, Saipe. – Toronto, Montreal, New York. 2008. – ch. 1.
Тип вмісту: Master Thesis
Розташовується у зібраннях:073 — менеджмент

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Магістерська робота_Ляшенко.pdf2,17 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити
Автореферат_Ляшенко.pdf385,37 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

Інструменти адміністратора