Veuillez utiliser cette adresse pour citer ce document : http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/30674
Titre: Розробка системи для управління навчальним процесом на основі .Net-технологій
Autre(s) titre(s): Development of a system for managing the educational processon the basiсs of .Net-technology
Auteur(s): Урманець, Ігор Андрійович
Urmanets, Ihor
Bibliographic description (Ukraine): Урманець І.А. «Розробка системи для управління навчальним процесом на основі .Net-технологій» Урманець Ігор Андрійович : дипломна робота магістра за спеціальністю "121-Інженерія програмного забезпечення" / К.В. Біломазур.-Тернопіль: ТНТУ, 2019.-97 с.
Bibliographic description (International): Master's thesis on " Development of a system for managing the educational processon the basiсs of .Net-technology" Urmanets Ihor Andriiovich. - Ivan Pulyuy National Technical University of Ternopil, Faculty of Computer Information Systems and Software Engineering, Department of Software Engineering, SPm-61 group, Ternopil, 2019.
Date de publication: déc-2019
Submitted date: déc-2019
Date of entry: 21-jan-2020
Editeur: ТНТУ ім. І Пулюя
Country (code): UA
Place of the edition/event: ТНТУ ім. І. Пулюя
Supervisor: Михалик, Дмитро Михайлович
UDC: 004.422.83
Mots-clés: 121
інженерія програмного забезпечення
MYSQL
WINDOWS FORM
C #
.NET
Résumé: Магістерська робота на тему «Розробка системи для управління навчальним процесом на основі .Net-технологій» Урманець Ігор Андрійович. – Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, Факультет комп'ютерно-інформаційних систем і програмної інженерії, Кафедра програмної інженерії, група СПм–61 // Тернопіль, 2019. Мета дослідження полягає в аналізі та обґрунтуванні вибору методів та інструментарію реалізації інформаційної системи організації освітньої діяльності ВНЗ, спрямованої на забезпечення оптимального навантаження та в розробці відповідної системи. Під час виконання даної роботи було застосовано мову програмування С# та технології .Net. Середовище розробки Visual Studio дозволили використати усі преваги розробки графічного дизайну з допомогою Windows Form. Для зберігання даних було обрано базу даних SQL Server. При виконанні даної роботи було розглянуто існуючі програмні комплекси та проведено їх аналіз. Проаналізовано всі їх переваги та недоліки. Результатом розробки стало програмне забезпечення яке дозволяє оптимізувати роботу у вищих учбових закладах. Проведено проектування баз даних та програмної системи. Ключові слова: WINDOWS, MYSQL, WINDOWS FORM, C#, .NET.
URI/URL: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/30674
References (Ukraine): 1. Акулова О.В. Проблема побудови нелінійного процесу навчання в інформаційному середовищі // Людина і освіту. - 2011. - №3. - С.7-11. 2. Александров Д.В. Інструментальні засоби інформаційного менеджменту. CASE-технології і розподілені інформаційні системи: Навчальний посібник / Д.В. Александров. - М .: ФиС, 2011. - 224 c. 3. Process-aware Authoring of Web-based Educational Systems, 2003 року, Lora Aroyo, Riichiro Mizoguchi. 4. Using the Business Process Model and Notation for Modeling Enterprise Integration Patterns, 2014 р Daniel Ritter. 5. Берестнєва О.Г., Козлова Н.В. Оцінка професійних характеристик викладачів вищої професійної школи. // Сибірський психологічний журнал. Томськ, 2003 -№ 18 - с. 132-135. 6. Бермант М.А. Математичні моделі та планування освіти / М. А. Бермант, Л. Н. Семенов, В. Н. Суліцкій. - М.: Наука, 1972. - 112 с. 7. Modeling Web-based Educational Systems: Process Design Teaching Model, 2004 року, Franca Pantano Rokou, URL: http://www.ifets.info/journals/7_1/6.pdf 8. Варламова С.А., Бєлобородова Є.В., Затонський А.В. Прийняття рішень при розподілі навчального навантаження // Фундаментальні дослідження. - 2008. - № 9. - С. 22-31; 9. Варнавін І.М. Методичні засади моніторингу якості освіти в загальноосвітньому закладі: методичні рекомендації. - Салехард: ЯНОІПКРО, 2006. - 260 с. 10. Критерії вибору СУБД [Електронний ресурс] - Режим доступу: http://citforum.ru/database/articles/criteria/ 11. Васильєва О.Ю. Оцінка діяльності викладачів у ВНЗ США. / Педагогіка. 2005. - № 10. - С. 90-94. 79 12. MSDN - мережа розробників Microsoft [Електронний ресурс] - Режим доступу: http://msdn.microsoft.com/ru-RU/ 13. Дональд Е. Кнут, Мистецтво програмування. Том 2 (3-е видання) [Текст]: Дональд Е. Кнут - Москва: Видавничий дім «Вільямс», 2001. - 788 с. 14. Григораш О. В. Комплексний підхід до вдосконалення системи вищої професійної освіти // Вища освіта сьогодні. - 2014. - №. 5. - С. 34-39. 15. Гусєва А.І., Сидоренко Є.В., Тихомирова А.Н. Моделювання процесу прийняття рішень з використанням автоматизованого управління // Програмні продукти і системи, 2010, № 1. 16. Design Patterns in Adaptive Web-Based Educational Systems: An Overview, 2003 року, Paris Avgeriou, Aimilia Tzanavari, URL: http://www.researchgate.net/publication/ 30496983 17. Enhancing effectiveness of e-learning framework using UML modeling and Self Regulation: A Case Study, 2007 г., Natarajan Vivekananthamoorthy, URL: http://www.researchgate.net/publication/ 234114853 Modeling Course for Virtual University by Features, 2004 р http://uni-obuda.hu/journal/Horvath_1.pdf 18. Зафіевскій А.В. Автоматизація управління навчальним процесом у ВНЗ // Успіхи сучасного природознавства. - 2010. №1. С.115-117. 19. Захаревич В.Г. Оцінка якості роботи викладача ВНЗ В.Г.. Захаревич, В.А. Обуховец // Вища освіта сьогодні. 2003. - № 2. -С.52-66. 20. Ігнатьєва Є.Ю. Аналіз моделей традиційного і розвиваючого навчання у ВНЗ. 2013. №74. С.27-30. 21. Методичні вказівки до виконання магістерської роботи освітнього рівня “магістр” студентами усіх форм навчання для напряму підготовки 121 – “Інженерія програмного забезпечення” / Укладачі : Петрик М.Р., Михалик Д.М., Кінах Я.І., Гладьо С.В., Цуприк Г.Б. – Тернопіль : Вид-во ТНТУ імені Івана Пулюя, 2016 – 26 с. 22. Методичні рекомендації по виконанню розділу техніко- економічного обґрунтування дипломних робіт студентами технічних спеціальностей напряму підготовки 8.05010302 «Інженерія програмного 80 забезпечення» освітньо-кваліфікаційного рівня «Магістр» / Укладачі: Петрик М.Р., Михалик Д.М., Кінах Я.І., Гладьо С.В., Цуприк Г.Б. – Тернопіль: Вид-во ТНТУ імені Івана Пулюя, 2016 – 28 с. 23. Кушников В.А., Яндибаева Н.В. Оцінка якості освітнього процесу у ВНЗ на основі моделі Форрестера // Вісник Саратовського державного технічного університету. 2011 року. 24. Маклаков С.В. BPwin і ERwin. CASE засоби розробки інформаційних систем. - 2-изд., Испр. і доп. - М .: ДІАЛОГ - МІФІ, 2001. - 304с. 25. Інфологічне моделювання [Електронний ресурс] - Режим доступу: http://www.intuit.ru/studies/courses/1001/297/lecture/7411 26. Мілевська, М.М. Комплексна оцінка результативності викладацької праці М.М. Мілевская // Вісник БГЕУ. - 2013. - С.199-203. 27. Нагорняк А.А. Сучасні підходи до організації процесу навчання у ВНЗ // Успіхи сучасного природознавства. 2013. №5. С.75-77. 28. Огорелков Б.І., Ерун В. П. Планування і нормування науково- педагогічної праці викладачів вузу. Оренбург: ОДУ, 2000. - 47 с. 29. Олійник П.П. Корпоративні інформаційні системи: Підручник для вузів. Стандарт третього покоління / П.П. Олійник. - 2012. - 176 с. 30. Панасюк В.П. Інформаційно-методичне забезпечення управління якістю освіти на муніципальному рівні: навчально-методичний посібник / В.П. Панасюк, Г.В. Головічер. - СПб .: Астерион, 2007. 68 с. 31. Суліцкій В.Н. Методи статистичного аналізу в управлінні: навч. посібник / В. Н. Суліцкій. - М.: Справа, 2002. - 519 с. 32. Федорова Г.М. Інформаційні системи: Підручник. / Г.Н. Федорова. - М .: Академія, 2013. - 208 с. 33. Чеботарьов В.Г., Громов А.І. Автоматизація процесу навчання // Бізнес-інформатика. 2014. №4 (30). 34. Вієйра Р. Програмування баз даних Microsoft SQL Server 2005 для професіоналів. - М .: "Вільямс", 2008. - 1072с. 81 35. 1001 Soft. - [Електронний ресурс]. - Режим доступу: http: // www.1001 soft.com/. 36. NAUMEN University - управління процесами ВНЗ. [Електронний ресурс]. - режим доступу: http://www.naumen.ru/go /solutions/naumen_university. 37. Андрєєв В.В., герова Н.В. Вимоги до інформаційної системи управління навчальним процесом ВНЗ. - [Електронний ресурс]. - Режим доступу:http://swsys.ru/index.php?page=article&id=2456&lang=lnfaowvg. 38. Вендров А.М. Сучасні методи і засоби проектування інформаційних систем [Електронний ресурс]. URL: http//Citforum/ru/database/case.html. 39. Розробка діаграм класів [Електронний ресурс] - Режим доступу: http://khpi-iip.mipk.kharkiv.edu/library/case/leon/gl5/gl5.html 40. Компанія «РІЦ-1С». [Електронний ресурс]. - Режим доступу: http: //www.ric- 1c.ru/products/gov/ 1s_universitet /. 41. Concepts and Ontologies in Web-Based Educational Systems, 2002 г., Lora Aroya, Darina Dicheva, URL: http://www.researchgate.net/publication. 42. Principles of Good BPM, 2014 р Jan vom Brocke, Theresa Schmiedel, Jan Recker, Peter Trkman, Willem Mertens, Stijn Viaene, URL: http://www.researchgate.net/publication/266534269 43. Towards Multi-Perspective Modeling with BPMN, 2015 року, Richard Braun, Werner Esswein, URL: https://www.researchgate.net/publication. 44. Гамма Е., Хелм Р., Джонсон Р., Вліссідес Дж., Прийоми об'єктно- орієнтованого проектування. Патерни проектування. [Текст] - СПб: Пітер, 2001. - 368 с.
Content type: Master Thesis
Collection(s) :121 — інженерія програмного забезпечення

Fichier(s) constituant ce document :
Fichier Description TailleFormat 
dyplom_Urmanets_I_2020.pdf1,18 MBAdobe PDFVoir/Ouvrir
aref_Urmanets_I_2020.pdf109,07 kBAdobe PDFVoir/Ouvrir


Tous les documents dans DSpace sont protégés par copyright, avec tous droits réservés.

Outils d'administration