Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/30185
Назва: Організація проведення маркетингових досліджень на підприємстві, на прикладі ТОВ “Західхімпостач”
Інші назви: Organization of marketing researches at the enterprise, on the example of LLC “Zahidhimpostach”
Автори: Кударевко, Олег Володимирович
Kudarevko, Oleg
Приналежність: БМм-61, ТНТУ ім.Івана Пулюя
Бібліографічний опис: Кударевко О. В. Організація проведення маркетингових досліджень на підприємстві, на прикладі ТОВ “Західхімпостач” [Рукопис]: комплексна дипломна робота на здобуття кваліфікації магістра за спеціальністю 073 / Кударевко Олег Володимирович; ТНТУ. – Тернопіль: [б. в.], 2019. – 155с.
Bibliographic description: Kudarevko O.V. Organization of marketing researches at the enterprise, on the example of LLC “Zahidhimpostach” [Manuscript]: comprehensive thesis for obtaining the qualification master’s degree in 073 / Oleg Kudarevko; TNTU. – Ternopil [b. in.], 2019. – 155 p.
Дата публікації: гру-2019
Дата подання: гру-2019
Дата внесення: 11-січ-2020
Видавництво: ТНТУ імені Івана Пулюя
Країна (код): UA
Місце видання, проведення: ТНТУ імені Івана Пулюя
Науковий керівник: Зяйлик, Марія Федорівна
Ziailyk, Mariia
Члени комітету: Стойко, Ігор Іванович
УДК: 339.378
Теми: 073 Менеджмент
073 Managmant
маркетингові дослідження, політика розподілу, система збуту, планування маркетингу, рекламна кампанія, комунікаційні процеси, медіа-планування.
marketing research, distribution policy, marketing system, marketing planning, advertising campaign, communication processes, media planning
Короткий огляд (реферат): Об’єктом дослідження виступає – організація маркетингових досліджень ТзОВ “Західхімпостач” у сучасному мінливому середовищі. Метою дипломної магістерської роботи є дослідження теоретичних та практичних засад організації проведення маркетингових досліджень ТзОВ “Західхімпостач”. Методи дослідження – загальнонаукові методи, наукового пізнання, аналіз і синтез, ситуаційний аналіз, комплексні дослідження, економіко-статистичні, математичні, кількісного аналізу й експертних оцінок, порівняння, групування, графічний, табличний. Розроблено проектні рішення щодо комплексу заходів організації маркетингових досліджень ТзОВ “Західхімпостач”, вдосконалення рекламної діяльності на підприємстві, а також впровадження проектних рішень на основі параметрів медіа-планування. Результати впроваджено у діяльність ТзОВ “Західхімпостач”. Ключові слова: маркетингові дослідження, політика розподілу, система збуту, планування маркетингу, рекламна кампанія, комунікаційні процеси, медіа-планування.
The Object of Investigation – is the organization of marketing research of the LLC “Zahidhimpostach” in today’s changing environment. The Aim of the Work is to study the theoretical and practical foundations of the organization of marketing research of LLC “Zahidhimpostach”. Research methods – general scientific methods, scientific knowledge, analysis and synthesis, situational analysis, complex studies, economic-statistical, mathematical, quantitative analysis and expert evaluations, comparison, grouping, graphical, tabular. The project decisions on the complex of measures organization of marketing researches at LLC “Zahidhimpostach” are developed, perfection of advertising activity at the enterprise, and also introduction of design decisions on the basis of parameters at media planning is substantiated. The results are implemented in the activity of LLC “Zahidhimpostach”. Key words: marketing research, distribution policy, marketing system, marketing planning, advertising campaign, communication processes, media planning.
Зміст: ВСТУП РОЗДІЛ 1. УПРАВЛІННЯ МАРКЕТИНГОВИМИ ЗУСИЛЛЯМИ 1.1. Маркетингові дослідження як основа планування маркетингових стратегій 1.2. Управління маркетинговою діяльністю на підприємствах 1.3. Розвиток та організація маркетингових досліджень в умовах глобалізації бізнесу Висновки до розділу 1 РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ НА ТзОВ “Західхімпостач” 2.1. Аналіз ринкової позиції ТзОВ “Західхімпостач” 2.2. Аналіз фінансово-господарської діяльності підприємства з використанням програми ЕОМ 2.3. Оцінка впливу факторів маркетингового середовища на діяльність товариства 2.4. Дослідження потреб і типології споживачів продукції ТзОВ “Західхімпостач”: маркетинговий підхід Висновки до розділу 2 РОЗДІЛ З. ОСНОВНІ НАПРЯМКИ ОРГАНІЗАЦІЇ МАРКЕТИНГОВИХ ДОСЛІДЖЕНЬ ТзОВ “ЗАХІДХІМПОСТАЧ” 3.1. Розробка комплексу заходів щодо організації маркетингових досліджень 3.2. Вдосконалення рекламної діяльності на ТзОВ “Західхімпостач” як основний вектор організації маркетингових досліджень 3.3. Розрахунок економічної ефективності внаслідок впровадження проектних рішень на основі параметрів медіа-планування за допомогою MS-Exсel Висновки до розділу 3 РОЗДІЛ 4. СПЕЦІАЛЬНА ЧАСТИНА 4.1. Сучасний стан розвитку виробництва мармурової плитки 4.2. Нормативно-правове забезпечення ТзОВ “Західхімпостач” в сучасних ринкових умовах господарювання РОЗДІЛ 5. ОБҐРУНТУВАННЯ ЕКОНОМІЧНОЇ ЕФЕКТИВНОСТІ 5.1. Розробка комплексу заходів щодо організації маркетингових досліджень 5.2.Вдосконалення рекламної діяльності на ТзОВ “Західхімпостач” як основний вектор організації маркетингових досліджень 5.3.Розрахунок економічної ефективності внаслідок впровадження проектних рішень РОЗДІЛ 6. ОХОРОНА ПРАЦІ ТА БЕЗПЕКА В НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЯХ 6.1. Організація цивільного захисту об’єктів торгівлі та бізнесу, ліквідація наслідків можливих надзвичайних ситуацій 6.2. Виявлення характеру нанесених збитків та завчасного проведення необхідних заходів на об’єктах економіки від впливу вторинних уражаючих факторів ядерного вибуху. 6.3. Охорона праці на ТзОВ “Західхімпостач” РОЗДІЛ 7. ЕКОЛОГІЯ 7.1. Маркетинговий механізм управління охороною навколишнього середовища 7.2. Основні маркетингові підходи в галузі екології ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/30185
Перелік літератури: 1. Акимова И. М. Промышленный маркетинг [Текст] / И. М. Акимова. – К.: Ово “Знання” , КОО, 2006. – 249 с. 2. Андрейцев В.І. Екологічне право і законодавство суверенної України: проблеми реалізації державної екологічної політики: [монографія] / В.І. Андрейцев. – Дніпропетровськ.: Національний гірничий університет, 2015. – 370 c. 3. Александрова В.П. Інституціональний аспект реалізації екологічного маркетингу // Наукові праці Донецького Національного технічного університету. Серія: Економічна. Випуск 89-3. –Т.3. – Донецьк: ДонНТУ. - 2014. - С. 133-140. 4. Ассель Г. Маркетинг: принципы и стратегия: Учебник для вузов [Текст] / Г. Ассель. – М.: ИНФРА-М, 2008. – 803 с. 5. Бондаренко В.М. Розвиток ефективного виробництва мармурової плитки в Україні / В.М. Бондаренко // Економіка АПК. – 2017. –№ 5. – с. 61-64 6. Безчасний Л. Наукові основи формування національної економічної системи, адаптованої до інноваційного розвитку [Текст] / Л. Безчасний // Наука та наукознавство. – 2012. – №4 – С. 3-7. 7. Бутник О. Економіко-математичне моделювання перехідних процесів у соціально-економічних системах [Текст] / О. Бутник // – Х. : ВД “ІНЖЕК”; СПД Лібуркіна Л., 2012. – 302 C. 8. Васійчук В.О. Основи цивільного захисту: Навч. посібник [Текст] / В.О.Васійчук, B.C.Гончарук, С. Л.Качан / Львів, 2010.- 384 с. 9. Введенський М.Д. «Радіаційний і хімічний захист у надзвичайних ситуаціях: Посібник [Текст] / М.Д. Введенський /За редакцією полковника Дем’яненка М.М., Б., 2006. 10.Вісник будматеріалів – 2019, [Електронний ресурс] – Режим доступу: http://www.ukrmolprom.kiev.ua/ua/analitika/shchomisyachnaanalitika/category/2016 146 11.Войчак А.В. Сучасні тенденції розвитку каналів розподілу [Текст] / А.В. Войчак // Маркетинг в Україні. — 2012. — № 2. — С. 42-43. 12.Економіка України: Стратегія і політика довгострокового розвитку [Текст] / За ред. акад. НАН України В.М. Гейця. – К.: Ін-т екон. прогнозування НАН України: Фенікс, 2012. – 1008 с. 13.Белов А. Финансовый анализ и его возможности [Текст] / А. Белов. – 2008. – №1. – 97с. 14.Бирман Л. Экономика фирмы. Учебн. пособие. [Текст] / Л. Бирман. – М.: М/н ун-т бизн. и управл., 2001. – 104с. 15.Вачевський М.В. Маркетинг для менеджера [Текст] / М.В. Вачевський, М.І. Долішний, В.Г. Скотний. – Стрий: “Просвіта”, 2003. – 139с. 16.Гейк П. Вчись аналізувати ринок. Методика та практика. [Текст] / П. Гейк, П. Джексон – Львів: Укр.-амер. Фонд “Сейбр-світло”, 2006. – 270 с. 17.Гордон Я. Маркетинг партнерских отношений [Текст] / Я. Гордон. – Перю с англ.; Под ред. О.А. Третьяк. – СПб.: Питер, 2008. – 384 с. 18.Герчикова И.В. Менеджмент [Текст] / И.В. Герчикова. – М.: Банки и биржи, ЮНИТИ, 2005. – 480с. 19.Глогусь О. Логістика: Навч. посіб. [Текст] / О. Глогусь. – Т.: Економічна думка, 1998. – 138с. 20. Голубков Е.П. Маркетингові дослідження. Теорія і методологія [Текст] / Е.П. Голубков. – К.: АСК, 2013. – 221 с. 21. Грузинов В. Экономика предприятий [Текст] / В. Грузинов. – Финансы и статистика, 2001 – 218с. 22.Дегтярьова Л.М. Безпека життєдіяльності: методичні вказівки до виконання самостійної роботи студентів [Текст] / Дегтярьова Л.М. – Одеса: ОНАЗ ім. О.С.Попова, 2017. - 74 с. 23.Добуш З.О. Стан і тенденції розвитку маркетингових досліджень – детермінанта ефективності її регулювання [Текст] / З.О. Добуш // Науковий вісник НЛТУ України. – 2016. – №23.1. – С.248-253. 147 24.Друкер П. Як забезпечити успіх у бізнесі: новаторство і підприємництво [Текст] / П. Друкер. – К.: Україна, 2012. – 320с. 25.Економіка підприємства: Навч. посіб. [Текст] / А.В. Шегда, Т.М. Литвиненко, М.П. Нахаба та ін.; ред. А.В. Шегди. – К.: Знання –Прес, 2006 – 335с. 26.Житна І.П. Економічний аналіз господарської діяльності підприємств [Текст] / І.П. Житна, А.М. Нескреба. – К.: Вища школа, 2002. – 191с. 27.Жовковська Т. Т. Маркетингові інструменти впливу на поведінку споживача [Текст] / Т. Т. Жовковська. // Інноваційна економіка : Всеукр. наукововиробничий журнал. – Тернопіль, 2013. – №10 (36). – С. 195 – 198. 28.Зав’ялов П. С. Маркетинг – в схемах, рисунках, таблицях: Учеб. пособие. [Текст] / П. С. Зав’ялов – М.:ИНФ-РА-М , 2009. – 496 с. 29.Зарівняк І. І. Вихідні передумови та порядок розробки моделі управління ризиками в маркетинговій діяльності [Текст] / І. І. Зарівняк // Вісник національного університету “Львівська політехніка”. – 2015. – №472. – с.55- 61. 30.Закон України “Про підприємства в Україні”, затверджений Постановою ВРУ №888-12 від 27.03.91 р. (із змінами №2470-ІІІ від 29.05.2001 р.) // ВВР. – 2001. – №32. – Ст. 172. 31.Заремба В. П. Аналіз організаційної діяльності у сфері маркетингового управління підприємств [Текст] / В. П. Заремба. // Молода наука України. Перспективи та пріоритети розвитку: матеріали ХІ Всеукр. наук.-практ. заоч. конф. “Молода наука України. Перспективи та пріоритети розвитку” (м.Одеса, 25-27 липня 2012р.) – Одеса, 2012. – С. 96 – 97. 32.Заремба В. П. Інтегрована система організаційних механізмів маркетингових досліджень [Текст] / В. П. Заремба. // Інвестиції: практика та досвід : наук. журнал. – 2013. – № 15. – С. 82 – 87. 33.Заремба В. П. Концепція організації маркетингового управління діяльністю підприємств [Текст] / В. П. Заремба. // Агросвіт : наук. журнал. – 2013. – № 14. – С. 47 – 50. 148 34.Кальченко А.Г. Основи логістики: Навч. посіб. [Текст] / А.Г. Кальченко. – К.: Товариство “Знання”, КОО, 1999. – 135с. 35.Кернасюк Ю.В. Будівельна галузь: реалії і перспективи / Ю.В. Кернасюк // Агробізнес сьогодні— 2017. — № 6 – с. 10-12 36.Коваль А. Методичні підходи до розробки стратегії інноваційного розвитку підприємств України [Текст] / А. Коваль // Актуальні проблеми економіки. Вип. 211: Юго-Восток – К., 2013. – С. 143-150. 37.Козловский В.А. Логистический менеджмент [Текст] / В.А. Козловский – СПб.: Политехника, 1999. – 275 с. 38.Котлер Ф. Основы маркетинга [Текст] / Ф. Котлер. – М.: Ростинтэр, 2006. – 704с. 39.Корольчук О. П. Маркетинг. Ситуаційні, творчі та контрольні завдання: Практикум [Текст] / О. П. Корольчук, Л. М. Шульгіна. – К.: Київ.нац.торг.- екон. Ун-т, 2003. – 259 с. 40. Крикавський Є. Промисловий маркетинг [Текст] / Є. Крикавський, Н. Чухрай – Львів: Видавнийтво Національного університету “Львівська політехніка”, 2010. – 472 с. 41.Ламбен Ж. Ж. Стратегический маркетинг. Европейская перспектива [Текст] / Ж. Ж Ламбен. – СПб.: Наука, 2006. – 589 с. 42.Логістика: Учеб. Пособ. [Текст] / ред. Б.А. Аникина. – М.: ІНФРА, 1999. – 327с. 43.Матвійчук-Сосніна Н. Розвиток маркетингових комунікацій в Інтернетпросторі України [Текст] // Маркетинг в Україні. — 2017. — №6. — С. 14- 16. 44.Мікроекономіка [Текст] / В. Базилевич, В. Лук’янов, Н. Писаренко, Н. Квіцинська. – К.: Четверта хвиля, 1997. – 248с. 45.Окландер М.А. Логістична система підприємства [Текст] / М.А. Окландер. – О.: “Астропринт”, 2010. – 309с. 46.Михайлюк В.О., Халмурадов Б.Д. Цивільна безпека: Навч. посібник / В.О.Михайлюк, Б.Д. Халмурадов - К: Центр учбової літератури, 2008 - 158 с 149 47.Мороз В.М. Охорона праці / В. М. Мороз, І. В. Сергета, Н. М. Фещук, М. П. Олійник. – Вінниця. НОВА КНИГА, 2005. – 544с. 48.Николайчук В. Е. Методы иллюстративного анализа в маркетинге [Текст] / В. Е. Николайчук , Т. И. Николайчук. – Донецк: ДонГУ: КИТИС, 2010. – 67 с. 49.Костицький В.В. Інтегруюча роль екологічного маркетингу в регіональному відтворенні і сталому розвитку / В.В. Костицький -К.,2011. 50.Крайник О. П. Економіка підприємства: Навч. посіб. [Текст] / О. П. Крайник, Є.С. Барвінська; ред. О.П. Крайник. – Львів: Національний університет “Львівська політехніка”, “Інтелект – Захід”, 2008. – 208с. 51.Логвіна Ю. М. Сутність та значення інтегрованої системи стратегічного управління маркетинговою діяльністю підприємств [Текст] / Ю. М. Логвіна. // Торгівля і ринок Україн : темат. зб. наук. пр. – Донецьк : ДонНУЕТ, 2012. – Вип. 33. – С. 41 – 50. 52.Пересадько Г.О. Аналіз маркетингової політики просування та збуту продукції підприємства [Текст] / Г.О. Пересадько, О.В. Пересадько, О.В. Радченко, С.І. Науменко // Механізм регулювання економіки. Міжнародний науковий журнал. — 2010. — Т. 3, № 3 (48). — С. 72-80. 53.Покрещук О. Місце торгового кодексу в правовій системі України // Підприємництво, господарство і право, 2018. – № 5. – С. 3-6. 54.Підприємцю про підприємництво [Текст] / Я.Д. Плоткін, А.В. Дубодєлова, О.В. Захарчук, Т.С. Пурха. – Львів: “Вільна Україна”, 2003.-142с. 55.Покропивний С. Ф. Економіка підприємства [Текст] / С. Ф. Покропивний. – К.:КНЕУ, 2010 – 456с. 56.Прауде В.Р. Маркетинг [Текст] / В.Р. Прауде, О.Б. Білий. – К.: Вища школа, 2007. – 256с. 57.Пушкар М.С. Планування і організація виробництва на промислових підприємствах, в організаціях та комплексах [Текст] / М.С. Пушкар. – К.: НМК ВО, 2002. - 578с. 150 58.Павленко А. Ф. Маркетинг: посібник [Текст] / А. Ф. Павленко, А. В. Вовчак. – 2-е, доп. і випр. – К.: КНЕУ, 2011. – 106 с. 59.Постман П. Новая эра маркетинга [Текст] / П. Постман. – СПб.: Питер, 2008. – 208 с. 60.Полянська А. С. Застосування стратегічного та оперативного аналізу для контролю збутової діяльності на промисловому підприємстві [Текст] / А. С. Полянська, І. М. Станковська // Вісник національного університету „Львівська політехніка”. – 2006. – №552. – с.127-132. 61.Прауде В. Р. Маркетинг [Текст] / В. Р. Прауде, О. Б. Білий. – К.: Вища школа, 2007. – 256 с. 62.Салій Т.М. Електронна комерція та Інтернет в інформаційному секторі економіки [Текст] // Формування ринкових відносин в Україні. — 2011. — №9. — С. 114- 117. 63.Саркисов С.В. Управление логистикой: Учеб. пособ. [Текст] / С.В. Саркисов. – М.: ЗАО “Бизнес-школа “Интел-синтез”, 2001. – 416 с. 64.Світовий ринок і місце будматеріалів на ньому // Мілк-юа – 2019 [Електронний ресурс] – Режим доступу: http://milkua.info/ru/post/mirovojrynok-moloka-i-mesto-ukrainy-na-nem 65. Сергеев В.И. Логистика в бизнесе [Текст] / В.И. Сергеев. – М.: ИНФРА-М, 2010. – 608 с. 66.Скопенко Н.С. Сучасний стан та тенденції розвитку мармурової плитки в Україні // Інститут післядипломної освіти НУХТ - 2018 [Електронний ресурс] : http://ipdo.kiev.ua/index.php?option=com_content&view=article&id=259 67.Старостіна А.О. Маркетинг: Навч. посіб. [Текст] / А.О. Старостіна, Д.М. Черваньов, О.В. Зозульов. – К.: НАУ, 2001. – 204с. 68.Тараненко О.О. Тенденції та чинники розвитку роздрібної торгівлі в Україні / О.О. Тараненко // Економічний простір. – 2014. – №64. – С.126-131. 69.ТОП-10 найбільших виробників мармурової плитки в Україні // Інформаційне агентство «Agravery» – 2016, [Електронний ресурс] – Режим 151 доступу: http://agravery.com/uk/posts/show/top-10-najbilsih-virobnikivmolocnoi-produkcii-v-ukraini 70.Фатхутдинов Р.А. Стратегический менеджмент [Текст] / Р.А. Фатхутдинов. – М.: ЗАО “Бизнес-школа”, “Интел-синтез”, 2008. – 113с. 71.Фатхутдинов Р. А. Стратегический маркетинг: Учебник [Текст] / Р. А. Фатхутдинов. – М.: ЗАО Бизнес-школа “Интел-Синтез”, 2010. – 640 с. 72.Федосеев В. В. Экономико-математическе методы в маркетинге [Текст] / В. В. Федосеев. – М.: Финстатинформ, 2007. – 310 с. 73.Фоломкіна І. С. Оцінка ключових компетенцій підприємства щодо маркетингового управління реалізацією його стратегій [Текст] / І. С. Фоломкіна. // Вісник ДонНУЕТ : наук. журнал. – Донецьк, 2015. – №3 (43). – С. 99 – 107. 74.Хміль Ф.І. Менеджмент [Текст] / Ф.І. Хміль. – К.: Вища школа, 2005. – 351с. 75.Хрумкий В. Е. Современный маркетинг: настольная книга по иследованиям рынка: Учеб. пособие. [Текст] / В. Е. Хрумкий, И. В. Коренева. – М.: Финансы и статистика, 2006. – 528 с. 76.Чубаков Г. Стратегия ценообразования в маркетинговой политике предприятия. [Текст] / Г. Чубаков. – М.; ИНФРА-М, 2007. – 215 с. 77.Шостак Р.С. Оцінка сучасного стану та розвитку торгівельних мереж в Україні / Р.С. Шостак // Економічний простір. – 2015. – №56/2. – С.115-123. 78.Энис Б. М. Класика маркетинга [Текст] / Б. М. Энис, К. Т. Кокс, М. П. Моква. – СПб.: Питер, 2010. – 752 с. 79.Юданов А. Ю. Конкуренция: теория и практика [Текст] / А. Ю. Юданов – М.: Акалис, 1996. – 272с. 80.Ярова І. Інтернет як інструмент просування продукції промислових підприємств [Текст] // Економіка України. — 2010. — №12. — C. 48-53. 81.Яценко В. Аналіз стану та стратегія ефективного розвитку будівельного комплексу України [Текст] / В. Яценко // Черкаси: ЧДТУ, 2014. – 352с. 82.Bowerson D. J. “The Strategic Benefits of Managemrnt Allianus” / Bowerson D. J. // Harvard Business rev., July – August 2006. – P. 35–45. 152.
Тип вмісту: Master Thesis
Розташовується у зібраннях:073 — менеджмент

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ДП ЗХП.pdf1,63 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити
Автореферат_ЗХП.pdf382,7 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

Інструменти адміністратора