Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/30184
Назва: Дослідження управління збутовою політикою в організації, на прикладі ТзДВ “В’язовець”
Інші назви: Research of marketing policy at organization, for example ALC “Vyazovets”
Автори: Бець, Юлія Олексіївна
Betz, Julia
Приналежність: БМмз-61, ТНТУ ім.Івана Пулюя
Бібліографічний опис: Бець Ю.О. Дослідження управління збутовою політикою в організації, на прикладі ТзДВ “В’язовець” [Рукопис]: комплексна дипломна робота на здобуття кваліфікації магістра за спеціальністю 073 / Бець Юлія Олексіївна ТНТУ. — Тернопіль: [б. в.], 2019. — 149 с.
Bibliographic description: Betz Julia. Research of marketing policy at organization, for example ALC “Vyazovets” [Manuscript]: comprehensive thesis for obtaining the qualification master's degree in 073 / Betz Julia ; TNTU. - Ternopil [b. in.], 2019. - 149 p.
Дата публікації: гру-2019
Дата подання: гру-2019
Дата внесення: 11-січ-2020
Видавництво: ТНТУ імені Івана Пулюя
Країна (код): UA
Місце видання, проведення: ТНТУ імені Івана Пулюя
Науковий керівник: Зяйлик, Марія Федорівна
Ziailyk, Mariia
Члени комітету: Стойко, Ігор Іванович
УДК: 339.378
Теми: 073 менеджмент
073 Managmant
політика розподілу, збутова діяльність, система збуту, планування маркетингу, маркетинговий синтез, рекламна кампанія, комунікаційні процеси
policy distribution, sales activities, marketing system, marketing planning, marketing synthesis, campaign, communication processes
Короткий огляд (реферат): Об'єкт дослідження – дослідження збутової політики ТзДВ “В’язовець”. Метою дипломної магістерської роботи є дослідження теоретичних та практичних засад управління збутовою політикою ТзДВ “В’язовець”. Методи дослідження – загальнонаукові методи, наукового пізнання, аналіз і синтез, ситуаційний аналіз, комплексні дослідження, економіко-статистичні, математичні, кількісного аналізу й експертних оцінок, порівняння, групування, графічний, табличний. Розроблено проектні рішення щодо удосконалення збутової політики ТзДВ “В’язовець”, обгрунтовано пропозиції щодо реорганізації відділу маркетингу, вдосконалення рекламної кампанії, а також проектних рішень щодо відкриття фірмової точки “М’ЯСКО – В’язовець”. Результати впроваджено у діяльність ТзДВ “В’язовець”. Ключові слова: політика розподілу, збутова діяльність, система збуту, планування маркетингу, маркетинговий синтез, рекламна кампанія, комунікаційні процеси.
The Object of Investigation – research of marketing policy of ALC “Vyazovets”. The Aim of the Work is to study the theoretical and practical foundations of managing the sales policy of ALC “Vyazovets”. Research methods – general scientific methods, scientific knowledge, analysis and synthesis, situational analysis, complex studies, economic-statistical, mathematical, quantitative analysis and expert evaluations, comparison, grouping, graphical, tabular. Design solutions were developed to improve the marketing policy of ALC “Vyazovets”, the proposals for reorganization of the marketing department, improvement of the advertising campaign, as well as design decisions for the opening of the “Myasko – Vyazovets” brand name were substantiated. The results are implemented in the activity of ALC “Vyazovets”. Key words: policy distribution, sales activities, marketing system, marketing planning, marketing synthesis, campaign, communication processes.
Зміст: ВСТУП РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ЗБУТОВОЇ ПОЛІТИКИ ПІДПРИЄМСТВА В УМОВАХ ТУРБУЛЕНТНОСТІ ЕКОНОМІЧНИХ ПРОЦЕСІВ 1.1. Основні наукові детермінти збутової діяльності підприємства 1.2. Концептуальні підходи та форми організації збуту продукції як найважливішої складової економічної категорії 1.3. Фактори впливу на збутову політику підприємства в сучасних умовах Висновки до розділу 1 РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ ЗБУТОВОЇ ПОЛІТИКИ ПІДПРИЄМСТВА У СУЧАСНИХ УМОВАХ МАКРОЕКОНОМІЧНИХ ТРЕНДІВ 2.1. Організаційно-економічна характеристика та особливості функціонування ТзДВ “В’язовець” 2.2. Комплексне оцінювання виробничо-збутової діяльності сільськогосподарського підприємства з використанням програми ЕОМ 2.3. Аналіз управління збутовою політикою підприємства за допомогою MS Excel Висновки до розділу 2 РОЗДІЛ З. РОЗРОБКА КОМПЛЕКСУ ЗАХОДІВ ЩОДО УПРАВЛІННЯ ЗБУТОВОЮ ПОЛІТИКОЮ ОРГАНІЗАЦІЇ 3.1. Пропозиції щодо реорганізації відділу маркетингу ТзДВ “В’язовець” 3.2. Вдосконалення рекламної кампанії як основний пріоритет збутової політики на підприємстві 3.3. Розрахунок економічної ефективності проектних рішень щодо запропонованого каналу розподілу ТзДВ “В’язовець” за допомогою MS-Excel84 Висновки до розділу 3 РОЗДІЛ 4. СПЕЦІАЛЬНА ЧАСТИНА 4.1. Сучасний стан та перспективи розвитку агропромислового комплексу 4.2. Економіко-правовий аналіз нормативно-законодавчої бази сільськогосподарських підприємств РОЗДІЛ 5. ОБҐРУНТУВАННЯ ЕКОНОМІЧНОЇ ЕФЕКТИВНОСТІ 5.1. Пропозиції щодо реорганізації відділу маркетингу ТзДВ “В’язовець” 5.2.Вдосконалення рекламної кампанії як основний пріоритет збутової політики на підприємстві 5.3.Розрахунок економічної ефективності проектних рішень щодо запропонованого каналу розподілу ТзДВ “В’язовець” РОЗДІЛ 6. ОХОРОНА ПРАЦІ ТА БЕЗПЕКА В НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЯХ 6.1. Проведення планування заходів цивільного захисту на об’єктах економіки у випадку надзвичайних ситуацій мирного та воєнного часу 6.2. Застосування суб’єктами господарювання страхового механізму відшкодування збитків від НС 6.3. Oхорона праці на ТзДВ “В’язовець” РОЗДІЛ 7. ЕКОЛОГІЯ 7.1. Вплив екологічності продукції на формування її ціни 7.2. Вплив екологічності продукції на її конкурентоспроможність ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/30184
Тип вмісту: Master Thesis
Розташовується у зібраннях:073 — менеджмент

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ДП Вязовець.pdf2,25 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити
Автореферат_Вязовець.pdf379,02 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

Інструменти адміністратора