Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/30169
Назва: Дослідження системи управління конкурентоспроможністю продукції в організації, на прикладі ТОВ «Дарт»
Інші назви: Investigation of product competitiveness management system in the organization, on the example of «Dart» LLC
Автори: Короткова, Надія Петрівна
Korotkova, N.Р.
Бібліографічний опис: Короткова Н.П. Дослідження системи управління конкурентоспроможністю продукції в організації, на прикладі ТОВ «Дарт» : дипломна робота магістра за спеціальністю „073 — менеджмент“/ Н.П.Короткова — Тернопіль: ТНТУ, РІК. — 133 с.
Дата публікації: 24-гру-2019
Дата подання: 10-січ-2020
Дата внесення: 10-січ-2020
Країна (код): UA
Науковий керівник: Галущак, Ольга Ярополківна
Члени комітету: Стойко, Ігор Іванович
Теми: 073
менеджмент
конкурентоспроможність продукції
SWOT-аналіз
показники конкурентоспроможності
експертне оцінювання
рейтинг показника
якість
корпоративний сайт
SWOT analysis
rating
quality
corporate site
product competitiveness
Короткий огляд (реферат): Об'єкт дослідження - система управління конкурентоспроможністю продукції в організації. Метою роботи є розробка методичних підходів та практичних рекомендацій щодо підвищення рівня конкурентоспроможності продукції підприємства і виявлення напрямів її підвищення. Методи дослідження − економіко-статистичні, математичні, експертні, соціологічне опитування, анкетування та метод експертних оцінок. Сформовано низку рекомендацій щодо підвищення рівня поінформованості споживачів про підприємство та його продукцію; обґрунтовано необхідність створення корпоративного сайту підприємства; розроблено рекомендації щодо використання соціальних мереж та е-мейл розсилок для ефективної комунікації зі споживачами. Результати впроваджено в діяльність ТОВ «Дарт».
The Object of Investigation is the process of management of products competitiveness in the organization. The Aim of the Work is development of methodical approaches and practical recommendations for increasing the level of competitiveness of the company's products. Research methods are economical and statistic, mathematical, experting ones, sociologic interrogation, questionnaire, chronometration of working day and the peer review method. A number of recommendations have been formed to raise the level of consumer awareness of the company and its products; the necessity of enterprise corporate site creation is substantiated; guidelines for using social networks and e-mails to communicate effectively with consumers have been developed. The results of investigation are implied into activities of The Open Joint-Stock Company «Dart».
Зміст: Вступ РОЗДІЛ 1 ТЕОРЕТИКО-МЕТОДИЧНІ АСПЕКТИ СИСТЕМИ УПРАВЛІННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНІСТЮ ПРОДУКЦІЇ ПІДПРИЄМСТВА 1.1 Суть поняття «конкурентоспроможність продукції», складові системи управління конкурентоспроможністю продукції на підприємстві 1.2 Дослідження чинників, що впливають на конкурентоспроможність продукції підприємства і підприємство загалом 1.3 Концептуальні засади оцінки конкурентоспроможності продукції підприємства РОЗДІЛ 2 АНАЛІЗ СИСТЕМИ УПРАВЛІННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНІСТЮ ПРОДУКЦІЇ ТОВ «ДАРТ» 2.1 Загальна характеристика діяльності підприємства 2.2 Аналіз конкурентоспроможності продукції 2.3 Аналізування сильних та слабких сторін продукції РОЗДІЛ 3 ШЛЯХИ ПОКРАЩЕННЯ УПРАВЛІННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНІСТЮ ПРОДУКЦІЇ ПІДПРИЄМСТВА 3.1 Підвищення ефективності управління конкурентоспроможністю підприємства за рахунок вибору та обґрунтування стратегії просування підприємства в мережі Інтернет 3.2 Використання e-mail-розсилки як ефективного інструменту комунікації із посередниками та споживачами 3.3 Практичні рекомендації щодо розробки та просування корпоративного сайту ТОВ «Дарт» 4 СПЕЦІАЛЬНА ЧАСТИНА 4.1 Аналіз основних показників розвитку хлібопекарської галузі 4.2 Дослідження нормативно-правової бази, яка регулює діяльність досліджуваного підприємства 5 ОБҐРУНТУВАННЯ ЕКОНОМІЧНОЇ ЕФЕКТИВНОСТІ 5.1 Розрахунок бюджету на створення присутності ТОВ «Дарт» у мережі Інтернет 5.2 Визначення показників відносної результативності розроблених проектних рішень 6 ОХОРОНА ПРАЦІ ТА БЕЗПЕКА В НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЯХ 7 ЕКОЛОГІЯ ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ ДОДАТКИ
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/30169
URL-посилання пов’язаного матеріалу: http://zakon.rada.gov.ua
https://narabotu-online.ru/arbitrazh-trafika/..
http://agronovator.ua/ua/sugar_factories/ternopol/
Перелік літератури: 1. Господарський кодекс України : Закон України від 16.01.2003 р. № 436- IV: за станом на 15.01.2011 р. [Електронний ресурс]. – Режим доступу: rada.gov.ua 2. ДБН В.2.5-28-2006 «Природне і штучне освітлення». [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://www.info-build.com.ua/normativ/detail.php?ID=45079 3. ДСН 3.3.6.042-99 Санітарні норми мікроклімату виробничих приміщень [Електронний ресурс]. – Режим доступу : http//www.dnaop.com 4. Закон України «Про підприємство» 1991р. [Електронний ресурс]. – Режим доступу : http://zakon5.rada.gov.ua/laws/show/698-12 5. Закон України «Про стандартизацію і сертифікацію» 1993 p. [Електронний ресурс]. – Режим доступу : http://zakon5.rada.gov.ua/laws/show/46-93 6. Закон України «Про захист від недобросовісної конкуренції» від 1996р. [Електронний ресурс]. – Режим доступу : http://zakon.rada.gov.ua/cgi-bin/laws/main.cgi?nreg=236%2F96-%E2%F0 7. Закон України «Про охорону прав на знаки для товарів і послуг» від 1994р. Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://zakon5.rada.gov.ua/laws/show/z0481-95 8. Закон України «Про Антимонопольний комітет України» 1993 р. [Електронний ресурс]. – Режим доступу : http://zakon.rada.gov.ua/cgi-bin/laws/main.cgi?nreg=3659-12 9. Закон України «Про державну підтримку сільського господарства України»: - [Електронний ресурс]. - Режим доступу: http://zakon4.rada.gov.ua/laws/show/1877-15 10. Закон України «Про пожежну безпеку». - [Електронний ресурс]. - Режим доступу: https://dnaop.com/html/2071/doc-zakon-ukrajini-pro-pozhezhnu-bezpeku 11. Закон України «Про захист економічної конкуренції» 2001 р. [Електронний ресурс]. – Режим доступу : http://zakon.rada.gov.ua/cgi-bin/laws/main.cgi?nreg=2210-14 12. Закон України «Про господарські товариства» [Електронний ресурс]. – Режим доступу: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/1576-12/stru 13. Закон України «Про захист прав споживачів». - [Електронний ресурс]. - Режим доступу: http://zakon4.rada.gov.ua/laws/show/1023-12 14. Закон України «Про рекламу». - [Електронний ресурс]. - Режим доступу: http://zakon3.rada.gov.ua/laws/show/270/96-%D0%B2%D1%80 15. Кодекс законів про працю України, ст.178: Чинне законодавство зі змінами та доповненням на 01.08. 2004р.:К.:Вид. Паливода А.В., 2004.-112с. 16. Основні чинні кодекси і закони України укладач: Ю.П.Єлісовенко, видавництво: Київ, Махаон, 2003.-976 ст. 17. Постанова Кабінету Міністрів України «Про заходи щодо проведення моніторингу цін і тарифів на споживчому ринку». - [Електронний ресурс]. - Режим доступу: http://zakon2.rada.gov.ua/laws/show/803-2002-%D0%BF 18. Постанова Кабінету Міністрів України «Про положення про порядок видачі суб’єктам підприємницької діяльності спеціальних дозволів (ліцензій) на здійснення окремих видів діяльності». - [Електронний ресурс]. - Режим доступу: http://zakon2.rada.gov.ua/laws/show/99-91-%D0%BF 19. Постанова Кабінету Міністрів України «Про порядок заняття торговельною діяльністю і правила торговельного обслуговування населення». 20. Указ Президента України «Про державне регулювання відносин у сфері торгівлі». - [Електронний ресурс]. - Режим доступу: http://zakon4.rada.gov.ua/laws/show/236/96-%D0%B2%D1%80 21. Андрійчук В., Бауер Л. Менеджмент: прийняття рішень і ризик. Навчальний посібник. - К.: Київський національний економічний університет, 1998.- 316 с. 22. Антонюк К. І. Дослідження конкуренції на українському ринку / К. І. Антонюк // Вчені записки КІПУ. Економічні науки. – Сімферополь : НІЦ КІПУ, 2007. – Вип. 10. – С. 23–26. 23. Ансофф, И. Стратегическое управление: сокр. пер. с англ. / И. Ансофф; под ред. Л. И. Евенко. – М.: Экономика, 1989. – 519 с . 24. Арбітраж трафіку [Електронний ресурс] – Режим доступу до ресурсу: https://narabotu-online.ru/arbitrazh-trafika/.. 25. Ахрожов, Я.В. Системы электронной коммерции : учеб. пособ. / Я.В. Ахромов. - М. : Оникс, 2005. - 460 с. 26. Балабанова Л.В. Маркетинг: Підручник. / Л.В. Балабанова– К.: Знання – Прес, 2005. - 645 с. 27. Безпека праці та промислова санітарія: курс охорони праці для студентів інженерно-економічного напряму підготовки / К. Н.Ткачук, О. Л. Гуменюк, Т. П. Бивойно, Н. М. Денисов. – Чернігів: ЧДТУ, 2010. – 368 с. 28. Бутенко Н.В. Основи маркетингу: Навчальний посібник / Н. В. Бутенко– До.: Видавничо - поліграфічний центр «Київський університет», 2006. – 140 c. 29. Виноградський М.Д. Менеджмент в організації: Навчальний посібник/ М.Д.Виноградський, А.М.Виноградська, О.М. Шканова. - К.: Кондор, 2004.-598 с. 30. Винокурова Л. Е. Основи охорони праці: підручник для проф.-техн. навч. закладів. 2-ге вид. / Л. Е. Винокурова, М. В. Васильчук, М. В. Гаман. – Київ: Вікторія, 2001. – 192 с. 31. Волков О.І. Економіка підприємства: Підручник. / О.І. Волков– М.: Інфра - М, 2012. - 416 с. 32. Вороніна А. А. Техніка безпеки при роботі в електроустановках / А. А. Вороніна, Н. Ф. Шибенко. – М: Вища школа, 1974. – 232 с. 33. Гамалій В.Ф. Маркетинг: Навчально - методичний посібник для самостійного вивчення дисципліни. / В.Ф. Гамалій, С.А. Романчук, В.С. Сотніков - Кіровоград: КНТУ, -2006. - 134 c. 34. Гаркавенко С.С. Маркетинг: Підручник. / С.С. Гаркавенко - К.: Лібра, -2009. - 200 с. 35. Гіл, Чарлз В.Л. Міжнародний бізнес: конкуренція на глобальному ринку / Пер. з англ. А.Олійник, Р.Ткачук. – К.. Основи», - 2001. – 856 с. 36. Гірняк О.М. Менеджмент: Підручник для студентів вищих закладів освіти / О.М.Гірняк, П.П. Лазановський. - К.: Магнолія Плюс, 2004.- 352 с. 37. Гогіташвілі Г.Г. Управління охороною праці та ризиком за міжнародними стандартами: Навч. посіб. / Г.Г. Гогіташвілі, Є.Т.Карчевські, В.М. Лапін - К.: Слово, -2007. - 367 с. 38. Голубков Е.П. Маркетинг: выбор лучшего решения: Підруник. / Е.П. Голубков, И.Н. Герчикова, Д.В. Секерин – М:.Делон, 2010. – 222 с. 39. Гончарук В.А. Маркетинговое консультирование: Підручник. / В.А. Гончарук - М.: Дело, -2008. - 248 с. 40. Горшкова А.И. Глобализация стратеги конкуренции. Мировой опыт и Россия: (Краткий очерк) / А.И. Горшкова. – М.: Компания Спутник, 2006. – 54 с. 41. Гринчуцький В.І. Основи конкуренції: навч. посіб. для сам ост. вивч. дисц. / В.І. Гринчуцький, Н.М. Голда. – Тернопіль: ТДТУ, 2005. – 138 с. 42. Данько Т.П. Управління маркетингом: Підручник. Вид. 2-ге, перераб. І доп. / Т.П. Данько. – М.: Инфра, -2001. - 334 с. 43. Дорогунцов С.І. Розміщення продуктивних сил України: Навч. - метод. посібник для самост. вивч. дисц. / С.І. Дорогунцов, Ю.І. Пітюренко, Я.Б. Олійник - К.: КНЕУ, -2000. - 364 с. 44. Дугіна С.І. Маркетингова цінова політика: Навч. посібник. / С.І. Дугіна - К.: КНЕУ, -2005. - 393 с. 45. Дурович О.П. Маркетинг у підприємницькій діяльності: Підручник. / О.П Дурович. –Мн.:НЖП «Фінанси, облік, аудит», 2011. - 464 с. 46. Заяць Т.А. Управління маркетингом на підприємстві: Підручник. /Т..А. Заяць, I.O.Тарлопов, О.О.Пилипенко - Донецьк: Юго - Восток, 2006. - 252 с. 47. Интернет-портал АПК України - [Електронний ресурс]. - Режим доступу: http://agronovator.ua/ua/sugar_factories/ternopol/ 48. Карпик Я.М. Менеджмент промислового підприємства: навчальний посібник для економічних та інженерно-економічних спеціальностей вищих навчальних закладів. - Тернопіль: ТАНГ, 2000. - 311 с. 49. Кеворков В.В. Політика і практика маркетингу на підприємстві: Навчально - методичний посібник. /В.В. Кеворков, С.В. Леонтьєв М.: ІСАРП, «Бізнес - Тезаурус», 2009. - 239 с. 50. Кобилянський О. В. Методичні вказівки до виконання контрольної роботи з дисципліни «Основи охорони праці» для студентів напрямків підготовки 0306 − «Менеджмент» та 0401 «Екологія, охорона навколишнього середовища» / О. В. Кобилянський, І. В. Заюков, С. В. Королевська. – Вінниця. : ВНТУ, 2015. – 34 с. 51. Кожекин Г.Я. Маркетинг підприємства: Навч. посібник. / Г.Я. Кожекин, С.Г.Мисербиева - Мн.: Книжковий Будинок, 2004. - 240 с. 52. Конкурентная диагностика фирмы: концепция, содиржание, методы: монография / Л.С. Шевченко, В.И. Торкатюк, Н.А. Кизим, А. Л. Шутенко; НИЦ индустр. пробл. развития, Харьк. нац. акад. гор. Х-ва НАН Украины. – Х.: ИНЖЕК, 2008. – 240 с. 53. Конкурентні переваги підприємства: оцінка, формування та розвиток: монографія / Ю.Б. Іванов, П.А. Орлов, О.Ю. Іванова; НДЦ індустріал. пробл. розв. НАН України. – Х.: ІНЖЕК, 2008. – 352 с. 54. Конкурентоспроможність та інноваційний розвиток України: проблеми науки і практики : тези доп. екон. ун-т МОН України, НДЦ індустріал. пробл. розв. НАН України. Х.:ІНЖЕК, 2007. – 144 с. 55. Кузнецов А.В.Конкурентные стратегии международного бизнеса: Краткий курс лекцій / А.В. Кузнецов – Международный ин-т трудових и социальных отношений. – Минск: Асобны Дах, 2004. – 79 с. 56. Кузьмін О.Є. Управління міжнародною конкурентоспроможністю підприємства: Навч. посібник для студ. спец. «міжнародна економіка» / О.Є. Кузьмін, Н.І. Горбаль. – Л.: Видавництво Національного Ун-ту «львівська політехніка», 2004. – 188 с. 57. Короткий курс лекцій з дисципліни «Управлінський аналіз» [Електронний ресурс]. - Режим доступу: https://studme.com.ua/1652020510035/ekonomika/ matritsa_vozmozhnostey.htm 58. Макконелл К.Р. Економікс: Принципи, проблеми і політика / К.Р. Макконелл, С.Л. Брю; [пер. з англ.]. Є.С. Іванова 11-го изд.-М.: Видавництво «Республіка», 2002.-785с. 59. Макконнелл К. Мікроекономіка / К.Р. Макконелл, С.Л. Брю; [пер. з англ.]. С.Ф.Панчишина: Львів: Просвіта, 2000 р. – 258 с. 60. Маркетинг: від теорії до практики: навч. посіб. / В. Н. Парсяк. – К.: Наук. Думка, 2007. – 256 с. 61. Маркетинг: навч. посіб. / Н.В. Васюткіна; Європ. Ун-т. – К., 2007. – 227 с. 62. Маркетинг: підручник / Н.В. Бутенко. – К.: Атіка, 2008. – 300 с. 63. Маркетингова політика в системі управління конкурентоспроможністю промислової продукції: монографія / Ю.В. Макогон, М.В. Корж; Донбас. держ. машинобуд. кад. – Краматорськ, 2009. -244 с. 64. Маркетингові дослідження : навч. посіб. / А. І. Федорчук; Укооспілка, Лбвів комерц. акад. – Л., 2008. – 367 с. 65. Маркетингові дослідження : навч. посіб. / І.В. Кошкалда; Харк. нац. грар. ун-т ім. В.В. Докучаєва. – Х., 2007. – 158 с. 66. Менеджмент організацій: Підручник / За заг. ред. Л.І. Федулової. - К.: Либідь, 2003.- 448 с. 67. Мошек Г.Є. Менеджмент підприємства: Підручник / Г.Є. Мошек, Л.А. Гомба, Л.П. Піддубна. - К.: Київ. нац. торг.-екон. ун-т, 2002. - 371 с. 68. Найт Ф. «Невизначеність та прибуток». / Ф.Найт. «Річ», 2003. -210 с. 69. Нємцов В.Д. Менеджмент організацій / В.Д. Нємцов, Л.Є. Довгань, Г.Ф. Сініок. - К., 2001.- 392 с. 70. О Шонесси Дж. Конкрентный маркетинг: стратагический подход / Дж. О Шонесси / Пер. з англ. под ред. Д.О. Ямпольской. – С.Пб: Питер, 2001. – 964 с. 71. Оксентюк А.О. Менеджмент організацій. Теоретичні положення, практичні рекомендації та тестові завдання. Навчальний посібник для інженерно-технічних та економічних спеціальностей / А.О. Оксентюк, І.С. Вовчак, Б.А. Оксентюк. - Тернопіль: ТДТУ, 2000.- 296 с. 72. Олехнович Г.И. Конкурентные стратеги на мирових рынках : Курс лекцій / Г.И. Олехнович. – М.: Изд-во деловой и учеб. лит.,2005. -256 с. 73. Основи охорони праці: Підручник / За ред. проф. В.В. Березуцького – Х.: Факт, 2005.- 480 с. 74. Піддубний І.О. Управління міжнародною конкурентоспроможністю підприємства: Навч. посіб. / І. О. Піддубний, А.І. Піддубна. – Харківський держ. економічний ун-т. – Х.: ВД «ІНЖЕК», 2004. – 264 с. 75. Портер М. Конкурентная стратегия. Методика анализа отраслей и конкурентов / М. Портер – М.: АльпинаБизнесБукс, 2006. – 454 с. 76. Портер М. Конкуренция / М. Портер. – М.: Издательский дом «Вильямс», 2000. – 495 с. 77. Портер М. Міжнародна конкуренція: Пер. з англ. / В.Д. Щетиніна. - М.: Міжнародні відносини, 2003.-345 с. 78. Примак Т.О. Економіка підприємств: Навч. посіб. / Т.О. Примак - К.: МАУП, 2009. - 108 с. 79. Романов О.Н. Маркетинг: Підручник. / О.Н Романова, Ю.Ю Корлюгов, С.А Красильников. – М.: ЮНИТИ, 2006 р. - 560 с. 80. Сміт А. Дослідження про природу і причини багатства народів. / М.: Соцекгіз, 1962 р. - 432 с. 81. Спиридонов И.А. Мировая экономика: Учеб. пособие для вузов по эконом. спец. / И.А Спиридонов. - М.: ИНФРА - М, 2001 р. - 255 с. 82. Тарнавська Н.П., Пушкар Р.М. Менеджмент: Теорія та практика / Н.П. Тарнавська, Р.М. Пушкар. - Тернопіль: Тернопіль, 1997.- 456 с. 83. Теоретичні основи конкурентної стратегії підприємства: Монографія / Іванова Ю.Б., Тищенка О.М. – Х.: ВД «ІНЖЕК», 2006. – 384 С. 84. Указ Президента України «Про оподаткування прибутку підприємств». - [Електронний ресурс]. - Режим доступу: http://zakon2.rada.gov.ua/laws/show/334/94-%D0%B2%D1%80 85. Фатхутдінов Р.А. Конкурентоспроможність: економіка, стратегія, управління./ Р.А. Фатхурдінов - М.: ИНФРА-М. - 2000. -132 с. 86. Хайне Г. Економічний спосіб мислення / Г.Хайне; [пер.с англ.].-М.: Новини, 2002 р.-702с. 87. Хомяков В.І. Менеджмент підприємства:Навчальний посібник. 2-ге вид. перероб. і доп / В.І Хомяков.. - К.: Кондор, 2005. - 434 с. 88. Швец В.Е. Об управлении конкурентоспособностью продукции на предприятии: Учебник. / В.Е Швец. - Л.: Знание, 2010 р. - 32 с. 89. Шумпетер Й. Теорія економічного розвитку (дослідження підприємницького прибутку, капіталу, кредиту, відсотка і циклу кон'юнктури) / Й. Шумпетер. - М.: Прогрес, 2004 р. - 456 с. 90. Шпилик С. В. Інтернет як ефективний маркетинговий інструмент сучасного підприємства / Світлана Василівна Шпилик // Галицький економічний вісник, — Т. : ТНТУ, 2015 — Том 49. — № 2. — С. 212-223. — (Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі). 91. Шпилик С. Інтерактивний маркетинг: стан розвитку в Україні / С.Семенюк, С.Шпилик // Галицький економічний вісник. — 2012. — №2(35). — с.87-95 - (економіка та управління національним господарством) 92. Юданов А.Ю. Конкуренція: теорія і практика / А.Ю. Юданов. - 3-е вид., Доп. І спр. - М.: ГНОМ і Д, 2001 р. - 304 с. 93. Янковський Н.А. Управління конкурентоспроможністю підприємства на світових ринках: макро-і мікрорівні. / Н.А. Янковсський - Донецьк: ДонНУ, 2004. - 398 с. 94. https://ukrstat.org/uk/operativ/oper_new.htm 95. 10 показників ефективності, за якими повинен слідкувати кожен власник Інтернет-магазину [Електронний ресурс] – Режим доступу до ресурсу: https://www.cossa.ru/155/89250/.
Тип вмісту: Master Thesis
Розташовується у зібраннях:073 — менеджмент



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

Інструменти адміністратора